Miten Lidlin paistopisteessä toimitaan?
Näköjään 100-prosenttista kauraleipää olisi. Mutta miten niitä ostetaan? Pitääkö ne itse punnita?
Kommentit (18)
En tiedä. Meidän Lidlissä ei ole paistopistettä. Kysy joltain. vihanneksia ei ainakaan meillä punnita Lidlissä.
Otat telineestä paperipussin. Pihdeillä nostat leivän pussiin. Viet kassalle ja maksat.
Ne on kappale hintoja. Pihdit käteen->leipä pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Laitat leivän koriin/kärryyn ja viet kassalle.
Kassa sitten kysytään minulta, mitä pussissa on?
Laitat pussiin haluamasi määrän tuotetta, muista käyttää pihtejä :) Eri tuotteet eri pussiin (karjalanpiirakat eri pussiin kuin leipä) ja siinä se. Kassa laskee/punnitsee tuotteet lidlissä.
Ei, vaan kassa katsoo itse mitä siellä on.
Yksi leipä painaa 100 g. Kai niitä saa laittaa samaan pussiin useamman?
Mietin tätä itsekin ja kysyin kaupassa kanssa-asiakkaalta. Ne pitää vaan ladata pussiin ja viedä kassalle. Ihmettelin, että kassa tunnistaa jotain 30 eri paistosta ja vielä tietää niiden hinnatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eri tuotteet eri pussiin (karjalanpiirakat eri pussiin kuin leipä)
Minä olen aina laittanut samanhintaiset tuottet samaan pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä itsekin ja kysyin kaupassa kanssa-asiakkaalta. Ne pitää vaan ladata pussiin ja viedä kassalle. Ihmettelin, että kassa tunnistaa jotain 30 eri paistosta ja vielä tietää niiden hinnatkin.
Niillä on kuvallinen lista kassoilla, tosin yllättävän nopeasti ne kyllä oppii ulkoakin
Vierailija kirjoitti:
jopa minä muistan niiden hinnat vaikken edes osta kuin tosi harvoin jotain.
No? Miten sujuu? Joko olet päässyt kassajonoon?
Vierailija kirjoitti:
Se on taitolaji. Kerran sain Lidlissä kiivejä perunoiden hinnalla, mutta muuten on aina tunnistus onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä mitä teet työksesi ja miten muuten elämässäsi menee?
Katsot vitriinissä olevia tuotteita, mutta et koske niihin, koska ne on vain näyte kappaleita, eikä edes aitoja, vaan kuttaperkasta tehtyjä. Kun näet mieleisesi tuotteen, otat paperipussin hyllystä ja kävelet leipäosastolle sisään (leipäosaston viereinen ovi yleensä leipäosaston oikealla puolella). Kerrot leivänpaistajalle minkä tuotteen haluat ja hän työntää sen siihen ottamaasi paperipussiin ja rahastaa sinut, jonka jälkeen poistut takaovesta raikkaaseen talvi-ilmaan. Muista ottaa mukaan käteistä, koska leipäosastolla kelpaa vain käteinen raha.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää muistaa ulkoa 10 000 eri tuotteen hinnat ja sekin on vain hiekan jyvä aavikossa mitä kaikkea muuta pitää muistaa ja osata työssäni.
Niinkö että pulla tai joku muu tuote pussiin ja kassalle? vai miten.
Laitat leivän koriin/kärryyn ja viet kassalle.