Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petitkö polttareissa?

Vierailija
20.02.2016 |

Petitkö omissa polttareissa vai sattuiko läheltäpiti tilanteita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi puhkes autosta

Vierailija
2/8 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt ja sen tuloksena en osaa sanoa että onko esikoinen mieheni vai erään toisen.

Polttarini oli etelässä ja siellä tuli tehtyä, mieheni ei tiedä tätä eikä tule tietämään.

Mutta seksi oli hänen kanssaan taivaallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt ja sen tuloksena en osaa sanoa että onko esikoinen mieheni vai erään toisen.

Polttarini oli etelässä ja siellä tuli tehtyä, mieheni ei tiedä tätä eikä tule tietämään.

Kenen kanssa seksi oli taivaallista?

Vierailija
4/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, tavallaan en. Nukuin toisen kainalossa polttareiden jälkeen, ei olleet omat polttarit..

Vierailija
5/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta ennen häitäni kyllä.

Vierailija
6/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttareihini oli järkätty kylpytynnyri ja 'yllättäen' , siis kaverit järjesti tilanteen niin et olin siellä alasti kolmen miehen kanssa, kaikki vapaita ja nuoria adoniksia. Jokainen innolla kiinni minussa. Minkäs voit, kun nousuhumalassa hyvä olo ja kolme vastaan yksi. Petin ja sain elämäni parhaat panot, vieläkin tuntuu hyvältä vaik jo vuosi kohta kulunut.

Vierailija
7/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka88 kirjoitti:

Polttareihini oli järkätty kylpytynnyri ja 'yllättäen' , siis kaverit järjesti tilanteen niin et olin siellä alasti kolmen miehen kanssa, kaikki vapaita ja nuoria adoniksia. Jokainen innolla kiinni minussa. Minkäs voit, kun nousuhumalassa hyvä olo ja kolme vastaan yksi. Petin ja sain elämäni parhaat panot, vieläkin tuntuu hyvältä vaik jo vuosi kohta kulunut.

Tuliko silti häät?

Vierailija
8/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa seksi oli taivaallista?

Esikoisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi