Suomalaisten naisten ahneudessa mennään viedään uusiin ulottuvuuksiin
Kun itse ollaan maksullisia ja vaaditaan mieheltä rahaa, sen varmistamiseksi sitten täytyy kieltää ulkomaalaiset naiset siinä tapauksessa, ettei mies maksa tarpeeksi ulkomaalaiselle naiselle. Näin yritetään ylläpitää omaa hintatasoaan ja estää se, että mies saa ulkomalaisen naisen liian halvalla, mahdollisesti jopa ilmaiseksi.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
No olishan se aika julmaa tuoda tänne vaimo jostain kehitysmaasta elämään köyhyysrajan alapuolella, koska ideahan heillä on lähteä kohentamaan omaa elintasoaan.
Mitäs suomalainen nainen muka tekee, jos ei miestä valitessaan nosta omaa elintasoaan miehen kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morienttes Uli, kerro ihmeessä, miten viekkaat suomalaisnaiset ovat pystyneet tuonkin junailemaan, kun ottaa huomioon, etteivät he ole olleet enemmistönä sitä päättämässä.
Eivät ole porukkalla äänekkäästi vastustamassa sitä, koska näkevät hyötyvänsä siitä itse. Se riittää.
Miten he siitä hyötyisivät, kun pykälä ei ole sukupuolisidonnainen ja naiset keskimäärin tienaavat itse vähemmän, jolloin heidän haaveilleen käy vielä huonommin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morienttes Uli, kerro ihmeessä, miten viekkaat suomalaisnaiset ovat pystyneet tuonkin junailemaan, kun ottaa huomioon, etteivät he ole olleet enemmistönä sitä päättämässä.
Eivät ole porukkalla äänekkäästi vastustamassa sitä, koska näkevät hyötyvänsä siitä itse. Se riittää.
Miten he siitä hyötyisivät, kun pykälä ei ole sukupuolisidonnainen ja naiset keskimäärin tienaavat itse vähemmän, jolloin heidän haaveilleen käy vielä huonommin?
Siksi, että Suomessa on nuoria naisia vähemmän kuin nuoria miehiä. Käytännössä tällaiset pakkolait nostavat jo ennestään ahneiden naisten hintatasoa ja tekevät naisista entistä laskelmoivampia ja tunteettomampia horoja.
En ole maksullinen, tunnen arvoni. t. suomineito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä helvetin tarve tänne on nyt raahata ketään?Jos pysyttäisiin kaikki ihan kotona?
Kuka vittu sä olet päättämään kuka saa seurustella kenenkin kanssa.
Suomen kansaa ei tule rasittaa lisäkustannukslla, jotka syntyvät sosiaalietuuksien varassa köllöttelevistä puolisoista.
Ensin työpaikka puoliskolle, tai kyllin varakas elättäjäpuoliso.
Ihan ensimmäiseksi sun kaltaisten itsekkäiden sosiopaattien eliminointi. Sen jälkeen voidaan miettiä muita toimenpiteitä.
Ahaa, tekstistäsi voisi päätellä sosiopaatin.
Kassa tyhjä, mutta tuontipuoliso tulisi elättää yhteiskunnan varoilla.
Millä varoilla? Paljonko velkaa olisi tarpeeksi, nykyistä ja tulevaa? Ja vain muutaman tökkäisyn tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olishan se aika julmaa tuoda tänne vaimo jostain kehitysmaasta elämään köyhyysrajan alapuolella, koska ideahan heillä on lähteä kohentamaan omaa elintasoaan.
Mitäs suomalainen nainen muka tekee, jos ei miestä valitessaan nosta omaa elintasoaan miehen kustannuksella?
Suomalaisten miesten taso alkaa olla jo niin huono että harkitsen vakavasti muita vaihtoehtoja. Suomalaiset miehet ulisevat netissä puutetta, kuolevat nuorena, ovat väkivaltaisia ja alkoholismiin taipuvaisia tuppisuita. Ja ylipainoisia.
nim. rahaa on
Mahtavaa että noi lassukat eivät pääse jatkamaan geenejään. Se on siunaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että suomalaiset miehet ovat oleellisesti suomalaisia naisia varakkaampia? Naisten keskipalkka ei ole ihan hirveän paljon vähemmän miesten keskipalkkaa ja molemmilla on yhtäläinen perintöoikeus jne.
t.Nainen vuosipalkka yli 60 000 e
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että noi lassukat eivät pääse jatkamaan geenejään. Se on siunaus.
Ne, jotka ottavat talouden realiteetit huomioon, ovat lassukoita, ou jee!
Moraalisesti oikein on tyrmätä tuo 1700€/puolisoehdotus.
Mutta nykylamassa tuollaiset lisäkustannukset veronmaksajille ovat liikaa, se on realismia.
Eiks oo tylsää, kun aina vaan puhutaan rahasta? Voi finde!
Vierailija kirjoitti:
Uliopiston logiikka jyrää taas:
Jos minä yrittäisin ostaa naisen Thaimaasta tai Abhasiasta tai Pazkastanista, se ei onnistu, koska en käy töissä, koska en halua käydä töissä, eivätkä kuukausitukeni riitä naiseen. Sitä paitsi miksi minun pitäisi edes elättää hänet.
Sit sie et voi ostaa urheiluautoo, sit sie et voi ostaa luksustaloo, sit sie et voi ostaa karibianristeilyy, sit sie et voi ostaa lentsikkaa, sit sie et voi ostaa hifilaittei, sit sie et voi ostaa osakkeit jne jne...
Yleensä noissa postimyyntifirmoissa sanotaan ihan suoraan, että miehen tulee voida elättää vaimonsa siellä vieraassa maassa, koska työllistymisen edellytyksiä ei välttämättä ole. Voithan sinä muuttaa vaikka Ukrainaan ja yrittää siellä paikallisesti pariutua. Luulenpa vaan, että et herätä kovin suurta kiinnostusta.
Ap. on faktat hukassa ja miten tämäKIN on suomalaisten naisten syytä tai miten he voisivat asiaan vaikuttaa, sillä asia on eduskunnan käsittelyssä. Ja siellä on MIEHIÄ n.120 ja n.80 naista eli todellisuudessa asia on Miesten päätettävissä ja aloitteen tekijänä on MIES.
Sivistäpäs vähän ap. itseäsi, etten anna itsestäsi pellenkuvaa, vaikka siihen olla jo totuttu, kun sinun kaikki naisesi ovat lompakkoloisia ja lutkuja, kun et parempaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että suomalaiset miehet ovat oleellisesti suomalaisia naisia varakkaampia? Naisten keskipalkka ei ole ihan hirveän paljon vähemmän miesten keskipalkkaa ja molemmilla on yhtäläinen perintöoikeus jne.
Hyvä kun ei enää kitistä naisten eurosta.
Sinun tuloillasi voit elättää muutaman Umboban.
Siis ihan tosissasiko syytät tästä(kin) naisia? Sen verran voin vannoa, ettei ainakaan itselläni ole asian kanssa mitään tekemistä. :)
Tähän ikään mennessä olen oppinut, että naisten kanssa tulee vaikeuksia, kansallisuudesta riippumatta. Siksi kannattaakin asua yksin. En ainakaan itse ala tuomaan ulkomailta ketään, se vasta hullua on.
Typerää napinaa.
m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ei enää kitistä naisten eurosta.
Sinun tuloillasi voit elättää muutaman Umboban.
Ei kiinnosta elättää ketään eikä olla kenenkään elätti. Normaali suomalainen mies kelpaisi. Valitettavasti olen törmännyt vain muutamaan luonnehäiriöiseen, mistä syystä yksinäisyyskin tuntuu olevan ihan ok vaihtoehto paremman puutteessa.
Eipä taida ap:lla olla kokemusta ulkomaalaisista naisista :D
Suomi on melkolailla ainoita maita maailmassa, jossa naisen kuuluu itse tienata elantonsa ja maksaa omat kulunsa.
Ne ihanat kauniit ulkomaalaiset naiset istuvat niissä kauneushoitoloissa ihan miestensä rahoilla.
Ja täällä mäkätetään kuinka suomalaiset naiset ovat niin kalliita ja vaativia :)
Miehet luulevat, että ne naiset ovat luonnostaan niin kauniita ja pysyvät sellaisena ihan pyhällä hengellä miehen palvelemisen ja työssäkäynnin lomassa.