Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään olet pystynyt välttelemään töitä??

Vierailija
14.02.2016 |

Vanhemmat kävivät eilen ja kysyivät taas asiaa. Lapsia meillä on ollut kolme ns putkeen. Kuusi ja puoli vuotta kotona. Kaksi työkkärin tarjoamaa hommaa olen näppärästi ohittanut. Syksyllä on pakko mennä töihin :(

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjottiin grillistä/elintarvikekiskasta töitä. En ottanut kun saan työkkäristä enemmän.

Vierailija
22/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tälläinen pätkäittäin elävä. Oon noin vuoden töissä. Sitten sairaslomalla ja sen jälkeen ansiosidonnaisella.

Näin homma on toiminut jo muutaman kerran. Tänäkin aamuna on kiva katsoa aamutakissa ku jengi juoksi bussipysäkille.

Veroja minäkin maksan!

Et maksa veroja. Työttömyyskorvauksesta otettava vero ei ole sinun maksamaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 52 vuotta ja olen onnistunut lusmuilemaan koko elämän. Yleensä jos työkkäri pakottanut töihin olen hankkinut potkut 2 - 3 viikon sisällä. Talvet harrastan hiihtoa, laulua, kirjoja.metsästystä Kesät menee kalastamassa, marjastamassa, ja kasvimaan hoidossa, ja matkustelemaan.

Elämäntapa työtön.

Toivottavasti pystyn jatkamaan näin vielä 10 vuotta niin alkaa eläke ikä lähestymään.

Vierailija
24/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tälläinen pätkäittäin elävä. Oon noin vuoden töissä. Sitten sairaslomalla ja sen jälkeen ansiosidonnaisella.

Näin homma on toiminut jo muutaman kerran. Tänäkin aamuna on kiva katsoa aamutakissa ku jengi juoksi bussipysäkille.

Veroja minäkin maksan!

Olin viimetteeks töissä 2010. Sen jälkeen oon vähän levännyt.  Päivät menee aamutakissa ja ostareilla. 

Vierailija
25/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

Vierailija
26/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nostanut nyt työkkäristä työttömyyskorvausta yli 4vuotta ja en ole kertaakaan edes hakenut töitä.

Vierailija
27/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri opintovapaan. Aion olla kaksi vuotta opiskelija. Saan aikuisopintotukea, joka on ansiosidonnaisen verran. Koulussa tarvii käydä pari kertaa kuussa. Tehtävät on helppoja. Mahtavaa tämä työnvälttely.

Pakko oli lähteä opintovapaalle, kun työt alkoivat ärsyttämään. Kyllä kelpaa ja helppoa on.

Vierailija
28/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä mahtava elämän asenne teillä jatkakaa samaa rataa.

Työtön lorvia 2003 sta lähtien

Vierailija
29/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan lorvijoita. Hienoa, että joku osaa käyttää yhteiskuntaa hyväkseen. Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä :).

Vierailija
30/57 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit vissiin tosi tyhmä! Oon ollut 4kk elämässäni työtön, kouluttamattomana 90-luvun pahimman laman aikaan. Sit paikkakunnalle avattiin uusi halpahalli, johon palkattiin neljä työntekijää. Hakijoita oli 250 ja mut valittiin. Kesätöitä 13 -vuotiaasta asti. Tällä hetkellä teen kahta työtä ja kahta vapaaehtoistyötä. Ihan mielipuoli :'D

Vierailija
31/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen metroasemalle juoksevia pikkareissa ja rintsikoissa.

Menkää hullut töihin, juoskaa bussiin, juoskaa metroon  :)

Vierailija
32/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 25 minuuttia.

Vierailija
33/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon sit vissiin tosi tyhmä! Oon ollut 4kk elämässäni työtön, kouluttamattomana 90-luvun pahimman laman aikaan. Sit paikkakunnalle avattiin uusi halpahalli, johon palkattiin neljä työntekijää. Hakijoita oli 250 ja mut valittiin. Kesätöitä 13 -vuotiaasta asti. Tällä hetkellä teen kahta työtä ja kahta vapaaehtoistyötä. Ihan mielipuoli :'D"

Taidat olla sinkku tai ainakin lapseton.

Vierailija
34/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina 6h välttelin kun ei huvittanut mitään tehdä.

T.M

Vierailija
35/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta. Tässä parhaat vinkkini silivuplee:

- tutkaile työpaikkailmoituksia ja laita hakemus menemään jokaiseen vähänkään mahdolliseen hommaan

- soittele työkkäriin, firmoihin, tuttaville ja kysele josko kellään olisi sinulle mitään hommaa tarjolla

- käy myös kaikissa mahdollisissa paikoissa esittäytymässä ja kerro että olet käytettävissä heti jos tarvetta ilmenee

Näin helppoa se on, työn välttely nykypäivän Suomessa! Ei ole vielä kertaakaan tullut tilannetta näiden vuosien aikana, että ammattitaitoani olisi kukaan tarvinnut.

Vierailija
36/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joutui yhden työhomman tekemään, mutta tänään olisi tarkoitus selvitä aina tuonne toimistoajan loppumiseen asti töitä vältellen.

Vierailija
37/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kassalle.

Mieluummin pari fiksua herrasmiestä viikossa ja loput vapaata!

Vierailija
38/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt Itiksessä Ciao Caffeessa. Ostin pari palloa jäätelöä ja lattea. Kiva shoppailla kun ei ole hikisiä työläisiä täällä. Saa palvelua ja huomiota. Tulen huomennakin.

Vierailija
39/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryt vain sitten johonkin työpaikalle välttelemään töitä. Mieluummin sitä tekee kuukausipalkan juostessa.

Vierailija
40/57 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla on hyväpalkkainen työ mihin palata, päivähoitomaksut :(

Asutaan mun vanhempien omistamassa kolmiossa. Ei tartte maksaa vuokraa, niin siten ollaan pärjäilty ihan hyvin.  Päuvähoitomaksut vähä pelottavat.

Työpaikkaa ei tosiaankaan ole mutta voin kyllä jäädä kotiinkin :)

ootko sä ap niin idiootti ja ääliö kuin kirjoituksesta saa käsityksen vai yritätkö provota ja ärsyttää vain. Toivon itsesi takia jälkimmäistä. Olis surkeaa olla noin hemmetin yksinkertaisen oloinen ja kuvitella vielä olevansa näppärä loisija. Hyi!