Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän olevani kuvottava läski, enkä voi tehdä asialle mitään!

Vierailija
22.02.2016 |

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !
ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...
tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, totaaliuupumus ja pienet lapset. Bonuksena oma krooninen sairaus joka itsessään plus lääkitys uuvuttaa. Silti olen onnistunut viime viikoina vähän treenaamaan. Kyllä sitä virtaa saa lisää. Koita säkin pari viikkoa käydä iltalenkeillä ja tunnustele jaksamistasoa. Jos se nousee edes vähän, ehkä sulla sittenkin on toivoa... Ja joo olut pois, ihan turha ja siitä on helppo aloittaa. Juo vaikka vischyä tilalla.

Vierailija
42/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa kyllä geenien merkityksen, sori vaan:( Teen istumatyötä, käyn iltaisin lasten kanssa puistossa tai kaupassa ja se siitä. Rakastan kokkaamista ja ruokaa, mies joka urheilee, rakastaa herkkuja. Syön mitä vain ja painan sen 58, pituutta 170. Mun mielestä ei kannata taistella tuulimyllyjä vastaan, älä ole liian ankara itsellesi. Tuo väsymys olisi varmaan hyvä selvittää, ottaa vaikka verikokeet, näkis kilpparinkin samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan lukematta ketjua kovin pitkälle joten en tiedä tuleeko toistoa.

Minullakin on ongelmia liikkumisen suhteen osittain sen vuoksi että liikunnan valmistelu oli niin työlästä. Esim salille meneminen oli alussa (n. vuoden) mukavaa mutta sitten se muuttui matkoineen ja muine järjestelyineen tervan juonniksi ja lopulta jäi, samoin kävi juoksemiselle ja uinnille.

Liikkuminen helpottui ja muuttui mielekkäämmäksi siinä vaiheessa kun ostin kotiin muutamia pieniä, helposti säilöttäviä ja suht edullisia liikuntavälineitä. Ostin selättimen, hyppynarun, jumppamaton ja punnerrustangon jonka saa myös oven pieleen. Kynnys liikkumiseen on noiden pikku apulaisten ansiosta nyt paljon matalampi kun ei tarvitse lähteä minnekään jos ei halua ja jos nyt ei joka päivä niin ainakin 5 päivänä viikossa tulee tehtyä noilla jotain. Voisko sinuakin ap auttaa jokin pieni laite kotona? Selättimen saa vaikka sohvan alle kun sitä ei käytä.

Vierailija
44/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:n suurin ongelma on uupumus. Hoitaa yksin kaiken ja vielä erityislapsikin. Sellaisessa tilanteessa on helppo lääkitä väsymystä syömällä huomaamattaan. Keho vaatii juuri hiilaripitoisia ruokia.

Ja kun on väsynyt ja kiireinen lasten kanssa, tekee helposti huonoja ruokavalintoja. Eikä näytä siltäkään, että ap pääsisi liikkumaan helposti.

Tuosta noidanpyörästä on vaikea päästä pois, ellei saa jostain apua kotitöihin, kaupassakäyntiin ja/tai lastenhoitoon. Jostain pitäisi saada ensin aikaa ja voimia mennä edes yhtenä iltana viikossa ulkoilemaan/liikuntaan ja viikonloppuna päivällä.

Vierailija
45/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on väsyny olo fyysisesti raskaan työpäivän jälkeen, mutta kummasti siitä liikunnasta ja rakkaimmasta harrastuksestani - ratsastusta saa virtaa! Jos ei pidä tasaisia ruokailuvälejä ja ei syö laadukasta ruokaa, niin varmasti väsyttää... yritä löytää sellainen harrastus josta nautit! 

Vierailija
46/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kolmivuorotyötä ja ei sen takia osallistu? Jospa laittaisit osallistumaan. Mä teen itse kolmivuorotyötä,mies päivätöissä, ja meillä se on mä joka tätä pakettia pitää kasassa.. Joo välillä väsyttää,mut elämä on. Ja mä treenaan kolme kertaa viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin luvata sulle AP, että sulla on kymmenen kertaa enemmän energiaa, kun oot saanut 20 kg läskiä ravistettua pois. Noi sun jutut on ihan kun mun suusta vuosi sitten, kun oli 163 cm ja 88 kg. Ihmekö se on, ettei jaksa ja huvita, kun vaan mieluummin mussuttaa ja löhöää sohvalla? Eipä sitä paljon huvita lyllertää tollasten läskimäärien kanssa. Nyt olen 66 kg, ja matka jatkuu edelleen. Olen saanut uuden elämän - osaan iloita, olla onnellinen. Jaksan leikkiä lasten kanssa, seksiäkin on nykyään mieheni kanssa. Todellakin oli sen kuukausien kärvistelyn arvosta! Mitä se ruoka sulle oikeasti antaa, muuta kuin hetken hyvän tunteen? No, se antaa sulle paskan elämän, jossa et meinaa selvitä edes arjesta. Lopeta NYT! Sun elämä muuttuu sata kertaa paremmaksi, kun laihdut. Lupaan sulle sen.

Vierailija
48/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta lisää energiaa, vaikka usein muuta kuvitellaan. Perse nyt ylös vaan penkistä, jo 20min reipas kävely joka ilta tekee ihmeitä. Menkääpä koittamaan ruikuttajat. Siihen ei paljoa aikaa mene ja vannon että jo 2viikossa alkaa näkyä tuloksia. Lapsetkin voi ottaa tähän mukaan ja miksei vaikka miehenkin jos se sattuu olemaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta lisää energiaa, vaikka usein muuta kuvitellaan. Perse nyt ylös vaan penkistä, jo 20min reipas kävely joka ilta tekee ihmeitä. Menkääpä koittamaan ruikuttajat. Siihen ei paljoa aikaa mene ja vannon että jo 2viikossa alkaa näkyä tuloksia. Lapsetkin voi ottaa tähän mukaan ja miksei vaikka miehenkin jos se sattuu olemaan kotona.

Voin sanoa kokemuksesta, että se lenkkeily ei todellakaan ole mikään energia-boost sairaalloisen lihavalle. Mieluummin kehottaisin jättämään ruoat nyt minimiin, ja sillä tavalla äkkiä sellaiset 10-15 kg pois. Silloin sitä jaksaa ulkoillakin jo paremmin, mutta hyvin pieni sen merkitys on laihdutuksen kannalta.

Vierailija
50/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne paska ruuat pois.  Niin yksinkertaista se on. En itsekkään mikään laiheliini ole mutta perus ruokavalio on terveellinen.

Vierailija
52/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta lisää energiaa, vaikka usein muuta kuvitellaan. Perse nyt ylös vaan penkistä, jo 20min reipas kävely joka ilta tekee ihmeitä. Menkääpä koittamaan ruikuttajat. Siihen ei paljoa aikaa mene ja vannon että jo 2viikossa alkaa näkyä tuloksia. Lapsetkin voi ottaa tähän mukaan ja miksei vaikka miehenkin jos se sattuu olemaan kotona.

Siis wtf? Mä olen käynyt suunnilleen tunnin kävelylenkillä reilun vuoden ajan joka päivä ja mitään ei näy vieläkään ja sä vannot että jo kahdessa viikossa alkaa näkymään tuloksia. Ja ihan 20 minuutin kävelyllä. Just joo ja hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä olen 3 lapsen yksinhuoltajaäiti asiantuntijatyössä. Ihmettelen lähinnä missä ihmeen välissä ehtisin levittää persettäni sohvalla niin että lihoisin. Tukka putkella pitää mennä paikasta toiseen. Syön kyllä terveellisesti ja liikun aina kun pystyn. Muuten en jaksaisi. Mitat 165/50. 

Vierailija
54/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Ei tuo ruokavalion muuttaminen olekaan ongelma, ainakaan silloin kun siihen löytyy tahtoa ja motivaatiota. Sehän on loppujen lopuksi se helppo osa ja sen olen tehnyt. Ongelma on se, että paino ei putoa.

160/80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Ei tuo ruokavalion muuttaminen olekaan ongelma, ainakaan silloin kun siihen löytyy tahtoa ja motivaatiota. Sehän on loppujen lopuksi se helppo osa ja sen olen tehnyt. Ongelma on se, että paino ei putoa.

160/80

Laita läski liikkumaan niin alkaa tulokset näkyä.  Annos koko pienemmäksi ja ruokailuja useammin.

Välipalaksi omenaa ta banaania niin ei kerkeä verensokerit tippua liikaa. Mitä harvemmin syöt niin sitä isompia annoksia ja mitä isompia annoksia niin sitä helpommin se perseeseen kertyy.

Vierailija
56/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Ei tuo ruokavalion muuttaminen olekaan ongelma, ainakaan silloin kun siihen löytyy tahtoa ja motivaatiota. Sehän on loppujen lopuksi se helppo osa ja sen olen tehnyt. Ongelma on se, että paino ei putoa.

160/80

Laita läski liikkumaan niin alkaa tulokset näkyä.  Annos koko pienemmäksi ja ruokailuja useammin.

Välipalaksi omenaa ta banaania niin ei kerkeä verensokerit tippua liikaa. Mitä harvemmin syöt niin sitä isompia annoksia ja mitä isompia annoksia niin sitä helpommin se perseeseen kertyy.

Mitä sä oikein kuvittelet että mä nykyisin syön? Lihonut olen just tuolla huonolla ruokavaliolla, liian paljon liian harvoin ja kaikkea epäterveellistä, mutta enhän mä enää ole aikoihin syönyt niin. En kai mä kiroaisi sitä, ettei paino putoa, jos mä en olisi jo korjannut mun ruokavaliota, pienentänyt annoksia ja lisäännyt kasviksia..

Ihme idiootteja.

Vierailija
57/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Ei tuo ruokavalion muuttaminen olekaan ongelma, ainakaan silloin kun siihen löytyy tahtoa ja motivaatiota. Sehän on loppujen lopuksi se helppo osa ja sen olen tehnyt. Ongelma on se, että paino ei putoa.

160/80

Laita läski liikkumaan niin alkaa tulokset näkyä.  Annos koko pienemmäksi ja ruokailuja useammin.

Välipalaksi omenaa ta banaania niin ei kerkeä verensokerit tippua liikaa. Mitä harvemmin syöt niin sitä isompia annoksia ja mitä isompia annoksia niin sitä helpommin se perseeseen kertyy.

Mitä sä oikein kuvittelet että mä nykyisin syön? Lihonut olen just tuolla huonolla ruokavaliolla, liian paljon liian harvoin ja kaikkea epäterveellistä, mutta enhän mä enää ole aikoihin syönyt niin. En kai mä kiroaisi sitä, ettei paino putoa, jos mä en olisi jo korjannut mun ruokavaliota, pienentänyt annoksia ja lisäännyt kasviksia..

Ihme idiootteja.

Laita vielä se läski liikkumaan.

Vierailija
58/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos alkaisit syömään pienemmiltä lautasilta? Ostat vaikka jotain salaattilautasia (keskikoko) tai syöt jälkiruokalautasilta. Se lautanenhan ei kuulu olla täynnä vaan siihen kuuluu mahtua myös raavaan miehen ruoat. Kuulemma toimii. Tai pienennät hiilareiden osuutta ja lisäät kasvisten ja lihan osuutta. 1 peruna on aikuiselle ihan tarpeeksi. Toisella aterialla ei tarvitse hiilareita, jos syöt päivän aikana muuten leipää. Jos et, syö ne siinä toisella ruualla ja vedä vaikka rahkaa tai jogurttia iltapalaksi.

Vierailija
59/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Ei tuo ruokavalion muuttaminen olekaan ongelma, ainakaan silloin kun siihen löytyy tahtoa ja motivaatiota. Sehän on loppujen lopuksi se helppo osa ja sen olen tehnyt. Ongelma on se, että paino ei putoa.

160/80

Laita läski liikkumaan niin alkaa tulokset näkyä.  Annos koko pienemmäksi ja ruokailuja useammin.

Välipalaksi omenaa ta banaania niin ei kerkeä verensokerit tippua liikaa. Mitä harvemmin syöt niin sitä isompia annoksia ja mitä isompia annoksia niin sitä helpommin se perseeseen kertyy.

Mitä sä oikein kuvittelet että mä nykyisin syön? Lihonut olen just tuolla huonolla ruokavaliolla, liian paljon liian harvoin ja kaikkea epäterveellistä, mutta enhän mä enää ole aikoihin syönyt niin. En kai mä kiroaisi sitä, ettei paino putoa, jos mä en olisi jo korjannut mun ruokavaliota, pienentänyt annoksia ja lisäännyt kasviksia..

Ihme idiootteja.

Laita vielä se läski liikkumaan.

Tunnin kävelylenkki ei ole liikuntaa?

Vierailija
60/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen alkutilanne suurinpiirtein - 161/92. Nyt 161/76, tuntuu jo aivan helvetin paljon paremmalta, kun 16 kiloa on sulanut. Ja näyttää myös. Matka jatkuu täälläkin. Pudotus lähes täysin ruokavalioremontin ja vedenjuonnin avulla, loppujen lopuksi aika simppeliä, kun saa päätöksen tehtyä ja ekat pari viikkoa taakse. Tsemppiä, ap, sinäkin pystyt.

Ei tuo ruokavalion muuttaminen olekaan ongelma, ainakaan silloin kun siihen löytyy tahtoa ja motivaatiota. Sehän on loppujen lopuksi se helppo osa ja sen olen tehnyt. Ongelma on se, että paino ei putoa.

160/80

Laita läski liikkumaan niin alkaa tulokset näkyä.  Annos koko pienemmäksi ja ruokailuja useammin.

Välipalaksi omenaa ta banaania niin ei kerkeä verensokerit tippua liikaa. Mitä harvemmin syöt niin sitä isompia annoksia ja mitä isompia annoksia niin sitä helpommin se perseeseen kertyy.

Mitä sä oikein kuvittelet että mä nykyisin syön? Lihonut olen just tuolla huonolla ruokavaliolla, liian paljon liian harvoin ja kaikkea epäterveellistä, mutta enhän mä enää ole aikoihin syönyt niin. En kai mä kiroaisi sitä, ettei paino putoa, jos mä en olisi jo korjannut mun ruokavaliota, pienentänyt annoksia ja lisäännyt kasviksia..

Ihme idiootteja.

Laita vielä se läski liikkumaan.

Tunnin kävelylenkki ei ole liikuntaa?

Tunnin reipas kävelylenkki on liikuntaa.  Itse pudotan tarvittaessa helposti 10 kiloa kuukaudessa pelkästään lenkkeilemällä ja jättämällä viiikonloppu herkuttelun pois.  Yleensä aloitan 5 kilometrin lenkillä joka toinen päivä ja parin viikon päästä 50 kilsaa viikossa on ihan easy. Talvella ei tule liikuttua kuin koirien kanssa lyhyehköjä lenkkejä mutta kesällä voin kävellä useamman tunninkin lenkkejä helposti.

Reipas lenkki on sellainen lenkki jossa tulee tuskainen olo riippumatta vauhdista. Jos ei kävely riiitä niin sitten hölkäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi