Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten saan ruokaa kun en pääse paniikkihäiriön takia mihinkään.

Vierailija
14.02.2016 |

En pysty menemään ulos kun ahdistaa kamalasti ja on myös fyysisiä oireita esim. päänsärkyä, heikotusta ja huimausta. Ystäviä ei ole jotka vois auttaa. Ei ole ruokaa kun en ole päässyt kaupassa käymään. Masentaa ja itkettää tämä tilanne...

Kommentit (319)

Vierailija
141/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tuoda ruokaa, lähetä viestiä jos haluat

Ransuningar@gmail.com

Vierailija
142/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty edes pizzaa tilaamaan niin soita 112 tai kuole nälkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ei pysty, kukaan ei auta, täällä minä kädetön ja jalaton ja silti ei mikään avuntarjous kelpaa = trolli.

Vierailija
144/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tuoda ruokaa, lähetä viestiä jos haluat

Ransuningar@gmail.com

Ja en ainakaan usko olevani kukaan tuttusi, en tunne ketään jolla olisi paniikkihäiriö enkä tekisi pilaa jos jollakin tutulla tietämättäni olisi.

Vierailija
145/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämäkään ihminen nälissään, kun apu ei kelpaa. Kuule ap, on ihmisiä jotka oikeesti haluaa auttaa. Jos sulla on tylsää tai kurja olo, niin älä leiki muiden tunteilla. T:16

Vierailija
146/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään minä ottaisin apua vastaan mutta miten minä täällä voin aluetta tai osoitetta alkaa paljastamaan? Ja ehkä mulla vähän pelottaakin se kuka sitä apua tarjoaa jos se onkin sitten joku tuttu tai vain pilailee mun kanssa. En pysty oikein luottamaan keneekään -ap

minä en ainakaan pilaile. Ei se alueen paljastaminen vielä kauheasit kerro. Osoitteen voit laittaa sitten sähköpostiin tms.

Vierailija
147/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, ei pysty, kukaan ei auta, täällä minä kädetön ja jalaton ja silti ei mikään avuntarjous kelpaa = trolli.

Tai sitten vaikeasti sairas...

Vierailija
148/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän itsekin kokeilla tehdä tällainen tusina-aloitus, että syystä x ja x ei ole ruokaa eikä mahdollisuutta saada sitä mistään, tosin itse voisin vaikka vaihtelun vuoksi tarttua jonkun ystävällisen av-mamman apuun! :D

Vierailija
149/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se evoluutio karsii.. Anteeksi nyt vaan mutta kun ei mitään pysty tekemään eikä apu kelpaa.

Vierailija
150/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei tiedä asiasta yhtään mitään jaksaa silti kommentoida, huoh. Toivotaan että teillekkin iskee joskus paniikkihäiriö.

Ei sun auta kun tilata ne pitsat ja limsat kotiin jos syömistä haluat. Huomenna varaat ajan lääkärille.

Huoh. Toivottavasti pääset joskus eroon paniikkihäiriöstä ja tajuat, että ilmankin paniikkihäiriötä oleva ihminen voi ymmärtää maailmasta jotain.

Huoh, siinä sen huomaa, ettei paniikkihäiriöstä ymmärrä, jos ei itsellä paniikkihäiriötä ole. Maailmasta voi toki silti ymmärtää jotain. Mutta kun paniikkihäiriöstä ei vaan "päästä eroon". Sen kanssa toki voi oppia elämään ja oireet saada hallintaan, mutta silti alttius siihen säilyy. Eikä sitä tunnetta voi ymmärtää, jos ei itse ole paniikkikohtausta kokenut, silloin todella luulee kuolevansa siihen paikkaan.

Kaikki ei voi sitä tunnetta koskaan kokea. Heillä on erilainen hermosto. Tosilla on erittäin hitaasti ja hartaasti toimiva. 

Vierailija
151/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, liity Facebookin ryhmään Apua ja iloa Oululaisille. Siellä varmasti autetaan! Siellä monetkin pyytävät välillä ruoka-apua.

Vierailija
152/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sua tunnisteta pelkästä alueen paljastamisesta. Eihän susta tiedetä oletko edes mies vai nainen.

Vierailija
153/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet ollut sisällä tämän vuoden puolella? Ei ihme, jos kaiken muun ongelman lisäksi päätä särkee ja huimaa ja heikottaa ihan se liikkumattomuus ja sisälläolo. Hengitä edes ikkunasta ulkoilmaa ja sitten kun saat ruokaa, alat kuntoilla sisällä. Silloin ainoat oireet tulevat enää paniikkiongelmista, nythän ne ovat myös tuosta kökkimisestä johtuvia. 

Vierailija
154/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan itse myös paniikkihäiriötä ja minulla on jaksoja kun jo kotoa lähtö on vaikeaa. Eli voin samaistua, mutta en todellakaan siihen että useat ihmiset hyvää hyvyyttään tarjoaa apua ja mikään ei kelpaa ja kaikki vaihtoehdot on jotenkin vääriä. Itsekkin pahoina päivinä tilannut ruokaa kotiin ja syönyt niistä muutaman päivän, kunnes olo on jo parempi.

Toisinsanoen: ota apua vastaan tai lopeta toi ruikuttaminen.

Vierailija
155/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sua tunnisteta pelkästä alueen paljastamisesta. Eihän susta tiedetä oletko edes mies vai nainen.

Nimenomaan. Esim jos itse asuu vaikka välivainiolla ja joku sanoo asuvansa siellä niin eipä siinä oikeasti voi tietää kuka nyt siellä kotonaaan on nälissään, aika paljon meinaa väkeä joka kaupunginosassa. Itse vielä lisäksi tiedän useita mt-kuntoutujia joten minkäänlaista halveksuntaa en myöskään tunne ko. henkilöitä kohtaan.

Vierailija
156/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku tuo ruokakassin sinulle nyt, ei ratkaise tilannettasi. Se on vain tilapäinen laastari. Sinun pitää alkaa hoitaa itseäsi ja etsiytyä avun piiriin. Sinun pitää alkaa kuntouttaa itseäsi. Tilanteesi on nyt äärimmäisen paha. Hae apua, vaikka ensiavusta tai hätänumerosta, jos et kertakaikkiaan pääse ulos asunnosta, eikä sinulla ole ruokaa.

t. paniikkihäiriötä myös sairastava

Vierailija
157/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän ihmeellä ap kuvittelee et joku vois auttaa kun ei mukamas voi kohdata ketään??? Meinaatko et joku vaan tuo hyvää hyvyyttään oven taakses ruokaa?

Onks tää se sama pöljä kun sillon kerran ilta myöhään ois tarvinu ruokaa? Oliko sillä sillon rahat loppu vai mikä oli. Tuhat ja sata hyvää neuvoa sai muttei mikään kelvannu. Hohhoijjaa!

Vierailija
158/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksilan salessa muistaakseni on se kotiinkuljetuspalvelu. Ainakin muistaakseni olen näin ohiajaessani lukenut... En tosin tiedä miten toimii loppujenlopuksi että mihin nuo ostokset tehdään jne. 

Vierailija
159/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, löysinkin tuon nettisivun - koko oulun alueelle hoituu kotiinkuljetus. Sinne sitten tilausta!

https://www.foodie.fi/products

Lisäät tuotteet ostoskoriin ja valitset toimitustavan. Mahdollista joko hakea valmiiksipakattu kauppakassi Raksilasta tai valita tuotteet kotiinkuljetuksen kera.

t. 158

Vierailija
160/319 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin myös auttaa, pääsen kulkemaan autolla ja asun Oulun seudulla. Itsellänikin on tosin ph, mutta kuitenkin niin hyvällä mallilla, että uskallan nopeasti kaupassa käydä. Puoli vuotta sitten olin samassa tilanteessa kuin ap...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi