Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä tästä tarinasta? Blogisti jätti aviomiehen ja rakastui työkaveriin

Vierailija
22.02.2016 |

hehkutti onnea, elämän hyvyyttä. Nyt työkaveri palasi exänsä luo ja tämä blogisti jäi nyt yksin. Lapsi 2 kk.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blogi?

Vierailija
2/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lilyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Vierailija
4/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bättre liv

Vierailija
5/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mikä lapsi 2kk? Eihän heillä ollut uuden miehen kanssa lapsia ja tuo exän kanssa saatu lapsi jo vanhempi kuin 2kk?

Vierailija
6/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hölmö exä tuon työkaverilla, ensin jättää tuon takia ja sit ruinaa takaisin. En ottaisi riskiä, että tekisi vielä uudelleenkin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hehkutti onnea, elämän hyvyyttä. Nyt työkaveri palasi exänsä luo ja tämä blogisti jäi nyt yksin. Lapsi 2 kk.

Korjaisin sen verran, että 1) bloggaaja rakastui työkaveriinsa ja jätti aviomiehensä 2) lapsi on 2v.

Lähinnä käy sääliksi lasta, niin monta elämänmuutosta pienen ajan sisään.

Vierailija
8/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, siis 2 vee tietty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tämä palata oman exän kanssa yhteen

Vierailija
10/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan tämä palata oman exän kanssa yhteen

Jos sillä miehellä on yhtään järkeä päässään, niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan karseeta olla samassa työpaikassa eksän kanssa, koska hän kirjoitti, että kaikki tietävät. Nyt on ilmeisesti saikuttanut erosta lähtien. Mut kai sen sairauslomankin loputtava jossain vaiheessa.

Vierailija
12/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan karseeta olla samassa työpaikassa eksän kanssa, koska hän kirjoitti, että kaikki tietävät. Nyt on ilmeisesti saikuttanut erosta lähtien. Mut kai sen sairauslomankin loputtava jossain vaiheessa.

Varmaan karseaa myös sille eksän vaimolle, että mies on samassa työpaikassa syrjähyppynsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kai saikuttaa kun on flunssassa.

Vierailija
14/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tolle eksän vaimollehan tuo on myös aika kurjaa. Mitenhän se pystyy luottamaan ja eikö mieti mitä tekevät töissä.. Ja vasta nämä olivat lähdössä rakkauslomalle kaukoitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä blogissa olen muuten ennenkin kiinnittänyt huomion sairauslomien määrään. Niitä vaikuttaisi olevan aika paljon ja erilaisin oirein.

Vierailija
16/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hölmö exä tuon työkaverilla, ensin jättää tuon takia ja sit ruinaa takaisin. En ottaisi riskiä, että tekisi vielä uudelleenkin niin.

Ext taitaa vain tehdä klassisen tempun, että vie miehen takaisin vamppaajalta ja jossain vaiheessa päästää takaisin kiertoon.

Vierailija
17/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tästä blogista. Toivottavasti ei vaan lopeta ja eksy tänne ketjuun.

Vierailija
18/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti on varmaan erityisherkkä, joten hän tuntee niin paljon voimakkaammin. Joten älkää tuomitko, hänellä on vaikeaa.

Vierailija
19/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkakin viiden tähden hotellissa jää, ja avioerokin maksaa 200 e. Rankkaa.

Vierailija
20/156 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on oikeesti tuo erityisherkkyys. On siis tästä kertonut. Ehkä jooga ja mindfulness auttaa. Koko blogin tarkoitushan on hyvän olon etsiminen itselle. Rakkaus, hyvä olo, ruoka jne.