Kiihottaako miestä, jos nainen on halukas sängyssä?
Vai ahdistaako se, ja tekee epämaskuliinisen olon?
Kommentit (63)
Haluamisen näyttäminen saa haluamaan, liiallisena se voi poikia riittämättömyyden tunnetta joka vie halut. Nämä rajat ovat hlökohtaisia, missä voi tuntea olevansa haluttu tai riittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Oisko se niin, että ensikerralla sängyssä liian innokas mietityttää jakorasiana? Toisaalta olen itsekin ollut PALSTAA LUKIESSANI havaitsevinani, että miehillekin tulee suorituspaineita, jos nainen haluaa jatkuvasti parisuhteessa miestä enemmän. Kyllä mullekin tulis, jos mä oisin mies, ajatus menisi jotenkin näin: nainen lähtee naapuriin hakemaan lisää, jos en anna hänelle. Joten pakko antaa vaikkei huvita. Toki naisetkin voi pelätä että mies hakee pillua muualta jos ei kotoa saa, mutta miehen liiallisen vietin paheksunta on normaalimpaa, kuin se, että mies alkaisi paheksua naista liian halukkaaksi. Nainen voi siis pelata aikaa itselleen haukkumalla miestä sonniksi, mies ei voi tehdä vastaavaa naisen suhteen.
Niin.. Mulla ainakin tulee paineita uuden miehen kanssa, kun sen mielestä minun pitäisi saada orgasmi jokaisella seksi kerralla. Se ei vaan suostu uskomaan, että mä en aina tule. Ei oikein edes huvita enää harrastaa koko seksiä.
Miehillähän on siis vähän sama. Ne ei voi vaan maata selällään ja odottaa, että nainen hoitaa hommat, ku hepin pitäisi seisoa ja orgasminkin pitäisi tulla, muuten alkaa utelu, että "missä vika, missä vika, minussako?"
Jos halukas tarkoittaa, että on sähäkkä, innokas, katsoo tiukasti silmiin ja antaa vaikutelman että haluaa just mua, niin kyllä kiihottaa. Pelkästään lahnana makaaminen ja katsekontaktin välttely saa tuntemaan, ettei nainen ole pelissä mukana eikä sitä oikeastaan edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kiihota. Halut menee heti, jos nainen on halukas
Itseasiassa mä oon huomannut että miehiltä menee yleensä parisuhdehalut jos/kun nainen on halukas ja tykkää seksistä. Enkä nyt tosiaan sitten meinaa mitään yhdenillan juttuja tai tavanomaisesta seksistä poikkeamista, vaan jotenkin se on miehille "liikaa" että nainen tykkää esim ottaa suihin. Kovasti tosiaan miehet puhuu kuinka naiset ei sitä ja naiset ei tätä, mutta sitten kun nainen tykkääkin seksistä ja on halukas niin mies ottaakin jalat alleen eikä enää haluakaan parisuhdetta. Panosuhde saattaa toki kelvata.
Vierailija kirjoitti:
teoria on eri asia kuin käytäntö. Itselläni menee hyvin juuri niin pitkään kun jaksan esittää vastentahtoista ja kainoa. Jos olen oma halukas itseni, miehet juoksee karkuun alta aikayksikön. :-(
Suakin? Mä kirjoitin ihan samasta asiasta asiasta ennen kuin luin ketjua läpi. Juu ei miehille kelpaa halukas ja seksistä nauttiva nainen, kai se on kuitenkin vaan haave jota ei kuitenkaan oikeasti haluta. Eihän sitä sitten pääsisi poikien saunaillassakaan valittamaan muiden mukana pihtaavasta muijasta. Ja haaveilemaan halukkaasta..
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on vain suomalaisista miehistä ja nämä ovat kyllä tykänneet jos asenne on pidättyväinen ja jopa hieman torjuva. Jos olen tehnyt aloitteet niin mies on antanut ykeensä pakit :/
Siis toi on jännä, jos nainen on aloitteellisempi niin miehille ei kelpaa. Ja tämä pätee ihan kautta linjan, jos nainen ehdottaa ensimmäisenä miehelle tapaamista niin lopputuloksena on korkeintaan seksisuhde. Ja jos nainen on seksissä aloitteellinen ja halukas, niin se seksisuhdekin on vähän niin ja näin. En tosiaan tajua. Ja siis ihan oikeaa parisuhdetta haen jossa olisi sitä seksiä.
KUHA makaa sängyssä! Sen pitäisi riittää.
Siis mitä, halukasta naista pidetään jonain jakorasiana? Ei nyt oikeasti ole totta. Siis miksi?
Vierailija kirjoitti:
KUHA makaa sängyssä! Sen pitäisi riittää.
KUHA LAHNA makaa sängyssä. terv. kalastaja
Mulla on ollut yksi poikaystävä jonka kanssa olin oma itseni ja tykkäsi halukkuudestani, sekä yksi seksisuhde, jossa samoin. Muista miehistä monet eivät ole joko ottaneet halujani tosissaan ja olen jättänyt, tai ovat jopa ääneen sanoneet, että olen liian seksikeskeinen. On se tottakin, mutta ei ole: mulle ei ole yhtään merkityksetöntä se suhteen tunnepuoli.
Ehkä on huomionarvoista, että noi alussa mainitsemani poikaystävä ja seksimies jättivät minut.
Täytynee opetella pidättyvämmäksi tai löytää oikea mies... Ehkä nuo halut laskevat iän myötä luonnostaankin, huokaus.
On vaan jotenkin tosi ikävä olo siitä, että arvostellaan, kun olen oma itseni. En siis kuitenkaan ole mitenkään sairaalloisen nymfomaaninen tai mitään. Ap
Näinhän se on. Miehet on vanhanaikaisia. Halukas nainen saa myös aikaan suorituspaineita. Siitä, että mies laukeaa liian nopeasti yhdynnässä tai suihinotossa. Exä valitti, että heti alkoi syöksyttää, ja jäin tyydyttämättä. Eli kuivilla sisään, ulos kun liikaa kiihottaa, ja nainen ei saa olla liian aktiivinen, tai mies ei pysty pidättelemään. Sama esileikissä, tai mies tulee reisille.
Eli joudun naisena kätkemään ja hillitsemään omaa haluani. Fyysisille reaktioille en tietty voi mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on vain suomalaisista miehistä ja nämä ovat kyllä tykänneet jos asenne on pidättyväinen ja jopa hieman torjuva. Jos olen tehnyt aloitteet niin mies on antanut ykeensä pakit :/
Siis toi on jännä, jos nainen on aloitteellisempi niin miehille ei kelpaa. Ja tämä pätee ihan kautta linjan, jos nainen ehdottaa ensimmäisenä miehelle tapaamista niin lopputuloksena on korkeintaan seksisuhde. Ja jos nainen on seksissä aloitteellinen ja halukas, niin se seksisuhdekin on vähän niin ja näin. En tosiaan tajua. Ja siis ihan oikeaa parisuhdetta haen jossa olisi sitä seksiä.
Omituisia suomalaisia miehiä teille osunut. Kyllä minua ainakin nimenomaan kiihottaa, kun naisesta näkee että se tosissaan haluaa. Kukapa ei haluaisi olla haluttu? Vaimo toisaalta tykkää myös välillä passiivisemmasta roolista, jossa hänet vaan "otetaan", ei nyt suorastaan vastentahoisesti mutta kumminkin. Aikanaan vaati vähän opettelua sekin miehen rooli vetää, eikä se vieläkään erityisesti sytytä, mutta vaihteluna menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kiihota. Halut menee heti, jos nainen on halukas
Itseasiassa mä oon huomannut että miehiltä menee yleensä parisuhdehalut jos/kun nainen on halukas ja tykkää seksistä. Enkä nyt tosiaan sitten meinaa mitään yhdenillan juttuja tai tavanomaisesta seksistä poikkeamista, vaan jotenkin se on miehille "liikaa" että nainen tykkää esim ottaa suihin. Kovasti tosiaan miehet puhuu kuinka naiset ei sitä ja naiset ei tätä, mutta sitten kun nainen tykkääkin seksistä ja on halukas niin mies ottaakin jalat alleen eikä enää haluakaan parisuhdetta. Panosuhde saattaa toki kelvata.
No mikäs ihme toi on? Luuletko että miehet haluaa naisen olevan huoran kokemuksella oleva hooveri. Panomiehet taas tykkää huorista, joten semmoiset usein kertoo että tykkää aktiivisista naisista. Mut eihän ne suhteeseen haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, halukasta naista pidetään jonain jakorasiana? Ei nyt oikeasti ole totta. Siis miksi?
Voisiko miehelle tulla semmoinen olo, että ei taida olla ensimmäinen sen naisen käsittelyssä. Eikä viimeinen...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut yksi poikaystävä jonka kanssa olin oma itseni ja tykkäsi halukkuudestani, sekä yksi seksisuhde, jossa samoin. Muista miehistä monet eivät ole joko ottaneet halujani tosissaan ja olen jättänyt, tai ovat jopa ääneen sanoneet, että olen liian seksikeskeinen. On se tottakin, mutta ei ole: mulle ei ole yhtään merkityksetöntä se suhteen tunnepuoli.
Ehkä on huomionarvoista, että noi alussa mainitsemani poikaystävä ja seksimies jättivät minut.
Täytynee opetella pidättyvämmäksi tai löytää oikea mies... Ehkä nuo halut laskevat iän myötä luonnostaankin, huokaus.
On vaan jotenkin tosi ikävä olo siitä, että arvostellaan, kun olen oma itseni. En siis kuitenkaan ole mitenkään sairaalloisen nymfomaaninen tai mitään. Ap
Naisen seksuaalisen halun huippu tulee vasta siinä päälle nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset saavat seksiä AINA kun haluavat, asuivat sitten aivan missä tahansa peräkylässä susirajalla.
Jos nainen on seksin suhteen halukas, on varmasti sitä paljon ja usein harrastanutkin, koska sen saaminen on niin vaivatonta.
Näin miehet ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia suomalaisia miehiä teille osunut. Kyllä minua ainakin nimenomaan kiihottaa, kun naisesta näkee että se tosissaan haluaa. Kukapa ei haluaisi olla haluttu? Vaimo toisaalta tykkää myös välillä passiivisemmasta roolista, jossa hänet vaan "otetaan", ei nyt suorastaan vastentahoisesti mutta kumminkin. Aikanaan vaati vähän opettelua sekin miehen rooli vetää, eikä se vieläkään erityisesti sytytä, mutta vaihteluna menee.
Niinhän te miehet sanotte, mutta ei se todellisuudessa ole niin. Täälläkin on jo kerrottu kuinka sellainen nainen, joka tykkää seksistä on pelkkä jakorasia joka haluaa naapureitakin. Onhan tää ihan uskomatonta, mutta tulipahan nyt selväksi että miksi miehille ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te miehet sanotte, mutta ei se todellisuudessa ole niin. Täälläkin on jo kerrottu kuinka sellainen nainen, joka tykkää seksistä on pelkkä jakorasia joka haluaa naapureitakin. Onhan tää ihan uskomatonta, mutta tulipahan nyt selväksi että miksi miehille ei kelpaa.
Tuliko yllätyksenä, etteivät miehetkään ole mikään homogeeninen ryhmä, joilla on yhtenevät halut ja mieltymykset?
Näistä kommenteista käy ilmi juuri se, että asiassa on kaksi ongelmaa: naisen omat, todelliset halut ja se mitä mies/miehet mahdollisesti ajattelee. Voi kuinka ihanaa se olisikaan, jos voisi olla vain oma itsensä ja ilman mitään häpeilyjä nauttia omasta kehostaan ja saada tarpeensa tyydytettyä ilman että jotain alentavaa leimaa lyödään otsaan. Näinhän miehet ovat eläneet vuosituhansia. Koska tulee naisten vuoro?
no mut ko ne läskit on niitä kiimasia naisia!