Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähes kaikilla eronneilla naisilla on?

Vierailija
15.02.2016 |

Juttujen perusteella aivan perseestä olevat ex-miehet?En ole miehenä koskaan kuullut miesten haukkuvan exiään yhtän paljon, mutta lähes poikkeuksetta naiset jaksavat kertoa miten kamala ihminen on ex-mies.Tosin suhteessa on viihdytty vuosia ja lapsiakin voi helposti olla monta.Suhde on poikkeuksetta ollut jo vuosia täysin kuollut ja huono, mutta siitä ei vaan voi lähteä.Monesti keskustellessa naisen kanssa saa kuulla, miten ex-mies ei ole jossain vaiheessa enään ollutkaan halukas palvelemaan prinsessaa aamusta iltaan ja täyttämään tämän jo lapsena päähän saatujen ideoiden tulvaa.Esim mies on ihan kakka, jos ei halua tehdä viittä lasta, vaan haluaa tyytyä kolmeen jo ihan rahallisistakin syistä.Prinsessa kun on keksinyt hiekkalaatikolla joskus 5 vuotiaana, että se 5 lasta on perheen merkki ja siitä ei tingitä.

Samoin se kilpailu komeista egoisteista, jotka pitää ihan väkisin saada itselleen.Sitten on hyvä mieli kun on voitettu kilpasiskot.Vuosien kuluttua sitten kimitetään tälläkin palstalla, kun Mr.Handsome loi uraa, nussi kaikki mahdolliset naiset ja ajeli velka bemarilla perheen taloudenkin ahdinkoon.Eikö naiselle koskaan tule mieleen sellainen seikka, että ex-miestä haukkuessa teet myös itsestäsi pellen?Sinulla on erittäin huono miesmaku, etkä osaa valita miestä oikeiden ominasuuksian takia, vaan olet pinnallinen kuten ex-miehesikin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole ilmeisesti kovin tarkkaan sitten näitä juttuja existä kuunnellut, jos tuo on sinusta se tavallisin tarina. Kyllähän jo täällä palstalla puhutaan paljon pettämisestä, alkoholismista ja väkivaltaisuudesta. Itse erosin alkoholistista, mutta jos se tekee minusta prinsessaharhaisen, niin olkoon sitten niin.

Vierailija
2/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP liikkuu erikoisissa piireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini meni miehen kanssa naimisiin suht lyhyen seurustelun jälkeen ja heille syntyi lapsi.

Mies kuulemma muuttui lapsen saamisen ja naimisin menon jälkeen täysin.

Nykyisin kaverini jaksaa 1 lapsen yh-äitini itkeä jatkuvasti kuinka paska tämä lapsen isä ex-mies on.

Vierailija
4/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset nyt on aika lailla perseestä

Vierailija
5/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole ilmeisesti kovin tarkkaan sitten näitä juttuja existä kuunnellut, jos tuo on sinusta se tavallisin tarina. Kyllähän jo täällä palstalla puhutaan paljon pettämisestä, alkoholismista ja väkivaltaisuudesta. Itse erosin alkoholistista, mutta jos se tekee minusta prinsessaharhaisen, niin olkoon sitten niin.

Pettäminen on osa kuviota ja sitäkin annetaan paljon anteeksi.Niin monesti kaikki nämä merkit ovat nähtävissä jo suhteen alussa, mutta naiset haluavat väksin peitellä ne.Miten se tulee muka yllätyksenä, että vuodessa 200 naista kaatanut jännämies jatkaa tätä vielä myöhemminkin?Sama mies joka myös juhlii harvasen viikonloppu ja tykkää käydä kaverien kanssa viikollakin katsomassa kiekkoa.Nämä eivät tule yllätyksinä, mutta jos ulkonäkö ja status on hyvä, sillä tuntuu saavan anteeksi aika paljon.Tietenkin tulee mitta täyteen 5-10 vuoden kohdalla, mutta aikaa sekin tuntuu ottavan.AP

Vierailija
6/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on ihana ex-mies, joka on myös lasteni isä. Valitettavasti meidän avioliitto ei toiminut.

Vierailija
7/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan tuollaiseen törmännyt, mutta jos sinä olet, niin koitan miettiä mikä siihen voisi olla syynä. Ehkä sellainen, että nainen usein eron jälkeen haluaa käsitellä suhteensa ja eronsa perin pohjin, etsiä syitä suhteen pahoinvointiin ja eroamiseen. Varmaan moni löytää syitä itsestäänkin, mutta ehkä helpompi niitä on kuitenkin löytää toisesta. Itsekin erosin miehestäni ihan sovussa, mutta joitakin kuukausia eron jälkeen olinkin hyvin vihainen miehelle ja sille kaltoinkohtelulle, jota olin kokenut suhteessa. En ole silti ikinä  miestä haukkunut ja olen myös nähnyt omia virheitäni ja niistä opiksi ottanut. Ex-mieheni sen sijaan hyppäsi suoraan seuraavaan suhteeseen ja minulla on käsitys (huomaa, en väitä että näin on!) että hän ei ole suhdettamme päässään sen kummemmin käynyt läpi. Erotessakin oli vain ihmeissään että miten näin nyt pääsi käymään, vaikka olin kyllä moneen otteeseen sanonut että asioiden tulee muuttua, että tämä voisi jatkua. Ehkä hänen silmissään meillä meni ihan hyvin ja sitten "akka vaan lähti", kun itse näen asian aivan toisin. Ja ehkä hänen on helppo jatkaa suoraan uudessa suhteessa, kun ei tarvitse nähdä tai hyväksyä omia virheitään, siinä kun itse vielä käsittelen sitä asiaa enkä todellakaan halua kiirehtiä uuteen suhteeseen.

Vierailija
8/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harvasen viikonloppu?

Vierailija
9/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole niin, että nainen on useimmiten se eropäätöksen tekijä? Voisi siis ajatella, että avioliittoonsa tympääntyneellä ja eron ottaneella on yleensä enemmän sanottavaa asiasta.

Vierailija
10/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin 20vuotta saman ihmisen kanssa ja meillä on kolme ihanaa yhteistä lasta. Exäni ei todellakaan ole perseestä. Hän on hyvä ja osallistuva isä lapsillemme ja lapset on vuoroviikoin minulla ja isällään. 

Vierailija
11/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1119 kirjoitti:

Eräs kaverini meni miehen kanssa naimisiin suht lyhyen seurustelun jälkeen ja heille syntyi lapsi.

Mies kuulemma muuttui lapsen saamisen ja naimisin menon jälkeen täysin.

Nykyisin kaverini jaksaa 1 lapsen yh-äitini itkeä jatkuvasti kuinka paska tämä lapsen isä ex-mies on.

Kaverisi oli varmaan halunnut tutustua miehessä muuhunkin kun ulkonäköön ja statukseen?No tuskin oli.Ja sitten kaikki tämä on täyttä yllätystä hänelle, vaan ei muille läheisille.AP

Vierailija
12/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on harvasen viikonloppu?

Kuuluisi olla: Mieheni juhlii harva se viikonloppu. 

Tämä on puhekielinen "käänteinen" sanonta, joka tarkoittaa, että harva on se viikonloppu, jolloin ei juhli. (Jos nyt tosissasi kysyit, niin tässä vastaus)

Vierailija
13/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset eivät vaan tajua, että he itse ovat ongelma. Modernilla naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Vain loputon lista mieheen kohdistuvista vaatimuksista. Itselläni päättyi juuri tämänkaltainen suhde. Tällä hetkellä haen ilon elämääni lapsistani ja harrastuksistani. En jaksa uskoa, että enää koskaan alkaisin aitoa parisuhdetta.

M43

Vierailija
14/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa mun exältä. Arvostus naisia kohtaan ainakin on ihan samaa luokkaa.

Hän ei todellakaan kohdellut minua kuin prinsessaa. Kun yöllä heräsin migreeniin ja pyysin häntä hakemaan lääkettä (kun itse en kyennyt migreenin takia nousemaan ylös), alkoi mies tiuskimaan minulle. Valitti että ei pysty nukkumaan kun valitan siinä. Oli vakaasti sitä mieltä että migreeni menee kyllä ohi jos vaan en kiinnitä siihen huomiota. Silloin olisin kyllä vähän halunnut saada osakseni 'prinsessakohtelua'.

Toinen hauska juttu sattui kun hän ei suostunut viemään minua lääkäriin astmakohtauksen saatuani. Piti mennä ambulanssilla kun ukkoa ei huvittanut nostaa persettä penkistä.

Eipä hän muutenkaan mikään herrasmies ollut. Suhteen alussa vaikutti normaalin inhimilliseltä, mutta sen jälkeen muutettiin yhteen alkoi tapahtua kaikenlaista jännää.

Ja tämä mies luulee olevansa liian kiltti. Kuvittelee raukka ihan tosissaan että siksi jätin hänet, ja että siksi hänellä ei saa naisia.

Minulla sen sijaan on mennyt hyvin sen jälkeen kun sain eron hoidettua selväksi. Olen onnistunut kipuamaan takaisin prinsessakorokkeelleni, ja saanut miehiltä hyvää kohtelua. Niinkuin prinsessan kuuluukin saada  ;)

Vierailija
15/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on osa kuviota ja sitäkin annetaan paljon anteeksi.Niin monesti kaikki nämä merkit ovat nähtävissä jo suhteen alussa, mutta naiset haluavat väksin peitellä ne.Miten se tulee muka yllätyksenä, että vuodessa 200 naista kaatanut jännämies jatkaa tätä vielä myöhemminkin?Sama mies joka myös juhlii harvasen viikonloppu ja tykkää käydä kaverien kanssa viikollakin katsomassa kiekkoa.Nämä eivät tule yllätyksinä, mutta jos ulkonäkö ja status on hyvä, sillä tuntuu saavan anteeksi aika paljon.Tietenkin tulee mitta täyteen 5-10 vuoden kohdalla, mutta aikaa sekin tuntuu ottavan.AP

Jahas, tämä meni taas tähän jännämies-juttuun. Oletkos näitä alkoholisti/väkivaltaerotarinoita lukenut? Voisin kertoa tässä omani, mutta se ei ehkä kannata, kun sinä olet päättänyt, että naiset ovat prinsessaharhaisia lompakkoloisia ja valitsevat jännämiehen.

Vierailija
16/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun exä käytti henkistä väkivaltaa ja manipuloi, en kutsuisi häntä maailman ihanimmaksi ihmiseksi vaikka hyviäkin puolia oli. En mielellään silti hauku häntä, vaikken valehtelekaan jos tulee puheeksi millainen suhde meillä oli.

Vierailija
17/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset eivät vaan tajua, että he itse ovat ongelma. Modernilla naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Vain loputon lista mieheen kohdistuvista vaatimuksista. Itselläni päättyi juuri tämänkaltainen suhde. Tällä hetkellä haen ilon elämääni lapsistani ja harrastuksistani. En jaksa uskoa, että enää koskaan alkaisin aitoa parisuhdetta.

M43

No niin, kyllähän ne exät ovat perseestä näköjään miestenkin mielestä, joten tasoissa ollaan. Asia loppuun käsitelty.

Vierailija
18/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan oma-aloitteisesti eroaisi, jos ex ei olisi perseestä?

Vierailija
19/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täällä ilmoittautuu yksi, jolla todellakin on huono miesmaku. Kaikki poikaystävät ml. nykyinen mies ovat päällepäin vaikuttaneet kilteiltä vässyköiltä, mutta heistä on suhteen myötä vähitellen paljastunut salajänniä piirteitä. Yhdellä löytyi piilossa ollutta seikkailumieltä, muut paljastuivat manipuloiviksi ja häijyiksi. Jutun juju on siinä, että mitä enemmän sitoumuksia naisella on mieheen, sitä vapaamin se mies uskaltaa olla juuri niin huono kumppani, kuin haluaa. Nainen tekee sitä eroa sitten vuosia, kun yrittää raahata sitä miestä pariterapioihin ja elvyttää sitä suhdetta kaikin keinoin, lisäksi hän useinkin joutuu hoitamaan kaikki eroon liittyvät käytännön järjestelyt yksin. Helppo se on sieltä sivusta huudella, että mitäs vatuloi.

T. Ei-vielä-eronnut, mutta harkitsee

Vierailija
20/53 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan oma-aloitteisesti eroaisi, jos ex ei olisi perseestä?

Tunteet laimenneet, jäljellä pelkkää ystävyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi