Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi niin mieli roskaruokaa-olen laihiksella

Vierailija
17.02.2016 |

apuava

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko syönyt terveellisesti?

Runsaasti kasviksia, hyviä rasvoja, vettä...

Verensokerin seilaaminen ja ravintoköyhä sapuska aiheuttaa ruokahimoja.

Ulkoilu;)

Tsemppiä tavoitteisiin!

Vierailija
2/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee roskaruokaa itse, voit säädellä rasvan, suolan, sokerin jne. määrää. Esimerkiksi bataattiranskalaisia tai lohkoperunoita jonkun dipin kanssa (vaikka valkosipulidippi kermaviilistä), lisukkeeksi omatekoinen hampurilainen naudan jauhelihasta, reilusti kasviksia ja jokin ei-höttöinen sämpylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kotona hampurilainen. On terveellisempi ja vähäkalorisempi.

Pihvi kananpojan jauhelihaan tai kasvispihvi. Väliin reilusti kasviksia, juustoviipale ei kaada diettiä. Mausteeksi sinappia/ketsuppia/kevytmajoneesia. Sämpylä täysjyvää tai ruista.

Seuraksi salaattia tai bataattiranskalaiset (uunissa tehty)

Vierailija
4/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kunnon kebab himarit enkä ole edes laihiksella. Ei vaan jaksa enään suihkun jälkeen pukea ja ruokaakin on. Ihan perusrulla ja mättää sitä oikein antaumuksella. Aattele sitä kebab lihaa, rehut ja kastike. Vittu mikä tuoksukin siitä lähtee. Oooh!

Vierailija
5/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on 2 toimivaa vaihtoehtoa herkkujen syömishaluihin, valitse näistä:

1. Mieti, haluatko tosissaan sen annoksen roskaruokaa vai kesäksi hyvän kropan.

2. Juo 1-2 litraa kylmää vettä kerralla ja mieti tekeekö vielä mieli syödä.

Vierailija
6/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia juomaa tekisi mieli, kylmän batteryn kun saisi.

Vierailija
7/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä söisit jos nyt saisit?

Vierailija
8/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas himottaa aivan järjettömästi Snickers!! En oo varsinaisella laiharilla, vaikka syytä oliskin. Mutta päätin kokeilla olla tän kuun kokonaan ilman lisättyä sokeria ja paino on itseasiassa jo tällä tippunut. Olo vaan ei oo muuttunut. Eka viikko oli tosi vaikea, toka tosi helppo ja nyt on taas pirun vaikeeta ollu pari päivää. Kokoajan ois kauhee makeen himo. Voi luoja ens kuussa mä ostan sen pirun snickerssin ja nautin! :D

Vierailija
9/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös laihiksella, ja tekee mieli ihan ruokaa. Mutta epäterveellisissä määrin. Haluaisin voidella monta ruisleipäviipaletta tai näkkäriä ja vetää nassuun. Haluaisin tehdä ison perunamunakkaan oliiviöljyssä paistettuna ja syödä sen kokonaan. Haluaisin kulhollisen pastaa ja syödä sen pähkinärouheen, suolan ja margarinisulan kanssa. Haluaisin kuoria puoli kiloa appelsiineja ja pistellä ne poskeeni tuosta noin vain. Haluaisin ottaa täyden lautasellisen perunamuusia ja soijabolognesekastiketta ja vedellä mahani täyteen.

Mut ei. Mittaan ja punnitsen ruokani ja syön maksimissaan 1600 kcal ja keskimäärin 1500 kcal päivässä. Se siitä. Vituttaa. Ja kyllä. Syön tukevan aamiaisen, juon 2 litraa vettä ja syön yli puoli kiloa kasviksia sekä 1,3 g protskua painokiloa kohden joka hemmetin päivä. Ulkoilenkin vähintään 40 minuutin lenkin päivittäin. Silti tekee mieli. Kaikkea ja koko ajan. Painoa lähtenyt nelisen kiloa. Kilo tai kaksi pitäisi vielä saada pois, mutta nepä ei nyt perkele suostu lähtemään.

Vierailija
10/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös laihiksella, ja tekee mieli ihan ruokaa. Mutta epäterveellisissä määrin. Haluaisin voidella monta ruisleipäviipaletta tai näkkäriä ja vetää nassuun. Haluaisin tehdä ison perunamunakkaan oliiviöljyssä paistettuna ja syödä sen kokonaan. Haluaisin kulhollisen pastaa ja syödä sen pähkinärouheen, suolan ja margarinisulan kanssa. Haluaisin kuoria puoli kiloa appelsiineja ja pistellä ne poskeeni tuosta noin vain. Haluaisin ottaa täyden lautasellisen perunamuusia ja soijabolognesekastiketta ja vedellä mahani täyteen.

Mut ei. Mittaan ja punnitsen ruokani ja syön maksimissaan 1600 kcal ja keskimäärin 1500 kcal päivässä. Se siitä. Vituttaa. Ja kyllä. Syön tukevan aamiaisen, juon 2 litraa vettä ja syön yli puoli kiloa kasviksia sekä 1,3 g protskua painokiloa kohden joka hemmetin päivä. Ulkoilenkin vähintään 40 minuutin lenkin päivittäin. Silti tekee mieli. Kaikkea ja koko ajan. Painoa lähtenyt nelisen kiloa. Kilo tai kaksi pitäisi vielä saada pois, mutta nepä ei nyt perkele suostu lähtemään.

Mulla on auttanut noihin painojumeihin, että oon sallinu itselleni herkkupäivän eli omassa tapauksessani sipsiä ja dippiä. Paino on sen jälkeen lähtenyt taas tippumaan

Vierailija
11/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyötyliikutko minkä verran?

Vierailija
12/15 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen laihiksella, 6,5 kg lähtenyt. Kello on 20:32 ja mulla on vielä 313 kcal syömättä. Tunti sitten söin salaattia, perunamuusia ja lihamureketta, joten ei ole nälkäkään. Taidan keittää vielä mukillisen kahvia (19 kcal) ja syödä sen kanssa yhden Mars-suklaapatukan (115 kcal). Vielä jää 179 kcal syömättä, mutta jääköön. 

Vierailija
13/15 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyötyliikutko minkä verran?

Meen töihin fillarilla 20 min/suunta tai sit 20 min/suunta kävelyä + loput bussilla liukkaalla kelillä. Kauppaan yms. asioille kävelen. Töissä menen portaita, en ikinä hissillä.

T. 9

PS. Nyt kun katsoin, niin proteiinit on mulla joskus kyllä vain 1 gramma/painokilo eli niitä vois lisätä. Oon pienikokoinen (157 cm) eli ehkä pitää vain jaksaa syödä alle 1500 kcal mutta kun en jaksa. Tuppaa menemään sinne 1500 kilokaloriin väkisin.

Vierailija
14/15 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen laihiksella, 6,5 kg lähtenyt. Kello on 20:32 ja mulla on vielä 313 kcal syömättä. Tunti sitten söin salaattia, perunamuusia ja lihamureketta, joten ei ole nälkäkään. Taidan keittää vielä mukillisen kahvia (19 kcal) ja syödä sen kanssa yhden Mars-suklaapatukan (115 kcal). Vielä jää 179 kcal syömättä, mutta jääköön. 

Missä universumissa Mars-patukassa on 115 kaloria?

Vierailija
15/15 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothing tastes as good as skinny feels

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän