11v. lapseni varmaan kuuli, kun yöllä harrastettiin seksiä miesystävän kanssa:(
mites tästä kiusallisesta tilanteesta selvitään?
Kommentit (132)
Voi tsiisus mitä yksinäisten puutteessa olevien mammojen kirjoituksia täällä on taas pitkät rivit! xD Ihanaa kun heillä ei ole lapsia tai sitä miestä, olisi elämä aika kurjaa kun ei saisi lapsen takia seksiä harrastaa ennen kuin lapsi muuttaa kotoa pois. No joo ap, elämä jatkuu ja lapsi kasvaa, ole sinä onnellinen miehen kanssa ja ottakaa rennosti. Muista, että aikuisten ei tarvitse olla lapselle aina tilivelvollisia. Huolehdit varmasti lapsestasi hyvin ja sinun onnellisuus on yksi iso osa lapsen onnellisuutta.
Niin, hyvä kysymys, milloin teillä ydinperheissä harrastetaan seksiä? Ja mihin työnnätte lapset, jos oletetaan, ettei ole käytössä suurta omakotitaloa eri kerroksineen, vaan vaikkapa kaksio/kolmio?
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus mitä yksinäisten puutteessa olevien mammojen kirjoituksia täällä on taas pitkät rivit! xD Ihanaa kun heillä ei ole lapsia tai sitä miestä, olisi elämä aika kurjaa kun ei saisi lapsen takia seksiä harrastaa ennen kuin lapsi muuttaa kotoa pois. No joo ap, elämä jatkuu ja lapsi kasvaa, ole sinä onnellinen miehen kanssa ja ottakaa rennosti. Muista, että aikuisten ei tarvitse olla lapselle aina tilivelvollisia. Huolehdit varmasti lapsestasi hyvin ja sinun onnellisuus on yksi iso osa lapsen onnellisuutta.
Kiitos, mielestäni olenkin huolehtinut lapseni onnellisuudesta, olemalla 11 vuotta "vain" hänen. Isänsä kanssa yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut, joten muita miehiä ei ole lapsi minulla nähnyt.
ap
Muistan itse olleeni lapsuudessani erittäin ahdistunut kun kuulin jatkuvasti vanhempien harrastavan seksiä ja joskus löysin vanhempieni kondomi- ja seksilelukätköt mikä teki asiasta vielä ahdistavampaa. Aina viikonloppuaamuisin vanhempani hässivät huoneessaan ja en uskaltanut tulla omastakin ulos edes vessaan.
Pitikö sitä sänkyä kolkutella koko yö? Olisitte siirtyneet lattialle. Tuskin naapuritkaan tykkää.
Itse jouduin nuorena kuuntelemaan. Olin tosi herkkä lapsi ja mulla jäi jonkinlaiset traumat, ahdisti aina myöhemmällä iällä seksiä harrastaessa ja nukkumaan mennessäni sain paniikkikohtauksia ja olin kuulevinani ääniä vaikkei vanhemmat olisi edes ollut kotona.
Jos lapsi on kovin herkkä, seuraukset voivat olla pahojakin
Sängynpääty ei kolise vaan siitä otettiin selvää jo asennusvaiheessa.
Nuoruudenystäväni luona näin myön hänen vanhempansa harrastavan seksiä ja hävettiin kummatkin. Aamulla äiti kysyi nukuitteko hyvin, ystäväni vastasi ei kun piditte meidät hereillä koko yön ja muistan kun äiti kuittasi tämän hyvin vähäpätöisesti, eli näki näitä enemmänkin.
Yök sinulle
Olisit antanut sen hoidon ottaa sut vaikka seisoviltaan (vai oletko niin läski, ettei onnistu) tai lattialla tms. jos sänky kerran piti meteliä. Yksinkertainen olet jos jatkoitte nussimista yön ajan, vaikka tiesit, että lapsi on hereillä ja sänky pitää sen hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me mitään "huudettu", mutta kaikenlaisia ääniä tietty syntyi, ja hiton sängynpääty kolisi:( ja oli yö, kello oli kolme, mutta luulen, että lapsi heräsi siihen... itseasiassa meillä meni miehen kanssa koko yö melkein siihen.
Voi että nyt hävettää. Lapsi ei ole tullut vielä huoneestaan ulos.
Ja luulen, että lapsi on elätellyt toiveita minusta ja isästään, mutta nyt on ne haaveet murennettu..
apSiis mitä? Kello oli kolme, mutta meni koko yö? Tarkoititko, että tajusit lapsen olevan hereillä kolmen aikaan? Ja silloin ei tullut mieleen, että aamulla voisi olla kiusallista, vaan silti piti jatkaa koko yö?
No tietty lopetettiin hetkeksi! ap
Hetkeksi? Mitä sun päässäs oikein liikkuu???
En nyt puhu mistään minuuteista..
(Täytyy vissiin seuraava kerta jättää siihen, kun lapsi on muuttanut pois kotoa..?) ap
Älä viitsi olla marttyyri. Hoidat sen seksielämäsi niin, että olette hiljempaa ja että lapsi saa rauhassa nukkua. Ja jos kuulet, että lapsi herää, LOPETAT siihen paikkaan. Joo, on upeaa että on uusi kiva miesystävä sulla, mutta lapsesi pitäisi olla tärkein asia.
Ohis. Kuinka ydinperheen AV-mammat seksielämänsä ovat järjestäneet? Onko äänieristetty makuuhuone? Vai seksiä vain silloin kun lapset on mummolassa?
Alkaen jo siitä, että ei ole kolisevaa sängynpäätyä, eikä muutenkaan pidetä mekkalaa silloin, kun lapset ovat kotona. Eikä se ydinperhekään tarkoita, että lapset olisivat 24/7 kotona, vaan meillä ainakin viihtyvät myös pihalla, kavereillaan ja harrastuksissaan. Seksiä voi harrastaa muulloinkin kuin keskellä yötä.
Itse heräsin 10-vuotiaana yöllä siihen, että äiti ja joku mies (äidin uusi miesystävä, jonka olemassaolosta en ollut tiennyt. Vanhemmat olivat eronneet paria kuukautta aiemmin) harrastivat seksiä. Tiesin kyllä mitä siellä seinän takana tapahtuu, mutta olin kauhuissani koska en tiennyt kuka mies oli. Olin vielä elätellyt toiveita isän palaamisesta takaisin perheeseemme.
Tunsin oloni kurjaksi, olin peloissani ja vihainen äidille. Lisäksi tunsin syyllisyyttä ja inhoa, koska kiihotuin seksin äänistä. Kävin kolistellen vessassa, jotta he olisivat tajunneet, että lapsia on hereillä, mutta sillä ei ollut vaikutusta. En saanut nukuttua koko yönä ja aamulla jätin menemättä kouluun päänsäryn varjolla. En ottanut asiaa puheeksi äidin kanssa, koska minua ahdisti ja hävetti. Minusta äidin olisi pitänyt jotenkin käsitellä asiaa meidän lasten kanssa tai ainakin herättää keskustelu, että hänellä on uusi miesystävä, ennen kuin rynnivät harrastamaan seksiä lasten kuullen.
Tilanne tulee välillä vieläkin mieleen kun sekstailen mieheni kanssa, ja vie fiilikset. Olen nyt kolmenkympin paremmalla puolella. Sillä on ollut siis kauaskantoset vaikutukset lapsen mieleen.
Onpa tähän ketjuun nyt osunut monta herkkää ja vanhempiensa seksin vuoksi traumatisoitunutta. Tietysti jos vanhempansa eivät olisi koskaan seksiä harrastaneet, niin olisi jäänyt nämäkin traumat syntymättä. Kaikella hyvällä, terapia voi olla ihan harkittava asia, mikäli nämä muistot vielä vuosienkin jälkeen ovat mielessä.
Omassa lapsuudessa löysin myös joskus kondomipaketin vanhempieni sängyn alta ollessani alle kouluikäinen. Kuulin heidän joskus myös harrastavan seksiä ja kyllähän minulla oli pikkusisaruksiakin, joita en luullut lapsenakaan haikaran tuoneen.
Suot sitten lapselle saman oikeuden teiniä huutaa ja kolistella kolmelta yöllä kun hän tuo lätkä-Nikon yöksi.
Komppaan 29:a. Mä kanssa lapsena heräsin muutaman kerran vanhempieni seksiin, samassa huoneessa olimme kaikki, kun oli pienet tilat. Vähän myöhemmin muutimme isompaan, joten sain oman huoneen.
Vierailija kirjoitti:
Itse heräsin 10-vuotiaana yöllä siihen, että äiti ja joku mies (äidin uusi miesystävä, jonka olemassaolosta en ollut tiennyt. Vanhemmat olivat eronneet paria kuukautta aiemmin) harrastivat seksiä. Tiesin kyllä mitä siellä seinän takana tapahtuu, mutta olin kauhuissani koska en tiennyt kuka mies oli. Olin vielä elätellyt toiveita isän palaamisesta takaisin perheeseemme.
Tunsin oloni kurjaksi, olin peloissani ja vihainen äidille. Lisäksi tunsin syyllisyyttä ja inhoa, koska kiihotuin seksin äänistä. Kävin kolistellen vessassa, jotta he olisivat tajunneet, että lapsia on hereillä, mutta sillä ei ollut vaikutusta. En saanut nukuttua koko yönä ja aamulla jätin menemättä kouluun päänsäryn varjolla. En ottanut asiaa puheeksi äidin kanssa, koska minua ahdisti ja hävetti. Minusta äidin olisi pitänyt jotenkin käsitellä asiaa meidän lasten kanssa tai ainakin herättää keskustelu, että hänellä on uusi miesystävä, ennen kuin rynnivät harrastamaan seksiä lasten kuullen.
Tilanne tulee välillä vieläkin mieleen kun sekstailen mieheni kanssa, ja vie fiilikset. Olen nyt kolmenkympin paremmalla puolella. Sillä on ollut siis kauaskantoset vaikutukset lapsen mieleen.
Ihan mielenkiinnosta. Oletko nyt tosissasi kommenttisi kanssa? Jos oikeasti mietit näitä vielä päälle kolmikymppisenä, niin kannattaisiko purkaa tilannetta jonkun ammattiauttajan kanssa?
Entä jos saat itse lapsia? Loppuuko seksielämäsi silloin siihen?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö se lapsi seksin harrastamisesta? Ja saattoiko ymmärtää mistä ääni johtui?
Tosissasiko olet? Totta kai 11-vuotias tietää miten lapset syntyvät. Viidennellä luokalla koulussa alkaa biologia ja seksivalistus. Eri asia sitten onko 11-vuotiaalle hyväksi joutua kuuntelemaan äidin ja jonkun miehen seksiääniä öisin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tähän ketjuun nyt osunut monta herkkää ja vanhempiensa seksin vuoksi traumatisoitunutta. Tietysti jos vanhempansa eivät olisi koskaan seksiä harrastaneet, niin olisi jäänyt nämäkin traumat syntymättä. Kaikella hyvällä, terapia voi olla ihan harkittava asia, mikäli nämä muistot vielä vuosienkin jälkeen ovat mielessä.
Omassa lapsuudessa löysin myös joskus kondomipaketin vanhempieni sängyn alta ollessani alle kouluikäinen. Kuulin heidän joskus myös harrastavan seksiä ja kyllähän minulla oli pikkusisaruksiakin, joita en luullut lapsenakaan haikaran tuoneen.
Vai voisiko olla, että lapselle, jonka oma seksuaalisuus on heräämässä, on oikeasti ahdistavaa tulla pakotetuksi todistamaan muiden seksielämää. Ei kai kukaan vanhempi pakota lasta katsomaan omia seksileikkejään, miksi siis seksin kuuntelemiseen pakottaminen olisi jotenkin hyväksyttävämpää?
hei c'moon. Mun pappa aina kertoo kuinka ennen vanhaa kun nukuttiin kaikki samassa huoneessa, sisaruksien kanssa kuunteli aina että hetekka taas natisee ja vanhemmat ähisee, kohta on taas uusi pieni sisarus. Et miks nykypäivän lapset kasvatetaan ihan pumpulissa?
Vierailija kirjoitti:
hei c'moon. Mun pappa aina kertoo kuinka ennen vanhaa kun nukuttiin kaikki samassa huoneessa, sisaruksien kanssa kuunteli aina että hetekka taas natisee ja vanhemmat ähisee, kohta on taas uusi pieni sisarus. Et miks nykypäivän lapset kasvatetaan ihan pumpulissa?
Ehkä siksi, että tuskin se hetekka natisi koko yötä, toisin kuin ap:lla. Kyseessä oli myös todennäköisesti omat vanhemmat, eikä oma äiti jonkun vieraan miehen kanssa, kuten ap:lla. Ja jos lapsi yhdistää seksin harrastamisen pikkusisaruksen saamiseen, niin ehkä sekin voi ahdistaa lasta, kun kyseessä on äiti ja vieras mies.
Ohis. Kuinka ydinperheen AV-mammat seksielämänsä ovat järjestäneet? Onko äänieristetty makuuhuone? Vai seksiä vain silloin kun lapset on mummolassa?