Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kuppikokosi tämän mukaan?

Vierailija
17.02.2016 |

http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri

Mikä on kuppikokosi tuon laskurin mukaan? Yllättikö tulos?

Omani: EU: 95J
Yllättävää, koska olen käyttänyt jo vuosia 95DD-kokoa ja vaikea uskoa, että kuppeihin löytyisi noin paljon lisää täytettä

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat hoi!

Vierailija
2/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Virhe. Kuppikokoa ei löytynyt"

Pyöristin mittani sitten sentin isommaksi ja sain 70AA?

Kuvittelin olevani 65B tai C...

Olen siis pienirintainen mutta rinnat suht sopusuhtaisen kokoiset pieneen yläkroppaani verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laskuri ei antanut tulosta jostain syystä, mutta alhaalla olevan taulukon mukaan (eli rinnan ympärys- rinnan alus mitta = kirjain) antaa tulokseksi UK J/JJ. Mulla on käytössä UK koko 34J.. (ympärys =75)

Vierailija
4/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurin mukaan kokoni on 80D. Ostan kuitenkin yleensä kokoa 75E, koska sitä väljemmät liivit nousevat käytössä selästä ylös. Kuppikoko ei sinänsä ollut yllätys.

Vierailija
5/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65E

Pitää tyytyä 70C/D, opiskelijana ei ole varaa kalliisiin rintaliiveihin. Halpoja ei oikein saa ympäryksellä 65... Tai jos löytyykin ympäryksellä 65, niin se on sitten maksimissaan C :(

Vierailija
6/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 ylöspäin:(

Vierailija
7/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

85A. Hyvä kun pitkästä aikaa mittasin, niin sain tyytyväisenä huomata, että on tää kahden vuoden aktiivinen salitreeni tehnyt tulosta - rintakehä on levinnyt ihan mukavasti, vaikka kaikki läsä siitä onkin hävinnyt. Jei! :)

Vierailija
8/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mukaan olisin ollut 85J.

Olen kokeillut sen kokoisia liivejä. Se ei ole oikea kokoni, mun oikea koko on 80F

Vierailija
9/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, taas yksi laskuri, joka väittää, ettei minun kuppikokoani ole olemassakaan. Suurin, mitä se minulle suostuu ehdottamaan (kun kokeilen pienempiä mittoja rinnan päältä) on 85G. Kuppikokoni on kuitenkin 85J/85K, hiukan rintaliivimerkistä riippuen.

Oletko ap koskaan kokeillut rintaliivejä, joissa olisi oikeasti isompi kuppi? Minäkin luulin olevani 85E niin pitkään, kun käytin vain perusvaatekauppojen liivejä ja kuvittelin, että kainaloissa tursui vain ylipaino. Mutta kun on kunnon kuppi, kainaloon tai muuallekaan ei jää mitään ylimääräistä ja rinnat ovat paljon ryhdikkäämmät, kun kuppi on ommeltu syväksi toisin kuin ns. markettirintaliivit, joissa yleensä kasvaa lähinnä leveys.

Vierailija
10/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65G

Vierailija
11/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75D. Yleensä tämä on liian iso ja oikea koko on 70DD tai 70E.

Vierailija
12/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, taas yksi laskuri, joka väittää, ettei minun kuppikokoani ole olemassakaan. Suurin, mitä se minulle suostuu ehdottamaan (kun kokeilen pienempiä mittoja rinnan päältä) on 85G. Kuppikokoni on kuitenkin 85J/85K, hiukan rintaliivimerkistä riippuen.

Oletko ap koskaan kokeillut rintaliivejä, joissa olisi oikeasti isompi kuppi? Minäkin luulin olevani 85E niin pitkään, kun käytin vain perusvaatekauppojen liivejä ja kuvittelin, että kainaloissa tursui vain ylipaino. Mutta kun on kunnon kuppi, kainaloon tai muuallekaan ei jää mitään ylimääräistä ja rinnat ovat paljon ryhdikkäämmät, kun kuppi on ommeltu syväksi toisin kuin ns. markettirintaliivit, joissa yleensä kasvaa lähinnä leveys.

En ole koskaan kokeillut isompaa, koska liivien ostaminen on niin hankalaa (etenkin koon 95-löytäminen). Minullakin selässä/kainalosta tursuaa ihan kunnolla yli ja olen sen vain luullut johtuvan siitä, että on sitä läskiä. Olisiko sinulla suositella hyvää liikettä tai nettikauppaa, josta löytyisi parempia ja isompia liivejä? :) Ap

Vierailija
13/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75B.

Käytän 70D.

Vierailija
14/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokeillut isompaa, koska liivien ostaminen on niin hankalaa (etenkin koon 95-löytäminen). Minullakin selässä/kainalosta tursuaa ihan kunnolla yli ja olen sen vain luullut johtuvan siitä, että on sitä läskiä. Olisiko sinulla suositella hyvää liikettä tai nettikauppaa, josta löytyisi parempia ja isompia liivejä? :) Ap

Lumingerie. Niiden sivuilta löytyy myös parempi kokolaskuri.

Vierailija
15/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75D.

Olen yllättynyt, Changessa kokoni on ollut 70H

Vierailija
16/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70F. Käytän 70E/70F.

Vierailija
17/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.brasizecalculator.tk

Kokeilkaapa tuota. Mulla tuo merittabran laskuri antaa liian ympärykseltään liian väljän ja kupiltaan liian pienen koon. varmaan siksi koska heidän liikkeistään löytyy erittäin harvoin pienempää ympärystä kuin 70.

Vierailija
18/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoni on 85B ainakin useimmissa malleissa, joita olen käyttänyt.

Vaihtoehdoiksi esitetyt mallit eivät ole koskaan sopineet. Joko rinnanympärys on liian väljä tai kupit liian isot/pienet.

Oma käsitys on, että itseni kohdalla ratkaisinta on liivien muoto ja rakenne. Inhoan kaaritukia ja se tietty rajaa valikoimaa. Usein on pakko kiristää kuppien väliä ja vetää olkanauhat tiukille.

Triumphin tarjonta ei sovi minulle. Eivät istu.

Italiaisille, ranskalaisille jne. sopivat mallit eivät yleensä ole minun mallejani sen enempää kuin heille mitoitetut kengät.  

Netistä tilaan niitä sopivia. Muualla myydään lähinnä arkisia T-paitaliivejä joko ihonvärisinä tai valkeina. Ihonväriset näyttävät olevan samaa sarjaa kuin vanhat kuulolaitteet.

Vierailija
19/75 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80C. Viimeksi ennen joulua mittautin itseni alusvaateliikkeessä ja oikea koko on jotakuinkin 75D (uusimmat liivini tosin 75C ja istuvat täydellisesti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme