Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän olevani kuvottava läski, enkä voi tehdä asialle mitään!

Vierailija
22.02.2016 |

töissä neljään asti, sitten kiidän pitkin kaupunkia noukkimassa kyytiin neljä rakkauvenhetelmää, joista yksi erityslapsi !
ei suoraan sanoen huvita kotiin päästyä tehdä mitään muuta, kuin ne välttämättömät eli laittaa ruuan, valvoa läksyt, ehkä pestä pyykkiä tai imuroida.. ja sitten istua perse homeessa sohvalla. mies tekee kolmivuorotyötä, eli käytännössä katsoen yksin saan heilua tämän sirkuksen tirehtöörinä.

mitat on 162cm/ 90 kg, varmaan kroppa kohta tekee stopin näiden läskien painosta...
tiedän, että olen varmasti etova näky ja ihmiset miettivät miksen tee asialle jotain. missä välissä, millä voimilla ? .(

ai mitä sitten syön? yllättävää kyllä, en (mielestäni) kovin epäterveellisesti. aamulla kaurapuuro ja kahvi (mustana), töissä lämmitän mikrossa jotain ja kotona joko teen ruuan tai sulatan pakkasesta... aika paljon ihan perusruokaa eli esim. kaalilaatikkoa, lihapullia ja muussia, pastakastikkeita. makeaakaan en syö hirveästi, turkinpippureita joskus. pari kertaa viikossa juon muutaman oluen kun jälkikasvu saatu sänkyyn, mutta esim. baareissa en ole käynyt aikoihin.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää muuten kuulostaa joistain itserakkaalta ja joltain jarisarasvuon mielenkääntötempulta...mutta kuka on se kaikkein lähimmäinen kuin sinä itse?

katso itseäsi peilistä säännöllisesti ja ajattele miltä näyttäisit hoikempana...

jos tuosta lähtisi vähän pois niin se olis ihanaa.

siis jätät itsesi tuohon tyytyväisyyden mielentilaan että se olisi jo totta.

silloin kehosi alkaa pikkuhiljaa toteuttaa tuota toivetta.

tämä on ihan perusjuttuja missä tahansa fyysiseen tekemiseen liittyvässä, mielikuvaharjoittelu on se mikä luo pysyvän pohjan sille toiveelle.

toive muuttuu haluksi, halu uskoksi ja uskon kautta tekemällä todeksi.

etsi tähän projektiin mukaan muita ihmisiä jotka haluavat samaa ja ovat valmiita tukemaan tässä eivätkä ajattele että pieni repsahdus tomahduttaa koko maailman.

itse laihdutin 3 kiloa ihan pelkästään tuolla että lopetin ylipainosta murehtimisen ja aloin pikkuhiljaa muutamaan omaa mielikuvaa kehostani.

positiivinen ja hyväksyvä ajattelu.

pysyvä halu muutokseen.

ja kun muutos on saavutettu niin pidetään se yllä pysymällä toimivaksi havaitussa ruokavaliossa ja kuntoilussa.

samalla reseptillä tehdään huippi-urheilijat, taviksilla tavoitteet on vähän alempana mutta juuri siksi eivät mitenkään mahdottomia.

Vierailija
102/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse liikkua. Syömisellä laihdutetaan. Jätä ne viikottaiset kaljat pois, sillä on jo ISO merkitys.

Mieluummin ne suklaalevyt (joita tosin yllätys yllätys ei mainittu), sillä yhden suklaalevyn kaloreilla saa vedellä jo ihan tuhdin kännin.

Aika jännä vinkki,että ei kannata jättää pois niitä turhia kaloreita,joita ahtaa sisäänsä vaan ne jotka AV-mamma kristallipallostaan näkee kuuluvan aloittajan ruokavalioon.

Toki on hyvä neuvo jättää tai ainakin vähentää kaikkea,mistä ei varsinaisesti saa ravintoaineita.Eli jos käyttää kaljaa ja/tai suklaata,kumpikaan ei kuulu normaaliin päivittäiseen ruokailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mulla 3 lasta, treenikuskailut, ruoanlaitot, vaativa asiantuntijatyö. Silti ehdin liikkua 4-5 kertaa viikossa. Joten sinäkin ehdit vähintään 2-3 kertaa. Ja oikea ruokavalio on laihdutuksen avain. Sä voit jos haluat. Et halua.

Heti eka vastaus ja valheita tulee. Asiantuntijan toimistojökötys ei kovin vaativaa voi olla.

Vierailija
104/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ap. Silloin kun elämä on tosi kiireistä ja on koko ajan menossa, on vaikeaa ehtiä syödä tarpeeksi, lisäksi kulutus on suurempi.

Kun jäin itse työttömäksi, vähensin tietoisesti syömistä, ja olenkin pysynyt hoikkana.

Kyllä se on niin, että joko sinulla on jokin raju aineenvaihdunnan sairaus tai sitten syöt ihan julmetusti.

Vierailija
105/105 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuorotyötä tekevä mies saa varmasti aina etukäteen työvuorot? Kai hän joskus vie tai hakee lapset? Miten ne kaikki voivat olla eri puolille kaupunkia ripoteltuna? Eikö 8 v voisi jo liikkua itse?

Sulla on vähän raskaampi arki kuin keskivertoihmisellä, mutta ei niin raskas, että sitä ei saisi pienellä suunnittelulla järkevämmäksi.

Tee arjesta suunnitelmallista. Minä päivinä käydään kaupassa, koska tehdään iso satsi ruokaa, koska siivotaan?

Niinä päivinä kun mies vie tai hakee lapset, hyödynnä aika liikuntaan. Käy kävelyllä, jumpassa tai kuntosalilla. Tai mene kotiin ja valmista terveellistä ruokaa seuraaville päiville.

Syö jotain ravitsevampaa kuin pinaattikeittoa lounaalla ja syö töissä tai kotimatkalla välipalaa: hedelmiä, jugurttia, pähkinöitä, siemeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme