Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11v. lapseni varmaan kuuli, kun yöllä harrastettiin seksiä miesystävän kanssa:(

Vierailija
14.02.2016 |

mites tästä kiusallisesta tilanteesta selvitään?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten yhtään voineet volyymia säädella?

Vierailija
2/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö se lapsi seksin harrastamisesta? Ja saattoiko ymmärtää mistä ääni johtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit kuin nainen, jos lapsi ottaa asian puheeksi. Muuten ei tarvitse selitellä mitään. Ja seuraavalla kerralla olette hiljempaa, että toinen saa nukkua.

Vierailija
4/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten seksiä voisi harrastaa ihan äänettömästi. Aina kuuluu kahinaa, suhinaa, pientä ähinää ja huokauksia vaikka mitään enempää ei kuuluisikaan ja ovet olisivat kiinni. En usko, että 11 v. mitään kyselee, ei varmaan kehtaa. Yrittäkää odotella seuraavan kerran niin kauan, että lapsi nukkuu. Pitää sitä elää vaikka lapsia onkin.

Vierailija
5/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pidittekö ihan kunnon mekkalaa? Olitko humalassa? Tuo voi olla lapselle todella ahdistavaa.

Vierailija
6/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitään "huudettu", mutta kaikenlaisia ääniä tietty syntyi, ja hiton sängynpääty kolisi:(  ja oli yö, kello oli kolme, mutta luulen, että lapsi heräsi siihen...  itseasiassa meillä meni miehen kanssa koko yö melkein siihen.

Voi että nyt hävettää. Lapsi ei ole tullut vielä huoneestaan ulos.

Ja luulen, että lapsi on elätellyt toiveita minusta ja isästään, mutta nyt on ne haaveet murennettu..

ap

Vierailija
7/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin sanoa, että tuon ikäisenä kuulin ja näin usein kun vanhempani harrastivat seksiä. Minulle se oli ihan ok. Tiedän myös ihmisen, jotka oikeasti on saanut paniikkikohtauksia lapsena kuullessaan vanhempien panopuuhat mutta uskon, että suurin osa tuon ikäisistä tietää mitä seksi on eikä ajattele siitä sen kummemmin mitään. Onhan se vähän kiusallista mutta missäpä perheessä tuollaiselta pystyy välttymään? Relaa. Eikä siitä tarvi erikseen puhua ellei lapsi ota puheeksi, se vasta kiusallista olisikin.

Vierailija
8/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nukkuu jos kerran ootte pitäny sitä koko yön hereillä. Ja tuskin se sinun seksielämästään niin kiinnostunut on, veikkaanpa vaan.

Myös 11 - vuotiaan äiti.

Vierailija
9/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äidinrakkauden voittanutta.

Paitsi äidin itserakkaus.

Vierailija
10/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me mitään "huudettu", mutta kaikenlaisia ääniä tietty syntyi, ja hiton sängynpääty kolisi:(  ja oli yö, kello oli kolme, mutta luulen, että lapsi heräsi siihen...  itseasiassa meillä meni miehen kanssa koko yö melkein siihen.

Ja luulen, että lapsi on elätellyt toiveita minusta ja isästään, mutta nyt on ne haaveet murennettu..

ap

Varmaan järjestät jatkossa seksielämäsi niin, ettei vastaava toistu? Sinun oman nautintosi kustannuksella valvotat lastasi ja pakotat kuuntelemaan seksiääniä. Oksettava "äiti" olet.

Vierailija
11/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole äidinrakkauden voittanutta.

Paitsi äidin itserakkaus.

Perustelisitko hieman näkemystäsi?

Vierailija
12/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh taas kunnostautuu. Monesko miesystävä vuoden sisään?

Vierailija
13/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis mitä? Kello oli kolme, mutta meni koko yö? Tarkoititko, että tajusit lapsen olevan hereillä kolmen aikaan? Ja silloin ei tullut mieleen, että aamulla voisi olla kiusallista, vaan silti piti jatkaa koko yö?

Vierailija
14/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh taas kunnostautuu. Monesko miesystävä vuoden sisään?

Näiden 11 vuoden aikana ensimmäinen, kiitos kysymästä.ap

Vierailija
15/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis mitä? Kello oli kolme, mutta meni koko yö? Tarkoititko, että tajusit lapsen olevan hereillä kolmen aikaan? Ja silloin ei tullut mieleen, että aamulla voisi olla kiusallista, vaan silti piti jatkaa koko yö?

No tietty lopetettiin hetkeksi!  ap

Vierailija
16/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hetkeksi? Mitä sun päässäs oikein liikkuu???

Vierailija
17/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En nyt puhu mistään minuuteista..

(Täytyy vissiin seuraava kerta jättää siihen, kun lapsi on muuttanut pois kotoa..?)  ap

Vierailija
18/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoa, että tuon ikäisenä kuulin ja näin usein kun vanhempani harrastivat seksiä. Minulle se oli ihan ok. Tiedän myös ihmisen, jotka oikeasti on saanut paniikkikohtauksia lapsena kuullessaan vanhempien panopuuhat mutta uskon, että suurin osa tuon ikäisistä tietää mitä seksi on eikä ajattele siitä sen kummemmin mitään. Onhan se vähän kiusallista mutta missäpä perheessä tuollaiselta pystyy välttymään? Relaa. Eikä siitä tarvi erikseen puhua ellei lapsi ota puheeksi, se vasta kiusallista olisikin.

"Kun vanhempani harrastivat seksiä". Kas tässä ero... Ei "äitini ja joku mies".

Vierailija
19/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En nyt puhu mistään minuuteista..

(Täytyy vissiin seuraava kerta jättää siihen, kun lapsi on muuttanut pois kotoa..?)  ap

Älä viitsi olla marttyyri. Hoidat sen seksielämäsi niin, että olette hiljempaa ja että lapsi saa rauhassa nukkua. Ja jos kuulet, että lapsi herää, LOPETAT siihen paikkaan. Joo, on upeaa että on uusi kiva miesystävä sulla, mutta lapsesi pitäisi olla tärkein asia.

Vierailija
20/132 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jälleen kerran suurta moraalista morkkaamista, jos jotakuta on kerrankin onnistunut. Kateelliset huutelee!

Itse en näe tuossa ongelmaa.. Jos lapsesi on vain ääntä kuullut, muttei mitään nähnyt ei pitäisi mitään traumoja tulla! Ja vaikka lapsesi toivoisikin isän ja äidin yhteen palusta ei yöllisten äänien kuuleminen sitä toivetta romuta! Ei 11-vuotias kuitenkaan ajattele noita asiaoita siten kun aikuiset. Ja aivan varmasti lapsi toivoo myös että ÄITI voi olla onnellinen! 

Joten AP, Turha huoli ja ressi pois! ja nauti uudesta elämäntilanteestasi! ja anna kateellisten huudella HYI.. :P