Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän olevani kuvottava läski, enkä voi tehdä asialle mitään!

Vierailija
22.02.2016 |

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !
ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...
tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian usein ihmiset luulevat, että ylipainoiset syövät koko ajan ja paljon. Ei todellakaan vaan usein aivan liian harvoin ja laihduttaessa aivan liian vähän, josta sitten sortuu ennemmin tai myöhemmin kun on kamala vaje ja väsymys. Käännä Ap ajatusmalli nyt kokonaan ja ala LISÄÄMÄÄN välipaloja. Ihan sama mitä muuten syöt kunhan ei tule pitkiä taukoja. Yksi omena, banaani ja appelsiini joka päivä ja 400g-1kg kasviksia.

Vierailija
82/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minä painoin n. vuosi sitten saman verran kuin sinä, tai oikeastaan vielä 5 kiloa enemmän! Olen saman pituinen. Mutta ei niin isoa painoa todellakaan kerry sillä että syö "ihan terveellisesti" - ei minulla ainakaan. Söin JOKA päivä sipsejä, suklaata ja jäätelöä sekä kävin useamman kerran viikossa hesessä tai mäkissä. Kun muutin ruokavaliota terveellisempään suuntaan, laihduin 20kg. Ja syön tavallista kotiruokaa, en kärsi nälästä ja herkuttelen silloin tällöin.

Kaikista vaikeinta oli aloittaminen ja herkkujen pois jättäminen. Mutta voin luvata että jos MINÄ onnistuin niin kuka tahansa voi onnistua! :)

Mut mäkään en syö noin. Itselläkin on ongelmana liian suuret annokset, kun se ruoka vaan on niin hyvää. Ja teen itse pastakastikkeet, risottiriisi käytössä, naturelkana AINA, jne mitä joku muu epäili syyksi. t: se 145kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun elämä on noin kiireistä ja syötkin suht terveellisesti niin miten on mahdollista et olet noin lihava? Jostainhan noi kilot on tullu...

Vierailija
84/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kaljaa aapee kittaa viikossa iltaisin kun lapset nukkuvat??! Montako kertaa viikossa tai kuukaudessa ahmii paljon paljon muuta kuin mitä täällä on kertonut?

Vierailija
85/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressihormoni kortisoli nostaa myös painoa!

Vierailija
86/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://tinyurl.com/hqkbuqj

Etsi kuvasta kuvottava läski, jonka paino ei vain putoa vaikka kuinka vähentäisi kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse liikkua. Syömisellä laihdutetaan. Jätä ne viikottaiset kaljat pois, sillä on jo ISO merkitys.

Vierailija
88/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun elämä on noin kiireistä ja syötkin suht terveellisesti niin miten on mahdollista et olet noin lihava? Jostainhan noi kilot on tullu...

En ole ap, mutta ap voi hyvinkin olla vaiheessa, jossa hän ei liho eikä laihdu, hän vaan "ylläpitää tilannetta". Joskus aiemmin hän on ahminut, veikkaisin raskausaikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse liikkua. Syömisellä laihdutetaan. Jätä ne viikottaiset kaljat pois, sillä on jo ISO merkitys.

Mieluummin ne suklaalevyt (joita tosin yllätys yllätys ei mainittu), sillä yhden suklaalevyn kaloreilla saa vedellä jo ihan tuhdin kännin.

Vierailija
90/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raskaalta tuntuu elämäsi ulkopuolisen silmissä. En oikein usko, että painosi voisi pudota, jos ei tuohon perhekuvioon tule mitään muutosta. Osapäivätyö?

En kyllä jaksaisi sinun housuissasi kauankaan. Mutta jos ei tuo paino enää kovin nousisi, olisi sekin jo saavutus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !

En ole ihan varma mikä tämä mainittu "kauve" on, mutta onko se eritys pahanhajuista? Jos on, kannattanee kyllä viedä lääkäriin, eikä usko tämän palstan erilaisiin neuvoihin!

Vierailija
92/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !

En ole ihan varma mikä tämä mainittu "kauve" on, mutta onko se eritys pahanhajuista? Jos on, kannattanee kyllä viedä lääkäriin, eikä usko tämän palstan erilaisiin neuvoihin!

...kun yrität olla hauska näsäviisaalla tavalla, etkä onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino voi tulla perusruuallakin ihan huomaamatta. Luin hiljattain tutkimuksesta, jossa todettiin että yli 30 vuotiaana joka vuosi ihminen lihoo kilon, mikäli ei millään tavalla muuta ruokavaliotaan suuntaan tai toiseen. Jos sitä kiloa vuodessa (10 kiloa 10 vuodessa...) ei halua lihoa, on joka vuosi tarkistettava ruokavaliotaan fiksummaksi. Ei vanhemmalla iällä voi enää syödä yhtä suuria annoskokoja kuin nuorena. 

Vierailija
94/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on kyllä väärä asenne,jos hän oikeasti uskottelee itselleen että ei voi tehdä mitään,koska töitä,perhe,ei aikaa ja muut tekosyyt.Johan tässä ketjussa on todettu vaikka mitä ruokavaliovinkkejä,joita voi tehdä mainituista tekosyistä huolimatta.Eri asia tietysti,jos ei viitsi tehdä mitään liikakiloilleen tai ei halua tehdä mitään,koska itseäsäälissä kieriskely on antoisampaa.

Ihme vertaus muuten että tässä ketjussa on ollut ymmärtäväisempiä kommentteja kuin "syrjäytyneiden miesten"-ketjussa.Ei täällä kauhean moni ole säälitellyt ap:ta,vaan kertonut mitä hän voisi tehdä elämänlaatunsa parantamiseksi.En tosin ole lukenut sitä toista ketjua,mutta olisiko mahdollista että palstalla kirjoittelee monia eri ihmisiä,jotka ehkä vastailevat heitä kiinnostaviin ketjuihin? Tuskin täällä fiksuja neuvoja antavat jauhavat paskaa toisessa ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minä painoin n. vuosi sitten saman verran kuin sinä, tai oikeastaan vielä 5 kiloa enemmän! Olen saman pituinen. Mutta ei niin isoa painoa todellakaan kerry sillä että syö "ihan terveellisesti" - ei minulla ainakaan. Söin JOKA päivä sipsejä, suklaata ja jäätelöä sekä kävin useamman kerran viikossa hesessä tai mäkissä. Kun muutin ruokavaliota terveellisempään suuntaan, laihduin 20kg. Ja syön tavallista kotiruokaa, en kärsi nälästä ja herkuttelen silloin tällöin.

Kaikista vaikeinta oli aloittaminen ja herkkujen pois jättäminen. Mutta voin luvata että jos MINÄ onnistuin niin kuka tahansa voi onnistua! :)

Kyllä mä tiedän miten mä olen ylipainon hankkinut, ihan on sama resepti kuin sullakin. Ongelma onkin se, että mä en ole enää reiluun vuoteen syönyt niin. Lisäksi olen jättänyt vaalean leivän, punaisen lihan, makaronin ja riisin kokonaan. Niin ja alkoholin. Mä syön paljon kasviksia, esim "perunamuussi" on nykyisin porkkanaa, bataattia ja palsternakkaa. Hedelmiä syön makeanhimoon, nyt koukussa appelsiineihin. Vettä ja vissyä pari litraa päivässä. Mä en liho, mutta en myöskään laihdu.

160/80

Vierailija
96/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun elämä on noin kiireistä ja syötkin suht terveellisesti niin miten on mahdollista et olet noin lihava? Jostainhan noi kilot on tullu...

Siis mikä ihme siinä on niin vaikeaa tajuta, että ei se lihavakaan välttämättä liho jatkuvasti lisää? Ja tosiaan "jostain" ne kilot on aikanaan tullut, mutta ei niitä jatkuvasti/enää tule lisää. Paino on ja pysyy, ruokavalion muuttamisesta huolimatta.

Vierailija
97/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse liikkua. Syömisellä laihdutetaan. Jätä ne viikottaiset kaljat pois, sillä on jo ISO merkitys.

Juu ei ole. Mä lopetin alkoholin käytön kokonaan pari vuotta sitten, koska join ihan liikaa. Ja sitä kaljaa muuten meni, parina arki-iltana 6-8 pikkutölkkiä ja pe ja la sitten enemmän, pari laatikkoa yhteensä meni viikossa. Lopetin sitten ihan seinään sekä röökinpolton että kaljanjuonnin ja kyllähän se punoitus ja pöhötys kasvoista katosi, mutta en mä mihinkään laihtunut. Enkä siis siinä kohtaa muuttanut ruokavaliota mihinkään suuntaan, ainoastaan aloin juoda vettä enemmän. Ylipainoa on +20kg.

Vierailija
98/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,

ruokavalioremontti ihan ekana, se on helpoin aloittaa.

Ei tartte siis paljoa lisätä mitään vaan pelkästään jättää pois, ja tehdä vähän vaihtokauppaa eri ruoka-aineiden kanssa.

Eli kaikki nuo ruokavalioehdotukset mitä tänäpänä löytää monestakin fitnesssivuilta pitää paikkansa.

Keksit pois! niissä on kovetettuja rasvoja ja saa mulla ainakin kaasuvaivat esiin.

Huonoja hiilareita vähemmälle reilusti, tilalle hitaasti imeytyviä.

Bataatti ja riisi on myös muutamien lähteiden mukaan helpompia vatsalle kuin pasta ja peruna.

Punaista lihaa vähemmälle, tilalle kana, kalkkuna, kala.

Jännä juttu muuten että sain kiinalaiselta lääkäriltä ikivanhoja ohjeita jotka aika tarkkaan täsmäävät tämän päivän päivitettyihin fitness-ruokavaliosuosituksiin!

Meitä länsimaalaisia on siis reilusti kusetettu erilaisilla lautasmalleilla ja muulla paskalla.

Puhumattakaan kevyttuotteista ja kaikenlaisista kovetetuista kasvirasvavirityksistä...

Liikunnan suhteen sanoisin että tehokasta olis hydrobics-vesijumppa, uinti (jos rintauinnin oikea tekniikka on hallussa eikä mennä tätityyliin tukka-ei-saa-kastua-mutta-niskat-menee-jumiin).

Sauvakävely on kunkkulaji, siinä myös opeteltava oikea tekniikka ettei mene paikat kipeäksi.

Peppujumppaliikkeet kotioloissa, nettihän on pullollaan näitä ohjeita.

Pitää vaan kuvitella itsensä tekemään noita juttuja eikä istua telkkarin edessä katsomassa miten piukkapeppuiset pimut siellä taas ketkuttaa eikä itse tee mitään.

Teet vaan itsellesi viikkolukujärjestyksen johon merkkaat mitä olisi tavoitteissa millekin päivälle.

Pieniä juttuja kerrallaan.

Ja sitten vaikka merkkaa johonkin listaan että tämä tuli tehtyä, rasti ruutuun.

Aloita siitä missä olet!

Ja tekemisen motivaatiota täytyy aina tsempata, se ei aina ole ihan kybällä mutta jos ei ole kipuja tai vaivoja niin siitä vaan liikkumaan!

Vierailija
99/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita keharilapsi laitokseen, työtaakkasi vähenee huomattavasti, kun sen teet. Kenenkään ei ole pakko kestää keharin parantumatonta kädettömyyttä.

Vierailija
100/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

No siihen on syynä se, ettei noin ikävällä ja ylemmyydentuntoisella ihmisellä ole yhtään ystävää, joihin menisi aikaa. Perhekin takuulla karttaa koppavaa koppeloa minkä vain voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi