Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä syyttää siitä, etten kostu tarpeeksi nopeasti

Vierailija
21.02.2016 |

Olen 18-vuotias ja hän on 20v. Minulla on ollut aiemmin huonoja kokemuksia seksistä ja olen siinä tilanteessa vähän jännittynyt vaikka luotan kyllä häneen. Mutta kun hän ei anna minulle aikaa, vaan sanoo että jos keskittyisin tarpeeksi ja jos olisin oikeasti halukas niin kostuisin nopeammin.

En tajua miksi pitää olla niin kiire? Kun ehdotan että hän hyväilisi ja vaikka nuolisi, niin jaksaa ehkä 2 minuuttia ja sitten alkaa tentata "No ootsä jo märkä, etkö sä nyt jo ala kostua" jolloin minulta menee fiilikset enkä ainakaan kostu.

Usein homma päättyykin niin että käytämme runsaasti liukkaria, hän laukeaa ja siinä se. Sitten lupailee että ensi kerralla varataan sitten enemmän aikaa jne jne. Mutta se ei ikinä toteudu.

Kaikki sahara-vitsit voi jättää nyt väliin, ja neuvoa vaikka että mikä saa teidät kostumaan? Niin ettei sitä liukkaria aina tarvitsisi vaan se tulisi ihan luonnostaan?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole naiseen koskaan koskenutkaan.

Totuus on tarua ihmeellisempää. Ottaako päähän kun kaikki miehet ei olekaan lassukoita tai tossukoita?

Vierailija
62/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tarua ihmeellisempää. Ottaako päähän kun kaikki miehet ei olekaan lassukoita tai tossukoita?

Voi naisparkoja kun olet yrittänyt kieltäsi tunkea emättimeen.

Eikös juuri ollut ketju siitä miksi klitoriksen löytämisestä on tehty kauhea haloo? No, tässä meillä on yksi esimerkki miehestä, joka ei sitä ole löytänyt. Ja vielä ihmettelet miksi naiset ei reagoi?

Olisi hieman kerrottavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan klitoriksesta kuullut? :D M37

Vierailija
64/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan klitoriksesta kuullut? :D M37

Olen? Entä sinä? Siis ennen kuin kävit kysymässä AV-mammaltasi?

Vierailija
65/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös juuri ollut ketju siitä miksi klitoriksen löytämisestä on tehty kauhea haloo? No, tässä meillä on yksi esimerkki miehestä, joka ei sitä ole löytänyt. Ja vielä ihmettelet miksi naiset ei reagoi?

Ei tarttee vaivautua. Tiedän kyllä klitoriksen ja sitä yleensä nuolen. Mutta jotkut naiset haluaa sitä kielenkäyttöä muuallekin kuin pelkästään klitorikseen. Veikkaan että sinä myös, mutta yrität esittää fiksumpaa kuin mitä olet.

Vierailija
66/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa naiset ensin itse nuolla jonkun "tyttöystävänne" pimppiä esileikkinä vähintään puoli tuntia tai orgasmiin asti. Sen jälkeen voitte tulla tänne vaatimaan samaa mieheltä. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi itsekin huolehtia siitä innostumisestaan jos suostuu seksiin.

Kokeile itse imeä kyrpää ja niellä satsit ennen kuin alat vaatia sitä naiselta...

"Kokeilen kaikkea muuta paitsi homostelua ja itsemurhaa."

Tosin grillimakkaralla tuon voisi helposti varmistaa, ja kyllä, stagan imeminen on helpompaa kuin yrittää tunkea kieltä jonkun onkalon syvyyksiin.

Lisäksi moni "vastavuoroinen" nainen luultavasti käsittää sen siten, että muutaman kerran pussaa pippeliä ja sitten häntä itseä pitää lipsutella se min. puoli tuntia koska naisen anatomia.

No juu jos sun tekniikka on "yrittää tunkea kieltä jonkun onkalon syvyyksiin", niin en kyllä yhtään ihmettele jos kostumiseen menee minimissään se puoli tuntia...

Oma veikkaukseni on, ettei sulla ole mitään kokemusta pillun nuolemisesta, eikä sitä myöden myöskään käsitystä miten se pitäisi tehdä.

Toinen vaihtoehto on se, että oot niitä samoja urpoja kuin ap:n poikaystävä. Eli seksitaidot on onnettomat, eikä mitään motivaatiota oppia paremmaksi.

Vierailija
67/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarttee vaivautua. Tiedän kyllä klitoriksen ja sitä yleensä nuolen. Mutta jotkut naiset haluaa sitä kielenkäyttöä muuallekin kuin pelkästään klitorikseen. Veikkaan että sinä myös, mutta yrität esittää fiksumpaa kuin mitä olet.

Olet kyllä aivan pihalla. 

Vierailija
68/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa väärin, haluatko yrittää vielä viimeisen kerran? Tyypillistä naisille takertua johonkin pieneen yksityiskohtaan kun ei tajuta isompaa kuvaa.

Vierailija
69/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa naiset ensin itse nuolla jonkun "tyttöystävänne" pimppiä esileikkinä vähintään puoli tuntia tai orgasmiin asti. Sen jälkeen voitte tulla tänne vaatimaan samaa mieheltä. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi itsekin huolehtia siitä innostumisestaan jos suostuu seksiin.

Mistä sä oikein nuolet kun puolituntia kestää? Se on muijalta taju pois jos noin kauan antaisin. Usein kyllä nukahtaakin seksin harrastamisen jälkeen. Olen pari kertaa "kiduttanutkin" suu ja sormi yhdistelmällä. Ei enää, ei enää, kilttiii! Lopeta ihan oikeesti lopeta. Pakkohan se on lopettaa kun toinen sitä rukoilee. Joka kerta sellaisen jälkeen kuorsaa.

Vierailija
70/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt vähän puolustella meitä miehiä. Oraali ja/tai käsi, sormijutut on naisille kuitenkin vähän helpompia. Meillä on lähes kaikki siinä näkösällä. G piste on vain miehillä ihan perseestä. Siinä on kyllä naisilla eroja miten haluavat nuoltavan. Yksi tykkää kovaakin imua, toinen ei yhtään vaan pelkkää herkästi kielen kosketusta.

Oraali on taitolaji, suosittelen joka jätkälle sen oppimista. Sitten sitä saa takaisin myös.

Siinä kun lantiota saa pitää kaksin käsin kiinni nuolet varmasti hyvin. Pyörittävä kielari hellästi imulla toimii aika monelle. Kyllä sen huomaa kokeilemalla mistä syttyy.

Vierailija
71/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei, miehen kanssa puhuttu ja kolmas maailmansotahan siitä tuli.

Ensin puhuin hänen kanssaan, että meidän olisi syytä ottaa nyt vähän etäisyyttä ja miettiä mitä kumpikin elämältä ja suhteelta haluamme.

Sanoin ihan suoraan että seksi ei toimi. Hän alkoi jälleen syyttää minua, ettei se tietenkään toimi kun en yhtään yritä kostua. Sanoin että se asia ei ole aivan minun kontrolloitavissa vaan siihen tarvittaisiin hänenkin osallistumistaan, enemmän koskettelua ja nuolemista kuin se pari minuuttia.

No, sitten hän heittäytyi marttyyrilinjalle "Ethän säkään ota multa puolta tuntia suihin" 

Sanoin, etten voi ottaa kun hän laukeaa parin minuutin jälkeen ja kysyin haluaisiko hän tosiaan minun ottavan vielä laukeamisen jälkeen velton elimen suuhun. Vastasi että ei, mutta ei hänelläkään ole sitten velvollisuutta joutua nuolemaan minua puolta tuntia.

Kysyin, onko minun nuolemiseni hänestä velvollisuus, jonka hän mielestään "joutuu" tekemään ja vastasi

"No sanotaan se nyt suoraan sitten, kaikki miehet ajattelee niin muttei sitä vaan sanota ääneen"

Eiköhän tämä ratkaissut asian. En todellakaan halua että seksi on jotakin, missä toinen joutuu tekemään jotakin mitä ei halua ja toinen ottaa sekuntikellosta aikaa että saa varmasti ajallisesti saman korvauksen takaisin!

No, hän lähti omaan kotiinsa kiukusta kihisten joten eiköhän tämä ollut tässä. Hakekoot tavaransa kun on rauhoittunut.

Ap

Vierailija
72/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!!! Ihan kusipää se olikin, hyvä kun pääsit eroon! Olet tosi kypsän ja fiksun oloinen ikäisekseks. :)

Vierailija
73/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin puhuin hänen kanssaan, että meidän olisi syytä ottaa nyt vähän etäisyyttä ja miettiä mitä kumpikin elämältä ja suhteelta haluamme.

Sanoin ihan suoraan että seksi ei toimi. Hän alkoi jälleen syyttää minua, ettei se tietenkään toimi kun en yhtään yritä kostua. Sanoin että se asia ei ole aivan minun kontrolloitavissa vaan siihen tarvittaisiin hänenkin osallistumistaan, enemmän koskettelua ja nuolemista kuin se pari minuuttia.

No, sitten hän heittäytyi marttyyrilinjalle "Ethän säkään ota multa puolta tuntia suihin" 

Sanoin, etten voi ottaa kun hän laukeaa parin minuutin jälkeen ja kysyin haluaisiko hän tosiaan minun ottavan vielä laukeamisen jälkeen velton elimen suuhun. Vastasi että ei, mutta ei hänelläkään ole sitten velvollisuutta joutua nuolemaan minua puolta tuntia.

Kysyin, onko minun nuolemiseni hänestä velvollisuus, jonka hän mielestään "joutuu" tekemään ja vastasi

"No sanotaan se nyt suoraan sitten, kaikki miehet ajattelee niin muttei sitä vaan sanota ääneen"

Eiköhän tämä ratkaissut asian. En todellakaan halua että seksi on jotakin, missä toinen joutuu tekemään jotakin mitä ei halua ja toinen ottaa sekuntikellosta aikaa että saa varmasti ajallisesti saman korvauksen takaisin!

No, hän lähti omaan kotiinsa kiukusta kihisten joten eiköhän tämä ollut tässä. Hakekoot tavaransa kun on rauhoittunut.

Ap

Oma mieheni ei ainakaan ajattele nuolemisesta noin. Minä pidän siitä vähemmän kuin mies, mutta kun sen antaminen on hänelle niin kiinnostavaa, niin menköön...

Vierailija
74/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä mäkeen vaa tollanen "mies".

Vierailija
75/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse imeä kyrpää ja niellä satsit ennen kuin alat vaatia sitä naiselta...

"Kokeilen kaikkea muuta paitsi homostelua ja itsemurhaa."

Tosin grillimakkaralla tuon voisi helposti varmistaa, ja kyllä, stagan imeminen on helpompaa kuin yrittää tunkea kieltä jonkun onkalon syvyyksiin.

Lisäksi moni "vastavuoroinen" nainen luultavasti käsittää sen siten, että muutaman kerran pussaa pippeliä ja sitten häntä itseä pitää lipsutella se min. puoli tuntia koska naisen anatomia.

Grillimakkara ei oikeen passaa, koska

1. Se on pienempi kuin kyrpä (ainakon mun miehen)

2. Siitä ei tule mälliä

3. Siinä ei ole kasseja ja välilihaa (ja jotkut tykkää myös että aunarin puolelle menosta) joita samalla voi hyväillä.

Ja vielä lopuksi lapsellista sanoa naisille, että nuolkaa toista naista, että tiedätte millaista se on, mutta itse ei kuitenkaan "helppoa" suikkaria voi kokeilla...

Vierailija
76/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pitää nuolla. Että nainen saa.

Vierailija
77/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaiskaa nuo tumpelot itsekkäät pojannulkit pellolle!

Vierailija
78/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naiseen! Vain nainen ymmärtää ja saa sit laukeen ☺

Vierailija
79/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä oikein nuolet kun puolituntia kestää? Se on muijalta taju pois jos noin kauan antaisin. Usein kyllä nukahtaakin seksin harrastamisen jälkeen. Olen pari kertaa "kiduttanutkin" suu ja sormi yhdistelmällä. Ei enää, ei enää, kilttiii! Lopeta ihan oikeesti lopeta. Pakkohan se on lopettaa kun toinen sitä rukoilee. Joka kerta sellaisen jälkeen kuorsaa.

Multa ei ole. Puolessa tunnissa saan monta orgasmia. Nams

Vierailija
80/91 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aika säälittävää seksiä poikaystävältäsi. Eti parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän