Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kuppikokosi tämän mukaan?

Vierailija
17.02.2016 |

http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri

Mikä on kuppikokosi tuon laskurin mukaan? Yllättikö tulos?

Omani: EU: 95J
Yllättävää, koska olen käyttänyt jo vuosia 95DD-kokoa ja vaikea uskoa, että kuppeihin löytyisi noin paljon lisää täytettä

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ensimmäinen laskuri ei antanut mitään tulosta.

Vierailija
22/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumingerien mukaan 85J. Ei yllättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, taas yksi laskuri, joka väittää, ettei minun kuppikokoani ole olemassakaan. Suurin, mitä se minulle suostuu ehdottamaan (kun kokeilen pienempiä mittoja rinnan päältä) on 85G. Kuppikokoni on kuitenkin 85J/85K, hiukan rintaliivimerkistä riippuen.

Oletko ap koskaan kokeillut rintaliivejä, joissa olisi oikeasti isompi kuppi? Minäkin luulin olevani 85E niin pitkään, kun käytin vain perusvaatekauppojen liivejä ja kuvittelin, että kainaloissa tursui vain ylipaino. Mutta kun on kunnon kuppi, kainaloon tai muuallekaan ei jää mitään ylimääräistä ja rinnat ovat paljon ryhdikkäämmät, kun kuppi on ommeltu syväksi toisin kuin ns. markettirintaliivit, joissa yleensä kasvaa lähinnä leveys.

En ole koskaan kokeillut isompaa, koska liivien ostaminen on niin hankalaa (etenkin koon 95-löytäminen). Minullakin selässä/kainalosta tursuaa ihan kunnolla yli ja olen sen vain luullut johtuvan siitä, että on sitä läskiä. Olisiko sinulla suositella hyvää liikettä tai nettikauppaa, josta löytyisi parempia ja isompia liivejä? :) Ap

Tottakai se liivien osto on sinulle hankalaa, kun olet yrittänyt löytää hyviä liivejä monta kuppikokoa liian pienistä liiveistä.

Vierailija
24/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahdu laskureihin. Minulle kuitenkin istuu täydellisesti yksi (ainoa) Britanniasta ostettu liivimalli koossa 38I.

Vierailija
25/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.brasizecalculator.tk

Kokeilkaapa tuota. Mulla tuo merittabran laskuri antaa liian ympärykseltään liian väljän ja kupiltaan liian pienen koon. varmaan siksi koska heidän liikkeistään löytyy erittäin harvoin pienempää ympärystä kuin 70.

Sain tuolta 55D! Eipä taida löytyä kaupoista...

Vierailija
26/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa tuota. Mulla tuo merittabran laskuri antaa liian ympärykseltään liian väljän ja kupiltaan liian pienen koon. varmaan siksi koska heidän liikkeistään löytyy erittäin harvoin pienempää ympärystä kuin 70.

95D, löytyy kyllä kaupoista. Jopa niistä perus Prismoista ja Cittareista.

Vierailija
27/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merittabran mukaan 65C ja lumingerien mukaan 60E... 65C -koossa mulla on yhdet liivit(yleensä käytän 70B:tä halvemman hinnan vuoksi, vaikka vähän löysiä ovatkin) ja ne istuu aika täydellisesti, joten en jotenkin ihan usko tuohon 60E:hen :D. Johan nuin tiukka ympärysmitta tekee väkisinkin makkaroita kylkiin laihallekin ihmiselle, eikä mun rinnat ole mitenkään päin katottuna isot. Eivät tartte supertiukkaa ympärysmittaa pitämään massaa ylhäällä.

Vierailija
28/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laskuri antoi tulokseksi 70C. Liian väljä ympärys ja liian pieni kuppi. Kokeilin muuttamalla mittoja sentin pari kumpaankin suuntaan ja sama vika. Oikeasti ja käytännössä kokoni on 65DD mitoilla 69 ja 85 cm.

Vierailija
29/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95D, löytyy kyllä kaupoista. Jopa niistä perus Prismoista ja Cittareista.

Sori, aivopieru. :D Unohda!

Vierailija
30/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, bravissimo.comissa on hyvä valikoima kokoja ja malleja!

Vierailija
31/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomesta, mutta brittiläisistä nettikaupoista voit löytää.

Vierailija
32/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laskuri antoi kooksi 70B, joka onkin koko mitä käytän useimmiten. On mulla kuitenkin 75A:ta ja yksi pari 70A:takin, jotka ovat ihan yhtä sopivia.

Vierailija
33/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

85E, mitä hittoa? :D

Aina käyttänyt 85C liivejä.

Vierailija
34/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65E

Pitää tyytyä 70C/D, opiskelijana ei ole varaa kalliisiin rintaliiveihin. Halpoja ei oikein saa ympäryksellä 65... Tai jos löytyykin ympäryksellä 65, niin se on sitten maksimissaan C :(

Cubuksella taitaa olla 65G:hen asti, maksaa 20-30€.

Vierailija
35/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75A :DD naurettavaa, osa 75C-kokoisistakin on liian pieniä.

Vierailija
36/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ korjaan, Cubuksen liivit ovatkin näköjään vain 16,95€ :)

Vierailija
37/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Lumingerien mukaan 85 N! Ja maitoa ei ole vielä noussut rintoihin.. Taitaa pitää paikkaansa, kun sieltä viimeksi ostamani liivit ovat jo pienet. Yhyyy!

Vierailija
38/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

65E

Pitää tyytyä 70C/D, opiskelijana ei ole varaa kalliisiin rintaliiveihin. Halpoja ei oikein saa ympäryksellä 65... Tai jos löytyykin ympäryksellä 65, niin se on sitten maksimissaan C :(

Cubuksella taitaa olla 65G:hen asti, maksaa 20-30€.

Vähänkään isompirintaisen ei todellakaan kannata ostaa jotain Cubuksen ritsoja.

Vierailija
39/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä tuota aloituksen linkkiä uskoko, ihan höpöhöpöä! Oma kokoni on 65I, ja tuo väittää 75D. Juu, 75 ympärys nousee niskaan saakka ja d-kuppi tuossakin koossa on auttamattoman pieni. Lumingerien laskuri on paljon parempi.

Vierailija
40/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmeessä tuota aloituksen linkkiä uskoko, ihan höpöhöpöä! Oma kokoni on 65I, ja tuo väittää 75D. Juu, 75 ympärys nousee niskaan saakka ja d-kuppi tuossakin koossa on auttamattoman pieni. Lumingerien laskuri on paljon parempi.

Juu, MerittaBra ei nähtävästi myy 70:ntä pienempää ympärysmittaa, ja sen takia laskuri antaa liian väljän ympärysmitan tulokseksi, ja muutenkin kummallisia tuloksia.

Tämä laskuri on ihan kuin niiden myyjät, jotka ovat pari kertaa yrittäneet vakuuttaa mulle liian väljäympäryksisen ja pienikuppisen liivin olevan mulle "kuin tehty".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä