Olen kuulemma liian nirso mies
Ikää on 24 vuotta ja koskaan en ole seurustellut. Erityisesti tutut naiset sanovat että yritän liian vaikeaa. Sitten ehdottvat jotain joka nyt ei hyvällä tahdollakaan mahdu kuvaukseen "kaunis nainen". En lämpene yhdellekään lihavalle naiselle, joita moni näistä ehdotetuista on ollut. Sekin jo pistää vastaan kun en itse ole koskaan ollut lihava ja urheilua harrastanut koko pienen ikäni.
En ymmärrä? Miten niin liian nirso? Pitäisikö mun siis ottaa joku nainen jota en halua? Joku järkiliitto lihavan mimmin kanssa? Selventäkää mulle näitä naisten juttuja.
Kommentit (116)
Naisten mielestä jokainen vulva on niin pyhä, että jokaisen miehen tulee nöyristellä jokaisen naisen edessä-
oli kyseessä millainen harakka tai norsu hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä jokainen vulva on niin pyhä, että jokaisen miehen tulee nöyristellä jokaisen naisen edessä-
oli kyseessä millainen harakka tai norsu hyvänsä.
Tähän päälle ne loputtomat prinsessaharhat suoraan Harlekiini-kirjoista ja Sinkkuelämää sarjasta.
Naisilla ei ole minkäänlaista realiteettia omasta tasostaan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olet samalla tasolla lihavan ja ruman naisen kanssa?
Ei niitä hoikkia, kauniita ja urheilullisia naisia kaikille miehille riitä :)
Niin en siitä tiedä, mutta mitä luulet että tapahtuisi jos minä ehdottaisin jollekin hoikalle ja urheilulliselle naiselle jotain lihavaa miestä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en siitä tiedä, mutta mitä luulet että tapahtuisi jos minä ehdottaisin jollekin hoikalle ja urheilulliselle naiselle jotain lihavaa miestä?
Ap
Ihmisten hyvännäköisyyttä arvioidaan pääasiassa kasvojen perusteella, joten oletettavasti et se komein mies ole kun sinua vastaava nainen on ruma läski.
Ei se urheilullisuus sun kasvoja pelasta, honey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmisten hyvännäköisyyttä arvioidaan pääasiassa kasvojen perusteella, joten oletettavasti et se komein mies ole kun sinua vastaava nainen on ruma läski.
En mä väittänyt olevani komea tai yhtään mitään tasoa. Jos jollekin sun hoikalle ja urheilulliselle naisystävälle ehdotetaan lihavaa miestä, mikä luulet että on reaktio?
Ap
Olet jo miehen iässä, mutta et ole ikinä seurustellut? Lienet siis myös ihan neitsykäinen? xD Nyt hyvä mies alat vähän funtsimaan haluatko olla vielä kymmenen vuoden päästäkin tuossa tilassa. Et taida olla mikään kovin komistus ja huippuälykäs, mutta ehkä sinulle on joku nainen odottamassa, ehkä. Tai sitten ei. Älä lisäänny kuitenkaan ikinä.
Eli ongelmasi on, että ystäväsi ehdottavat sinulle vääränlaisia naisia? Eikö helpointa olisi sanoa heille, että et kaipaa heidän ehdotuksiaan ja sitten etsisit ja pokaisit sen haluamasi kaltaisen naisen?
... ai niin mutta kun sellaiset naiset eivät kiinnostu sinusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En mä väittänyt olevani komea tai yhtään mitään tasoa. Jos jollekin sun hoikalle ja urheilulliselle naisystävälle ehdotetaan lihavaa miestä, mikä luulet että on reaktio?
Ap
Väitit, kultsiliini. Aloituksessa ihmettelet miksi sinua paritetaan läskille ja ei-kauniille naiselle. Luonnollisesti jos et sellaiselle lämpene, pidät kys. naista sinua alempana olevana.
On ehdotettu ja oli tyytyväinen, sillä mies oli itsevarma ja hänellä oli seksikäs ääni ja komeat kasvot. Toki ei ollut superlihava, mutta joka tapauksessa selkeästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo miehen iässä, mutta et ole ikinä seurustellut? Lienet siis myös ihan neitsykäinen? xD Nyt hyvä mies alat vähän funtsimaan haluatko olla vielä kymmenen vuoden päästäkin tuossa tilassa. Et taida olla mikään kovin komistus ja huippuälykäs, mutta ehkä sinulle on joku nainen odottamassa, ehkä. Tai sitten ei. Älä lisäänny kuitenkaan ikinä.
Joo kiitos samoin. Ei lisää sun kaltaisia mulkkuja maailmaan. Voisit pysyä myös poissa netistä ja kehittää jonkun hyvin yksinäisen ja aikaa vievän harrastuksen itsellesi.
AP
Taas on av-mammat ensimmäisenä mitätöimässä ja vähättelemässä miestä.
Yllättävää miesvihapalstalla. Vai oliko sittenkään? Mitäs se Heli Vaaranen taas sanoikaan?
Ehkäpä se luonne ratkaisee. Sinä et vaikuta tekstiesi perusteella kovin mukavalta. Terv. Parikymppinen urheilullinen neito
Mä sanon tosi kauniista : jos et ole seurustellut kertaakaan, sinussa on joku vika.
Hankala luonne ? Nuuka, idiootti ? Itse itsesi parhaiten tunnet.
Jos oot kusipää, ei ne norsutkaan sua katso.
Mitään ongelmaa ei ole, jos olet sinut sinkkuutesi kanssa. Mutta jos kuljet naama pitkänä kun toivomasi laista naista ei kainaloosi ilmesty, kannattaa tosiaan tarkistaa niitä kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Taas on av-mammat ensimmäisenä mitätöimässä ja vähättelemässä miestä.
Yllättävää miesvihapalstalla. Vai oliko sittenkään? Mitäs se Heli Vaaranen taas sanoikaan?
Ap itse vähättelee heti jo aloituksessa naisia pelkän ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kiitos samoin. Ei lisää sun kaltaisia mulkkuja maailmaan. Voisit pysyä myös poissa netistä ja kehittää jonkun hyvin yksinäisen ja aikaa vievän harrastuksen itsellesi.
AP
Jep jep
Oot ilkeä ihminen. Se että olet neitsyt, vika on luonteessasi.
Mikä ongelma? Mene iskemään niitä hoikkia naisia. Et tarvitse siihen ystäviesi lupaa.
Pidä kiinni standardeistasi. Itse en ainakaan naisena halua olla kenenkään tyttöystävä "kun nyt ei parempaakaan löytynyt". Miksi kukaan alkaisi sellaisen ihmisen kanssa joka ei nappaa? Toisaalta en sinuna valittaisi sinkkuudesta jos kerran et suostu katsomaan oman ihanteesi ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Väitit, kultsiliini. Aloituksessa ihmettelet miksi sinua paritetaan läskille ja ei-kauniille naiselle. Luonnollisesti jos et sellaiselle lämpene, pidät kys. naista sinua alempana olevana.
On ehdotettu ja oli tyytyväinen, sillä mies oli itsevarma ja hänellä oli seksikäs ääni ja komeat kasvot. Toki ei ollut superlihava, mutta joka tapauksessa selkeästi ylipainoinen.
En väittänyt. Mun mielestä se on epäkohteliasta ehdottaa urheilulliselle ihmiselle lihavia. Ja yleensäkin tuo ajatus että joku on liian nirso... jos mä haluaisin jonkun niistä lihavista naisista, niin olisin jo tehnyt jotain asian eteen. Mikä ihmeen ajatus se on, että ihmisen pitäisi ottaa vaan joku kumppani, vaikkei se mitenkään parantaisi hänen elämänlaatuaan? Ei mulle tulis mieleenkään tyrkyttää toisille ketään. Jokainen huolii kenet huolii, ei sitä muut voi arvioida.
Ap
Et oo nirso, ei kenenkään ole pakko tykätä lihavista naisista.