Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko lotonnu?

Vierailija
13.02.2016 |

Mulla on yksi porukkapeli ja 10 omaa riviä tuplauksella. VOITTO KOTIIN XD

Silti mua aina vähän ahdistaa nää lauantait. Jotenkin painostava tunnelma. Ja ahdistaa jos joku on voittanu enkä se ole minä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden rivin annoin koneen arpoa ja kahdeksan hengen porukkaan osallistuin. Onnea arvontaan sulle ap. :)

Vierailija
2/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lottovoitto syntyä Suomeen, miksi siis haluat lisää rikkauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä haaveilee pääpotista. Meinaan maksaisin muijan ja muksut ulos elämästäni, vaikkapa millillä. Ehtona olisi etten kuulisi heistä koskaan enää.

Vierailija
4/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä matematiikassa, joten en ole lotonnut

Vierailija
5/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan haluaisi voittaa lotossa. Tekisi elämästä ihan kamalaa. En halua rahaa yhtään enempää kuin mitä tavis elämässä tarvitaan.

Vierailija
6/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä olla hyvä fysiikassa ja biologiassakin ja silti joka vuosi noin kolmekymmentä tai enemmän saa seitsemän oikein lotossa ja saa melkoisen helppoa rahaa. Todennäköisyys luonnollisesti on mitätön, mutta jollei pelaa, ei voi voittaa.

Vierailija
7/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voitan, niin Pattayan baarityttöjen tulotaso nousee tänä vuonna huimasti.

Vierailija
8/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pitää voiton todennäköisyys nollasta poikkeavana lukuna, varsinkin kun osallistumisen opportunity cost on triviaali. Siksi siis yksi rivi.

Vierailija
9/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En todellakaan haluaisi voittaa lotossa. Tekisi elämästä ihan kamalaa. En halua rahaa yhtään enempää kuin mitä tavis elämässä tarvitaan.

Miksi muutama ylimääränen miljoona tilillä tekisi elämästä kamalaa? :D

Vierailija
10/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhden rivin. Se on ihan sama onko 1 vai 100 riviä, voitto mahdollisuus on kuitenkin niin olemaon.   

Vierailija
11/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä lotonnut, mutta luulen, että voittaminen tekisi monelaista ahdistusta. "menetänkö jotenkin kummasti rahat", " mitä pahaa mulle tapahtuu, kun kävi näin hyvin", "kuka oikeasti haluaa tutustua muhun, kuka vain rahojen takia", "ketkä kaikki muuttuu ilkeiksi voiton myötä" "kuinka paljon pitää nyt tarjota kaikkea ystäville" jne.

Vierailija
12/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osallistuisin eräänlaiseen pyramidihuijaukseen? Ei kiitos.

Vierailija
13/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti joku voittaa ihan sinun yhteenlaskutaidosta riippumatta!

Vierailija
14/18 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan. Joskus mietin että oishan se hauskaa ja jos vaikka kävis onnenkantamoinen. Mutta loppupeleissä käytän nekin rahat johonkin konkreettisempaan kivaan siinä hetkessä tai säästöjä kartuttamaan.

Vierailija
15/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lottoaa vitosella viikossa 25 vuoden ajan, niin se tekee 5x52x30=7800e. Kertokaas pörssipavet paljonko tuolla summalla olisi viimesen 25 vuoden aikana saanut keskimäärin tuottoa, jos sen olisi sijoittanut osakkeisiin 5e/vko tahdilla? Tosin lottorivin hinta on muuttunut 25 vuodessa, ja koko peli muutenkin, arvottavien numeroioden määrä jne. mutta jos nyt oletetaan, että hinta on pysynyt suunnilleen samana rahanarvoon nähden koko tämän ajan.

Vierailija
16/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku hyväkäs sai ne vapaan miehen paperit, joissa piti olla mun nimi. Niin haaveilen taloudellisesta riippumattomuudesta ja sen tuomasta mahdollisuudesta muuttaa korpeen & haistattaa "kaikelle osallistavalle" pitkät.

Vierailija
17/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lottoaa vitosella viikossa 25 vuoden ajan, niin se tekee 5x52x30=7800e. Kertokaas pörssipavet paljonko tuolla summalla olisi viimesen 25 vuoden aikana saanut keskimäärin tuottoa, jos sen olisi sijoittanut osakkeisiin 5e/vko tahdilla? Tosin lottorivin hinta on muuttunut 25 vuodessa, ja koko peli muutenkin, arvottavien numeroioden määrä jne. mutta jos nyt oletetaan, että hinta on pysynyt suunnilleen samana rahanarvoon nähden koko tämän ajan.

Suomen pankin mukaan Helsingin pörssin arvo oli tammikuussa 1992 noin 13 mrd ja marraskuussa 2015 noin 191 mrd, eli yli 14-kertainen. Tuota 7800e ei olisi sijoitettu koko summana vuonna 1992, vaan vähitellen vitonen viikossa, joten ei voi laskea suoraan että nyt olisi tilillä 110000e. Mutta jos laskee tuotoksi edes neljäsosan tuosta, niin yli 25000e päästään.

Vierailija
18/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sossun asiakas, niin ei saa olla pörssisijoituksia, tai menee tuet. Lotota sen sijaan saa, eli heille tämä on kannattavampi sijoitus kuin työssäkäyvälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme