Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitteko Helsinkiin?

Vierailija
13.02.2016 |

Kovin erilainen on Helsinki nyt kuin parikymmentä vuotta sitten.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mutta vain keskustaan. Olen keskusta-asuja henkeen ja vereen. Unelma olisi asua joskus vielä Helsingissä. Ei vaan ole tullut uskallettua muuttaa kaupunkiin josta en ketään tunne + töitä nykyään niin vaikea löytää.

Vierailija
42/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Helsinkiin tai Tampereelle, jos jostain saisi töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kantakaupungissa parasta on se, että pysyy persaukiset poissa. Kuten tämänkin ketjun ”yhyy kun on kallista”- viesteistä huomaa..

Vierailija
44/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin jo. Viihdyn tosi hyvin. Olen asunut monessa Suomen kaupungissa. Helsinki on ylivoimaisesti rennoin ja viihtyisin. Jokaiselle kaikkea. Turku oli kamalin, umpimielinen ja juntti.

Vierailija
45/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuttaisin. Itseasiassa asunto on kokoajan haussa. Asun väliaikaisesti Helsingin lähistöllä yhdessä radanvarren pikkukaupungissa ja odotan vain, koska pääsen pois täältä. Olen asunut ympäri Suomea ja pariin kertaan ulkomaillakin, mutta kyllä se Stadi on mun kotini. Viihdyn mainiosti enkä vähiten siksi, että kaikenlaiset ihmiset hyväksytään. Kuten joku jo mainitsikin, saat vapaasti pukeutua kuten haluat ja olla sellainen kuin tahdot, eikä kukaan tuijota tai tuomitse. Toisin kuin esim. Itä-Suomessa tai jossain Ala-Vieskassa. Samoin bonusta tuo se, että aina on jotakin tekemistä tai tapahtumia. Menepä Järvenpäähän niin kökit sitten kotona tai juot kaljaa Rantapuistossa kun mitään tekemistä ei yksinkertaisesti ole.

Vierailija
46/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä pää sitä hulinaa, asuin opiskeluaikana. Saan migreenin jo rautatieasemalla. Voin käydä siellä shoppailemassa ja olen käynyt hyvällä silmälääkärillä. 

Vierailija
47/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin gimuli kirjoitti:

Helsingin kantakaupungissa parasta on se, että pysyy persaukiset poissa. Kuten tämänkin ketjun ”yhyy kun on kallista”- viesteistä huomaa..

Asun mahtavassa asunnossa Katajanokalla ja olen jatkuvasti peeaa. Mietipä sitä :)

Vierailija
48/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.kodin voisin hankkia Helsingistä mutta en haluaisi asua siellä siis koko aikaa. Ja sitten voisin vielä vuokrata talveksi etelästä lomakodin :)

Lottovoittoa odotellessa!

Vierailija
49/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi koskaan varaa siellä samaan elintasoon kuin keskikokoisessa kaupungissa = ei kiinnosta.

Vierailija
50/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuttaisin. Itseasiassa asunto on kokoajan haussa. Asun väliaikaisesti Helsingin lähistöllä yhdessä radanvarren pikkukaupungissa ja odotan vain, koska pääsen pois täältä. Olen asunut ympäri Suomea ja pariin kertaan ulkomaillakin, mutta kyllä se Stadi on mun kotini. Viihdyn mainiosti enkä vähiten siksi, että kaikenlaiset ihmiset hyväksytään. Kuten joku jo mainitsikin, saat vapaasti pukeutua kuten haluat ja olla sellainen kuin tahdot, eikä kukaan tuijota tai tuomitse. Toisin kuin esim. Itä-Suomessa tai jossain Ala-Vieskassa. Samoin bonusta tuo se, että aina on jotakin tekemistä tai tapahtumia. Menepä Järvenpäähän niin kökit sitten kotona tai juot kaljaa Rantapuistossa kun mitään tekemistä ei yksinkertaisesti ole.

Kyllä helsingissäkin mulkoilijoita riittää, riippuu ihan missä liikut. Ei täällä kaikki ihmiset vain katso poispäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä