Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähes kaikilla eronneilla naisilla on?

Vierailija
15.02.2016 |

Juttujen perusteella aivan perseestä olevat ex-miehet?En ole miehenä koskaan kuullut miesten haukkuvan exiään yhtän paljon, mutta lähes poikkeuksetta naiset jaksavat kertoa miten kamala ihminen on ex-mies.Tosin suhteessa on viihdytty vuosia ja lapsiakin voi helposti olla monta.Suhde on poikkeuksetta ollut jo vuosia täysin kuollut ja huono, mutta siitä ei vaan voi lähteä.Monesti keskustellessa naisen kanssa saa kuulla, miten ex-mies ei ole jossain vaiheessa enään ollutkaan halukas palvelemaan prinsessaa aamusta iltaan ja täyttämään tämän jo lapsena päähän saatujen ideoiden tulvaa.Esim mies on ihan kakka, jos ei halua tehdä viittä lasta, vaan haluaa tyytyä kolmeen jo ihan rahallisistakin syistä.Prinsessa kun on keksinyt hiekkalaatikolla joskus 5 vuotiaana, että se 5 lasta on perheen merkki ja siitä ei tingitä.

Samoin se kilpailu komeista egoisteista, jotka pitää ihan väkisin saada itselleen.Sitten on hyvä mieli kun on voitettu kilpasiskot.Vuosien kuluttua sitten kimitetään tälläkin palstalla, kun Mr.Handsome loi uraa, nussi kaikki mahdolliset naiset ja ajeli velka bemarilla perheen taloudenkin ahdinkoon.Eikö naiselle koskaan tule mieleen sellainen seikka, että ex-miestä haukkuessa teet myös itsestäsi pellen?Sinulla on erittäin huono miesmaku, etkä osaa valita miestä oikeiden ominasuuksian takia, vaan olet pinnallinen kuten ex-miehesikin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ap, itsekin sitä aikoinaan ihmettelin miten lapsilleen omistautuvasta isästä tulee täysi paska eron jälkeen:

- joka toinen viikonloppu: todellisuus lauantai aamupäivästä sunnuntai iltapäivään eli 1 vrk. Tämäkin vain koska minä vein lapset isälleen tai joutuivat menemään itse 3 julkisella (ikää 4-12v) - liput tietysti maksoin minä. Isä ei IKINÄ kuskannut lapsiaan

- 2 viikkoa lomia kesällä: todellisuus 1 viikko ensimmäisenä ja toisena kesänä, sen jälkeen ei yhtään lomaa lasten kanssa.

- ei koskaan ostanut yhtään vaatetta lapsilleen, ei kenkiä, ei maksanut harrastuksia, ei lomamatkoja, ei puhelimia tms

- minimielarit hampaita kiristellen eli n 120€/lapsi tuolloin

- kaikki valmistujaiset, ylppärit, häät yms olemme minä ja nykyinen mieheni järjestäneet ja maksaneet. Isä tulee valmiiseen pöytään vieraana.

Ja kuvittelee yhä näin 22 vuotta eron jälkeen olevansa vuoden isä.....

Kato kun naissalaliitto syrjii miehiä huoltajuusasioissa, vaikka jokainen mies haluaisi lapset kokonaan itselleen. Muhahahaha.

Vierailija
42/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, jos ihminen on normaali kun se käy työssä ja osaa ajaa auton katsastukseen tai huoltoon ja tilata kaakaota siitä juomavempeleestä, joka tällaisten paikkojen aulassa on, niin onhan noilla kriteereillä minun ja monen muunkin mies ihan normimies. Mutta jos ja kun sillä on mahdollisessa erotilanteessa uusi laastari heti kainalossa, niin varmaan säälin naísta. Paitsi, jos se on sellainen topakka justiina, joka pärjää selvin päin raivoavan miehen kanssa. Rumaksi ja lihavaksi tuskin pääsen kutsumaan, koska sellaisia mies ei kelpuuta, vaikka rehellisesti sanottuna on kyllä itse molempia. Puhuu tuntemistaan ja julkisilla paikoilla näkemistään lihavista naisista niin rumasti. Noin yleisesti entisiä varmaan kiinnostaa miehen uusi elämä, jos mies sen varjolla laiminlyö yhteisiä lapsia. Lapsettomilta tietenkään en käsittäisi tuollaista mielenkiintoa.

T. 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ap, itsekin sitä aikoinaan ihmettelin miten lapsilleen omistautuvasta isästä tulee täysi paska eron jälkeen:

- joka toinen viikonloppu: todellisuus lauantai aamupäivästä sunnuntai iltapäivään eli 1 vrk. Tämäkin vain koska minä vein lapset isälleen tai joutuivat menemään itse 3 julkisella (ikää 4-12v) - liput tietysti maksoin minä. Isä ei IKINÄ kuskannut lapsiaan

- 2 viikkoa lomia kesällä: todellisuus 1 viikko ensimmäisenä ja toisena kesänä, sen jälkeen ei yhtään lomaa lasten kanssa.

- ei koskaan ostanut yhtään vaatetta lapsilleen, ei kenkiä, ei maksanut harrastuksia, ei lomamatkoja, ei puhelimia tms

- minimielarit hampaita kiristellen eli n 120€/lapsi tuolloin

- kaikki valmistujaiset, ylppärit, häät yms olemme minä ja nykyinen mieheni järjestäneet ja maksaneet. Isä tulee valmiiseen pöytään vieraana.

Ja kuvittelee yhä näin 22 vuotta eron jälkeen olevansa vuoden isä.....

Kato kun naissalaliitto syrjii miehiä huoltajuusasioissa, vaikka jokainen mies haluaisi lapset kokonaan itselleen. Muhahahaha.

Jep:) Yritin kyllä ehdottaa hänelle viikko-viikko järjestelmää tai jopa sitä että lapset olisivat jääneet isälleen koska elintaso ei olisi pudonnut mutta kumma kyllä ei käynyt...

Vierailija
44/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä pahoja mielenterveysongelmia. Laskut ja kaikki vastuu lapsista kaatui yksin minulle. Alkoholin suurkulutus eli useiden viikkojen ryyppyreissut ja harhaiset puheet saivat minut irtautumaan tästä kaikesta. Minä en voinut mielisairaudesta parantaa ja miksi uhrata oma elämä tälläiselle miehelle. Liian kilttinä katselin liian kauan ja siksi minua oli helppo kuljettaa. Väkivalta, henkinen painostus, empatia kyvyttömyys ja toisinaan sohvalla makailu masentuneena! Oli myrkkyä koko perheelle. Voin ihan huoletta sanoa, että minun mies oli kusipäiden kuningas. Tämän jälkeen ei uutta miestä ole tulossa! Elän itselleni ja lapsilleni.

Vierailija
45/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ne vasta eronneen fiilikset siitä exästä varmasti ole hyviä. silloinhan tuntuu että koko ihminen on ihan paska kun rakkaus vaihtuu vihaksi. se vaihe menee kyllä yleensä ohi kun vihan tunteet vähän laantuu.

Vierailija
46/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on yks kaveri joka ei ole päässyt ex miehestään irti. Haukkuu sitä ja kertoo samoja juttuja siitä, voisi sanoa, vuodesta toiseen. Sen ystävättären tuntien ei sillä miehellä ole helppoa ollut, mies on kuulemma alkoholisti ja väkivaltainen.. Se mun kaveri kyllä ottaa sitä valkoviiniä 'sivistyneesti' mutta kyllä mä sen olen nähnyt tosi kännissä, joten voin kuvitella että ei sen juomatottumukset ole ihan terveet, saatikka käytös kun se on humalassa. Vaikea uskoa että sen ex olis ihan kusipää, ollut juomatta kolme vuotta ja sen facen ja instan seinillä koko ajan jotain sportti juttuja.. Eikä se kyllä juhlissakaan ollut koskaan niin sekaisin kun tuo kaverini. Tää on vaan yks tarina monien joukossa.. Mutta miettikää miten nämä asiat voi olla. Ei ketään pidä tuomita.

Vierailija
47/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden avomies on ihana, vieläkin ollaan hyvissä väleissä:) ei ikinä loukannut tai ilkeillyt. Meistä tuli vähitellen kavereita. Nykyään ollaanomilla tahoillamme onnellisia:) sen sijaan tuossa välissä tapailemani veti kunnolla humalassa ollessaan turpaan, mitäpä sitä kaunistelemaan. Selvänä ihan jees. Tein kyllä kaikille selväksi, miksi erottiin ja ihan kuvien kanssa, ei tarvitse kenenkään epäillä. Jokainen kestäköön tekojensa seuraukset ja häpeän.

Vierailija
48/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset eivät vaan tajua, että he itse ovat ongelma. Modernilla naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Vain loputon lista mieheen kohdistuvista vaatimuksista. Itselläni päättyi juuri tämänkaltainen suhde. Tällä hetkellä haen ilon elämääni lapsistani ja harrastuksistani. En jaksa uskoa, että enää koskaan alkaisin aitoa parisuhdetta.

M43

No niin, kyllähän ne exät ovat perseestä näköjään miestenkin mielestä, joten tasoissa ollaan. Asia loppuun käsitelty.

Juu kyllä olen kaikille totuuden kertonut. Ainakin omissa kaveripiireissä miehet puhuvat jo varsin vapautuneesti suhteidensa ongelmista.

M43

Ethän sä vaan mitää tälläistä?

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hottis-Rosannan-satuhaahaaveet-Mies-…

Ou jee! Kuka mies ei tuota haluaisi.

Vierailija
49/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa mun exältä. Arvostus naisia kohtaan ainakin on ihan samaa luokkaa.

Hän ei todellakaan kohdellut minua kuin prinsessaa. Kun yöllä heräsin migreeniin ja pyysin häntä hakemaan lääkettä (kun itse en kyennyt migreenin takia nousemaan ylös), alkoi mies tiuskimaan minulle. Valitti että ei pysty nukkumaan kun valitan siinä. Oli vakaasti sitä mieltä että migreeni menee kyllä ohi jos vaan en kiinnitä siihen huomiota. Silloin olisin kyllä vähän halunnut saada osakseni 'prinsessakohtelua'.

Toinen hauska juttu sattui kun hän ei suostunut viemään minua lääkäriin astmakohtauksen saatuani. Piti mennä ambulanssilla kun ukkoa ei huvittanut nostaa persettä penkistä.

Eipä hän muutenkaan mikään herrasmies ollut. Suhteen alussa vaikutti normaalin inhimilliseltä, mutta sen jälkeen muutettiin yhteen alkoi tapahtua kaikenlaista jännää.

Ja tämä mies luulee olevansa liian kiltti. Kuvittelee raukka ihan tosissaan että siksi jätin hänet, ja että siksi hänellä ei saa naisia.

Minulla sen sijaan on mennyt hyvin sen jälkeen kun sain eron hoidettua selväksi. Olen onnistunut kipuamaan takaisin prinsessakorokkeelleni, ja saanut miehiltä hyvää kohtelua. Niinkuin prinsessan kuuluukin saada  ;)

Arvostatko sinä miehiä, vai odotatko vain miesten arvostavan sinua?Olet juuri sellainen nainen josta kirjoitinkin ylempänä.Ei ole normaalia jättää hakematta buranaa kaapista ja vielä vähemmän normaalia käyttää naistaan sairaalassa.Mutta tätä kohtelua kuitenkin katsoit ihan mielelläsi, kun ne kaksi asiaa olivat kunnossa :)..Lisäksi meillä ei ole tietoa millaisena palvelukoneena olet miestäsi käyttänyt, että ylikuormitettu miehesi on voinut tossa kohtaa suhdetta olla henkisesti loppu.AP

Itse asiassa arvostan miehiä. Suurin osa heistä onkin ihania ja rakastettavia :)

Tuon exän kanssa tapahtui paljon muuakin paskamaista kuin nuo kaksi tapausta, en viitsi romaania alkaa tässä kirjoittamaan ihan kaikesta.

En usko että hän oli kovin ylikuormitettu. Hän ei ymmärtänyt lainkaan miksi halusin erota, hänen mielestään meillä oli oikein hyvä suhde. Osti minulle jopa kukkia kun yritti saada minut takaisin. Se kukkapuskan ostaminen oli sille miehelle kova pala. Tapoihinsa ein kuulunut mikään lahjominen eikä huomion osoittaminen.

Voihan tokin olla niinkin että halusi minut takaisin siksi ettei tarvitsisi maksaa vuokraa tai muita laskuja. Yhteisen elomme aikana herra nimittäin maksatti kaiken minulla. Hänellä nyt vaan ei koskaan sattunut olemaan rahaa silloin kun tuli laskuja. Oltiin sovittu että maksetaan kaikki puoliksi, mutta käytännössä minä maksoin kaiken. Myös elokuvissa käymiset ja baarireissut. Niihinkään miehellä ei ollut rahaa, ja koska hän ei minua yksin päästänyt ulos niin jouduin maksamaan hänenkin osuutensa kaikesta. Aina.

Kuinka pitkään katsoit tätä pelleilyä?AP

Aivan liian pitkään. Melkein 2 vuotta asuttiin yhdessä. Varsinainen pelleily alkoi yhteen muuttamisen jälkeen. Näin jälkeenpäin ajatellen merkkejä siitä oli olemassa jo aiemminkin, mutta en ymmärtänyt niitä silloin.

Vaan opin siitä todella paljon ja oppi meni kunnolla perille. Osasin jatkossa valita mieheni paremmin  :)

Vierailija
50/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni petti minua ja jätin hänet. Sen jälkeen hän menetti työnsä, alkoi käyttää huumeita ja alkoholia, jolloin en lapsen turvallisuuden vuoksi voinut antaa lasta enää tapaamisiin. Sittemmin hänen mielenterveytensä järkkyi vielä. On tänä päivänä harhainen ja työkyvytön. Erosta 4 vuotta. Enpä olisi osannut arvata ikinä, että näin käy! Lapsi pitää isäänsä yhteyttä lähinnä puhelimitse, niin että valvon vieressä jos jutut alkavat karata käsistä. Eksä kuitenkin jaksaa mollata ja haukkua minua suvulleen ja ystävilleen, mitä niitä nyt jäljellä on.. On todella pelottavan katkera ja täynnä kaunaa, mitä en ymmärrä ollenkaan.

Vierailija
51/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37, jos ihminen on normaali kun se käy työssä ja osaa ajaa auton katsastukseen tai huoltoon ja tilata kaakaota siitä juomavempeleestä, joka tällaisten paikkojen aulassa on, niin onhan noilla kriteereillä minun ja monen muunkin mies ihan normimies. Mutta jos ja kun sillä on mahdollisessa erotilanteessa uusi laastari heti kainalossa, niin varmaan säälin naísta. Paitsi, jos se on sellainen topakka justiina, joka pärjää selvin päin raivoavan miehen kanssa. Rumaksi ja lihavaksi tuskin pääsen kutsumaan, koska sellaisia mies ei kelpuuta, vaikka rehellisesti sanottuna on kyllä itse molempia. Puhuu tuntemistaan ja julkisilla paikoilla näkemistään lihavista naisista niin rumasti. Noin yleisesti entisiä varmaan kiinnostaa miehen uusi elämä, jos mies sen varjolla laiminlyö yhteisiä lapsia. Lapsettomilta tietenkään en käsittäisi tuollaista mielenkiintoa.

T. 19

Näissä kolmessa tapauksessa lapset ovat jo isoja, joten sellaisia tapaamisia ei enää ole, koska ovat muuttaneet jo omilleen tai kuten yhdessä asuu vielä kotona ja on lukiossa. Tämä yksi käy isänsä luona säännöllisesti. 

Ihan normaaleja miehiä ovat olleet siinä mielin, että ovat hoitaneet kodin huoltotyöt, kolanneet pihat, huoltaneet autot, vaihtaneet vaimon autosta renkaat, hoitaneet lapsia yms.

Jos mies on ollut niin kauhea, niin eikö pitäisi olla onnellinen, että se on löytänyt uuden ja ei ole pelkoa, että se tulee takaisin. Siksi en ymmärrä sitä stalkkaamista ja uuden naisystävän haukkumista. Aivan kuin nämä naiset olisivat toivoneet, että mies jäisi yksin ja olisi surkeita, kun he ovat miehet jättäneet ja nyt vituttaa, kun miehellä menee ihan hyvin. Nauttisivat nyt ihan rauhassa siitä itsenäisestä elämästä. Jokaisessa tapauksessa nuoret aikuiset tuntuvat olevan isänsä ja isiensä uusien naisten kanssa ihan hyvissä väleissä. Sekin tuntuu ärsyttävän.

37

Vierailija
52/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eroajalla on enemmän sitä pahaa sanottavaa. Olen kyllä kanssa huomannut, että naisissa on vähän enemmän niitä vuosien päästä katkeria, miesten bravuuri on taas haukkua avioliiton aikana uudelle rakastajattarelle miten paska se vaimo, josta on kohta eroamassa on. Koko viestisi on kyllä ihan tuubaa, pelkästään huomautus omasta pakasta miesmausta on tavallaan totta, tavallaan suuret muutokset kuten asuntolaina, työttömäksi joutuminen tai lasten saaminen voi laukaista ihmisessä täysin uusia piirteitä, joihin on aika mahdoton varautua ennakkoon (ja tämä pätee naisiin ja miehiin).

Vierailija
53/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen ap:n kuvaaman ilmiön osana laajempaa kokonaisuutta. Ts. naíset nyt ylipäätään ovat negatiivisempia! Parjaavat myös kanssasisariaan, työkavereitaan, tuntemattomia bussissa liikkujia, äitejä ja ylipäätään toisten valintoja. Puhumattakaan täällä netissä läyhäämistä, jota tuottavat näppäimistöiltään pääasiassa naiset.

Ikävä kyllä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi