Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV ärsyttää, koska... (surkeat trollit jne.)

Vierailija
17.02.2016 |

Niin, ensinnäkin ne surkeat trollit. Joka ikinen päivä täällä törmää luokattoman surkeisiin trolleihin, joissa on _aina_ sama kaava ja iso osa palstailijoista retkahtaa niihin kerta toisensa jälkeen -.- Ja minä kun luulin, että tämä sivu on aikuisille...
Näihin luokattoman surkeisiin trolleihin lukeutuu esim. nämä, joissa joku "mies" vinkuu VAIMON ominaisuuksista tyyliin "VAIMO ei anna sexiä, menen vieraisiin." Siis niin rasittavan typerää juttua, ja edelleen: MIKSI AINA VAIMO? Olen kysynyt sitä nyt tuhat kertaa. Se on joku trollien pakkomiellesana näköjään. Lisäksi asioiden jankkaus; kaikki liittyy seksiin, seksiseksiseksiseksi. Miten aikuiset ihmiset jaksavat jauhaa niin vitusti? Itse olen ollut 11 miehen kanssa, enkä näe mitään mielenkiintoa seksistä jauhamiseen. Paljon kiinnostavampaa on keskustella vaikka söpöistä eläimistä tai ihmissuhteiden kiemuroista.
Sitten nämä trollit (tai vajaiden henkilöiden laatimat aloitukset...) joissa käytetään ihan hitosti liikaa teatraalisia ilmaisuja; tuntemattomat ihmiset kadulla RAIVOSTUVAT, sukulaiset VIHAAVAT koska aloittaja *tähän jotain turhaa*, kaikki aina suuttuvat milloin mistäkin, syyksi riittää aloittajan mukaan vaikkapa ensimmäisenä kaupan ovista sisään astuminen. Jo ollaan toitottamassa av:llä, kuinka taas kaikki SUUTTUIVAT ja RAIVOSTUIVAT ja voi herttinen sentään.

Kumma kun en ole eläissäni törmännyt ihmiseen, joka RAIVOAA julkisella paikalla milloin mistäkin. Ja av:n mukaanhan heitä riittää. Siis vitunmoinen teatraalisuus, helvetin ärsyttävät trollut typerine jankuttamisineen jne. Nämä ottavat niin aivoon av:llä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit, ei trollut.

Vierailija
2/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,miksi niin monen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit, ei trollut.

Troll out!

Troll in!

Vierailija
4/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tervemenoa johonkin muualle ♡

Vierailija
5/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse aikuinen? Täällä on paljon ketjuja söpöistä eläimistä ja varsinkin parisuhdekiemuroista ja sinä voit tehdä aiheista omiakin aloituksia. Pysy niissä ketjuissa, joiden aiheet kiinnostavat sinua, hyppää yli mielestäsi asiattomat viestit ja pitäydy itse aina asiassa, jota kulloinkin käsitellään. Uskon, että voit viihtyä ihan hyvin. Ja ainahan voi poistua kokonaan, mikään pakollinen oppimäärä palstailu ei kai ainakaan vielä ole.

Vierailija
6/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei siis saa tehdä mitään (vähänkään) kriittisiä huomioita esim. juuri noista jatkuvasti toistuvista kaavoista.

Minäkin ole huomannut tuon ihan saman asian täällä  kuin ap.

Sitähän ei voi välttyä  huomaamasta ,jos tätä  av-palstaa yleensä seuraa .

Aivan samat aloitukset (...siis  ehkä vain hieman eri sanoilla esitetyt ,mutta itse asialtaan aivan samat) toistuvat aika ajoin aina uudestaan ja uudestaan,ja aina niihin käydään käsiksi aina  samalla tavalla (...vaikka aihe oli ehkä keskusteltu loppuun vasta vain  muutamaa viikkoa aiemmin.)

Hirveät määrät solvauksia,nimittelyä, vähättelyä ja alapeukkuja sille joka ei edusta jotain ainoaa sallittua konsensusta mikä teeman käsittelystä täällä vallitsee . 

Esimerkkeinä vaikka seuraavat kestoteemat  täällä : 'onko se tai tämä "wt":tä ?' ; "mitä mieltä tietynnimisistä henkilöistä?" ; "muita,jotka eivät voi sietää sitä tai tätä?" Sitten jotain 'ilmoitusluontoisia' kuten: "kannoin sitten tänään mieheni tavarat pihalle" tms.

Vakiorepliikkikin on jo aikaa sitten vahvistettu ....

Sehän on tietystikin se "Jätä se sika ! "(...sopii ilmeisesti melkein mihin vaan )

Ja sitten (oikein 'sokerina pohjalla' ovat tietystikin ne alati toistuvat ja iänikuiset parisuhteiden ikäerokeskusteluketjut (..tai ne sellaisiksi aina lopulta kääntyvät) ,joihin osallistumiseen riittää  jo kun osaa ne  muutamat tärkeät avainsanat (...niitähän  ovat esim. 'yököttävä' ,'limainen' ja 'kuolata')

ja  lisäksi vielä pari-kolme avainlausetta(.kuten esim.:"yritti mua" ,"..ei tajunnut " ja "meinasin yrjötä",  sekä "kun mua ei todellakaan kiinnostanu")

Näillä pärjää jo pitkälle niissä keskusteluissa ja kumma kyllä ja aiheen (...yleensä  lukuisten kommenttien voimalla) vakuutellusta  vastenmielisyydestä huolimatta- aika pitkiksi ne sitten (jostain syystä) yleensä venyvätkin.

Ehkä jopa pisimmiksi kaikista keskusteluista täällä...

Niistä ja niiden täällä käymisestä  tulee mieleen enää  se,että olisikohan maailmassa vielä   jotain muuta keskusteltavaa kuin nuo täällä  jo kymmenen kymmentä kertaa ruoditut,samat ikivanhat jutut ?

Etteivät näet menisi siitä  liiallisesta käymisestä,sananmukaisesti, jo aivan ällöttävältä haisevaksi etikaksi.

Vierailija
7/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää moderoinnin taso. 

En esim. ymmärrä, miksi ketju, jossa siteerattiin poliisiammattikorkeakoulun tutkimusta hävisi alta aikayksikön. 

Juttuhan oli Hesarissa. Sen verran, mitä ehdin ketjua lukea, oli aivan asiallinen. Ja vaikka yksittäinen asiaton kommentti olisi tullut, niin eikö riitä sen poistaminen?

Harmittaa, että usein yhteiskunnallisista aihesta tehdyt aloitukset ovat moderoijan hampaissa. Sen sijaan piilotetu pedo-viestiet tyyliin: käyttääkö 13-vuotiaanne rintsikoita ja stringejä, saavat kyllä lojua täällä maailman tappiin. 

Eli ei mitään tajua, mitä milläkin aloituksella haetaan. Vaippafetisistit saavat riehua vapaasti fantasioineen ym. 

Vierailija
8/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset rupeaa jo pikkuhiljaan ärsyttämään. Mitä, jos menisit vaikka kirjastoon tai kudo palomiehille villasukkia.

Vierailija
9/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku teini eksyy tänne ja erehtyy kertomaan ikänsä, niin vaikka hän itse olisi kuinka mukava ja asiallinen, joku AIKUINEN IHMINEN tulee kiusaamaan.

WT-keskisyys. Miksi on niin tärkeää määritellä koko ajan sitä WT:tä? Että on jotain, mitä tuomita?

Av-mammojen haukkuminen yleisesti, vaikka on itsekin sellainen. Itseironisesti olisi OK, mutta ei, halutaan vain tuomita muita, ei itseä.

(Tuomitsenkohan itsekin muita tällä valituksella?)

Vierailija
10/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa,miksi niin monen miehen kanssa?

On tullut tapailtua "muutamaa." ap

Vierailija
11/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä aloitukset rupeaa jo pikkuhiljaan ärsyttämään. Mitä, jos menisit vaikka kirjastoon tai kudo palomiehille villasukkia.

Kävin jo kirjastossa tänään. ap

Vierailija
12/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua trollit häiritse vaan ne jotka lähtevät jankkaamiseen mukaan.

Mä jätän lukematta iänikuiset posliini vs karvaturri jankkaukset, wt on niin out, akateemiset vs duunarit, vanha nainen on turha-sepustukset. Nämä kaikki on niin itsestäänselviä hämmennyksiä. Uliopiston jankkaajaa luen joskus hyvällä tuulella, silloin se jaksaa vielä hymyilyttää.

Vierailija
13/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähettänyt palautetta moderaattorieden sormien läpi katsomien toistuvien törkeimpien aiheiden ja haukkujen salimisesta suoraan Vauva.fi-sivu vastaajille. Moderaattoreitahan ei saa sivulla arvostella. Odotan vähän naiivisti saavani vastauksen. Jos en, otan yhteyttä astetta ylemmäs.

Vierailija
14/14 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoista saa +1 pisteen tieteeseen Civilization-pelissä. Mutta nykyään -2 varmaan, kun luetaan hömppäjuttuja paljon. Esim. joku 50-luvun kirja integraaliyhtälöistä voisi jopa boostata tiedettä.