Poikaystävä syyttää siitä, etten kostu tarpeeksi nopeasti
Olen 18-vuotias ja hän on 20v. Minulla on ollut aiemmin huonoja kokemuksia seksistä ja olen siinä tilanteessa vähän jännittynyt vaikka luotan kyllä häneen. Mutta kun hän ei anna minulle aikaa, vaan sanoo että jos keskittyisin tarpeeksi ja jos olisin oikeasti halukas niin kostuisin nopeammin.
En tajua miksi pitää olla niin kiire? Kun ehdotan että hän hyväilisi ja vaikka nuolisi, niin jaksaa ehkä 2 minuuttia ja sitten alkaa tentata "No ootsä jo märkä, etkö sä nyt jo ala kostua" jolloin minulta menee fiilikset enkä ainakaan kostu.
Usein homma päättyykin niin että käytämme runsaasti liukkaria, hän laukeaa ja siinä se. Sitten lupailee että ensi kerralla varataan sitten enemmän aikaa jne jne. Mutta se ei ikinä toteudu.
Kaikki sahara-vitsit voi jättää nyt väliin, ja neuvoa vaikka että mikä saa teidät kostumaan? Niin ettei sitä liukkaria aina tarvitsisi vaan se tulisi ihan luonnostaan?
Kommentit (91)
Nyt on niin, että tuolla suhteella ei taida olla tulevaisuutta. Mieti kumpi on pahempi, ero lähiaikoina vai ero parin vuoden päästä kun olette kumpikin katkeria syyttelijöitä ja tuhlanneet ne vuodet. Nimim. Itse olin niin idiootti, että menin naimisiinkin.
Ei voi kyllä muuta kuin kompata muita, miehesi on todellinen keskenkasvuinen urpo. Luin tekstisi omalle miehelleni hänkin sanoi totesi että: "Mikä urpo, mikäköhän sen ongelma on" :) Meillä on tällä hetkellä samanlaista ongelmaa, olen raskaana ja en jostain syystä kostu enää niin kuin normaalisti (hormonien syytä?). Meillä mies odottaa ja hyväilee, ei ole mikään kiire. Hän käskee rentoutua kun saatan olla itse se, joka turhautuu.
Nyt sanot miehellesi suoraan miten asia on, et "anna" ennen kuin olet kostunut. Tuosta tulee pian noidankehä että alat miettiä ja jännittää kostumista joka kerta jolloin se on aina vain entistä vaikeampaa. Jos keskustelu ei auta niin mies vaihtoon. Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä jos tilanne ei muutu.
Poitsu vaihtoon.
Ei tuommoista kannata pitää taakkana. Ajan kanssa tuo muuttuu vaan pahemmaksi.
Itsekin nuorena seurustelin tuommoisen sankarin kanssa.
Kaikki suhteet joita minulla sen jälkeen on ollut ovat olleet parempia. Kukaan muu ei ole kohdellut minua yhtä töykeäsi kuin se nuoruudenrakkaus.
Jopa yhdenillan suhteet ovat ovat olleet parempia 😊
Pelasta itsesi ao. Älä jää tuommoiseen suhteeseen.
Kai se olisi sitten nyt oikea hetki kertoa hänelle. Ehtii vielä perumaan sen ravintolan ja hotellin eikä tule laskua. Puhun hänelle kun pääsee töistä, kerron tänne sitten väliaikatietoja.
Ap
Sit yksi asia jota miehet ei näytä tietävän; se, että nainen on märkä ei tarkoita että on valmis seksiin. Alapää kun tuppaa olemaan jonkin verran kostea kellon ympäri, se pitää itsensä puhtaana siten. Tylsää mutta totta. Joten miehen olis omattava myös kyvyt päästä naisen korvien väliin jotta oikea haluaminen syntyy.
Koittakaapa naiset ensin itse nuolla jonkun "tyttöystävänne" pimppiä esileikkinä vähintään puoli tuntia tai orgasmiin asti. Sen jälkeen voitte tulla tänne vaatimaan samaa mieheltä. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi itsekin huolehtia siitä innostumisestaan jos suostuu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaapa naiset ensin itse nuolla jonkun "tyttöystävänne" pimppiä esileikkinä vähintään puoli tuntia tai orgasmiin asti. Sen jälkeen voitte tulla tänne vaatimaan samaa mieheltä. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi itsekin huolehtia siitä innostumisestaan jos suostuu seksiin.
Jos pillun nuoleminen ei heteromiestä innosta kannattaa vaihtaa miehiin.
Ajattele ihtes märjäksi, notta pääsee pilipoika panemahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän pätee tietysti myös naisiin ja suuseksin antamiseen miehelle...? Veikkaan että moni nainen ei edes ole ajtellut kovin syvällisesti mitä se pimpin nuoleskelu vaatii. Asento on useimmiten huono eikä mitään järkevää palautetta saa. Nuole nyt sitä vaan tarpeeksi pitkään, kyllä se ehkä siitä...
Pillun nuoleminen ei ole ongelma kun nainen on itse aktiivisesti hommassa mukana ja pitää hygieniastaan huolta. Ja AV-mammat, työntäkää ne alapeukkunne sanonko minne...
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse imeä kyrpää ja niellä satsit ennen kuin alat vaatia sitä naiselta...
Vierailija kirjoitti:
Sit yksi asia jota miehet ei näytä tietävän; se, että nainen on märkä ei tarkoita että on valmis seksiin. Alapää kun tuppaa olemaan jonkin verran kostea kellon ympäri, se pitää itsensä puhtaana siten. Tylsää mutta totta. Joten miehen olis omattava myös kyvyt päästä naisen korvien väliin jotta oikea haluaminen syntyy.
Ahaa, tahdot ottaa suuhun. Kyvykkäästi korvien väliin, sopii paremmin kuin hyvin. No leikkiä, älä suutu. Oikeasti naisen nopeus haluta vaihtelee, joskus tarvii pidempään lämmittelyä. Toisinaan hyvä että ehtii ottaa housut pois. Sellainen pikku ongelma on että me miehet ei osata lukea ajatuksia. Täytyy vain koittaa aavistella silittääkö ensin kevyesti niskaa vai tarraako kunnolla perseestä? En nyt tarkoita että vain kaksi vaihtoehtoa mutta käsittänet mitä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän pätee tietysti myös naisiin ja suuseksin antamiseen miehelle...? Veikkaan että moni nainen ei edes ole ajtellut kovin syvällisesti mitä se pimpin nuoleskelu vaatii. Asento on useimmiten huono eikä mitään järkevää palautetta saa. Nuole nyt sitä vaan tarpeeksi pitkään, kyllä se ehkä siitä...
Pillun nuoleminen ei ole ongelma kun nainen on itse aktiivisesti hommassa mukana ja pitää hygieniastaan huolta. Ja AV-mammat, työntäkää ne alapeukkunne sanonko minne...
Jep. Minusta seksielämän tulee olla molemmille osapuolille tyydyttävää. Rakastan ottaa suihin enkä myöskään täten katsele miestä, jolle nuoleminen olisi joku ongelma tai nillittämisen aihe.
Ihan ohiksena, kuvitteletko sä, että suihinottaminen olisi yhtäänn sen ergonomisempaa? Päälle vielä satunnainen kakominen ja leukojen kipeytyminen pitkissä sessioissa.
Oman kokemuksen mukaan ne miehet, jotka ei ole halunneet nuolla ovat silti vaatineet suihinottoa. Haha, antakaa mun nauraa.
Kuulostaa kyllä unelmamieheltä. Ei se noin vaan käy, että kysytään "oot sä jo märkä." Missä on esileikit puolin ja toisin? Sano miehelle, ettet pysty kiihottumaan tuollaisesta hölmöstä. Ethän sä saa tuosta mitään.
Sinua nuollaan 2 minuuttia, etkä edes kostu?!
Voi taivahan vallat.
N38
Vierailija kirjoitti:
Oletko vastavuoroisuudesta kuullut?
Olen heteronainen, en nuole pillua mutta imen kyllä munaa, nykyiseltä mieheltä oikein mieluusti koska hän pitää vuorostaan hyvää huolta minusta.
Sillai se menee, heterosuhteissa.
Heitä se poika mäkeen ja ota minut tilalle. Minä nuolen ja hyväilen vaikka tunnin, tai enemmänkin kunnes alkaa kostumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse imeä kyrpää ja niellä satsit ennen kuin alat vaatia sitä naiselta...
"Kokeilen kaikkea muuta paitsi homostelua ja itsemurhaa."
Tosin grillimakkaralla tuon voisi helposti varmistaa, ja kyllä, stagan imeminen on helpompaa kuin yrittää tunkea kieltä jonkun onkalon syvyyksiin.
Lisäksi moni "vastavuoroinen" nainen luultavasti käsittää sen siten, että muutaman kerran pussaa pippeliä ja sitten häntä itseä pitää lipsutella se min. puoli tuntia koska naisen anatomia.
Vierailija kirjoitti:
Heitä se poika mäkeen ja ota minut tilalle. Minä nuolen ja hyväilen vaikka tunnin, tai enemmänkin kunnes alkaa kostumaan!
Sinä, peräkammaripoju, et ole pillua luonnossa nähnytkään. Saati sitten nuollut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kokeilen kaikkea muuta paitsi homostelua ja itsemurhaa."
Tosin grillimakkaralla tuon voisi helposti varmistaa, ja kyllä, stagan imeminen on helpompaa kuin yrittää tunkea kieltä jonkun onkalon syvyyksiin.
Lisäksi moni "vastavuoroinen" nainen luultavasti käsittää sen siten, että muutaman kerran pussaa pippeliä ja sitten häntä itseä pitää lipsutella se min. puoli tuntia koska naisen anatomia.
Sä et ole naiseen koskaan koskenutkaan.
Mun mies myös välillä unohtaa mun tarpeet täysin. Se oli luvannut koskee ja nuolla mut se oli sit se kaks minuuttii ja sit anto dildon mulle. Lopuks tietenkin otin suihin. Toi tilanne jatku vitun pitkään ja kaks päivää riideltiin. Lopputuloksena mies nuoli mut eilen illalla ja pantiin sellasessa asennossa missä laukesin uudestaan. Eli mun vinkki on nostaa kissa pöydälle.
(ja kantsii käyttää käytännön esimerkkejä. Ite kysyin et oisko kivaa et hetken imisin ja sit runkkaisit loppuun "kun se kiihottaa mua")