Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikael Jämsäsen isyystaistelu

Vierailija
15.02.2016 |

Tuntuu niin pahalta koko kuvio. Millainen äiti vie lapseltaan isän, ja isältä lapsen? Varmasti asioilla on aina kaksi puolta, mutta mitä niin pahaa tuo Mikael on tehnyt, että ansaitsee tulla noin kohdelluksi. En vaan tajua. Mikseivät naisen ystävät tai sukulaiset ole puhuneet naiselle järkeä? Itselläni on muutaman kuukauden ikäinen vauva ja ihan kylmää ajatus, jos joku olisi hänet multa vienyt muille maille, toisen "äidin" kasvatettavaksi :(.

Kommentit (538)

Vierailija
1/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedon perusteella minkä minä olen saanut lehtien palstoilta ja netin kautta on se, että olen tässä asiassa äidin puolella. 

Julkisesti meillä on tässä vain isän tarina. Äidin tarina on ihan jotain muuta. 

Biologia on vain biologiaa. Tärkeämpää ihmiselle on olla niiden ihmisten kanssa jotka ovat lapsen kasvattaneet ja olleet läsnä. 

Minut on adoptoitu lapsena (biologinen äitini jätti minut kun olin 2v), kerran olen aikuisena tavannut biologisen äitini ja se riitti, todella todella kauhea ihminen :(  Biologisesta isästä ei kuulema ole tietoa, koska oli kuulema nainut koko maailman kanssa yhtäaikaa :( Tuskinpa se biologinen isä olisi sitä biologista äitiä parempi. Olisi siellä bioäidin suvussa ollut ihmisiä jotka olisi olleet minusta kiinnostuneita, mutta annoin olla.. jotenkin se bioäidin kohtaaminen oli niin järkyttävää että halusin unohtaa koko biosuvun.

Minulla on aivan ihana äiti, ihana isä, ihanat 4 sisarusta. Kukaan heistä ei ole biologisesti minulle sukua, mutta kyllä se on se oikea ja ainut perhe mitä minulla on ollut. Nyt olen naimisissa ja mulla on 2 lasta. 

Vierailija
2/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tarina on sydäntäkylmäävä, ymmärrän hänen ratkaisunsa täysin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ton äidin tarinan vois lukea?

Vierailija
4/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi verrata biologista äitiäsi ja Mikaelia keskenään. Toinen ei välitä yhtään lapsestaan ja toinen koittaa kaikin keinoin saada ryöstetyn lapsen itselleen.

Vierailija
5/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän tuossa fiksu on kun ei ole julkisuuteen tuosta mitään tuonut. Hänellä varmasti syynsä tuohon ja se ei kuulu kellekään.

Vierailija
6/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se laki menee. Ei ole ensimmäinen, eikä varmasti viimeinenkään vastaava tapaus. Surullista, mutta ei sille oikein voi mitään.

Tiedän pariskunnan joka kärsi lapsettomuudesta ja nainen petti ja tuli raskaaksi. Lapsen oikea biologinen isä ei saanut mitään oikeuksia lapseensa. Käsittääkseni käy edelleen oikeutta. Lapsi on nyt 4v, saman ikäinen kuin oma tyttäreni. Naisen mies siis lapsen virallinen isä. Mies tietää itsekin että ei ole lapsen biologinen isä, mutta ei välitä siitä.

Vierailija
7/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sitten on?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
8/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP teidän kommenttinne on. Mikaelhan on nimenomaan halunnut olla isä, oikea isä, mutta se on häneltä estetty. Lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä ja isällä on oikeus biologiseen lapseensa. Mikä tässä muka se toinen puoli on?

Vierailija
9/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sairasta on jos ei anna lapsen tavata isää ja toistepäin.

Lapsella on oikeudet molempiin vanhempiin.

Vierailija
10/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se äidin tarina on? Väkisinkin näillä tiedoilla fiilikset isän puolella, kun ei ole mitään tietoa äidin tarinasta...

Vierailija
11/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään mikä tyyppi tuo isä edes on. Vaikka olisikin biologinen isä niin ei se tarkoita että olisi hyvä isä, ei vaikka miten lehdissä asiaa itkee. En usko hetkeäkään että äiti olisi ilkeyttään ja veemäisyyttään estänyt isyystestin. Jotain taustalla on mikä on syynä tähän.

Vierailija
12/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän voi olla niin sydäntäkylmäävää, että on oikeus viedä isätä lapsi. Eikä tuo Mikael nyt kovin kamalata ihmiseltä vaikuta kun on tehnyt kaikkensa, että saisi pitää omaan lapseensa yhteyttä. Eihän hän ole mitään muuta vaatinut.

Jos biologia on vain biologiaa ja tärkerintä on olla niiden ihmisten kanssa jotka ovat lapsen kasvattaneet, niin kyllä menee taaas metsään tämän tarinan kohdalla. Isähän olisi nmenomaan halunnut lapsen kasvattaa.

Vierailija
13/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkän nyt sitten voisi olla niin paha juttu, että oikeuttaisi äidin käytöksen. Luulisi, että esim. mahdollisesta väkivaltaisuudesta olisi tehty rikosilmoitus ja se olisi kaikkien tiedossa, jos taas olisi psykoottinen sekopää, niin kai naiselle olisi myönnetty suoraan lähestymieskielto. Sen sijaan, vaikka Mikael olisi pettänyt naista tai ollut vain "kurja" kumppani, ei se oikeuttaisi tuollaiseen tekoon. En vaan tajua. Lehtitietojen perusteella Mikael vaikuttaa todella järkevältä ja hyvältä isältä. ap

Vierailija
14/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedon perusteella minkä minä olen saanut lehtien palstoilta ja netin kautta on se, että olen tässä asiassa äidin puolella. 

Julkisesti meillä on tässä vain isän tarina. Äidin tarina on ihan jotain muuta. 

Biologia on vain biologiaa. Tärkeämpää ihmiselle on olla niiden ihmisten kanssa jotka ovat lapsen kasvattaneet ja olleet läsnä. 

Minut on adoptoitu lapsena (biologinen äitini jätti minut kun olin 2v), kerran olen aikuisena tavannut biologisen äitini ja se riitti, todella todella kauhea ihminen :(  Biologisesta isästä ei kuulema ole tietoa, koska oli kuulema nainut koko maailman kanssa yhtäaikaa :( Tuskinpa se biologinen isä olisi sitä biologista äitiä parempi. Olisi siellä bioäidin suvussa ollut ihmisiä jotka olisi olleet minusta kiinnostuneita, mutta annoin olla.. jotenkin se bioäidin kohtaaminen oli niin järkyttävää että halusin unohtaa koko biosuvun.

Minulla on aivan ihana äiti, ihana isä, ihanat 4 sisarusta. Kukaan heistä ei ole biologisesti minulle sukua, mutta kyllä se on se oikea ja ainut perhe mitä minulla on ollut. Nyt olen naimisissa ja mulla on 2 lasta. 

Eli kun biologialla ei ole väliä niin sua ei haittais et lastesi isä ois vieny lapses vauvana ja kasvattais sen entisen tyttöystävänsä kanssa. Sehän vois olla parempi vanhempi ku sä. Kyllähän sä varmaan ymmärtäisit, kun tiedät miten huonoja biologiset äidit on.

Vierailija
15/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Jämsänen oikein edes on miehiään? Loukkaantumisten vuoksi lopettanut entinen jääkiekkoilija joo, mutta mitä muuta? Olis helpompi profiloida casea, jos tietäisi miehestä edes jotakin faktoja.

Työtön? Vuokralla-asuja? Kouluttamaton? Ikämies? Velallinen? Tapahtuiko tää kiekkouran lopettaminen loukkaantumisten vuoksi samoihin aikoihin, kun lapsen äiti päätti palata takaisin aviomiehensä luokse? Ehkä taloudellisesti turvattu elämä alkoi lapsen synnyttyä houkutella?

Vierailija
16/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole käynyt ihan se perinteinen:

"vaihdoin tylsyyden villiin seksiin" > lapsi syntyy > lapsiperhearki astuu suhteeseen ja vauvan valvottamisen väsyttämät tuoreet vanhemmat riitelevät kipakasti, riidan aiheet voi olla moninaisia > äiti loukkaantuu, ehkä haluaa myös pitkävihaisena kostaa > palaa yhteen aviomiehensä kanssa ja vie kaksikuukautisen lapsen mukanaan.

Ei voi olla huomioimatta taloudellisia seikkojakaan, ehkä järkeili lapsen elämän olevan turvatumpaa amerikkalaisen miehen kanssa?

Vierailija
17/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistankohan nyt väärin, mutta miten laulaja Mona Carita liittyy tähän kuvioon?

Oliko lapsen äidin mummo? Vai jopa tämän ko. lapsen mummo? Näin ainakin Google meille kertoo...

Vierailija
18/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ SE ÄIDIN TARINA ON?!!? TAI MIKÄ SE ON?!!!

Vierailija
19/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen toisesta ketjusta äidin nimen. irc-galleriasta löytyy kuva jossa hän ja Mikael hymyilevät onnellisena vauvanvaunujen vieressä. Miksiköhän ei ole poistanut kuvia?

Vierailija
20/538 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo äiti osaa ajatella yhtään nenäänsä pidemmälle, esim. mitä mieltä hänen tyttärensä on kun se aika koittaa, että kasvaa ja alkaa ymmärtää asioista ja ajatella itse, millaiset tunteet nousevatkaan tyttärellä esiin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän