Mitäs mieltä tästä tarinasta? Blogisti jätti aviomiehen ja rakastui työkaveriin
hehkutti onnea, elämän hyvyyttä. Nyt työkaveri palasi exänsä luo ja tämä blogisti jäi nyt yksin. Lapsi 2 kk.
Kommentit (156)
Öö, mikä lapsi 2kk? Eihän heillä ollut uuden miehen kanssa lapsia ja tuo exän kanssa saatu lapsi jo vanhempi kuin 2kk?
Onpas hölmö exä tuon työkaverilla, ensin jättää tuon takia ja sit ruinaa takaisin. En ottaisi riskiä, että tekisi vielä uudelleenkin niin.
Vierailija kirjoitti:
hehkutti onnea, elämän hyvyyttä. Nyt työkaveri palasi exänsä luo ja tämä blogisti jäi nyt yksin. Lapsi 2 kk.
Korjaisin sen verran, että 1) bloggaaja rakastui työkaveriinsa ja jätti aviomiehensä 2) lapsi on 2v.
Lähinnä käy sääliksi lasta, niin monta elämänmuutosta pienen ajan sisään.
Voisikohan tämä palata oman exän kanssa yhteen
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tämä palata oman exän kanssa yhteen
Jos sillä miehellä on yhtään järkeä päässään, niin ei.
varmaan karseeta olla samassa työpaikassa eksän kanssa, koska hän kirjoitti, että kaikki tietävät. Nyt on ilmeisesti saikuttanut erosta lähtien. Mut kai sen sairauslomankin loputtava jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
varmaan karseeta olla samassa työpaikassa eksän kanssa, koska hän kirjoitti, että kaikki tietävät. Nyt on ilmeisesti saikuttanut erosta lähtien. Mut kai sen sairauslomankin loputtava jossain vaiheessa.
Varmaan karseaa myös sille eksän vaimolle, että mies on samassa työpaikassa syrjähyppynsä kanssa.
No niin kai saikuttaa kun on flunssassa.
Joo, tolle eksän vaimollehan tuo on myös aika kurjaa. Mitenhän se pystyy luottamaan ja eikö mieti mitä tekevät töissä.. Ja vasta nämä olivat lähdössä rakkauslomalle kaukoitään.
Tässä blogissa olen muuten ennenkin kiinnittänyt huomion sairauslomien määrään. Niitä vaikuttaisi olevan aika paljon ja erilaisin oirein.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hölmö exä tuon työkaverilla, ensin jättää tuon takia ja sit ruinaa takaisin. En ottaisi riskiä, että tekisi vielä uudelleenkin niin.
Ext taitaa vain tehdä klassisen tempun, että vie miehen takaisin vamppaajalta ja jossain vaiheessa päästää takaisin kiertoon.
Pidän tästä blogista. Toivottavasti ei vaan lopeta ja eksy tänne ketjuun.
Blogisti on varmaan erityisherkkä, joten hän tuntee niin paljon voimakkaammin. Joten älkää tuomitko, hänellä on vaikeaa.
Thaimaan matkakin viiden tähden hotellissa jää, ja avioerokin maksaa 200 e. Rankkaa.
Sillä on oikeesti tuo erityisherkkyys. On siis tästä kertonut. Ehkä jooga ja mindfulness auttaa. Koko blogin tarkoitushan on hyvän olon etsiminen itselle. Rakkaus, hyvä olo, ruoka jne.
Mikä blogi?