Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko törkeä jos en osta lahjaa..

Vierailija
22.02.2016 |

tapailemalleni naiselle? Ollaan nähty vasta kaks viikkoa ja toisilla treffeillä kävi ilmi että hänen syntymäpäivänsä on viikon päästä..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi tekstari nyt on vielä huonompi idea kuin vaikka puhelu, niin persoonaton. Hanki kukka/kukkia, suklaata tai muuta pientä, muuten olet moukka.

Ps. Minä olen tapaillut miestä kuukauden ja hänellä on viikonloppuna synttärit. Ajattelin itsekin jonkin pienen eleen tehdä/antaa, mutta se on jo vaikeampaa, kun miehille ei voi viedä sitä perus kukkapuskaa/suklaarasiaa. Naisten kohdalla on vielä niin helppoakin, niin en ymmärrä mikä vaiva se kukka on homnata.

Miksei miehelle muka voisi viedä suklaarasiaa tai kukkia? Olen vienyt ja mies ilahtui.

Vierailija
22/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi tekstari nyt on vielä huonompi idea kuin vaikka puhelu, niin persoonaton. Hanki kukka/kukkia, suklaata tai muuta pientä, muuten olet moukka.

Ps. Minä olen tapaillut miestä kuukauden ja hänellä on viikonloppuna synttärit. Ajattelin itsekin jonkin pienen eleen tehdä/antaa, mutta se on jo vaikeampaa, kun miehille ei voi viedä sitä perus kukkapuskaa/suklaarasiaa. Naisten kohdalla on vielä niin helppoakin, niin en ymmärrä mikä vaiva se kukka on homnata.

Miksei miehelle muka voisi viedä suklaarasiaa tai kukkia? Olen vienyt ja mies ilahtui.

No tietenkin VOI. Se ei ollut tässä pointtini, vaan se, että perinteisesti naiselle viedään suklaata/kukkia, joten ei pahemmin tarvitse edes päätä (tai lompakkoa) vaivata kun keksii pientä viemistä, niin en ymmärrä miksi ap ei tätä tekisi jos on naisesta oikeasti kiinnostunut.

Mutta tietenkin noita voi viedä miehellekin, ne ei kuitenkaan ole niin perinteisiä miehelle annettavia lahjoja että joutuu vähän miettimäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Lähetän tekstarilla onnittelut. Ap

Tuolla varmistat, ettet pääse jatkoon. Mutta jos haluat naisesta eroon, niin sitten ok.

En tietenkään halua eroon, mutta mietin vain, että onko näin varhaisessa suhteessa lahjominen liian kiusallista hänelle. Mutta ilmeisesti pieni lahja on vielä ok?

Vierailija
24/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti sattuu naisen synttärit. Antaa sulle loistavan tilaisuuden osoittaa, jos olet oikeasti kiinnostunut naisesta ja tehdä häneen vaikutus.

Vierailija
25/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin joku muukin sanoi, tuosta riippuu, menetkö jatkoon vai et. Tekstari viestittää naiselle, että haluat eroon, pieni lahja jatkoa.. että ihan sen mukaan synttärimuistaminenkin.

Minulla oli sama tilanne pari vuotta sitten ja vaikka olimme tapailleet vasta pari viikkoa, mies vei minut ulos syömään synttäreillä. Vähempikin ois riittänyt, mut ele oli kiva.

Vierailija
26/26 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla varmistat, ettet pääse jatkoon. Mutta jos haluat naisesta eroon, niin sitten ok.

En tietenkään halua eroon, mutta mietin vain, että onko näin varhaisessa suhteessa lahjominen liian kiusallista hänelle. Mutta ilmeisesti pieni lahja on vielä ok?

Kukkakimppu, vaikka tulppaaneja, on ihan täydellinen muistaminen tuossa vaiheessa.