Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin miehen lomamatkalla, mitä tehdä

Vierailija
21.02.2016 |

Oltiin kumpikin pari kuukautta sitten samassa lomakohteessa lomailemassa ja mies tuli kysymään minulta jotain ja siitä lähdimme yhdessä viettämään iltaa kaupungille. Ilta päättyi suuteluun ja seuraavana ja sitä seuraavanakin päivänä näimme uudelleen (ja pussailimme paljon apua :D). Matkan jälkeenkin ollaan yhteyttä pidetty ja mies osoittaa olevansa todella ihastunut minuun ja haluaisi että menisin pian käymään hänen luonaan, puhuu myös lähes päivittäin yhteisestä tulevaisuudesta (lapsista yms). Jotenkin todella ihana, mutta en tiedä mitä minun pitäisi tehdä - vähän ihastusta omastakin puolesta mutta en tiedä onko ns oikeaa ihastusta.. Aina kun hän puhuu muutosta hänen luokseen alkaa ahdistaa mutta myös se että hän unohtaisi minut ahdistaa suuresti. Olen ihan hukassa! Kavereille en kehtaa kertoa, kun niin suuri ikäero. Olen 20v (yksi lyhyt seurustelu takana) ja mies on 31v iranilainen mutta asunut monta vuotta toisessa Euroopan maassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo - ja jos ei ole, niin unohda iranilaiset heti.

Vierailija
2/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä hänet tänne Suomeen lomalle. Voit päätellä paljon jo siitä, tuleeko hän vai ei.

Miten on mahdollista, että yhden kasvotusten tapaamisen jälkeen puhutaan jo yhteen muuttamisesta ja lastenteosta? Olisiko jommallakummalla teistä nyt vähän liian kiire...ja miksi?

Nyt otat asian puheeksi kavereidesi kanssa. Ikäero saattaa olla niistä puheenaiheista pienin, mutta kyllähän sinä sen jo tiedätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokkus pokkus, hommaat sen kotimaahasi. Toivottavasti asut Suomessa, niin tulee oleman helppoa kuin heinän teko :D Welcome! Osaathan muuten kutoa sukkia ja keitellä muutakin kuin kaurapuuroa?

Vierailija
4/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat tietysti miehen luo. Jos et muuta, niin ainakin kerrot seuraavalle mahdolliselle kumppanillesi ko. asiasta, ettei kukaan raukka joudu tietämättään olemaan mamupatjan kanssa.

Vierailija
5/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan myrkyn lykkäs.

Vierailija
6/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä hänet tänne Suomeen lomalle. Voit päätellä paljon jo siitä, tuleeko hän vai ei.

Miten on mahdollista, että yhden kasvotusten tapaamisen jälkeen puhutaan jo yhteen muuttamisesta ja lastenteosta? Olisiko jommallakummalla teistä nyt vähän liian kiire...ja miksi?

Nyt otat asian puheeksi kavereidesi kanssa. Ikäero saattaa olla niistä puheenaiheista pienin, mutta kyllähän sinä sen jo tiedätkin.

Olen yrittänyt pyytää, mutta haluaa että tapaan hänen äitinsä, koska hän on niin ihana ihminen. Ahdistaa myös 30v miehen niin läheinen suhde äitiinsä, ei ole suomalaista! :D Tuota kiirettä minäkin olen ihmetellyt! Ja kysynyt mieheltä myös.. Muutto olisi nyt se prioriteetti numero yksi. Matkustelua ja sitten lapsia. Haluaa nopeasti koska on jo "vanha". Minä kuulemma oppisin uuden kielen helposti, voisin opiskella uudessa kotimaassa ja käydä töissä - kaikki olisi ihan helppoa ja hän tekisi minut onnelliseksi. Ärsyttää koska on niiin ihanan oloinen mies, mutta voiko olla joku jekku tässä

Vierailija
7/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin sanaa myötähäpeä, mutta en käytä, koska mammat senkin eilen torppasi kieltolistalle.

Vierailija
8/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille muutto on todella iso juttu. Se olisi iso, vaikka tuntisitkin miehen hyvin. Nyt et tunne häntä ollenkaan. Et ole elänyt arkea hänen kanssaan. Voi olla, että hän on moderni, länsimainen mies tai sitten hänellä perinteisemmät irakilaiset arvot. Hänen kulttuurissaan ei seurustella pitkään vaan kihlaudutaan ja avioidutaan nopeasti. Haluatko sitä? Miettisin hurjan tarkkaan, lähteäkö miehen kiireeseen mukaan.

Vierailija
9/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy iranilaiseen kuluttuuriin ja naisen asemaan siinä

http://kioski.yle.fi/omat/iran-tutkija-huolissaan-naisten-heikkenevasta-tilanteesta

Vierailija
10/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red alert! Red alert! Abort mission immediately.

Vierailija
11/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni lomalla Kölnissä neljä vuotta sitten. Mies on britti ja asui tuolloin Norjassa, minä asuin Englannissa. Nyt ollaan naimisissa ja asutaan Kuwaitissa, muutetaan kesällä Malawiin. Paras lomaromanssi koskaan.

Vierailija
12/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin saksalaisen lomalla Espanjassa kesällä 2014. Hengailtiin tiiviisty 3-4 vikaa lomapäivääni ja pidettiin yhteyttä. Viisi viikkoa tapaamisesta mies tuli Suomeen luokseni ja ei ikinä lähtenyt. :D

Ollaan oltu avopari siis noin 18 kk ja ihanaa on.

Vierailija
13/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt pyytää, mutta haluaa että tapaan hänen äitinsä, koska hän on niin ihana ihminen. Ahdistaa myös 30v miehen niin läheinen suhde äitiinsä, ei ole suomalaista! :D Tuota kiirettä minäkin olen ihmetellyt! Ja kysynyt mieheltä myös.. Muutto olisi nyt se prioriteetti numero yksi. Matkustelua ja sitten lapsia. Haluaa nopeasti koska on jo "vanha". Minä kuulemma oppisin uuden kielen helposti, voisin opiskella uudessa kotimaassa ja käydä töissä - kaikki olisi ihan helppoa ja hän tekisi minut onnelliseksi. Ärsyttää koska on niiin ihanan oloinen mies, mutta voiko olla joku jekku tässä

Se jekku on se, että mies tarvitsee äkkiä nuoren, kielitaidottoman, kaukaa kotoisin olevan eli helposti eristettävän naisen lapsentekoon. Lupaa tehdä naisen onnelliseksi, ja nainen saa opiskella ja käydä töissäkin - sitten, kun on ensin tehnyt ne lapset ja siinä samalla opiskellut kielen ja ammatin, huhhei.

Miehelle käy kuka tahansa nuori nainen, joka on suostuvainen noin huonoon diiliin. Jollet sinä suostu, hän etsii jonkun muun. Hänellä saattaa olla muitakin lomapussailukavereita samassa prosessissa tälläkin hetkellä.

Jollet halua puhua kaveriesi kanssa, puhu vanhempiesi kanssa. Ihan totta nyt. Järki käteen.

t. 2

Vierailija
14/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku jänskään jekkuun mukaan vaan reippaasti! Älä ole mammari! Tiedä mitä kivaa ullatusta sieltä vielä irtoo?!!  Av-mamma ei pelkää vaan käy tuulta päin! Hiio hoi! :D 

Vierailija
15/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkoselle! Ja muutamalle muullekin asialliselle vastaukselle! Nyt asia kiteytyi täydellisesti päässäni, tämä on lopetettava. Tavallaan vähän noloa, että tarvitsi avlta tukea tämmöiseen, mutta näin nyt kävi. Kiitos!

Vierailija
16/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kakkoselle! Ja muutamalle muullekin asialliselle vastaukselle! Nyt asia kiteytyi täydellisesti päässäni, tämä on lopetettava. Tavallaan vähän noloa, että tarvitsi avlta tukea tämmöiseen, mutta näin nyt kävi. Kiitos!

Jos ahdistaa niin ei ole oikein. Kuuntele omia tunteitasi! Miehiä tulee lisää.

PS. Av-raati voisi tutustua Iraniin ennenkuin alkaa vetää johtopäätöksiä. Ennen ääriliikkeiden vallankaappausta oli varsin sivistynyt ja moderni valtio, lähes länsimainen.

Vierailija
17/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin aika varovainen. Mitä mieltä vanhempasi ovat? Tietyn kulttuurin omaavat henkilöt ja 20 vee nuoret naiset ovat aina epäilyttävä yhtälö. Hänenkin vanhempiensa tapaaminen selventää asiaa varmasti, mutta mielestäni häne tulisi tavata sinun vanhempasi ja saada suostumus heiltä. Koska HÄN on viemässä heidän tyttärensä ulkomaille. Vauva-foorumi ei ole oikea paikka tehdä ainakaan myönteisiä päätöksi asioiden suhteen. Jos aiot muuttaa ulkomaille ulkomaisen miehen perässä niin muista nämä uudet systeemit, ettet saa häntä välttämättä koskaan Suomeen jos ei ole EUn kansalaisuutta saanut. Nykyään ei saa enää rakastua. 

Vierailija
18/18 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilanne oli moneltakin osin vaikea, kun juuri vanhemmilta ei voinut kysyä mitään - äiti kuoli kolme vuotta sitten ja isä "osa-aikainen alkoholisti", parhaillaan meneillään pitkä juomaputki, jolloin ei kyllä tyttären asiat kiinnosta. Mutta kyllä tätä päätöstä jo pitkään on vaivattu ees taas miehen kanssa (aina jotenkin saanut pääni käännettyä), mutta nyt kun joku sanoi asiat ääneen se selventi tilannetta kummasti ja en aio enää tuhlata aikaani tähän suhteeseen.