Olen hyvin ylipainoinen. Kokeilun Jutan superdieettiä. Ei olisi kannattanut..
Pudotettava kiloja on n.30. Koko dieetin ajan minulta oli kielletty kaurapuuro, leipä,riisi,pasta,peruna. Hedelmiä 1päivässä. Elin suunnilleen rannalla,kaivoksilla ja sitten kalaa,kanaa,lihaa. Ei kastikkeita tms. Energia tason laskivat hyvin alas,en jaksanut tehdä mitään. 4 viikkoa jaksoin kotiuttaa ja sitten oli pakko lopettaa.. Paino kyllä laski juu mutta jos ei jaksa eikä pysty tekemään mitään,ei dieetti mielestäni aja asiaansa. Nyt lisäsi ruokavalioon takaisin nuo yllä mainitut kielletyt ja voin taas hyvin. Laihdutan siis silti. Toisille nuo dieetti ei vaan sovi.
Kommentit (62)
En ymmärrä vouhottajia... Kaikki eivät ole vilja-yliherkkiä ja jopa vaalea pasta sopii uSeimmille. Herkkuruokiahan ne on!!! Eikä herkkuja oteta joka päivä.
Itse oksentaisin jos joutuisin syömään jokapäivä kanaa ja kananmunia, jauhelihaa, jne , hyi saatana!!!se jos mikä pistää suoliston käymään kun tungetaan joka aterialla kerroksittain kasviksia ja lihaa ja juustoa...siellä se kama koittaa sulaa, mutta paskaahan sinne suolistonseinämiin vaan kerääntyy, ikävä kyllä...
Minä en ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta kasvisruokavalioon siirtyessäni laihduin kolme kiloa. Olen vähentänyt myös rasvan syöntiä. Ennen olin puolikarppi enkä edes muista milloin olisin syönyt nuudeleita tai muita, mutta nyt olen taas ottanut ne ruokavaliooni.