Lue keskustelun säännöt.
Ohutneulanäyte rinnasta - kokemuksia?
17.02.2016 |
Minulta otettiin eilen 3mm kokoisesta muutoksesta.Lääkäri epäili imusolmuketta tai kystaa,tai pahanlaatuista muutosta.
Onko teillä kokemuksia?Pelottaa tietenkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On.
Näyte otettiin, ei aiheuttanut lisätoimenpiteitä ja kyhmykin hävisi aikaa myöten.