En tajua yhden yön juttuja. Mitä niistä saa irti?
Kertokaa nyt te, jotka näitä harrastatte? Mitä te saatte irti näistä yhden yön jutuista? Pikaista paineenpurkausta arkeen, seikkailua, hyväksyntää, mitä?
Omalla kohdallani on ehdoton ei näille, koska olen niin tunnesitoutunut, että haluan kokea kiintymystä ja rakkautta toiseen ihmiseen myös siellä lakanoiden välissä. En kuitenkaan halua tuomita ketään, joka näitä suhteita harrastaa, vain ymmärtää mitä niistä haette ja mitä niistä saatte?
Taustalla on siis se, että olen saanut paljon kyselyitä ja huomautuksiakin kavereilta ja jopa työkavereilta, ettenkö käy yhtään "hoitelemassa" itseäni välillä, kun olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna ja kuulemma minun näköiseni saisi helpostikin seuraa. Se on totta, mutta kun se on juuri sitä vääränlaista seuraa, jota en kaipaa.
Kommentit (251)
Mä olen nainen ja yksi mun paras yöni oli varatun miehen kanssa 90-luvulla. Ihan yhden yön juttu.
Ööö... seksuaalista nautintoa?
N50, tosin mun yhdenyönjutut oli viime vuosituhannella.
Seksia. Omituinen kysymys kun kai vastaus on ilmiselvä.
Kännisekoilua, jota voi myöhemmin katua.
Jännitys. Oma elämä niin tylsää että joskus ees jotain jännittävää. Tosin viimeinen yhden yön juttu vuonna 2019.
Seikkailua, seksiä, hauskanpitoa.
Itse en koe, että seksiin tarvitsisi kohdata tunnetasolla. En myöskään halua tai kaipaa parisuhdetta, olen hyvin itsenäinen ja saan ystäviltä henkistä tukea ja läheisyyttä jo yli omien tarpeiden.
Hetken huvia. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.
No saa seksiä ja toisen ihmisen kosketusta. Saa myös itse koskettaa toista. Parhaimmillaan mahtavaa hetken huumaa.
Kerron ensiviikolla jos suunnitelmani toteutuu hotelliyöstä osuman kanssa. Ei mitään kännisekoilua ainakaan luvassa.
Vierailija kirjoitti:
No saa seksiä ja toisen ihmisen kosketusta. Saa myös itse koskettaa toista. Parhaimmillaan mahtavaa hetken huumaa.
Entäs pahimmillaan?
Mäkin oon tähän asti ajatellut etten voisi ikinä harrastaa seksiä kuin rakastamani kumppanin kanssa ja jos oisin sinkku niin eläisin varmaan täysin tyytyväisenä selibaatissa. Mut kesällä tapasin tyypin, joka sytytti sellasen fyysisen vetovoiman et sitä oisin varmaankin pannut ihan pelkästä panemisen ilosta, vaikka muuten urpo jätkä onkin.
Mitä saa irti?
Minulta on irronnut usein mälli.
Kjehreh.
Yhdyn edellisiin. Yhdenyönjutuissani korostui edellä mainittujen lisäksi aika usein tietty sellainen reipashenkisyys, "urheiluhenki" tai miten tämän nyt sanoisi. Sellainen "hetkellinen (hetero)kaverillisuus", mikä ei tarkoita että olisin ollut yhdenyönjutuissa miespuolisten kaverieni kanssa. Siinä olisi ollut riski, että kaveruus olisi monimutkaistunut, ja yhdenyönjutuissa haetaan nimenomaan mutkatonta meininkiä. Ei tunteen ja tekemisen aina tarvitse olla elämää suurempaa romantiikkaa ollakseen ihan kivaa ja hyväksyttävää.
Minä en myöskään käsitä, kun jotkut sanovat, että "no seksiä tietysti". Minulla ei koskaan ole ollut mielihalua saada seksiä, vaan seksihaluni herättää aina jokin tietty henkilö. Aivan kummallinen ja vastenmielinen ajatus lähteä jonkun kanssa vain bisnesmäisesti hoitamaan toimitus ja se ihmissuhde oli sitten siinä. Ovatko yhden yön suhteita harrastavat muutenkin taipuvaisempia esineellistämään ihmisiä, olemaan näkemättä yksilöä ihmisenä?
Seksiä eli nautintoa ja saan toteuttaa fantasioitani, mikä parisuhteessa ei onnistunut. Lisäksi se on vapautta, kun aamulla voi vain lähteä ja jos haluttaa niin useimmiten voi myös jäädä toiseksikin yöksi.
Pettymyksiä olivat kaikki. FWB suhteet ymmärrän paremmin, niistä saa jotain irtikin.
Olen hyvin seksuaalinen ja rakastan sitä sen kaikissa muodoissaan.
Silti en koskaan ole voinut mennä sänkyyn vain panon takia. 0 yhden yön panoa
Haluan rakastella myös tunnetasolla. Läheisyyttä, hellyyttä, aistillista nautintoa kun tuntee toisen kehon ja toiveet täysin
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään käsitä, kun jotkut sanovat, että "no seksiä tietysti". Minulla ei koskaan ole ollut mielihalua saada seksiä, vaan seksihaluni herättää aina jokin tietty henkilö. Aivan kummallinen ja vastenmielinen ajatus lähteä jonkun kanssa vain bisnesmäisesti hoitamaan toimitus ja se ihmissuhde oli sitten siinä. Ovatko yhden yön suhteita harrastavat muutenkin taipuvaisempia esineellistämään ihmisiä, olemaan näkemättä yksilöä ihmisenä?
Seksiä voi helposti harrastaa myös niiden esineiden kanssa mutta ei se silti ole sama kuin seksi oikean ihmisen kanssa. Esineellistämisen mä miellän ihan joksikin muuksi kuin fyysiseksi.
Ääri-feministi, jolla oli isä-kaipuu syndrooma eli vihaa miehiä ja rakastaa isähahmoa. Miten hewledissä niin moni äärifeministin rakastelu-sessio sisältää jotain rais..s elementtejä ja n- ryytämistä sitomisineen? Minä olen tavallinen mies liki tavallisilla aatoksilla, mutta kyllä naisten unelmat menevät tappiin saakka. Sähköä??????? Veikkaan, että syntiset naiset keksivät tuon ensimäiseksi! Aatamille se Eevakin tarjosi syntiä ja niin minullekin kävi nuoruudessani.
-----------------------
N-tyypin kivikautista röhönauruva!
Varmaan joku saa jotain irti jos ajattelee vaan alapäällään.