Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoratoisto HUIJAUS!

Vierailija
01.11.2025 |

Älkää ostako Skyshowtime palvelua! Mulle tuli just yli 50e perintäkirje Alankomaista kun en ole kuulemma maksanut laskuani. Kävin tarkistamassa sähköpostista ja tullut 3x elokuun jälkeen ilmoitus ettei suoraveloitus ole mennyt läpi. Sitten irtisanoin palvelun ja en todellakaan muistanut että siellä on ollut maksamatta laskua. Irtisanomisen jälkeen eikä ennen tullut oikeaa laskua näistä maksuista. Nyt tuli kirje jossa 50e lasku ja olen ostanut "irtisanomiskirjeen" jonka hinta yli 20e. Eli älkää jumalauta ostako tuota palvelua! 

Ap

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa laskusi niin ei tule ongelmia. Pummien elämä on aina ongelmia täynnä.

Vierailija
2/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa huijari tässä olet sinä kun olet rikkonut sopimusvelvoitteita etkä ole maksanut laskujasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki unohtaa maksaa laskunsa. Klassista.

Vierailija
4/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuosta ei ole tullut laskua. Eli ei mene laillisen perimisen mukaan kyllä.

Vierailija
5/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole rahallaan niitä jättänyt maksamatta vaan nuo suoraveloitukset ei ole mennyt läpi. Ja tuo irtisanomiskirje ei ainakaan ole laillinen!

Vierailija
6/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on Skyshowtime toiminut. Aina välillä otan kuukaudeksi. Veloitus menee kortilta. Ja perun siis tilauksen saman tien, ettei jää roikkumaan. Vaihtelen kuukausittain aina suoratoistoja. Yksi kerrallaan käytössä ja katson siitä kaikki uudet ja kiinnostavat sarjat ja sitten vaihdan seuraavaan suoratoistoon.

Vierailija
7/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle sitten tuli jostain Alankomaista lasku jossa eriteltynä irtisanomiskirje jonka kustannusten eriteltynä veroton 26.45€ ja alvin kanssa 32€? Ja siis peruutin ihan Skyshowtime käytännön mukaan.

Ap

Vierailija
8/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle sitten tuli jostain Alankomaista lasku jossa eriteltynä irtisanomiskirje jonka kustannusten eriteltynä veroton 26.45€ ja alvin kanssa 32€? Ja siis peruutin ihan Skyshowtime käytännön mukaan.

Ap

EHKÄPÄ SIKSI KOSKA ITSE SANOIT JÄTTÄNEESI LASKUSI MAKSAMATTA

Vierailija
9/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en ole rahallaan niitä jättänyt maksamatta vaan nuo suoraveloitukset ei ole mennyt läpi. Ja tuo irtisanomiskirje ei ainakaan ole laillinen!

Jos näet ettei mene läpi, maksa eri tavalla pöljä.

Vierailija
10/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomeri kuvittelee että suoratoistopalvelun pitäisi lähettää joku paperilasku sinne Savitaipaleen torpan postilaatikkoon.

Vierailija
11/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole peruuttanut sitä. Etsi sähköposti, jossa on tieto peruuttamisesta ja laita tieto, että olet peruuttanut sen palvelun. Veikkaan, että et ole onnistuneesti sitä tilausta lopettanut, joten et löydä sitä sähköpostia.

Vierailija
12/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hengitätkö suun kautta?

Vierailija
13/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut irtisanomisesta sähköpostin

Vierailija
14/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori nyt vaan, oon kolmikymppinen nainen. Ja on kuule ollu kaikki mahdolliset suoratoistopalvelut

Ap

Vierailija
15/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa hankkia pikimmiten itselleen edunvalvoja.

Vierailija
16/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sori nyt vaan, oon kolmikymppinen nainen. Ja on kuule ollu kaikki mahdolliset suoratoistopalvelut

Ap

Onko holhoojasi tietoinen?

Vierailija
17/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole missään vaiheessa ollut mitään laskua. Sähköpostiin tullut ilmoitus että suoraveloitus ei ole elo ja syyskuussa mennyt läpi. Syyskuun lopussa irtisanoin palvelun ja siitä tuli vahvistus. Ei LASKUA ennen tätä eikä JÄLKEEN. En todellakaan enää muistanut tai edes tiennyt että siellä oli vielä maksua.

Ap

Vierailija
18/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nyt helvettiä. Jos näistä ei ole virallista laskua tullut koko aikana? Paitsi nyt. Jossa eriteltynä lisänä tuo "irtisanomiskirje" jonka hinta 32e

Vierailija
19/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole missään vaiheessa ollut mitään laskua. Sähköpostiin tullut ilmoitus että suoraveloitus ei ole elo ja syyskuussa mennyt läpi. Syyskuun lopussa irtisanoin palvelun ja siitä tuli vahvistus. Ei LASKUA ennen tätä eikä JÄLKEEN. En todellakaan enää muistanut tai edes tiennyt että siellä oli vielä maksua.

Ap

Sinun muistamattomuutesi, tietämättömyytesi tai vanhentunut tai katteeton maksukortti tms. eivät ole perusteita jättää sopimusvelvoitteiset kuukausiveloitukset maksamatta vaan ne peritään jälkikäteen ja perinnästä on aina ylimääräisiä kuluja jotka ovat sinun vastuullasi. Miten selviydyt elämässä?

Vierailija
20/72 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kevenee lompakko ja tyhjenee tilit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi