Ärsyttävimmät bussimatkustajat?
Tästä oli joskus keskustelu mutta se kai pahoitti jonkun mielen ja on poistettu?
1. Ne, jotka eivät osaa ilmaista ääneen jäävänsä pois. Se köhiminen tai hanskojen käteen laittaminen ei ole mikään kansainvälinen ilmaisu sille, että aikoo jäädä seuraavalla pysäkillä. Ei voi olla niin vaikeaa sanoa "Anteeksi, jäisin tässä"
2. Kahden paikan varaavat
3. Ne, jotka huutavat puhelimeen koko yksityiselämänsä käänteet
4. Tälle nyt ei välttämättä voi mitään, mutta kokoaikainen yskiminen, räkiminen ja köhiminen. Jos se on pakko tehdä, niin älä tee sitä päin naamaani vaan esim. nenäliinaan.
Kommentit (167)
Ruisleivän haju kuvottaa. Karkkien haju kuvottaa. Mussuttaminen kuvottaa. Appelsiinin haju kuvottaa. Joku saatanan hullu kävi monta kertaa vessassa ja paukutti sitä ovea ihan saatanan kovasti. Teinit pyörii penkeissä kuin väkkärät. Joku kittaa kaljaa ja ölisee puhelimeen. Toimittajat paskantaa housuunsa. Näitähän saatanoita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset joiden takapuoli on penkkiä leveämpi.
Tämä just on kaikkein raivostuttavin, mutta tätä ei saisisanoa ;)
Miksi mun pitäisi sanoa, että jään pois, ennen kuin laitan hanskoja käteen? Ärsyttää, kun alan valmistautua pois lähtöön, niin vieruskaveri sinkoaa paikaltaan välittömästi, vaikka en minä aio vielä nousta. Nousen sitten vasta, kun bussi hiljentää tai juna pysähtyy, mutta haluan vain olla siinä vaiheessa valmis.
Bussimatkasta tulee aika ikävä jos takana istuu joku halitoosista kärsivä haukottelija, yök ;(
Teinit jotka kuuntelevat musiikkia puhelimen huonolaatuisella kaiuttimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo jo mainitut. Mua on alkanut myös sellaiset ihmiset ärsyttää, jotka tulevat viereen kun istun ikkunapaikalla, ja laittavat kuulokkeet korviinsa musiikkia kuunnellakseen. Siinä on kiva sitten yrittää sanoa, että jäisin pois. Yleensä ne huomaa liikkeistä sitten, että olen jäämässä..
Kuuntelen bussissa musiikkia. Huomaan kyllä kun toinen on nousemassa, ja jos olisin tilanteessa missä vieruskaveri ei älyä nousta, koskisin kevyesti olkavarteen saadakseni huomion. Ei ole ikinä ollut kyllä tarvetta siihenkään.
Matkustaahan kuurotkin busseissa ihan onnistuneesti. Sinäkin kerroit että liikkeistäsi huomataan että olet poistumassa.
Miksi bussissa pitää kuunnella musiikkia? EIkun hetkinen, oletkin joku teini...
Mitä nämä leveästi istuvat miehet ovat? Ettekö uskalla sanoa niille että mulkku piiloon?
Kovien karkkien syöminen niin että niitä kalisutetaan hampaita vasten! Tällainen henkilö kun istuu takana tai vieressä... Puistattavaa!
Sitten ne ihmiset jotka ruuhkabussissa istuvat niille vaunupaikalla oleville taitettaville penkeille. Näitä penkkejä on ainakin täällä Tampereella busseissa. Jos hekin seisoisivat, siihen mahtuisi monta ihmistä enemmän seisomaan. Mutta ilmeisesti haluavat istua siellä alhaalla nenä toisten takapuolien korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo jo mainitut. Mua on alkanut myös sellaiset ihmiset ärsyttää, jotka tulevat viereen kun istun ikkunapaikalla, ja laittavat kuulokkeet korviinsa musiikkia kuunnellakseen. Siinä on kiva sitten yrittää sanoa, että jäisin pois. Yleensä ne huomaa liikkeistä sitten, että olen jäämässä..
Kuuntelen bussissa musiikkia. Huomaan kyllä kun toinen on nousemassa, ja jos olisin tilanteessa missä vieruskaveri ei älyä nousta, koskisin kevyesti olkavarteen saadakseni huomion. Ei ole ikinä ollut kyllä tarvetta siihenkään.
Matkustaahan kuurotkin busseissa ihan onnistuneesti. Sinäkin kerroit että liikkeistäsi huomataan että olet poistumassa.
Miksi bussissa pitää kuunnella musiikkia? EIkun hetkinen, oletkin joku teini...
Koska pidän musiikista? Bussissa ei ole muutakaan tekemistä, eikä tarvitse kuunnella niitä turisevia neniä tai kovaäänisiä teinejä. Olen muuten yli 30v :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi sanoa, että jään pois, ennen kuin laitan hanskoja käteen? Ärsyttää, kun alan valmistautua pois lähtöön, niin vieruskaveri sinkoaa paikaltaan välittömästi, vaikka en minä aio vielä nousta. Nousen sitten vasta, kun bussi hiljentää tai juna pysähtyy, mutta haluan vain olla siinä vaiheessa valmis.
No mitä helvetin valmistautumista siihen tarvitaan, että nouset paikaltasi ja kävelet ulos bussista? Onko tilanne sinusta niin henkisesti ahdistava?
Haisevat ihmiset, esimerkiksi axeteinipojat, energiajuomien juojat, purkan mässyttäjät, hajuvesipullon päälleen kaataneet jne.
Huomasin juuri, että tässä eikä siinä edellisessä ollut mitään muuta maahanmuuttajista kuin kovaäänisyys. Eli arkipäivä sujuu ilma ahdisteluita.
Vierailija kirjoitti:
Bussimatkasta tulee aika ikävä jos takana istuu joku halitoosista kärsivä haukottelija, yök ;(
Ja matka on vielä ikävämpi, jos bussi on niin täynnä, että se halitoosityyppi seisoo vieressä kun itse istut ja saat nauttia sitä hönkää joka hengenvedolla. Muutenkin ihmiset voisi huolehtia hammashygieniastaan paremmin.
Keskipaikan kokonaan vievät rattaa, joissa ei taiteta sitä kääntyvää aisaa.
Ne jotka ottavat tukea lastenvaunuista. Työnnän sen käden aina "nätisti" pois. Ne jotka tuuppasevat vaunuja vaikka olisi sata metriä tilaa mennä ohi.
Sitten nämä jotka yskivät jotain kuolemaräkätautiaan toisten niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit, jotka tunkeva bussiin kolmannet rattaat niin, ettei keskiovesta pääse ulos ja bussiin tulevat matkustajat jäävät loukkuun bussin etuosaan. Aina kuski ei edes vaivautu sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ruisleivän haju kuvottaa. Karkkien haju kuvottaa. Mussuttaminen kuvottaa. Appelsiinin haju kuvottaa. Joku saatanan hullu kävi monta kertaa vessassa ja paukutti sitä ovea ihan saatanan kovasti. Teinit pyörii penkeissä kuin väkkärät. Joku kittaa kaljaa ja ölisee puhelimeen. Toimittajat paskantaa housuunsa. Näitähän saatanoita riittää.
Ssss?
Paskalle ja tupakalle haisevat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootit, jotka tunkeva bussiin kolmannet rattaat niin, ettei keskiovesta pääse ulos ja bussiin tulevat matkustajat jäävät loukkuun bussin etuosaan. Aina kuski ei edes vaivautu sanomaan mitään.
No mun mielestä idiootti on kyllä kuski tuossa tapauksessa kun päästää ne kolmannet vaunut kyytiin. Olen itse muutaman kerran ollut se kolmas vaunuilla matkaaja, ja kuski on itse huikannut mulle että tule vain. En ajatellut että se tekee minusta idiootin, anteeksi vain.
Lihavat ihmiset, jotka litistävät vierusmatkustajan. Jäisivät seisomaan, jos ei yksi penkki riitä!
Kovaääniset maahanmuuttajat. Särkee korvia.
Känniset ahdistelijat.
Lapsiperheet, joiden vanhemmat eivät edes yritä saada lapsiaan kuriin.
Leveästi istuvat miehet.