Miten lähes kaikilla eronneilla naisilla on?
Juttujen perusteella aivan perseestä olevat ex-miehet?En ole miehenä koskaan kuullut miesten haukkuvan exiään yhtän paljon, mutta lähes poikkeuksetta naiset jaksavat kertoa miten kamala ihminen on ex-mies.Tosin suhteessa on viihdytty vuosia ja lapsiakin voi helposti olla monta.Suhde on poikkeuksetta ollut jo vuosia täysin kuollut ja huono, mutta siitä ei vaan voi lähteä.Monesti keskustellessa naisen kanssa saa kuulla, miten ex-mies ei ole jossain vaiheessa enään ollutkaan halukas palvelemaan prinsessaa aamusta iltaan ja täyttämään tämän jo lapsena päähän saatujen ideoiden tulvaa.Esim mies on ihan kakka, jos ei halua tehdä viittä lasta, vaan haluaa tyytyä kolmeen jo ihan rahallisistakin syistä.Prinsessa kun on keksinyt hiekkalaatikolla joskus 5 vuotiaana, että se 5 lasta on perheen merkki ja siitä ei tingitä.
Samoin se kilpailu komeista egoisteista, jotka pitää ihan väkisin saada itselleen.Sitten on hyvä mieli kun on voitettu kilpasiskot.Vuosien kuluttua sitten kimitetään tälläkin palstalla, kun Mr.Handsome loi uraa, nussi kaikki mahdolliset naiset ja ajeli velka bemarilla perheen taloudenkin ahdinkoon.Eikö naiselle koskaan tule mieleen sellainen seikka, että ex-miestä haukkuessa teet myös itsestäsi pellen?Sinulla on erittäin huono miesmaku, etkä osaa valita miestä oikeiden ominasuuksian takia, vaan olet pinnallinen kuten ex-miehesikin.
Kommentit (53)
Siis on normaalia käyttää naistaan sairaalassa kohtauksen jälkeen.AP
Minulla kahden vuoden suhde päättyi tapon yritykseen. Ei ollut merkkejä väkivaltaisuudesta, mutta omistuksen halua oli suhteen edetessä. Haukun kyllä ja aiheesta!Voisi olla etten tätä kirjottaisi tässä. Ei ollut varakas vaan ujo ja normaalin oloinen(nörtti).
Ai nytkö naiset ei sitten eroakaan liian helposti?
Empä myöskään ole koskaan törmännyt mieheen joka olisi exäänsä ylistänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset eivät vaan tajua, että he itse ovat ongelma. Modernilla naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Vain loputon lista mieheen kohdistuvista vaatimuksista. Itselläni päättyi juuri tämänkaltainen suhde. Tällä hetkellä haen ilon elämääni lapsistani ja harrastuksistani. En jaksa uskoa, että enää koskaan alkaisin aitoa parisuhdetta.
M43No niin, kyllähän ne exät ovat perseestä näköjään miestenkin mielestä, joten tasoissa ollaan. Asia loppuun käsitelty.
Juu kyllä olen kaikille totuuden kertonut. Ainakin omissa kaveripiireissä miehet puhuvat jo varsin vapautuneesti suhteidensa ongelmista.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset eivät vaan tajua, että he itse ovat ongelma. Modernilla naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa parisuhteeseen. Vain loputon lista mieheen kohdistuvista vaatimuksista. Itselläni päättyi juuri tämänkaltainen suhde. Tällä hetkellä haen ilon elämääni lapsistani ja harrastuksistani. En jaksa uskoa, että enää koskaan alkaisin aitoa parisuhdetta.
M43No niin, kyllähän ne exät ovat perseestä näköjään miestenkin mielestä, joten tasoissa ollaan. Asia loppuun käsitelty.
Mielestäni aika laimea kuvaus ex-naisesta.M43 on ilmeisesti ollut suhteessa modernin suorittaja tusinamaisterin kanssa.Näyttää hyvältä, mutta tämä jännämiehen vastine tuntuu pitkässä suhteessa pahalta.
haukkuminen on osa eroprosessia, päästää irti henkisestikin exästään. Itse en sitä harrasta vaan käyn pään sisällä nämä negaatiot läpi ja toki tiedostan etä ne ovat jossain määrin osa tuota prosessia. Itselläni oli ihan ok exä joka nyt vain kiinnostui jostain muusta enemmän kuin perheestään ja halusi erota. Tulemme hyvin toimeen ja lasten asiat ovat enemmän kuin kunnossa joten minulla ei ole mitään syytä tuntea negatiivisia tunteita häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä olen kaikille totuuden kertonut. Ainakin omissa kaveripiireissä miehet puhuvat jo varsin vapautuneesti suhteidensa ongelmista.
M43
Ethän sä vaan mitää tälläistä?
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hottis-Rosannan-satuhaahaaveet-Mies-…
Ap luulee, että (huono) mies jättää sairastavan puolison heitteille vasta ollessaan pahasti "ylikuormitettu"! :D :D :D Kuka täällä nyt on se harhainen? Palvelukoneena?? :D Mikä palvelu?
T. 19
P.S. Vaikka itse olenkin saanut todellakin huonoa kohtelua sairaana, olen silti pitänyt miehestä sairaana, ml. leikkaustoipilaana, hyvää huolta. Eipä ole menneet puntit tasan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on erittäin huono miesmaku, etkä osaa valita miestä oikeiden ominasuuksian takia.
Hahhaa! Muut kohdat eivät täsmänneet mutta tämä lause osui ja upposi. Se on ihan totta, että mitäs menin itse valitsemaan niin urpon miehen, pikkasen tarkemmin olis voinut miettiä ja varsinkaan ei mennä naimisiin sen ekan 2v. huuman aikana vaan vasta sitten katsoa tilannetta, kun vaaleanpunaiset lasit pudonneet silmiltä.
Onneksi olen oppinut virheistäni ja nykyisen miehen kanssa tuli käytettyä parempaa (ja pidempää) harkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa mun exältä. Arvostus naisia kohtaan ainakin on ihan samaa luokkaa.
Hän ei todellakaan kohdellut minua kuin prinsessaa. Kun yöllä heräsin migreeniin ja pyysin häntä hakemaan lääkettä (kun itse en kyennyt migreenin takia nousemaan ylös), alkoi mies tiuskimaan minulle. Valitti että ei pysty nukkumaan kun valitan siinä. Oli vakaasti sitä mieltä että migreeni menee kyllä ohi jos vaan en kiinnitä siihen huomiota. Silloin olisin kyllä vähän halunnut saada osakseni 'prinsessakohtelua'.
Toinen hauska juttu sattui kun hän ei suostunut viemään minua lääkäriin astmakohtauksen saatuani. Piti mennä ambulanssilla kun ukkoa ei huvittanut nostaa persettä penkistä.
Eipä hän muutenkaan mikään herrasmies ollut. Suhteen alussa vaikutti normaalin inhimilliseltä, mutta sen jälkeen muutettiin yhteen alkoi tapahtua kaikenlaista jännää.
Ja tämä mies luulee olevansa liian kiltti. Kuvittelee raukka ihan tosissaan että siksi jätin hänet, ja että siksi hänellä ei saa naisia.
Minulla sen sijaan on mennyt hyvin sen jälkeen kun sain eron hoidettua selväksi. Olen onnistunut kipuamaan takaisin prinsessakorokkeelleni, ja saanut miehiltä hyvää kohtelua. Niinkuin prinsessan kuuluukin saada ;)
Arvostatko sinä miehiä, vai odotatko vain miesten arvostavan sinua?Olet juuri sellainen nainen josta kirjoitinkin ylempänä.Ei ole normaalia jättää hakematta buranaa kaapista ja vielä vähemmän normaalia käyttää naistaan sairaalassa.Mutta tätä kohtelua kuitenkin katsoit ihan mielelläsi, kun ne kaksi asiaa olivat kunnossa :)..Lisäksi meillä ei ole tietoa millaisena palvelukoneena olet miestäsi käyttänyt, että ylikuormitettu miehesi on voinut tossa kohtaa suhdetta olla henkisesti loppu.AP
Itse asiassa arvostan miehiä. Suurin osa heistä onkin ihania ja rakastettavia :)
Tuon exän kanssa tapahtui paljon muuakin paskamaista kuin nuo kaksi tapausta, en viitsi romaania alkaa tässä kirjoittamaan ihan kaikesta.
En usko että hän oli kovin ylikuormitettu. Hän ei ymmärtänyt lainkaan miksi halusin erota, hänen mielestään meillä oli oikein hyvä suhde. Osti minulle jopa kukkia kun yritti saada minut takaisin. Se kukkapuskan ostaminen oli sille miehelle kova pala. Tapoihinsa ein kuulunut mikään lahjominen eikä huomion osoittaminen.
Voihan tokin olla niinkin että halusi minut takaisin siksi ettei tarvitsisi maksaa vuokraa tai muita laskuja. Yhteisen elomme aikana herra nimittäin maksatti kaiken minulla. Hänellä nyt vaan ei koskaan sattunut olemaan rahaa silloin kun tuli laskuja. Oltiin sovittu että maksetaan kaikki puoliksi, mutta käytännössä minä maksoin kaiken. Myös elokuvissa käymiset ja baarireissut. Niihinkään miehellä ei ollut rahaa, ja koska hän ei minua yksin päästänyt ulos niin jouduin maksamaan hänenkin osuutensa kaikesta. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Ap luulee, että (huono) mies jättää sairastavan puolison heitteille vasta ollessaan pahasti "ylikuormitettu"! :D :D :D Kuka täällä nyt on se harhainen? Palvelukoneena?? :D Mikä palvelu?
T. 19P.S. Vaikka itse olenkin saanut todellakin huonoa kohtelua sairaana, olen silti pitänyt miehestä sairaana, ml. leikkaustoipilaana, hyvää huolta. Eipä ole menneet puntit tasan.
Tarkoitin ettei meillä ole mitään havaintoa mikä tilanne on oikeasti ollut tuolla.Tuntuu todella oudolta ettei joku hakisi buranaa, tai käyttäisi lekurissa.Tässähän tämä juuri tulee todistetuksi, ex-mies on paska ja minussa ei ole mitään vikaa.Olisiko suhde syytä lyödä poikki jo tossa burana episodissa?
Vierailija kirjoitti:
No naiset nyt on aika lailla perseestä
Ei homon kannata heteroiden parisuhdeketjussa kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa mun exältä. Arvostus naisia kohtaan ainakin on ihan samaa luokkaa.
Hän ei todellakaan kohdellut minua kuin prinsessaa. Kun yöllä heräsin migreeniin ja pyysin häntä hakemaan lääkettä (kun itse en kyennyt migreenin takia nousemaan ylös), alkoi mies tiuskimaan minulle. Valitti että ei pysty nukkumaan kun valitan siinä. Oli vakaasti sitä mieltä että migreeni menee kyllä ohi jos vaan en kiinnitä siihen huomiota. Silloin olisin kyllä vähän halunnut saada osakseni 'prinsessakohtelua'.
Toinen hauska juttu sattui kun hän ei suostunut viemään minua lääkäriin astmakohtauksen saatuani. Piti mennä ambulanssilla kun ukkoa ei huvittanut nostaa persettä penkistä.
Eipä hän muutenkaan mikään herrasmies ollut. Suhteen alussa vaikutti normaalin inhimilliseltä, mutta sen jälkeen muutettiin yhteen alkoi tapahtua kaikenlaista jännää.
Ja tämä mies luulee olevansa liian kiltti. Kuvittelee raukka ihan tosissaan että siksi jätin hänet, ja että siksi hänellä ei saa naisia.
Minulla sen sijaan on mennyt hyvin sen jälkeen kun sain eron hoidettua selväksi. Olen onnistunut kipuamaan takaisin prinsessakorokkeelleni, ja saanut miehiltä hyvää kohtelua. Niinkuin prinsessan kuuluukin saada ;)
Arvostatko sinä miehiä, vai odotatko vain miesten arvostavan sinua?Olet juuri sellainen nainen josta kirjoitinkin ylempänä.Ei ole normaalia jättää hakematta buranaa kaapista ja vielä vähemmän normaalia käyttää naistaan sairaalassa.Mutta tätä kohtelua kuitenkin katsoit ihan mielelläsi, kun ne kaksi asiaa olivat kunnossa :)..Lisäksi meillä ei ole tietoa millaisena palvelukoneena olet miestäsi käyttänyt, että ylikuormitettu miehesi on voinut tossa kohtaa suhdetta olla henkisesti loppu.AP
Itse asiassa arvostan miehiä. Suurin osa heistä onkin ihania ja rakastettavia :)
Tuon exän kanssa tapahtui paljon muuakin paskamaista kuin nuo kaksi tapausta, en viitsi romaania alkaa tässä kirjoittamaan ihan kaikesta.
En usko että hän oli kovin ylikuormitettu. Hän ei ymmärtänyt lainkaan miksi halusin erota, hänen mielestään meillä oli oikein hyvä suhde. Osti minulle jopa kukkia kun yritti saada minut takaisin. Se kukkapuskan ostaminen oli sille miehelle kova pala. Tapoihinsa ein kuulunut mikään lahjominen eikä huomion osoittaminen.
Voihan tokin olla niinkin että halusi minut takaisin siksi ettei tarvitsisi maksaa vuokraa tai muita laskuja. Yhteisen elomme aikana herra nimittäin maksatti kaiken minulla. Hänellä nyt vaan ei koskaan sattunut olemaan rahaa silloin kun tuli laskuja. Oltiin sovittu että maksetaan kaikki puoliksi, mutta käytännössä minä maksoin kaiken. Myös elokuvissa käymiset ja baarireissut. Niihinkään miehellä ei ollut rahaa, ja koska hän ei minua yksin päästänyt ulos niin jouduin maksamaan hänenkin osuutensa kaikesta. Aina.
Kuinka pitkään katsoit tätä pelleilyä?AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 19P.S. Vaikka itse olenkin saanut todellakin huonoa kohtelua sairaana, olen silti pitänyt miehestä sairaana, ml. leikkaustoipilaana, hyvää huolta. Eipä ole menneet puntit tasan.
Tarkoitin ettei meillä ole mitään havaintoa mikä tilanne on oikeasti ollut tuolla.Tuntuu todella oudolta ettei joku hakisi buranaa, tai käyttäisi lekurissa.Tässähän tämä juuri tulee todistetuksi, ex-mies on paska ja minussa ei ole mitään vikaa.Olisiko suhde syytä lyödä poikki jo tossa burana episodissa?
Niinhän se oudolta tuntuu, jos sitä ajattelee siltä kannalta, miten itse toimisi. Minä taas tunnen ihmistyypin, enkä tarvitse enempää yksityiskohtia. Ja varmasti noista episodeista puhutaan, ja heitteillejättäjällä olisi tilaisuuksia korjata käytöstään. Mutta kun ei vain kiinnosta tarpeeksi. Eivät tällaiset asiat välttämättä tule esiin kovin varhaisessa vaiheessa, itse esim. aloin sairastelemaan vasta lasten jälkeen.
T. 19
Niin ap, itsekin sitä aikoinaan ihmettelin miten lapsilleen omistautuvasta isästä tulee täysi paska eron jälkeen:
- joka toinen viikonloppu: todellisuus lauantai aamupäivästä sunnuntai iltapäivään eli 1 vrk. Tämäkin vain koska minä vein lapset isälleen tai joutuivat menemään itse 3 julkisella (ikää 4-12v) - liput tietysti maksoin minä. Isä ei IKINÄ kuskannut lapsiaan
- 2 viikkoa lomia kesällä: todellisuus 1 viikko ensimmäisenä ja toisena kesänä, sen jälkeen ei yhtään lomaa lasten kanssa.
- ei koskaan ostanut yhtään vaatetta lapsilleen, ei kenkiä, ei maksanut harrastuksia, ei lomamatkoja, ei puhelimia tms
- minimielarit hampaita kiristellen eli n 120€/lapsi tuolloin
- kaikki valmistujaiset, ylppärit, häät yms olemme minä ja nykyinen mieheni järjestäneet ja maksaneet. Isä tulee valmiiseen pöytään vieraana.
Ja kuvittelee yhä näin 22 vuotta eron jälkeen olevansa vuoden isä.....
En nyt ehdi lukea kuin aloituksen. Mutta tuttavapiirissä on nyt kolme naisystävääni eronnut. Jokainen hakenut itse eron, kun mies on ollut niin paska ja narsisti ja ei ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta. Miehet ovat olleet ihan tavallisia miehiä. Käyneet töissä, ostaneet äitienpäivälahjan, hoitaneet autot yms. Mutta kuulemma ovat olleet paskoja, ei romantiikkaa, ei tehneet kotitöitä jne..
Ja jokaisen kolmen kohdalla on käynyt sama, että kun mies on löytänyt uuden, on ystävilleni helvetti revennyt irti. Haukutaan uutta naisystävää. Se on ruma ja lihava ja kauhea ja mies on edelleen paska.
Kun olen yrittänyt sanoa, että mitä se teille enää kuuluu entisen miehen uudet suhteet, ollaan oltu panemassa välejä minuun poikki. En ymmärrä. Jos se entinen mies on ollut niin kauhea, niin miksi siitä jauhetaan vuosikausia kuitenkin ja stalkataan sen elämää ja uuden naisystävän elämää fb.stä ja puhutaan vain miehestä ja sen uudesta naisesta.
En tiedä, kuinka yleistä tämä on, mutta nyt vain on nämä kolme samantyyppistä juttua tapahtunut lähiaikona
Käyttäjä1119 kirjoitti:
Eräs kaverini meni miehen kanssa naimisiin suht lyhyen seurustelun jälkeen ja heille syntyi lapsi.
Mies kuulemma muuttui lapsen saamisen ja naimisin menon jälkeen täysin.
Nykyisin kaverini jaksaa 1 lapsen yh-äitini itkeä jatkuvasti kuinka paska tämä lapsen isä ex-mies on.
Se on hyvä, että naiset ei muutu yhtään lapsen saamisen ja naimisiin menon jälkeen.
Minulla oli ihan hyvä ex-mies ja pitkä avioliitto hänen kanssaan. Itsehän minä hänet valitsin enkä olisi mitään kusipäätä edes ottanut. Ero tuli silti, mutta sovussa erottiin. Nykyinen miesystävä on ihan erilainen, mutta vähintään yhtä hyvä, joissakin asioissa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1119 kirjoitti:
Eräs kaverini meni miehen kanssa naimisiin suht lyhyen seurustelun jälkeen ja heille syntyi lapsi.
Mies kuulemma muuttui lapsen saamisen ja naimisin menon jälkeen täysin.
Nykyisin kaverini jaksaa 1 lapsen yh-äitini itkeä jatkuvasti kuinka paska tämä lapsen isä ex-mies on.
Se on hyvä, että naiset ei muutu yhtään lapsen saamisen ja naimisiin menon jälkeen.
Niin, eikös tämä ole peräti miesten vaatimuslistalla ykkössijalla. Ja se lapsikin pitäisi antaa mieluummin pois muiden kasvatettavaksi.