Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolinen rakkaus. Kun toinen ei halua seurustella.

Vierailija
22.02.2016 |

Kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin aiemmin tuossa tilanteessa, monta vuotta :( Sitten vaan tein päätöksen etten ole miehen kanssa enää missään väleissä (suosittelen!) ja vuoden päästä tästä löysin paljon paremman ♡

Vierailija
2/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vain päästä yli, kuvittelet ihmisen päässäsi ihanteellisemmaksi kuin todellisuus onkaan. Tulevaisuus tuo jotain oikeaa tilalle, jos vain annat sille mahdollisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. On niin vaikeaa päästää irti :(

Vierailija
4/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille. On niin vaikeaa päästää irti :(

Tiedän :( Voimia siihen. Muistan itsekin kuinka kuvittelin ettei mulle ole tarkoitettu ketään muuta enkä koskaan vois tuntea samaa toista kohtaan. Mutta se tunne kun pääsee yli, se oli jotain niin paljon parempaa. Uskon että elämä tuo sinullekin vielä jotain paljon parempaa, jonkun joka sut oikeasti tahtoo :) Tsemppiä kovasti!

- 1. Viestin kirjoittaja

Vierailija
5/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on itselleni käynyt niin että olen ihan täysillä ihastunut mieheen jota tapailin. Kummallakaan kerralla miehet eivät halunneet alkaa seurustella, tapailua he taas olisivat mielellään jatkaneet.

Siitä tiesin, että jos ei halua ottaa suhdetta vakavasti, niin silloin ei välitä tarpeeksi.

Kyllä se satutti, mutta jonkin ajan päästä olinvaim helpottunut, kun pääsin niistä miehistä eroon enkä jäänyt roikkumaan.

Älä sinäkään jää AP. Meri on täynnä kalaa.

Vierailija
6/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, parikin kertaa nuoruudessa. Ei siinä muu auttanut kun kerätä itsensä kasaan, niellä karvas tappio, surra sydänsurut ja jatkaa elämää. Ainahan se jätetyksi tuleminen sattuu. Mutta myöhemmin olen ymmärtänyt, että hyvä niin, koska ei sitä voi seurustella onnellisesti sellaisen ihmisen kanssa, joka on suhteesta epävarma, siinähän olis todella mennyt mielenterveys, kun olisi koko ajan pitänyt miettiä onko toiselle mieliksi, välittääkö toinen oikeasti, miten toista pystyy miellyttämään ja olemaan hyvä tyttöystävä. Eli hyvä kun jättivät, eivätkä jättäneet roikkumaan löyhään hirteen.

Vierailija
7/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hommaa joku toinen tilalle. Muuten ei pääse yli. Laastariksi sanovat.

Vierailija
8/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin suhteeseen. Mies ei halunnut sitoutua heti vaan edetä hitaasti. Nyt olemme naimisissa. Kaksi vuotta kesti miehellä rakastua. Kannatti!

Vierailija
9/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia, valitettavasti. Itselläni ei lopulta auttanut muu kuin katkaista yhteydet mieheen kokonaan. Se oli todella vaikeaa, koska mies oli myös yksi parhaista ystävistäni ja olisi halunnut pysyä ystävänäni. Mutta turha itseään on pitää löysässä hirressä. Elämää ei kannata hukata siihen, että toivoo jotain mikä ei tule tapahtumaan. Usko pois, että joku kaunis päivä vielä helpottaa, vaikka se nyt varmasti tuntuukin mahdottomalta. 

Vierailija
10/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt noin kolmasti.

Ekalla kerralla tätä tapailu-seurustelu -välimuotoa kesti ehkä 4kk. Päättyi kamalaan riitaan ja tapailtiin sitten harvemmin seksin merkeissä, juttu kuivui kokoon. Mies jäi ruikuttamaan perään.

Toisella kerralla päädyttiin ihan seurustelemaan muutaman kuukauden jälkeen, mutta koko suhde oli niin tasapainoton, että päättyi alle vuoden jälkeen ja jäätiin tuollaiseen suvantovaiheeseen. Mies pyöritteli siinä muitakin muijia ja lopulta taas iso riita ja kieltäydyin enää näkemästä miestä. Oma elämänlaatu parani noin 500% ja mies jäi tietysti ruikuttamaan perään.

Kolmas juttu oli lyhyempi ja taas kun päätin että eipä sitten tarvi nähdä, alkoi se ruikutus.

Nää on kaikki eri miehiä siis.

Sittemmin olen löytänyt hyvän miehen, mutta kyllä sitä kaikkea joutuikin kestämään.

Vierailija
11/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä oli syy siihen, että seurustelun aloittaminen oli vaikeaa. Lähes 2v olimme ystäviä, kavereita. Jaoimme kyllä myös peiton toistemmw kanssa toisinaan, läheisyys, saunominen, yhdessä oleminen ollut osa suhdetta kokoajan. Nyt mies on valmis parisuhteeseen ja annamme sille mahdollisuuden. Mikäli mies ei anna mitään syytä miksi ei halua/pysty seurustelemaan, unohda ja jatka elämää. Mikäli syy on olemasaa, jokin sellainen joka vaan vaatii aikaa, uskot teidän mahdollisuuteen niin pidä kiinni.

Vierailija
12/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Noissako siis mies on ollut se, joka ei tahtonut seurustella?

Vierailija
13/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
14/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehellä oli syy siihen, että seurustelun aloittaminen oli vaikeaa. Lähes 2v olimme ystäviä, kavereita. Jaoimme kyllä myös peiton toistemmw kanssa toisinaan, läheisyys, saunominen, yhdessä oleminen ollut osa suhdetta kokoajan. Nyt mies on valmis parisuhteeseen ja annamme sille mahdollisuuden. Mikäli mies ei anna mitään syytä miksi ei halua/pysty seurustelemaan, unohda ja jatka elämää. Mikäli syy on olemasaa, jokin sellainen joka vaan vaatii aikaa, uskot teidän mahdollisuuteen niin pidä kiinni.

Saako kysyä, millainen syy oli? Mulla nimittäin hiukan samanlainen tilanne, ja musta tuntuu, että miehellä on joku syy, jota ei vain jollain tapaa osaa kertoa mulle.

Vierailija
15/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteilla piinaaminen on niin ihanaa ja ajanhengen mukaista .

Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa :)

Eikai sitä heti lyödä hynttyitä yhteen maanantaina jos ollaan lauantaina ravintolassa vasta tavattu ?!

Vai pitäisikö?

Vierailija
16/18 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeus varmaan on siinä että ihmiset tapaa itselleen sopimattomia kumppaneita ja yrittää turvautua, ripustautua puoliväkisin .

Toimii jos toimii ja on ainakin joku eikä tarvitse olla yksin.

Rakkaus, kaveruus, ystävyys : niiden pitäisi olla pyyteettömiä

Ei toista voi muuttaa kokonaan itselleen sopivaksi jos ei se jo valmiiksi sellainen ole.

Plussat ja miinukset on kaikissa vaikka pinta näyttäisikin hyvältä.

Vierailija
17/18 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Haluan kuulla mitä mieltä te olette seuraavasta. Tapasin pari kuukautta sitten miehen jonka kanssa illan päätteeksi vaihdettiin numeroita (hänen pyynnöstä). Hän oli koko illan mun kimpussa, halusi suudella ja halailla. Pitää kiinni kädestä. Yöllä kotiin päästyäni mies jo laittoi viestiä ja kertoi kuinka hän kaipasi tuoksuani ja laittoi jonkun biisin joka kertoi hänen miettivän olenko minä se oikea. Tämän illan jälkeen viestittely on ollut joka päiväistä. Olemme nähneetkin lounaalla, drinkeillä jne. Kerran pari viikossa. Eniten viestitellään. Meillä on aina tosi mukavaa, juttu sujuu ja suudellaan intohimoisesti. Hän kertoi kuinka on hulluna minuun, tykkää minusta ja että olen ainutlaatuinen. Kuitenkaan ei halua parisuhdetta. Tämän ilmoitti myös, kun kysyin mitä tämä meidän juttu on. Sänkyynkään ei hänellä ole kiire, ilmeisesti, koska olen itse vähän jo ehdottanut. Aina tuntuu olevan jotain..koronarajoitukset. On kuulemma jo pitkä aika sitten tiedostanut, että hänestä ei ole parisuhteeseen. Ei kuitenkaan muuta sano kuin, että haluaa elää hetkessä ja se ei ole hyvä yhdistelmä parisuhteeseen. Arvostan, että kertoo. Olen kuitenkin nyt ihastunut ja kun kuulen kuinka hän ikävöi joka päivä mua ja haluaa nähdä..menen ihan sekaisin. En ymmärrä mitä tää on oikein? On myös sanonut rakastuneensa minuun..mutta sillon oli käynyt kavereiden kanssa drinkeillä, joten ehkä vähän heitti omiaan. Olenko mä sekasin, kun en ymmärrä tämmöstä?

Vierailija
18/18 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta79 kirjoitti:

Moi. Haluan kuulla mitä mieltä te olette seuraavasta. Tapasin pari kuukautta sitten miehen jonka kanssa illan päätteeksi vaihdettiin numeroita (hänen pyynnöstä). Hän oli koko illan mun kimpussa, halusi suudella ja halailla. Pitää kiinni kädestä. Yöllä kotiin päästyäni mies jo laittoi viestiä ja kertoi kuinka hän kaipasi tuoksuani ja laittoi jonkun biisin joka kertoi hänen miettivän olenko minä se oikea. Tämän illan jälkeen viestittely on ollut joka päiväistä. Olemme nähneetkin lounaalla, drinkeillä jne. Kerran pari viikossa. Eniten viestitellään. Meillä on aina tosi mukavaa, juttu sujuu ja suudellaan intohimoisesti. Hän kertoi kuinka on hulluna minuun, tykkää minusta ja että olen ainutlaatuinen. Kuitenkaan ei halua parisuhdetta. Tämän ilmoitti myös, kun kysyin mitä tämä meidän juttu on. Sänkyynkään ei hänellä ole kiire, ilmeisesti, koska olen itse vähän jo ehdottanut. Aina tuntuu olevan jotain..koronarajoitukset. On kuulemma jo pitkä aika sitten tiedostanut, että hänestä ei ole parisuhteeseen. Ei kuitenkaan muuta sano kuin, että haluaa elää hetkessä ja se ei ole hyvä yhdistelmä parisuhteeseen. Arvostan, että kertoo. Olen kuitenkin nyt ihastunut ja kun kuulen kuinka hän ikävöi joka päivä mua ja haluaa nähdä..menen ihan sekaisin. En ymmärrä mitä tää on oikein? On myös sanonut rakastuneensa minuun..mutta sillon oli käynyt kavereiden kanssa drinkeillä, joten ehkä vähän heitti omiaan. Olenko mä sekasin, kun en ymmärrä tämmöstä?

”On kuulemma jo pitkään tiedostanut, että hänestä ei ole parisuhteeseen.”

No siinähän se vastaus tuli. Mies sanoo rakastavansa sinua, koska uskoo saavansa jonain päivänä piparia sinulta ja pitää sinua vakipanona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme