miten suhtaudutte abortin tehneeseen naiseen?
Kommentit (27)
Olen tehnyt abortin. Miten suhtaudut Ap?
Eipä ole tullut vastaan ketään, joka kertoisi kyseisestä asiasta. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua?
Ihan niinkuin keneen tahansa. Olen itsekin käyttänyt kierukkaa ehkäisynä ja sehän tarkoittaa käytännössä aborttia kerran kuussa.
Periaatteessa ihan ok, mutta paheksuisin salaisesti, jos tietäisin abotin syynä olleen piittaamattomuuden ehkäisystä huolehtimisesta.
Niin kuin kaikkiin muihinkin. Abortti on normaali lääketieteellinen toimenpide. T. Tahattomasti lapseton
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kaksi. Mitä väliä?
Onko piuhat jo kiinni?
Tuleehan siinä sellainen elämänhallinta hukassa-habitus. Eiköhän aborttitilastot korreloi elämässä menestymisen, koulutuksen ja mielenterveyden kanssa. Jokainen päätelköön, kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piuhat jo kiinni?
Missä luki etten halua lapsia tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan siinä sellainen elämänhallinta hukassa-habitus. Eiköhän aborttitilastot korreloi elämässä menestymisen, koulutuksen ja mielenterveyden kanssa. Jokainen päätelköön, kuinka.
Toisaalta onhan tuossa logiikkaa, mutta toisaalta... Nimim. abortti kierukan petettyä, itsellä ei osaa eikä arpaa täysin oikein paikoillaan olevan ehkäisyn pettämiseen.
Lapsen murhaamisessa (abortissa) ei ole mitään pahaa, ihmisiä on muutenkin liikaa
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Mä olen 30v. luokanopettaja, kaikki kohdillaan. On mies, työpaikka, talo ja mielenterveys kunnossa. Tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja tein abortin. Olen varsinainen häviäjä siis. Ja mieti, voin vaikka opettaa sinun lastasi.
Mulla on kolme lasta, takana viisi raskautta, yksi niistä keskenmeno. Enenpää lapsia ei tule, ikä ja miehen vasektomia...
Ei kiinnosta kenenkään abortit, eikä kukaan kyllä tunnu niistä kylillä huutelevan, eipä paljon intiimimpää yksityisasiaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piuhat jo kiinni?
Ei missään. Niiden, jotka eivät osaa huolehtia kumppaninsa kanssa ehkäisystä, kannattaisi laittaa piuhat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vastuullinen ihminen joka hallitsee elämäänsä, tekee abortin jos tulee vahingossa raskaaksi, holtittomat tekee ei-toivottuja lapsia.
Abortin tekevät naiset (muut paitsi raiskauksen uhrit, sairaat/muusta terveyssyistä tekevät) ovat säälittäviä, vastuuntunnottomia murhaajia. Aina on vaihtoehto antaa lapsi adoptioon. Jos ei osaa käyttää ehkäisyä ja ottaa vastuuta seksin harrastamisen mahdollisista seurauksista on se oma syy. Sen vuoksi lapsi pitäisi vähintään synnyttää ja antaa pois jos ei itse halua lasta. Useammin kuin yhden abortin tehneet naiset kuuluisi pakkosterilisoida. Tätä mieltä olen, ei ole provo, vaikka näin luulettekin.
Nainen, 19v
Riippuu vähän. Jos kyseessä on sellanen joka oikeesti katuu syvästi tekoaan, ei puolustele sitä mitenkään eikä ole sitä vaaraa se että tekisi lisää abortteja niin sitten suhtaudun kuten keneen tahansa muuhunkin.
Sellasiin jotka ei omasta mielestään oo tehny mitään väärää vaan pitävät aborttia jonkinlaisena "oikeutena" suhtaudun hyvin varauksellisesti ja otan etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piuhat jo kiinni?
Ei missään. Niiden, jotka eivät osaa huolehtia kumppaninsa kanssa ehkäisystä, kannattaisi laittaa piuhat
Tuollaisen mielipiteen omaavalle ihmisille ei pitäisi suoda yhtään lasta
Samalla tavalla kuin muihinkin naisiin. Miten pitäisi suhtautua?