Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän olevani kuvottava läski, enkä voi tehdä asialle mitään!

Vierailija
22.02.2016 |

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !
ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...
tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan ymmärrän ap:ta, en minäkään töiden jälkeen jaksaisi lenkille tai salille! saati sitten jos pitäisi syödä nälkäänsä pelkkiä avocadoja! itse ainakin haluan väsyneenä töistä tultuani ison lautasellisen ruokaa ja istua sohvalla. piste.  

onneksi olen tälläinen tikunlaiha läpipasko :D

Vierailija
22/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, että olet noin väsynyt koska syöt lähinnä hiilareita ja et liiku? Kunnon kasvis ja proteiinipitoisella ruokavaliolla, jossa sopivasti hitaita hiilareita ja liikuntaa 3-4 kertaa viikossa et olisi väsynyt, vaan energinen. Sun täytyy vaan ensimmäinen viikko selvitä mielitekojen kanssa ja potkia ittesi liikkeelle niin helpottaa.

Tervein 2-vuotiaiden kaksosten äiti, opiskelen lääkiksessa, teen osa-aikatyötä ja urheilen 5 x viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijatkan vielä. Jos syöt vaikka kolme päivää vähemmän kuin normaalisti mutta sitten seuraavana kahtena päivänä ahmit taas enemmän ruokaa niin et todennäköisesti laihdu. Sinun täytyy pysyvästi syödä pienempiä annoksia, ehkö viikonloppuna joku ekstraherkku, mutta vain pieni herkku kalorimäärältään.

Vierailija
24/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Vierailija
25/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten sama tilanne, mutta aloitin tänään Cambridge-dieetin, eli aion tehdä asialle jotain. t. nainen 160 cm / 90 kg

Vierailija
26/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !

ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...

tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Taidat syödä pelkkää hiilarihöttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Ehkä paino ei ole pudonnut, mutta kuntosi on luultavasti parempi. Verisuonistosi ja sydämesi sekä keuhkosi voivat paremmin. Tämän ymmärrät sitten vasta kun sairauksia alkaa ilmetä.

Ei kannata aina tuijottaa vain sitä ulkokuorta. Moni mallinmitoissa oleva porskuttaa henkihieverissä ja ketjupolttaa röökiä ja luultavasti kuolee nuorena. Onko siitä ulkonäöstä sitten iloa siinö vaiheessa.

Vierailija
28/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Ei kävely kasvatakkaan lihaksia se on ihmisen perus toiminto, toki jos kävelet päivässä 20km niin silloin, mutta kenellä on aikaa. Lihaksia ja kiinteyttä saa nostamalla painoja ja sprinttaamalla. Ruokavaliona paljon proteiinia, hitaita hiilareita ja hyviä rasvoja sekä 3-4L vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Ehkä paino ei ole pudonnut, mutta kuntosi on luultavasti parempi. Verisuonistosi ja sydämesi sekä keuhkosi voivat paremmin. Tämän ymmärrät sitten vasta kun sairauksia alkaa ilmetä.

Ei kannata aina tuijottaa vain sitä ulkokuorta. Moni mallinmitoissa oleva porskuttaa henkihieverissä ja ketjupolttaa röökiä ja luultavasti kuolee nuorena. Onko siitä ulkonäöstä sitten iloa siinö vaiheessa.

Tämä. Liikunta on aina hyväksi.

Vierailija
30/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kevyemmin niin yllättäen jaksat enemmän. Minäkin olen plösö mutta en ajattele itsestäni että olisin kuvottava ym paskaa. Pikku hiljaa teet elämässäsi parempia valintoja. Iltakävely silloin tällöin nollaa kivasti pään ennen nukkumaanmenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Tuttu juttu. Mä oon kaiken lisäksi muuttanut mun ruokavalion oikeastaan täysin, ennen en esim syönyt ikinä aamiaista (kuppi kaks kahvia+rööki) ja nykyisin syön puuroa ja marjoja ja kahvia vasta myöhemmin. Punainen liha on poissa, kanaa ja kalaa syön. Ei makaronia, ei riisiä, ei juurikaan perunaa vaan porkkanaa, bataattia, kukkakaalia.. Kasviksia en ole syönyt ikinä näin reilusti, aiemmin hyvä jos kurkkusiivu leivän päällä. Niin ja leipä, ainoastaan tummaa eikä sitäkään enää päivittäin. Aiemmin ruokavalio melkein koostui leivästä.. Alkoholi ja rööki jäi pari vuotta sitten, juomana on nykyisin vesi ja vissy. Paino seilaa 75kg-80kg välillä ihan niin kuin on seilannut viimeiset 10 vuotta. Juu totta totisesti "pienetkin" muutokset auttaa, kun ei auta isotkaan. Pelkällä alkoholin jättämisellä luvataan laihtuvan..

Vierailija
32/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Olen myös rättiväsynyt töiden jälkeen, ja tuntuu, etten jaksa. Menen kuitenkin treeneihin ja kappas siellä tavallaan piristyy. Käyn myös usein aamuisin salilla tai lenkillä. Viikonloppuisin lähden aikaisin lenkille, kun muu perhe nukkuu. Jotta motivaatio säilyy, ilmoittaudun hyvissä ajoin juoksutapahtumiin, joihin ei viitsi mennä rapakunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä samanpainoinen ja syön ihan normaalisti. Silti en laihdu. Tänään 8 kuppia mustaa kahvia, 9 kauraleipää, kevytlevitettä, 3 valkosipulia raakana, 1rkl rypsiöljyä, kurkkua, 2 kananmunaa, täysjyväpastaa tomaatti soijarouhekastikkeella. Aika samaa syön päivittäin paitsi leipien täytteet/päälliset vaihtelee esim. polar 15 juusto aamiaisella yms. 

Vierailija
34/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Ei kävely kasvatakkaan lihaksia se on ihmisen perus toiminto, toki jos kävelet päivässä 20km niin silloin, mutta kenellä on aikaa. Lihaksia ja kiinteyttä saa nostamalla painoja ja sprinttaamalla. Ruokavaliona paljon proteiinia, hitaita hiilareita ja hyviä rasvoja sekä 3-4L vettä.

Ruokavalio on mainitsemasi, vettä juon pari litraa. Juoksu ei onnistu, koska jaksan juosta n.20m näin huonolla kunnolla ja  se on harvinaisen epämukavaa kun kaikki ihrat vatkaa ja hölskyy ympärillä. Vatsoja ja askelkyykkyjä teen kotona. Tarkoitus oli pudottaa painoa (n25kg) ruokavalio+kävely combolla, mutta ei tuo paino mihinkään tipu. Lihoin reilu vuosikymmen sitten superhuonolla ruokavaliolla, alkoholilla ja täydellisellä liikkumattomuudella (tai joo, liikuin mä baariin) ja reilut pari vuotta sitten paransin kaikki tapani eikä mikään muu ole ennallaan kuin paino.

160/80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Jos peruskunto ja vireystaso on sitä luokkaa, ettei jaksa muuta kuin sohvalle rojahtaa velvollisuuksien jälkeen, niin kyllä kävelykin on plussaa. Ja kun ylipainoa on noin merkittävästi kuin ap:llä, niin reipas kävely käy liikuntasuorituksesta. Ulkoillessa myös piristyy ja stressitasot laskevat, minkä ansiosta saattaa nukkua paremmin ja jaksaa panostaa myös terveellisempään ruokavalioon. Pienikin kävelylenkki on itsetunnonkin kannalta parempi kuin se sohvalla makaaminen. Olon vähitellen kohennuttua voi sitten miettiä kiinteytymistä ja salitreeniä, jos kokee sen tarpeelliseksi.

Vierailija
36/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !

ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...

tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Mä oon saman pitunen, 80 kg ja mulla ei ees oo lapsia. Enkä pidä itteeni erityisen lihavana. Relaa vähän. Eri asia, jos oisit 120 kg sit oisit lihava, muttet välttistä sillonkaan ruma.

Älä stressaa. Koita ottaa itsellesi aikaa, pyydä vaikka joku hoitamaan lapsianne (tai laittakaa kesällä kesäleirille) ja varaatte esim. miehen kanssa kaksisteen aikaa toisillenne.

Ei ne perusruuat edes lihota, etkä sinä monen lapsen mammaksi mikään erityisen painava tapaus ole. Etkä varmastikaan rumakaan, surullista, jos silleen itsesi koet. Koita arvostaa itseäsi enemmän, selviydyt hienosti arjesta ja huolehdit lapsistasi esimerkillisesti! <3

Vierailija
37/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

jos menisin kuntosalille, päätyisin nukkumaan johónkin nurkkaan !  olen töiden jälkeen niin poikki että hädintuskin jaksan paimentaa penskat iltatoimien läpi... 

ap

Älä mene salille. Käy vaikka kävelylenkillä. Nyt on niin kylmää ja märkää ulkona, ettei siellä ainakaan kovin helposti nukahda. Vaikeinta on se lähteminen. Kun saat itsesi ulos ja liikkeelle, virkistyy olokin. Tsemppiä!

No se kävelylenkillä käyminen on ainakin niin ajanhaaskausta ettei tosikaan. Se on lopputuloksen kannalta ihan se ja sama käykö tuolla räntäsateessa vai ei. Mä olen käynyt nyt vuoden verran PÄIVITTÄIN sellaisella tunnin lenkillä ja ei mitään vaikutusta. Tai joo, iho on kirkkaampi, mutta painon suhteen ei mitään muutosta. En ole laihtunut enkä lihonut, eikä ole tullut läskin tilalle lihaksia vaan ihan sama kroppa on kuin vuosi sitten. Vituttaa suoraan sanoen.

Ei kävely kasvatakkaan lihaksia se on ihmisen perus toiminto, toki jos kävelet päivässä 20km niin silloin, mutta kenellä on aikaa. Lihaksia ja kiinteyttä saa nostamalla painoja ja sprinttaamalla. Ruokavaliona paljon proteiinia, hitaita hiilareita ja hyviä rasvoja sekä 3-4L vettä.

Ruokavalio on mainitsemasi, vettä juon pari litraa. Juoksu ei onnistu, koska jaksan juosta n.20m näin huonolla kunnolla ja  se on harvinaisen epämukavaa kun kaikki ihrat vatkaa ja hölskyy ympärillä. Vatsoja ja askelkyykkyjä teen kotona. Tarkoitus oli pudottaa painoa (n25kg) ruokavalio+kävely combolla, mutta ei tuo paino mihinkään tipu. Lihoin reilu vuosikymmen sitten superhuonolla ruokavaliolla, alkoholilla ja täydellisellä liikkumattomuudella (tai joo, liikuin mä baariin) ja reilut pari vuotta sitten paransin kaikki tapani eikä mikään muu ole ennallaan kuin paino.

160/80

Jostain on aloitettava, tänään 20m täysiä, ensi viikolla 50m ja niin edespäin. On pakko mennä ulos omalta mukavuus alueelta jos haluaa kehittyä fyysisesti ja henkisesti. Ei ole mitään muuta tietä.

Vierailija
38/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä samanpainoinen ja syön ihan normaalisti. Silti en laihdu. Tänään 8 kuppia mustaa kahvia, 9 kauraleipää, kevytlevitettä, 3 valkosipulia raakana, 1rkl rypsiöljyä, kurkkua, 2 kananmunaa, täysjyväpastaa tomaatti soijarouhekastikkeella. Aika samaa syön päivittäin paitsi leipien täytteet/päälliset vaihtelee esim. polar 15 juusto aamiaisella yms. 

Aikuinen nainen tarvitsee todella vähän energiaa. Syön päivässä 2 palaa leipää, lounaan töissä, viilin ja hedelmän. Treenaan 5 kertaa viikossa. Nälkä ei ole.

Vierailija
39/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä alkaa tehdä lyhennettyä työaikaa, jos olet noin uupunut. Voit sitten sillä ylimääräisellä ajalla treenata ja saada kuntoa paremmaksi, jolloin jaksaminenkin lisääntyy.

Vierailija
40/105 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan tarttunut tuohon oluenjuontiin? Aika mojovat lisäkalorit tulee kun pari kertaa viikossa juo pari kaljaa. Ei ihmekään jos et laihdu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan