Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä syyttää siitä, etten kostu tarpeeksi nopeasti

Vierailija
21.02.2016 |

Olen 18-vuotias ja hän on 20v. Minulla on ollut aiemmin huonoja kokemuksia seksistä ja olen siinä tilanteessa vähän jännittynyt vaikka luotan kyllä häneen. Mutta kun hän ei anna minulle aikaa, vaan sanoo että jos keskittyisin tarpeeksi ja jos olisin oikeasti halukas niin kostuisin nopeammin.

En tajua miksi pitää olla niin kiire? Kun ehdotan että hän hyväilisi ja vaikka nuolisi, niin jaksaa ehkä 2 minuuttia ja sitten alkaa tentata "No ootsä jo märkä, etkö sä nyt jo ala kostua" jolloin minulta menee fiilikset enkä ainakaan kostu.

Usein homma päättyykin niin että käytämme runsaasti liukkaria, hän laukeaa ja siinä se. Sitten lupailee että ensi kerralla varataan sitten enemmän aikaa jne jne. Mutta se ei ikinä toteudu.

Kaikki sahara-vitsit voi jättää nyt väliin, ja neuvoa vaikka että mikä saa teidät kostumaan? Niin ettei sitä liukkaria aina tarvitsisi vaan se tulisi ihan luonnostaan?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
82/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Way to go! Äläkä vaan ota sitä takas, jos se lupaa sinulle parempaa seksiä. Se paljasti jo oman asennemaailmansa. Monelle seksissä matka on yhtä tärkeä kuin päämäärä ja sitä touhua voidaan tehdä vaikka puoli tuntia tai pari tuntia ilman mitään kiirettä.

Kyllä siinä on eroa, jos mies kysyy, että oletko saamassa ja tarkoitusperät on oikeat eikä se, että huokaus etkö vieläkään saa tai kostu, että lätkämatsi olis alkamassa ja muutenkin tympäsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, teit ihan oikein!!

Tuli niin paha mieli sun puolesta kun luin millaista olet joutunut sietämään poikaystävän taholta. Seksin kuuluu olla iloinen asia joka tuottaa nautintoa kummallekkin, eikä toi nyt aivan siltä kuulostanu. En ole itse sua kovin paljon vanhempi ja pystyin samaistumaan suhun, seksi nuorempien miesten kanssa ei aina ole ihan sitä loistavinta..

Mutta toivoa on kuitenkin! Nykyinen poikaystäväni on todella taitava sängyssä ja seksi hänen kanssaan on uskomattoman nautinnollista. Ei tietoakaan mistään kostumisesta nillittämisestä, ja haluaa aina olla nuolemassa ja muutenkin tuottamassa nautintoa nimenomaan mulle. Haluankin vain sanoa sulle että se mies jonka ansaitset, löytyy kyllä vielä!

Vierailija
84/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt vähän puolustella meitä miehiä. Oraali ja/tai käsi, sormijutut on naisille kuitenkin vähän helpompia. Meillä on lähes kaikki siinä näkösällä. G piste on vain miehillä ihan perseestä. Siinä on kyllä naisilla eroja miten haluavat nuoltavan. Yksi tykkää kovaakin imua, toinen ei yhtään vaan pelkkää herkästi kielen kosketusta.

Oraali on taitolaji, suosittelen joka jätkälle sen oppimista. Sitten sitä saa takaisin myös.

Siinä kun lantiota saa pitää kaksin käsin kiinni nuolet varmasti hyvin. Pyörittävä kielari hellästi imulla toimii aika monelle. Kyllä sen huomaa kokeilemalla mistä syttyy.

Siinähän ei ole eroja, miten mies haluaa otettavaksi suihin.. Yksi haluaa, että otetaan niin syvälle kuin pystyy ja nopeassa tahdissa, toinen haluaa, että tuon lisäksi hyväillään kasseja. Joku tykkää siitä, että imetään kovaa, toinen hiljempaa, joidenkin varteen ei saa missään tapauksessa koskea käsin, toisia pitää nimenomaan hyväillä käsin samaan tahtiin kun ottaa suihin (ja jollakin se käden liike pitää olla vielä vähän pyörivää) ja samalla hieroa niitä kiveksiä ja välilihaa. And the list goes on and on. Eli yhtä kaikki, JOKAINEN on yksilö mieltymyksissään ja kenenkään nautinnon lähtiestä ei tiedä ennen kuin opettelee ja kyselee ja harjoittelee.

Vierailija
85/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikö urpo. Itse kostun aika hitaanlaisesti e-pillerien takia joten liukkari on aina kotona käsien ulottuvilla. Mies usein huomaa tilanteen ja hienovaraisesti ottaa asian esille, kun olen aikanaan opastanut ettei limakalvot oikein tykkää turhasta kitkasta :D

Toivottavasti ap löydät vielä huomaavaisen seksikumppanin, joka todellakin arvostaa sinua.

Vierailija
86/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa naiset ensin itse nuolla jonkun "tyttöystävänne" pimppiä esileikkinä vähintään puoli tuntia tai orgasmiin asti. Sen jälkeen voitte tulla tänne vaatimaan samaa mieheltä. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi itsekin huolehtia siitä innostumisestaan jos suostuu seksiin.

Jos pillun nuoleminen ei heteromiestä innosta kannattaa vaihtaa miehiin.

Pimpin nuoleminen on kivaa ja kiihottavaa. Jos minäkin naisena sitä tykkään tehä niin luulisi että heteromiehiäkin kiihottavan kun pääsee nuolemaan ja kiusottelemaan kielellä pimppiä. Kiihottavaa katsella kun klitoris paisuu ja nuolasta sitä ja samalla tutkia naisen reaktioita :) uuh!

Vierailija
87/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Toista tuntia mennyt ja vieläkin tähän topikkiin jaksetaan kirjoittaa näitä samoja haukkuja.

Eiköhän naisten mielipide tullut jo selväksi.

Jos tilanne olis ollut päinvastainen eli mies valittaisi täällä että nainen ei suostu edes koskemaan mieheen ennenkuin mies on ensin nuollut häntä koko illan ja pannut vastentahtoisesti lähetyssaarnaajassa (vaikka mies haluaisi mieluummin että nainen ratsastaa ja imee häntä)  niin ei varmaan olisi tullut kuuden sivun edesä kirjoitusta täällä kuinka kauhea nainen on, korkeintaan pari viestiä että etsi toinen nainen jos ei tuo kelpaa.

Vierailija
88/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Toista tuntia mennyt ja vieläkin tähän topikkiin jaksetaan kirjoittaa näitä samoja haukkuja.

Eiköhän naisten mielipide tullut jo selväksi.

Jos tilanne olis ollut päinvastainen eli mies valittaisi täällä että nainen ei suostu edes koskemaan mieheen ennenkuin mies on ensin nuollut häntä koko illan ja pannut vastentahtoisesti lähetyssaarnaajassa (vaikka mies haluaisi mieluummin että nainen ratsastaa ja imee häntä)  niin ei varmaan olisi tullut kuuden sivun edestä kirjoitusta täällä kuinka kauhea nainen on, korkeintaan pari viestiä että etsi toinen nainen jos ei tuo kelpaa.

No tämähän on naisten keskustelupalsta.

Vierailija
89/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä naisten mielikuvitusjuttuja täältä. Eksä oli ihan surkea, nyksä on maailman paras...rakastaa nuolemista jne. Mitäs jos tulee ero? Onko seuraava kumppani vielä parempi kuin edellinen? Etsitte itsellenne uuden maailmanmestarilipittäjän? Vai olisiko kultainennoutaja sittenkin fiksumpi perheenjäsen?

Minua ainakaan ei enää yksikään nainen syyllistä. Jos ei kelpaa niin olen mielummin ilman tai käyn maksullisella. Siellä ei tarvitse kuunnella vi**uilua. Seksin pitää olla vastavuoroista ja toista kunnioittaa. Mutta jos luulette, että miehet rakastaa nuolemista niin miettikää miten paljon itse rakastatte suihinottoa.

Vierailija
90/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea näitä naisten mielikuvitusjuttuja täältä. Eksä oli ihan surkea, nyksä on maailman paras...rakastaa nuolemista jne. Mitäs jos tulee ero? Onko seuraava kumppani vielä parempi kuin edellinen? Etsitte itsellenne uuden maailmanmestarilipittäjän? Vai olisiko kultainennoutaja sittenkin fiksumpi perheenjäsen?

Minua ainakaan ei enää yksikään nainen syyllistä. Jos ei kelpaa niin olen mielummin ilman tai käyn maksullisella. Siellä ei tarvitse kuunnella vi**uilua. Seksin pitää olla vastavuoroista ja toista kunnioittaa. Mutta jos luulette, että miehet rakastaa nuolemista niin miettikää miten paljon itse rakastatte suihinottoa.

Minä ainakin rakastan suihinottoa, mutta nuolemisesta en niin välitä. Minusta on ihana imeä ja nähdä, miten mies siitä nauttii.

Vierailija
91/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta, hyvälle tuoksuvaa munaa on ilo imeä. Harmi vaan, että mulla leuat väsyy aika nopeaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi