Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut epäillä että minulla keskimääräistä alhaisempi älykkyysosamäärä

Vierailija
20.02.2016 |

Olen tehnyt nettitestin ja sain siitä 115 pistettä, mutta uskon että minulla oli matkassa hyvää tuuria. Enää en testiä aio tehdä sillä se ei kuitenkaan ole pätevä enkä edes usko enää itsekään olevani älykäs.

Olen vähän vaille 30-v. nainen. Tai no monet ovat sanoneet että olen kuin 4-vuotias. Sekä äitini että muutama poikaystävistäkin.

Peruskoulusta pääsin pois alle 6 keskiarvolla. Koulunkäynti ei kiinnostanut paskaakaan. Halusin vain hengailla jätkien kanssa ja pölliä tyttökavereiden kanssa meikkejä kaupoista.

En osaa tehdä ruokaa eikä se edes kiinnosta minua. En siivoa oikeastaan koskaan. Äitini käy huoltamassa kotiani. En myöskään ymmärrä taloudenhoidosta tms. aikuisten asioista joten äitini auttaa niissäkin.
En osaa lukea lämpömittaria, ellei se ole tarpeeksi selkeä. En ole kiinnostunut säätiloista enkä tiedä, kuinka kylmä on esim. 10 astetta pakkasta.

Minulla on sosiaalisia pelkoja. Pelkään nähdä naapureita, työkavereita, kotiin tulevia huoltomiehiä, jos minun täytyy jutella heille. Tai joitain työkavereita en pelkää, mutta joitain kyllä.

En ymmärrä aikuisten asioita - lakkoiluja, palkan tarkistamista yms.

Minusta tuntuu usein siltä, että ihmiset eivät pidä minusta/heillä on jotain minua vastaan.
Toisaalta taas joskus minusta tuntuu, että jotkut suorastaan "rakastavat" minua ja että minä annan heille positiivista energiaa.

En nyt tiedä liittyikö tuo viimeinen maininta tähän, mutta tuli mieleen.

Joskus ajattelin olevani älykäs, mutta yhtäkkiä on alkanut soida jonkinlaiset hälytyskellot päässä, että ehkä olenkin keskivertoa tyhmempi.

Ihmeellisen vapauttava tunne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on deterministinen, so who cares?

Monikin välittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme