Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut tekee miehen kanssa, kun lapset saatu nukkumaan?

Vierailija
22.02.2016 |

Meillä pienet lapset 3v ja 1v. Itse päivät kotona, mies normaalisti 8-16 töissä, ihanteellisesti siis ei ikinä iltoja eikä vkl töitä. Mies tässä huolestui yksi ilta, että mitähän ne muut tekee iltaisin. Helvetin hyvä kysymys? Keskusteltiin paljon siitä, että pitäisi jaksaa illalla keskittyä puolisoon jne, kun meinaa mennä vaan siihen, että toinen lorvii koneella, toinen teeveellä. Että ei pitäisi unohtaa sitä puolisoa, vaikka kuinka onkin oma aika kortilla ja aina ei jaksaisi.

Eli kertokaa, mitä te, joilla on parisuhde kunnossa "pienistä lapsista huolimatta", teette? :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kotityöt yhdessä, naidaan, käydään suihkussa yhdessä tai katsellaan telkkaria sylikkäin. Mikä "oma aika"? Parisuhteessa ollaan yksikkö. Miehen oma aika on töissä käynti ja minun yksinäinen kauppareissu. Ehkä pari kertaa vuodessa kavereita tapaamaan. Siinä se.

N32v

Vierailija
2/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään pubiin istumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Minä katson tv, mies tuijottaa kännykkää.

Vierailija
4/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me joka ilta kosketaan toisiimme. Katsotaan läjässä leffaa, hierotaan jalkoja/hartioita, käydään yhdessä suihkussa jne. Jutellaan. Seksiä ei jakseta usein (lapset 4 ja 2, molemmat vanhemmat tekevät pitkää päivää) mutta tärkeämpää on mielestäni se, että tekee mieli.

Vierailija
5/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että tarvit kinnon panoja. Jos vaikkau päivällä kävis sua jöulääm. Pistä sp.tai puh.num. niin huomenna?

Vierailija
6/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilantessa kun minä olin kotona ja vaimo töissä, niin eipä hirveesti tehty yhdessä. Joskus ehkä saunottiin ja seksiä oli silloin vielä joskus. 

Vaimo käytännössä käytti kaiken lasten hereilläoloajan joko opiskeluun tai töihin (tai käytti ja käytti, viikonloput oli yhtä tuskaa, kun piti koko ajan olla ulkona, että vaimo sai työrauhan, mutta todellisuudessa töiden teko/ opiskelu alkoi vasta päivällisaikaan jolloin hän piiloutui työhuoneeseen ja minä sain tehdä aina yksin kaikki lasten iltatoimet). 

Lasten mentyä nukkumaan en oikein enää seuraa kaivannut oltuani koko päivän läsnä lapsille. Omaa aikaa oli se, että siivosin keittiön ja samalla toivoin, ettei joku olisi ollut koko ajan vaatimiassa huomioita tai jotain muuta - vaimo esim. oletti aina, että keitän hänelle teen ja tarjoilen sen sohvalle. 

Vierailija
7/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa mahtavalta tämä lisääntyminen. :D

Vierailija
8/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saunotaan joka ilta yhdessä. Jutellaan asioista. Luetaan lehtiä ja jutellaan maailman asioista. Meillä ei katota telkkaa juuri ollenkaan, jotain urheilukilpailuja joskus. Mies on toimistotöissä eikä halua nähdäkään tietokonetta kotona. :)

Vierailija
9/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. puolet illoista tehdään omiamme, luetaan, palstailen, katotaan telkkua jne. Puolet sit katotaan jotain yhdessä, jutustellaan, hellitään tms. Ei tuossa kummempaa projektia ehdi :)

Vierailija
10/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että tarvit kinnon panoja. Jos vaikkau päivällä kävis sua jöulääm. Pistä sp.tai puh.num. niin huomenna?

Saat yhteystiedot heti, kun olet opetellut kirjoittamaan!

Vierailija
11/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tietysti myös nettaillaan ja katsellaan telkkaria, mutta ei läheskään joka ilta. Meillä on molemmilla harrastuksia, minulla kirjoittaminen, miehellä valokuvaus, ja niiden parissa kuluu aikaa iltaisin. Yhdessä harrastetaan musiikkia, soitetaan ja lauletaan ja tehdään biisejä. Kokkaamisesta tykätään molemmat, ja lähes joka ilta tehdään yhdessä ruokaa, leivotaan tms. Usein iltaisin jompikumpi käy myös lenkillä tai jossain urheiluharrastuksessa. Aika usein meillä käy myös ystäviä illalla.

Vierailija
12/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan ja ollaan vaan. Joskus katsotaan jotain netflixistä, selaillaan nettiä tai dataillaan muuten vaan. Ei kai sitä mitään ihmeellistä tarvitse tehdä? Jos jompi kumpi kaipaa omaa aikaa, niin sitä annetaan.

Vierailija
13/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 vielä jatkaa. Meinas unohtua: kiroillaan ja puhutaan rivoja. Ei ole muuten mikään kivempaa kuin puhua kuin merimies, kun on illan lässyttänyt että voi kultamussukka tuliko kakka.

Mies ei juo, mä tykkään ottaa lasillisen punkkua. Sitten puhutaan päivän uutisaiheet läpi ja solvataan ministereitä tai keitä milloinkin.

Eli ollaan aikuisia tai teinejä tai mitä ikinä oltaisiinkaan jos ei olisi lapsia.

Vierailija
14/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tietysti myös nettaillaan ja katsellaan telkkaria, mutta ei läheskään joka ilta. Meillä on molemmilla harrastuksia, minulla kirjoittaminen, miehellä valokuvaus, ja niiden parissa kuluu aikaa iltaisin. Yhdessä harrastetaan musiikkia, soitetaan ja lauletaan ja tehdään biisejä. Kokkaamisesta tykätään molemmat, ja lähes joka ilta tehdään yhdessä ruokaa, leivotaan tms. Usein iltaisin jompikumpi käy myös lenkillä tai jossain urheiluharrastuksessa. Aika usein meillä käy myös ystäviä illalla.

Minkä ikäiset lapset? Koska menevät nukkumaan?

Vierailija
15/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Minä katson tv, mies tuijottaa kännykkää.

Ap kysyi niiltä joilla parisuhde kunnossa ja pienet lapset. Ei vaikuta kovin kunnossa olevan...

Vierailija
16/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin. Eilen treenattiin yhdessä illalla, toissapäivänä katseltiin netflixiä, syötiin mutakakkua ja juotiin lasilliset skumppaa. Sitä edellisenä päivänä maattiin sängyllä pelleilemässä ja kutittelemassa toisiamme. Seksiä on 4-5 iltana viikossa. Sellasia normaaleja asioita touhutaan :)

Jos jompikumpi tarvitsee omaa tilaa niin sitä annetaan.

Vierailija
17/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat yhteystiedot heti, kun olet opetellut kirjoittamaan!

Nainen on valmis pettämään lapsensa isää kenen tahansa kirjoitustaitoisen kanssa. Tyypillinen nainen siis.

Vierailija
18/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan joskus leffoja, useimmiten jutellaan, ollaan vaan sylikkäin ja rakastellaan.

Vierailija
19/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilantessa kun minä olin kotona ja vaimo töissä, niin eipä hirveesti tehty yhdessä. Joskus ehkä saunottiin ja seksiä oli silloin vielä joskus. 

Vaimo käytännössä käytti kaiken lasten hereilläoloajan joko opiskeluun tai töihin (tai käytti ja käytti, viikonloput oli yhtä tuskaa, kun piti koko ajan olla ulkona, että vaimo sai työrauhan, mutta todellisuudessa töiden teko/ opiskelu alkoi vasta päivällisaikaan jolloin hän piiloutui työhuoneeseen ja minä sain tehdä aina yksin kaikki lasten iltatoimet). 

Lasten mentyä nukkumaan en oikein enää seuraa kaivannut oltuani koko päivän läsnä lapsille. Omaa aikaa oli se, että siivosin keittiön ja samalla toivoin, ettei joku olisi ollut koko ajan vaatimiassa huomioita tai jotain muuta - vaimo esim. oletti aina, että keitän hänelle teen ja tarjoilen sen sohvalle. 

Todella hyvältä parisuhteelta vaikuttaa teilläkin. Toki vertaistuki on aina tärkeää, mutta aloittaja ehkä toivoi niiltä kommenttia, joilla menee hyvin.

Vierailija
20/40 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pienet lapset 3v ja 1v. Itse päivät kotona, mies normaalisti 8-16 töissä, ihanteellisesti siis ei ikinä iltoja eikä vkl töitä. Mies tässä huolestui yksi ilta, että mitähän ne muut tekee iltaisin. Helvetin hyvä kysymys? Keskusteltiin paljon siitä, että pitäisi jaksaa illalla keskittyä puolisoon jne, kun meinaa mennä vaan siihen, että toinen lorvii koneella, toinen teeveellä. Että ei pitäisi unohtaa sitä puolisoa, vaikka kuinka onkin oma aika kortilla ja aina ei jaksaisi.

Eli kertokaa, mitä te, joilla on parisuhde kunnossa "pienistä lapsista huolimatta", teette? :)

Hmmm. Onko sulla mielestäs parisuhde kunnossa? Eiks tuo just kerro siitä, et parisuhde ei ole kunnossa, jos ette vietä aikaa yhdessä. Ei riitä, että on fyysisesti samassa tilassa.