Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kuppikokosi tämän mukaan?

Vierailija
17.02.2016 |

http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri

Mikä on kuppikokosi tuon laskurin mukaan? Yllättikö tulos?

Omani: EU: 95J
Yllättävää, koska olen käyttänyt jo vuosia 95DD-kokoa ja vaikea uskoa, että kuppeihin löytyisi noin paljon lisää täytettä

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoni on 85B ainakin useimmissa malleissa, joita olen käyttänyt.

Vaihtoehdoiksi esitetyt mallit eivät ole koskaan sopineet. Joko rinnanympärys on liian väljä tai kupit liian isot/pienet.

Oma käsitys on, että itseni kohdalla ratkaisinta on liivien muoto ja rakenne. Inhoan kaaritukia ja se tietty rajaa valikoimaa. Usein on pakko kiristää kuppien väliä ja vetää olkanauhat tiukille.

Triumphin tarjonta ei sovi minulle. Eivät istu.

Italiaisille, ranskalaisille jne. sopivat mallit eivät yleensä ole minun mallejani sen enempää kuin heille mitoitetut kengät.  

Netistä tilaan niitä sopivia. Muualla myydään lähinnä arkisia T-paitaliivejä joko ihonvärisinä tai valkeina. Ihonväriset näyttävät olevan samaa sarjaa kuin vanhat kuulolaitteet.

Vaikuttaa että käytät ihan väärän kokoisia liivejä. Esim tuo olkainten kiristys vaikuttaisi että käytät liian suurta ympärysmittaa.

Vierailija
42/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin ku anto 85AA tulokseks..Ei voi mitenkää nui pikkunen rintamus olla..sopivimmat on 80B

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80AA. Nojoo oon 70C ja 75B et aika liki.

Vierailija
44/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75F, käytän 70E

Vierailija
45/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75A :DD naurettavaa, osa 75C-kokoisistakin on liian pieniä.

Mä sain 85AA ja mun rintaliivit on kaikki joko kokoa 75D tai 80D. Miten helvetissä mä saisin tunettua nämä AA-kuppiin??

:DDDD

Vierailija
46/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65J

Itse käytän kokoa 65F ja sopivat on, joten vähän yllätti tuo kyllä :D

Vierailija
47/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh kirjoitti:

Mäkin ihmettelin ku anto 85AA tulokseks..Ei voi mitenkää nui pikkunen rintamus olla..sopivimmat on 80B

Pienempi kuppi ei tarkoita pienempää rintaa vaan pienempää eroa rinnan korkeimman kohdan ja rintakehän ympärysmitan välillä. Esim. 85AA on varmasti isompi rinta kuin 75B massaltaan. Kannattaa vielä käydä alan liikkeessä mittauttamassa tai pyytää kaveria avuksi, koska monet mitat saattavat vääristyä, jos itse tekee.

Vierailija
48/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on näköjään muutenkin ihan perseestä toi koko-opas. Ton mukaan rinnanympäryksellä 83 (mulla) vaatekoko olisi L/42. Okei. Mun kaikki vaatteet on M/36-38. Koko 42 olis aivan liian iso.

Vierailija
49/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65E

Pitää tyytyä 70C/D, opiskelijana ei ole varaa kalliisiin rintaliiveihin. Halpoja ei oikein saa ympäryksellä 65... Tai jos löytyykin ympäryksellä 65, niin se on sitten maksimissaan C :(

Cubuksella taitaa olla 65G:hen asti, maksaa 20-30€.

Kiitos vinkistä! Cubukselta olen tähänkin mennessä suurimman osan liiveistäni ostanut, mutta jotenkin tuntuu etten sieltäkään kokoani löydä :( Kun haluaisin kuitenkin edes hieman valmiiksi täytettäkin liiveihin (vaikka se D kuulostaakin isolta, niin todellisuudessa olen kyllä melkoinen lauta). ehkä pitää seuraavalla kerralla uskaltautua pyytämään myyjää apuun, niin ehkä alkaa löytymään!

Vierailija
50/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri#

Tää oli hyvä! Antoi täsmälleen oikean koon :)

Vierailija
51/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65E

Pitää tyytyä 70C/D, opiskelijana ei ole varaa kalliisiin rintaliiveihin. Halpoja ei oikein saa ympäryksellä 65... Tai jos löytyykin ympäryksellä 65, niin se on sitten maksimissaan C :(

Cubukselta löytyy, itse ostan aina sieltä!

T. 65D

Vierailija
52/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75F juu ei. Käytän 75Dtä ...

Vierailija
53/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mittaa. Enkä käytä liivejä, korkeintaan jotain joustavia sukkahousu-toppeja, l-kokoa.

Vierailija
54/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttänyt mun kokoa, mutta kuukausi sitten kävin liivikaupassa ja siellä mitattiin, niin 80H tällä meidän perusmitoituksella...

Vierailija
55/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Virhe: kuppikokoa ei löydy." XD

Mä oon liian lauta tohon. Mut joo olen pienirintainen, eikä tarvitse käyttää liivejä. Silloin kun käytin, käytin A70-kokoa normikaupan liiveissä. Erikoisliikkeillä olisin siis varmaan jokin C65.

Vierailija
56/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80E mitä en siis todellakaan käytä koska ne olisi liian löysät. Käytän yleensä 70-75F

Vierailija
57/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näyttänyt mun kokoa, mutta kuukausi sitten kävin liivikaupassa ja siellä mitattiin, niin 80H tällä meidän perusmitoituksella...

Mittasin kylläkin nahkavyö-mitta-menetelmällä, eli siinä saattaa olla parin sentin heittoa. En omista mittanauhaa.

Vierailija
58/75 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70A joskus oli 65C kotoa poismuuton jälkeen laihtunut ja lähtenyt tuosta varmaan sen takia :(

Vierailija
59/75 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75F juu ei. Käytän 75Dtä ...

Oletko sitten koskaan kokeillut tuota 75F:ää? Sillä mitä käyttää, ja mikä on oikeasti sopiva on joskus valtava ero. Tosin tuo merittabran laskuri on hanurista, suosittelen uskomaan tuota lumingerien laskuria.

Vierailija
60/75 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurin mukaan 100F

käytössä 85F

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme