Mies käy päivittäin Äidin luona syömässä :(
Ei vaan enää viitsi asiasta tapella, pariin otteeseen olen huomauttanut että meillä on omakin perhe minkä kanssa voisi ruokailla. Mies saa kilarit, ja selittelee kuinka on vaikea muuttaa tapojaan.
Äitinsä soittelee jos myöhästyy 5min. ruokailusta, meillä vauva niin ei voi käsittää että ei kaikki enää mene eläkeläisäidin minuuttiaikataulun mukaan. Kiva ootella päivä yksin kotona, ja vielä töiden jälkeen luuhaa ensimmäiseksi äitinsä ruokailuun. Meillä menee omia ruokia roskiin, kun jää syömättä :( miten anoppi ei tajua :(
Aika loukkaavana tätä pidän minua kohtaan
Kommentit (64)
Ja kaikki lankeaa taas provoon, kuinka yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä näitä kommentteja! Aikuinen mies EI käy päivittäin äidillään syömässä, kun oma perhe odottaa kotona. Mutta vika ei ole anopissa. Miehen pitää miettiä asiat uusiksi. Minä en kauan tuommoista katselisi.
Vika ei ole myöskään miehessä. Kannattaisi vaimon katsoa itseään peilistä ja miettiä vähän, että miksiköhän se mies ei hänen kanssaan halua syödä. Joko ruoka on pahaa, tai sitten miestä ei kiinnosta olla eukkonsa ahdistavassa seurassa ja syö mieluummin äitinsä kanssa. Jos on akkana tuon aloittajan kaltainen raivotar, niin en ihmettelisi yhtään.
Yhdellä entisellä kaverilla oli tuollainen "mies". "Mies" oli kaveriani paljon vanhempikin, äijä oli joku 36 v, kun kaverini oli noin 23-vuotias. Teki kolme penskaakin sen kanssa. Äijä ei ottanut ikinä edes lapsia mukaansa äidilleen. Erohan niille lopulta tuli, syytä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi käydä päivittäin äidillään? Jos tuo tympii, niin ehdota, että anoppi muuttaa teidän kanssa asumaan, silloin ei tarvitse itkeä, että mies on äidillään. Katsos kun niiden läheisten kanssa kannattaa olla väleissä heidän eläessään, ei vasta hautajaisissa muistaa kukilla. Perustakaa kolmen sukupolven koti, kaikki voittavat.
Ja tämä kuulosti ihan aikuista poikaansa ikävöivän äidin vastaukselta, jolla yritetään puolustella näitä äiti-poika-riippuvuussuhteita. Hedelmällisempää kun olisi kysyä, miksi mies käy äidillään päivittäin, jos on oma perhe. Mieshän selvästi haluaa olla vielä äidillisen kohtelun kohde eli lapsi eikä siten valmis isäksi ja tukemaan omaa vaimoaan äitinä olemisessa. Näitä äiti-mies pareja näyttäisi tämä maa olevan täynnä, mikähän siinä on, sekä naisissa, kun eivät ymmärrä että miesten pitäisi erkaantua heistä ja kasvaa aikuisiksi, ja miehissä, kun eivät vaan halua kasvaa aikuisiksi ja päästää äidin helmasta irti...?
tai sitten se mies saa äidiltä tasa-arvoisen kohtelun! Siellä saa syödä rauhassa, saa olla vaikka puhumatta koko sen 20 minuuttia, mikä äidin luona menee töiden jälkeen. Ei tarvitse kuunnella, ei ottaa kantaa, ei osallistua. Kukaan ei vaadi mitään, kukaan ei patista tekemään mitään. Saa olla hetken rauhassa ennen kuin joutuu menemään kotiin, joss vihainen vaimo odottaa tiskaamaan, siivoamaan, olemaan lapsille seurana ja pesemään kuopuksen hampaita.
Entä jos se mies tarvitsee päiväänsä pienen tyvenen hetken kaikkien vaatimusten keskellä? Entä jos mies ei jaksa miettiä sitä, miksi käly sanoi noin tai onkohan anoppi keksinyt, että tekeekin näin. Entä jos se haluaa olla aikuisen ihmisen seurassa edes pienen hetken ennen kuin on mentävä kuuntelemaan vaimoa, joka ei kykene tekemään yhtäkään päätöstä ilman miestä.
Niin eli jos on epämukavaa tai ajoittain hankalaa, niin voi irtisanoutua siitä omasta elämästä ja jättää vaimon oman onnensa nojaan hoitamaan lapset ja sen kotielämän? Voi sitten itse keskittyä niihin kivoihin juttuihin elämässä. Kuulostaa kyllä velliperseiden touhulta eikä aikuisen miehen.
Sä mainitsit JUURI sen syyn miksi äitien ei pitäisi ruokkia perheellisiä poikiaan päivittäin. Ei aikuisena enää palata mamman helmoihin piiloon kun ollaan vastuussa jo muista, sitten tehdään töitä että ratkaistaan ongelmia eikä juosta karkuun...
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä näitä kommentteja! Aikuinen mies EI käy päivittäin äidillään syömässä, kun oma perhe odottaa kotona. Mutta vika ei ole anopissa. Miehen pitää miettiä asiat uusiksi. Minä en kauan tuommoista katselisi.
Kyllä monilla miehillä on typerämpiä ja aikaavievempiä harrastuksia kuin äidillään syöminen. Eli mielestäni kauhistellaan turhaa.
mies
Vaimo käy päivittäin kuntosalilla tai lenkillä. Ai niin, se on sitä vaimon omaa aikaa.
Hyvänen aika. Mistä ihmeestä te naiset aina löydätte ne äidinpojat tai sitten ne "Rane, Kake, Veke, Pasi, Vege,..." nämä sankarit, jotka ovat istuneet linnassa ja elämänhallinta kateissa.
Miksi meitä normaaleja miehiä ei arvosteta tai me emme ole kiinnostavia ihmisiä. Me emme käy päivisin äitimme luona syömässä, me emme asu äitimme luona. Emme tee samoja asioita isämme luonakaan.
Me emme käytä piriä, kukkaa, muutakaan huumausaineeksi luokiteltavaa. Me käytämme ihan alkoholia ja tupakoimme. Me emme ryöstä ihmisiä pankkiautomaateilla, me emme hakkaa ihmisiä vauhti päissään.
Me emme viiltele vaimoa leipäveitsellä kun vaimolla on vittumainen katse.
Me olemme niin tylsiä, siksi emme saa naista itsellemme.
Yksinäinen kirjoitti:
Hyvänen aika. Mistä ihmeestä te naiset aina löydätte ne äidinpojat tai sitten ne "Rane, Kake, Veke, Pasi, Vege,..." nämä sankarit, jotka ovat istuneet linnassa ja elämänhallinta kateissa.
Miksi meitä normaaleja miehiä ei arvosteta tai me emme ole kiinnostavia ihmisiä. Me emme käy päivisin äitimme luona syömässä, me emme asu äitimme luona. Emme tee samoja asioita isämme luonakaan.
Me emme käytä piriä, kukkaa, muutakaan huumausaineeksi luokiteltavaa. Me käytämme ihan alkoholia ja tupakoimme. Me emme ryöstä ihmisiä pankkiautomaateilla, me emme hakkaa ihmisiä vauhti päissään.
Siinä on se, että itsekin, joka olen keskittynyt vain ja ainoastaan teihin "hyviin miehiin", en kelpaa teille :) Useampikin tällainen potentiaalinen sulho on tullut vastaan, mutten ole tällaisena aidosti kunnollisena naisena kelvannut yhdellekään. Pahan näköinen en ole, enkä elätettävä. Kaipa sitä teikäläisetkin kuitenkin pohjimmiltanne kaipaatte sitä "Lissua" tai "Ellua" jossa on loppupeleissä ehkä vähän liikaa sitä ruutia tasaiseen elämään. Ja sitä sitten kadutte vanhana, kun se naapurin "Marjatta" jäi ottamatta.
Ongelma on sama kummallakin sukupuolella, pitkänäköisyys puuttuu ja mennään niiden viettien perässä.
Yksinäinen kirjoitti:
Jaa-a, kumma etteivät saa... Mun ja monen kotoa kun juuri sellainen "tylsä" muru löytyy, eipä ole ollut valittamista... Ettei sulla olis naisiin asennevikaa, joka puheessa paistaa läpi ja siksi oot jäänyt ilman?
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen kirjoitti:
Jaa-a, kumma etteivät saa... Mun ja monen kotoa kun juuri sellainen "tylsä" muru löytyy, eipä ole ollut valittamista... Ettei sulla olis naisiin asennevikaa, joka puheessa paistaa läpi ja siksi oot jäänyt ilman?
Ihan naimisissa olen ja 2 tyttären isä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mulla oli sama homma joskus muinoin. Lakkasin tekemästä miehelle ruokaa ja muutenkin tein selväksi, että jos minut sinne kotiinsa haluaa, niin sitten sopii myös itse olla siellä. Kyllä alkoi sapuskat maistumaan.
Olispa minullakin joskus noin. Ei koskaan ruoka valmiina kun kotiin tuun töistä.
Tuossa on hyväkin puoli, nimittäin säästyy paljon rahaa.
Oma vikasi jos teet liikaa ruokaa. Jääkaappi ja pakastin on keksitty.
Mun mies syö kuin hevonen niin saisi käydäkkin muualla syömässä ja vielä kaksi teinipoikaa niin rahat on aina loppu. Kaksi koneellista tiskiä tulee päivittäin.
Niin ollaan erilaisia sillä mulle tuo sopisi oikein hyvin. 33
En kestäisi tuollaista miestä ollenkaan. 😔 Todella huono juttu jos ei ole irrottautunut lapsuuden perheestään siten että olisi MIES.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi käydä päivittäin äidillään? Jos tuo tympii, niin ehdota, että anoppi muuttaa teidän kanssa asumaan, silloin ei tarvitse itkeä, että mies on äidillään. Katsos kun niiden läheisten kanssa kannattaa olla väleissä heidän eläessään, ei vasta hautajaisissa muistaa kukilla. Perustakaa kolmen sukupolven koti, kaikki voittavat.
Ja tämä kuulosti ihan aikuista poikaansa ikävöivän äidin vastaukselta, jolla yritetään puolustella näitä äiti-poika-riippuvuussuhteita. Hedelmällisempää kun olisi kysyä, miksi mies käy äidillään päivittäin, jos on oma perhe. Mieshän selvästi haluaa olla vielä äidillisen kohtelun kohde eli lapsi eikä siten valmis isäksi ja tukemaan omaa vaimoaan äitinä olemisessa. Näitä äiti-mies pareja näyttäisi tämä maa olevan täynnä, mikähän siinä on, sekä naisissa, kun eivät ymmärrä että miesten pitäisi erkaantua heistä ja kasvaa aikuisiksi, ja miehissä, kun eivät vaan halua kasvaa aikuisiksi ja päästää äidin helmasta irti...?
tai sitten se mies saa äidiltä tasa-arvoisen kohtelun! Siellä saa syödä rauhassa, saa olla vaikka puhumatta koko sen 20 minuuttia, mikä äidin luona menee töiden jälkeen. Ei tarvitse kuunnella, ei ottaa kantaa, ei osallistua. Kukaan ei vaadi mitään, kukaan ei patista tekemään mitään. Saa olla hetken rauhassa ennen kuin joutuu menemään kotiin, joss vihainen vaimo odottaa tiskaamaan, siivoamaan, olemaan lapsille seurana ja pesemään kuopuksen hampaita.
Entä jos se mies tarvitsee päiväänsä pienen tyvenen hetken kaikkien vaatimusten keskellä? Entä jos mies ei jaksa miettiä sitä, miksi käly sanoi noin tai onkohan anoppi keksinyt, että tekeekin näin. Entä jos se haluaa olla aikuisen ihmisen seurassa edes pienen hetken ennen kuin on mentävä kuuntelemaan vaimoa, joka ei kykene tekemään yhtäkään päätöstä ilman miestä.
Niin eli jos on epämukavaa tai ajoittain hankalaa, niin voi irtisanoutua siitä omasta elämästä ja jättää vaimon oman onnensa nojaan hoitamaan lapset ja sen kotielämän? Voi sitten itse keskittyä niihin kivoihin juttuihin elämässä. Kuulostaa kyllä velliperseiden touhulta eikä aikuisen miehen.
Sä mainitsit JUURI sen syyn miksi äitien ei pitäisi ruokkia perheellisiä poikiaan päivittäin. Ei aikuisena enää palata mamman helmoihin piiloon kun ollaan vastuussa jo muista, sitten tehdään töitä että ratkaistaan ongelmia eikä juosta karkuun...
Miten niin juosta karkuun? Ap ainakin väitti, että miehensä tulee sieltä äidiltään kotiin takaisin. Ei se ihan karkuunjuoksemiselta tunnu.
Aikuiset lapset on moraalisesti vastuussa vanhemmistaan. Ihan kiva, että mies käy joka päivä äidillään. Varmaan ap on vanhuksena tyytyväinen, kun on kotonaan yksin, koska eihän aikuiset lapset saa käydä vanhemmillaan, pitää mennä omaan kotiin suoraa töistä kuuntelemaan puolison valitusta.
Tää on paras ketju aikoihin!
Ihanaa, että pikkulasten äidit on vihdoin tajunneet sen, että mummola ei ole mikään hoitopaikka kenellekään. Ei mummon omille lapsille eikä lapsenlapsille.
Voi monessa perheessä vähän väsyttää, kun isoäiti ilmoittaa, että ei halua olla läheisriippuvaisten lastenlasten hoitajana, valvokaa vaan itse yönne.
Huh. Mun opiskeleva poika asuu samassa kaupungissa ja hän käy mun luona pari kertaa kuussa sunnuntaisin tai lauantaisin. Eikä hänellä ole perhettä, jos olisi tyttöystävä, hänet kutsuttaisiin tietysti samalla ja varmaan vähenisi. Joskus, tyyliin kerran kolmessa tai neljässä kuussa käyn viemässä sapuskaa ja teen siellä pojan kanssa jotain, niin että jää pakkaseenkin. Hän kun on vähän laiska välillä laittamaan kunnon ruokaa ja käyn vetämässä jonkun terveellisemmän ruuan. Onneksi oppilaitoksessa syö kunnolla. Enkä siivoa pojan kämppää, mutta joskus käydessä nalkutan että saisi siivota.
Minä kun olen miettinyt, että roikunkohan pojassa liikaa...mutta aina olen kysynyt haluaako tulla syömään, usein haluaa ja joskus kysyy itsekin, voiko tulla.
Kuntosalilla käyminen ei ole sama asia kun mamman helmoissa pyöriminen, eli tehdään sellaiset asiat äidin luona, mitkä NORMAALIT ihmset tekee perheensä kanssa. Joskus on ok, joka päivä tarkoittaa mamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sille naiselle antaa sen rauhallisen hetken, kun perheen isä lepäilee oman äitinsä luona ja jättää arjen pyörittämisen jatkuvasti naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mulla oli sama homma joskus muinoin. Lakkasin tekemästä miehelle ruokaa ja muutenkin tein selväksi, että jos minut sinne kotiinsa haluaa, niin sitten sopii myös itse olla siellä. Kyllä alkoi sapuskat maistumaan.
Mäelle olisi saanut heittää tuollaisen akan! Sinä et ansaitse miestä, kun olet tuollainen manipuloiva kieroilija.
Kieroilu on vain omassa päässäsi. Ihan suoraan kirjoittaja oli sanonut mistä on kyse. Kuka ihme menettää hermonsa noin täydellisesti vieraan ihmisen nettikommentista?
Tämä ketju on täynnä imbesillejä mielensäpahoittaja-akkoja! Mies käy äiteellänsä syömässä just niin usein kun haluaa.
Kuulostat uhmaikäiseltä kakaralta.
Vau. Vauvan tekeminen kestää vähintään 9 kuukautta. Jos puolison kanssa oleminen on noin hirveätä, niin se kannattaa kertoa puolisolle viimeistään sen 9:n kuukauden aikana, ja ottaa hatkat ennen kuin edes on vauvaa.
Äidin luo pakeneminen päivittäin ei ole mitään perhe-elämää.