Mitä sivuvaikutuksia olette saaneet Mirenasta? Muilla?
Voiko tämä aiheuttaa psyykkisiä ongelmia? Epäilen että tämän vuoksi on alkanut ilmaantua kummallisia itkupäiviä ja paniikkituntemuksia. Ja tuo vuoto: sitä kestää kaksi viikkoa kuukautisten aikana!
Onko tämä laite nyt parempi poistaa?(voiko itse vetäistä pois?)
Kommentit (11)
Tukka lähti...hiki lensi..halut katos..mieliala ihan maassa.
Älä ny itse menee mitään poistelee😮
Kauan se on sinulla ollut? Kannattaa odottaa ainakin puoli vuotta, ennen kuin tekee mitään johtopäätöksiä.
Olisipa kiinnostavaa kuulla ap:n tee-se-itse-kierukanpoisto -kokemuksia.
Laite on ollut mulla jo 5kk. Aluksi vuotoa oli kuukauden putkeen enemmän ja vähemmän. Laitoin itseasiassa sen runsaiden kuukautisten hoitoon ja nyt vuotoa on periaatteessa tullut yhtä paljon kuin ennen Mirenaa.
Elämä on tuntunut synkältä siitä saakka niin että rintaa on puristanut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiinnostavaa kuulla ap:n tee-se-itse-kierukanpoisto -kokemuksia.
Sormet syvälle sisimpään, narusta kiinni ja veto.
Mullakin kesti muistakseni puoli vuotta tai ehkä jopa vähän yli se outo vuotoilu. Mutta nyt on jo kolmas Mirena menossa, ei kuukautisia yli 10 vuoteen. T. Tuo eka
Mulla oli kierukka n. 3,5 vuotta. Ekan 5 kk vuosin päivittäin, mutta sitten vuodot loppui ja pysyivät poissa vuoden. Sen jälkeen "kuukautiset" palasivat epäsäännöllisinä. Vuoto oli niukkaa, mutta kesti aina 2-3 viikkoa kerralla ja alkoi ihan yllättäen. Lisäksi iho kukki kuin teini-iässä ja migreeni paheni (kohtauksia tuli viikottain). Lopulta kyllästyin ja oon ollut ilman mirenaa nyt puoli vuotta. Ei kaduta poisto yhtään, nyt on taas migreeni siedettävää, kuukautiset normaalit ja ihokin parantunut. Kaikille ei taida kierukka sopia...
Yli puoli vuotta oli vähän väliä vuotoja ja tiputtelua. Sitten tasaantui ja on vain niukat kuukautiset. Joiden alussa aivan hirveä päänsärky. Haluttomuuttakin on.
Miten kauan ollut? Jos vasta muutaman kuukauden, niin vuoto tulee suurella todennäköisyydellä vähenemään. Itellä kans aluksi noin, nykyisin loppunut kokonaan.