Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs lapsi?

Vierailija
20.02.2016 |

Puolesta/vastaan ajatuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän maailmaan pitäisi vielä työntää lisää lapsia? Jos rakkautta riittää niin tarjoa jollekin kodittomalle ja perheettömälle lapselle. Eikö kolme biologista lasta jo riitä!? (tämä oli toki oletus, mutta näistähän näissä aloituksissa on yleensä kyse)

Vierailija
2/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä. Jos sulla on jyvä mies ja varaa neljään, anna palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä. Jos sulla on jyvä mies ja varaa neljään, anna palaa.

Jyvä, ehkä siis hyvä.

Vierailija
4/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta on jo paljon. Se alkaa olla siinä rajoilla, että jomman kumman vanhemman työelämän täytyy joustaa, että näille kaikille saa vuosikausien ajan järjestettyä neuvola- ja hammaslääkärireissut, vasut, vanhempainvartit - puhumattakaan siitä että neljä tenavaa sairastaa vuoronperään nuhakuumeet ja vatsataudit, se onkin jo useamman päivän sairasloman paikka.

Että jos teillä on mahdollisuus oikeasti huolehtia neljästä lapsesta, myös sen helpohkon pikkulapsiajan jälkeen, rahallisesti mahdollisuus tarjota näille harrastukset ja riittävästi materiaa, ja sitten työ jossa muut ei ole kusessa siksi että jompi kumpi teistä on käytännössä päiväkausia vuodesta poissa, niin siitä vaan. :)

Vierailija
5/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies löytyy ja varaa on vielä neljänteenkin.

Olen itse nelilapsisesta perheestä ja olen aina ollut tosi onnellinen sisaruksista. Etenkin näin aikuisena ihan omanlaisensa tukiverkko ja luottamus.

Vierailija
6/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä lasta on jo paljon. Se alkaa olla siinä rajoilla, että jomman kumman vanhemman työelämän täytyy joustaa, että näille kaikille saa vuosikausien ajan järjestettyä neuvola- ja hammaslääkärireissut, vasut, vanhempainvartit - puhumattakaan siitä että neljä tenavaa sairastaa vuoronperään nuhakuumeet ja vatsataudit, se onkin jo useamman päivän sairasloman paikka.

Että jos teillä on mahdollisuus oikeasti huolehtia neljästä lapsesta, myös sen helpohkon pikkulapsiajan jälkeen, rahallisesti mahdollisuus tarjota näille harrastukset ja riittävästi materiaa, ja sitten työ jossa muut ei ole kusessa siksi että jompi kumpi teistä on käytännössä päiväkausia vuodesta poissa, niin siitä vaan. :)

Meillä oli hoitotäti, neljä meni ihan siinä missä kaksikin. Kallista kyllä oli, ja on vieläkin, mutta ihanaa!

Vierailija
7/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nelilapsisesta perheestä ja olen aina ollut tosi onnellinen sisaruksista. Etenkin näin aikuisena ihan omanlaisensa tukiverkko ja luottamus.

Itsekkin nelihenkisestä perheestä ja en ole tekemisissä kuin yhden sisaruksen kanssa. Sisarukset ei aina jää läheisiksi. Ja itse asiaan, kolmaskin lapsi on liikaa...

Vierailija
8/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin nelihenkisestä perheestä ja en ole tekemisissä kuin yhden sisaruksen kanssa. Sisarukset ei aina jää läheisiksi. Ja itse asiaan, kolmaskin lapsi on liikaa...

Siis nelilapsisesta.

Vierailija
9/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukankin olet VASTUULLINEN lopeta tenavatehtailu ja äkkiä!!

Vierailija
10/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro yhtään, mikä teidän tilanne on muuten esim. minkä ikäisiä muut lapset ovat, asuntonne koko, taloustilanne... Jos asianne ovat kaikinpuolin kunnossa ja teiltä löytyy voimavaroja sekä hyvä tukiverkko, niin tee niinkuin itsestäsi parhaimmalta tuntuu.

Vierailija
11/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, maailma natisee liitoksistaan ylikansoituksen takia ja te harkitsette NELJÄTTÄ?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän