Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jestas mikä olohuone - Jasmin Mäntylä (heh otsikkoa..)

Vierailija
16.02.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021621126812_vi.shtml

En tiedä mikä tässä on nyt niin ihmeellistä. Täysin tavallisen näköinen huonenäkymä. Ei mitään erityistä premiumia ta i luksusta. Ehkä IL:n toimittajalla ei ole itsellään lainkaan huonekaluja tai muutoin hämmästynyt näkemästään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh

Vierailija
2/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuo ole sen miehen koti? Tai sen miehet ja sen (ex?)vaimon eli oliko niiden ero jo selvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan: miehet = miehen

Vierailija
4/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo teidän suomalaisten standardienne mukaan ihan valtava ja todella luxusta. Mutta ihan tavallista muualla maailmassa.

Vierailija
5/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten tavallisen näköinen. Oma koti näyttää taas huomattavasti paremmalta, kun näkee näitä miljoonakämppiä. Ihanko on sisustussuunnittelija lätkinyt Maskun sohvat siihen? Onneksi nostivat otsikoihin.

Vierailija
6/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei mitään ihmeellistä..

Käy sääliksi nämä 'julkkikset', kun jokaisesta somepäivityksestä tehdään uutinen. "Australian koti" lol. Tietysti julkimoilla oma vastuu siitä,, mitä julkaisevat, mutta tuskin he haluavat, että jokaisesta asiasta raportoidaan iltalehtien sivuilla..

Vierailija
7/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myös nauratti tuo uutinen...upeasta olohuoneesta!!IIIKK miten MAHTAVA!  siis tavallisen köyhiksen tavallinen olohuone, vieläpä lähes köyhästi sisustettu. Ja., ei se Jasminin ole, joten onkohänellä joku lupa edes kuvata toisen ihmisen kotia ja esitellä koko maailmalle!Ei taatusti ole!!!

Vierailija
8/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika kauhea olohuone, en viihtyisi yhtään. Hirveän pienen ja pimeän näköinen, ehkä se on yllättänyt toimittajan?

Vierailija
9/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää oli hauska!

Vierailija
10/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee saaan "sarjaan" kun Tomi Björckin upea Australian talon piha.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1446346175390.html

Vierailija
11/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin näyttää tuiki tavalliselta eikä missään tapauksessa edes suurelta. Ihan älytön uutisaihe. Suomesta voitaisiin kuvata 500000 samanlaista olohuonetta, perussohva, nojatuoli, pöytä ja tv-alttari asetelma.

Vierailija
12/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jasmin itse videokameran kautta miehensä kanssa telkassa? :D

Vierailija
13/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin näyttää tuiki tavalliselta eikä missään tapauksessa edes suurelta. Ihan älytön uutisaihe. Suomesta voitaisiin kuvata 500000 samanlaista olohuonetta, perussohva, nojatuoli, pöytä ja tv-alttari asetelma.

Mutta kaikilla ei ole kivilattiaa, eikä aukea terassille kesään ympäri vuoden. Toi Björk-vertaus oli hauska!

Vierailija
14/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä on tämä toimittajien tarve tehdä isolla otsikolla asiasta uutinen.

Jos joku 2. luokan julkkis laittaisi vaikka kuvan tavallisesta WC-pöntöstä, olisi lauma (tyhjän)toimittajia välittömästi ihastelemassa "Herranen aika kun on suloinen WC-pönttö", "Ja miten kertakaikkisen ihanasti nuo ruskeat vanat asettuvat sen sisäpintaan"

Vierailija
15/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuo ole sen miehen koti? Tai sen miehet ja sen (ex?)vaimon eli oliko niiden ero jo selvä?

Tämä ei ole Rikun ja Debbien koti. Keskustelua tästä löytyy paljon Suomi24-palstalta. Aika mielenkiintoista ja hauskaa, siis jos nyt on kiinnostunut Mäntylän touhuista. Itse ainakin käyn siellä lueskelemassa niitä ketjuja.

Vierailija
16/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eteisessä samanlainen kivilattia. Toi Björkin lauta-aita saa mut kyllä kateudesta kalpeeksi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikilla ei ole kivilattiaa, eikä aukea terassille kesään ympäri vuoden. Toi Björk-vertaus oli hauska!

Vierailija
17/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olikohan toi nyt 'jestas miten säälittävä olohuone' :D Eihän tossa oo mitään erityistä :D Pieni telkkari ja eriparisohvia pitkin seiniä ja vitun ysärisohvapöytä. Perus selkeelinjasella ikeapaskallakin sais coolimman. Ei jatkoon.

Vierailija
18/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi edes pitäisi olla kivilattia. Mikä hienous siinä muka on? Koen itse sen kylmäksi ja liian kovaksi. Ehkä eteiseen sopii mutta olohuoneeseen en laittaisi. Itsellä puinen massiivilankkulattia. Miellyttävämpi jalalle, pehmeämpi materiaalina. Ikkunoista ja terassilta aukeaa järvinäköala. Ei jatkuvaa kesää tietenkään, mutta kaikkine vuodenaikoineen.

Vierailija
19/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikinkeräysotsikko. Minäkin menin siihen halpaan, tuskin muuten olisi tullut avattua koko uutista ellei otsikko olisi lupaillut jotain mieletöntä visuaalista elämystä. Onnea vaan toimittajalle, Jasminilla ei ole tuon otsikon suhteen kyllä mitään osaa eikä arpaa. 

Vierailija
20/21 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö tuosta olla vaikuttunut vai mitä?

Minun pukeutumishuone on tuo kokoinen, kuten kaikilla muillakin tutuilla täällä Espoossa.