Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtaudutte abortin tehneeseen naiseen?

Vierailija
18.02.2016 |

juuh

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muihinkin naisiin. Miten pitäisi suhtautua?

Vierailija
2/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin. Miten suhtaudut Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaksi. Mitä väliä?

Vierailija
4/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut vastaan ketään, joka kertoisi kyseisestä asiasta. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua?

Vierailija
5/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin keneen tahansa. Olen itsekin käyttänyt kierukkaa ehkäisynä ja sehän tarkoittaa käytännössä aborttia kerran kuussa.

Vierailija
6/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ihan ok, mutta paheksuisin salaisesti, jos tietäisin abotin syynä olleen piittaamattomuuden ehkäisystä huolehtimisesta.

Vierailija
7/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kaikkiin muihinkin. Abortti on normaali lääketieteellinen toimenpide. T. Tahattomasti lapseton

Vierailija
8/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko piuhat jo kiinni?

Vierailija
9/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siinä sellainen elämänhallinta hukassa-habitus. Eiköhän aborttitilastot korreloi elämässä menestymisen, koulutuksen ja mielenterveyden kanssa. Jokainen päätelköön, kuinka.

Vierailija
10/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko piuhat jo kiinni?

Missä luki etten halua lapsia tulevaisuudessa?

Vierailija
11/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu arvaa

Vierailija
12/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan siinä sellainen elämänhallinta hukassa-habitus. Eiköhän aborttitilastot korreloi elämässä menestymisen, koulutuksen ja mielenterveyden kanssa. Jokainen päätelköön, kuinka.

Toisaalta onhan tuossa logiikkaa, mutta toisaalta... Nimim. abortti kierukan petettyä, itsellä ei osaa eikä arpaa täysin oikein paikoillaan olevan ehkäisyn pettämiseen.

Vierailija
13/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen murhaamisessa (abortissa) ei ole mitään pahaa, ihmisiä on muutenkin liikaa

Vierailija
14/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Mä olen 30v. luokanopettaja, kaikki kohdillaan. On mies, työpaikka, talo ja mielenterveys kunnossa. Tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja tein abortin. Olen varsinainen häviäjä siis. Ja mieti, voin vaikka opettaa sinun lastasi.

Vierailija
15/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, takana viisi raskautta, yksi niistä keskenmeno. Enenpää lapsia ei tule, ikä ja miehen vasektomia...

Ei kiinnosta kenenkään abortit, eikä kukaan kyllä tunnu niistä kylillä huutelevan, eipä paljon intiimimpää yksityisasiaa ole. 

Vierailija
16/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko piuhat jo kiinni?

Ei missään. Niiden, jotka eivät osaa huolehtia kumppaninsa kanssa ehkäisystä, kannattaisi laittaa piuhat kiinni.

Vierailija
17/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vastuullinen ihminen joka hallitsee elämäänsä, tekee abortin jos tulee vahingossa raskaaksi, holtittomat tekee ei-toivottuja lapsia.

Vierailija
18/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tekevät naiset (muut paitsi raiskauksen uhrit, sairaat/muusta terveyssyistä tekevät) ovat säälittäviä, vastuuntunnottomia murhaajia. Aina on vaihtoehto antaa lapsi adoptioon. Jos ei osaa käyttää ehkäisyä ja ottaa vastuuta seksin harrastamisen mahdollisista seurauksista on se oma syy. Sen vuoksi lapsi pitäisi vähintään synnyttää ja antaa pois jos ei itse halua lasta. Useammin kuin yhden abortin tehneet naiset kuuluisi pakkosterilisoida. Tätä mieltä olen, ei ole provo, vaikka näin luulettekin.

Nainen, 19v

Vierailija
19/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos kyseessä on sellanen joka oikeesti katuu syvästi tekoaan, ei puolustele sitä mitenkään eikä ole sitä vaaraa se että tekisi lisää abortteja niin sitten suhtaudun kuten keneen tahansa muuhunkin.

Sellasiin jotka ei omasta mielestään oo tehny mitään väärää vaan pitävät aborttia jonkinlaisena "oikeutena" suhtaudun hyvin varauksellisesti ja otan etäisyyttä.

Vierailija
20/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko piuhat jo kiinni?

Ei missään. Niiden, jotka eivät osaa huolehtia kumppaninsa kanssa ehkäisystä, kannattaisi laittaa piuhat

Tuollaisen mielipiteen omaavalle ihmisille ei pitäisi suoda yhtään lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan