Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään ettei mieheni halua seksiä tänään kanssani vaikka on ystävänpäivä!

Vierailija
14.02.2016 |

Miten voisin aamusta alkaen varmistaa, että miestä haluttaisi illalla? Jos tänään jää saamatta, pahoitan mieleni todella pahasti. Viimeksi seksiä oli keskiviikkona minun aloitteestani.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäni mihinkään liittyy? Alotin seksielämän vasta yli 20-vuotiaana. Nyt olen aika paljon vanhempi. Mitä se mihinkään liittyy, tässä on nyt kyse siitä, miltä minusta tuntuu. Ja minulla on oikeus tunteisiini. Ap

Vierailija
22/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu heti maanantaina Porvoon terveyskeskukseen ja kerro, että sulla on pakkomielle seksistä. Muista myös kertoa fb-sivullasi, ettet saanut ystävänpäivä munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikäni mihinkään liittyy? Alotin seksielämän vasta yli 20-vuotiaana. Nyt olen aika paljon vanhempi. Mitä se mihinkään liittyy, tässä on nyt kyse siitä, miltä minusta tuntuu. Ja minulla on oikeus tunteisiini. Ap

Kissi vähähiilari?

Vierailija
24/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissi vähähiilari?

Vai anskuko se olikin?

Vierailija
25/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tunneoikeus ei ole mikään absoluutti asia.

Vierailija
26/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä sanoisi... Sekoitat kaksi asiaa. Ystävänpäivä on per-Amerikkalainen päivä, jota on yritetty tuoda myös tänne. Suomeen ja syy tähän on markkinat ja myynti. En tiedä kuinka suosittu on ystävänpäivä, mutta en tiedä ketään, joka sitä juhlii. Ei tuon takia kannata stressata. En tiedä, että tietääkö miehet, mikä on ystävänpäivä. Minusta se on enemmänkin naisten hömpötystä.

Jos ap:lla on ongelma, että seksiä ei ole tarpeeksi, niin sitä ei ystävänpäivä ratkaise. Monessa suhteessa halut vaihtelee kausittain tai haastavampi ongelma on, jos toinen haluaa enemmän kuin toinen. Siinä ei auta muuta kuin miettiä kompromissejä tai terapiaa. Jos tuo ei auta, niin sitten pitää tyytyä elämäänsä tilanteessa tai erota. Ja jos tyytyy elämäänsä, niin ei kannata syyttää toista puolta, siitä tulee vain kummallekin paha mieli.

Ystävänpäivää voi viettää muutenkin. Ajattele, että saat viettää omaa aikaa. Tällaisen ystävänpäivän sain minä, kun mies lähti eilen lasten kanssa sukulaisiin. Siis tämä on luksusta. Saa syödä rauhassa, luin kirjan, kävin ystävien kanssa kävelylenkillä, nukuin pitkää minusta tuo oli mieheltäni ihana teko, sillä olin todella väsynyt raskaan työviikon jälkeen.

Per-Amerikkainen = peri-Amerikkalainen.

Anteeksi virheet, mutta kännyssä tämä kommenttikenttä ei toimi hyvin.

Vierailija
27/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet sellaisen miehen kanssa, joka ei halua seksiä? Seksi kuuluu suhteeseen ja jos minä en sitä saisi mieheltäni, eroaisin ja lähtisin etsimään sitä muualta.

Teidän suhde kuulostaa tosi kuivalta ja välinpitämättömältä. Teillä taitaa olla tosi tylsä suhde. Missä romantiikka ja hellyys?

Minä olen suhteessa, jossa on paljon rakkautta, hellyyttä, seksiä, huomioonottoa. En tyytyisi vähempään... älä sinäkään, joku voi tehdä sut paljon onnellisemmaksi kun toi nykyinen mies!

Vierailija
28/28 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö keltään heru mitään apuja?! Ap

Minä voisin ehkä auttaa, ihan näin ystävänpåivän kunniaksi. Muutenkin, harvemmin tarttis pakkia pelätä. Eikä sentakia itkeskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän