Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäviehättävät ruumiinpiirteet

Vierailija
11.02.2016 |

Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.

Kommentit (340)

Vierailija
201/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävä kieli

Vierailija
202/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa persjalkaisuus? SItäkö, että on pitkä selkä ja lyhyet tukevat jalat, jotka on ylhäältä alas tasapaksut?

En tosiaan tiedä, tollainen tulee mieleen.

Ei. Se tarkoittaa, että on pitkä selkä suhteessa alaraajoihin. Jalat voivat olla sirot ja henkilö voi olla pitkä ja silti "persjalkainen". Suurin osa aasialaisista on muuten enemmän persjalkaisia kuin suomalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa persjalkaisuus? SItäkö, että on pitkä selkä ja lyhyet tukevat jalat, jotka on ylhäältä alas tasapaksut?

Ei. Se tarkoittaa, että on pitkä selkä suhteessa alaraajoihin. Jalat voivat olla sirot ja henkilö voi olla pitkä ja silti "persjalkainen". Suurin osa aasialaisista on muuten enemmän persjalkaisia kuin suomalaiset.

Aika usein persjalkainen on kuitenkin sellainen, että jalat on mallia emäntä. Tällaisella ihmisellä minihame ei näytä välttämättä kovin edustavalta, koska reidet ovat kuin tukit eivätkä pohkeetkaan ole kovin sirot ja kauniit. Aasialaiset naiset voi olla pitkäselkäisiä, mutta koska ovat usein pieniä ja siroja, eivät he näytä erityisen persjalkaisilta. Lyhytjalkaisten kannattaa laittaa aina korkkarit kun lähtee ulos, niin saa pituutta jalkoihin ja muotoa pohkeisiin.

Olen itse persjalkainen, tukkireitinen ja paksupohkeinen. Nilkatkin on paksut. Välttelen minihameiden käyttöä, kesällä tykkään käyttää löysiä caprihousuja, ja joskus a-helmaisia mekkoja, vaikka nekin näyttää semityhmältä, mutta jotain on päälle laitettava. Minishortseja ei näillä reisillä pueta.

Vierailija
204/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljamaha ja kapeat hartiat

Vierailija
205/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä:

pitkät kynnet, vaikka kuinka olisivat puhtaat ja kaunismuotoisissa käsissä, todella pienet kädet, leuattomuus, pukinparta, tatskat (vaikka tämähän ei ole ruumiinpiirre)

Naisella: tatskat, älyttömät lävistykset,

Ööö, onpa vaikea keksiä piirteitä, jotka olisivat luotaan työntäviä. Joku voi olla kerta kaikkiaan kokonaisuutena viehättävä, vaikka olisi vääränmittainen tai värinen tai epäsuhtainen jostain kohti. Itse olen aivan väritön nainen, jolla leveä lantio, muhkuraiset selluliittireidet, teinitissit. Ne pari-kolme  ylimääräistä kiloa ovat asettuneet vyötärölle, jonka kapeus sai ennen päät kääntymään ja tunnen raiskanneeni itseni, kun olen  erityisen viehättävän piirteeni päästänyt löperyyttäni menemään.

Vierailija
206/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulettomuus ts. Kireät viivat huulien paikalla.

Vierailija
207/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaisuus on Suomessa niin yleistä ettei sitä enää huomaa. Jos ajattelen sukuni naisia kummaltakin puolelta persjalkaisia lähes kaikki paria poikkeusta lukuun ottamatta. Näillä pitkäsäärisillä on pitkä isä ja persjalkainen äiti. Kummaltakin puolelta sukuni on Pohjois-Karjalasta, joten eipä ihme lyhyet jalat. Jos ajattelen entisiä luokkakavereita, 2-3 saattoi olla pitkäsääristä.

Vierailija
208/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaisuus on Suomessa niin yleistä ettei sitä enää huomaa. Jos ajattelen sukuni naisia kummaltakin puolelta persjalkaisia lähes kaikki paria poikkeusta lukuun ottamatta. Näillä pitkäsäärisillä on pitkä isä ja persjalkainen äiti. Kummaltakin puolelta sukuni on Pohjois-Karjalasta, joten eipä ihme lyhyet jalat. Jos ajattelen entisiä luokkakavereita, 2-3 saattoi olla pitkäsääristä.

Pääkaupunkiseudulla on enemmän pitkäsäärisiä naisia kuin maakunnissa. Persjalkaisuus lisääntyy heti ainakin Savoon ja sitä pohjoisemmaksi saavuttaessa, länsirannikolla on missin näköisiä naisia enemmän kuin sisä-Suomessa.

Vierailija
209/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus, pitkä kaula, terävä leuka, korkea otsa, isot silmät, kyömynenä, ohuet hiukset, tikkujalat niin että jalkojen väliin jää aukko, tikkukäsivärret, luisevuus, perunanenä, pystynenä, siankärsänenä, pienet, haaleat, vetiset silmät, äärimmäinen kalvakkuus, punakkuus ja läikikäs iho joka sekä punakka että kalvakka, hörökorvat, isot hampaat, tikkusormet. Nämä siis naisella. Myös huomattavan isot rinnat ja perse suhteessa muuhun vartaloon.

mä olen bmi 19, mutta en mielestäni laiha ainakaan perseestä ja tisseistä, multa löytyy hieman korkeahko otsa, isohkot silmät, ohuet hiukset, ei tikkujalat mutta kyllä jää jalkojen väliin selvä aukko(itse tykkään), lievästi pystynenä (itse pidän, kun on sellainen siro eikä peruna), mun iho on hyvin vaalea, sormet on laihat ja lyhyet ja rinnat on 47cm isommat, kuin vyötärö ja lantio on 40 cm isompi kuin vyötärö, joka siis 55cm, en tiedä sitten onko tämä huomattavaa, mutta itse ainakin tykkään, etten ole mikään tasapaksu makkara, hoikahko, mutta muodokas. miehet usein kehuu kroppaani. Mutta ihan luonnostaan olen tällaiseksi muotoutunut ja isohkoissa rinnoissa ongelma on että ne roikkuu.

Vierailija
210/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaiset keuhkot, epäsymmetriset munuaiset sekä kapea ruokatorvi.

Vierailija
211/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.

Ruumiinpiirteet. Eli kuolleen ihmisen piirteet?

No varmaan se kankeus ja sitten se valkoisuus. Ja ikävät on mustelmat mitkä on ruumiin maata vasten olevassa osassa.

Äiti vainaa aina sanoi " Kun puhutaan elävistä käytetään termiä keho tai vartalo. Sitten kun kuolleesta niin ruumis. "

Vierailija
212/340 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinpiirteet. Eli kuolleen ihmisen piirteet?

No varmaan se kankeus ja sitten se valkoisuus. Ja ikävät on mustelmat mitkä on ruumiin maata vasten olevassa osassa.

Äiti vainaa aina sanoi " Kun puhutaan elävistä käytetään termiä keho tai vartalo. Sitten kun kuolleesta niin ruumis. "

Ruumiilla tarkoitetaan nyös elävää ihmistä. Ruumis, keho ja vartalo ovat synonyymeja toisilleen.

Vierailija
213/340 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaisuus tarkoittaa sitä, että näyttää suunnilleen kuin jalkaterät lähtisivät suoraan perseestä, eli sääret ja reidet ovat lyhyet suhteessa selkään. Sitä korostaa vielä töpöttävä kävelytyyli, ikään kuin polvia ei olisi ollenkaan. 

Vierailija
214/340 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut kaula, kaksoisleuka ja kapeat hartiat

Vierailija
215/340 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella, -kyömynenä ja alaspäin laskevat suupielet. Olematon ylähuuli.

Vierailija
216/340 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä ketju. Tunnistan monen monta epäviehättävää ruumiinpiirrettä itsessäni. Kuitenkin olen luullut olevani kohtuullisen mukava ihminen enkä ihan noin vastenmielinen. :(

Mutta sinähän olet elossa!Ketjussa kirjoitetaan ruumiista, siis kuolleista.

Vierailija
217/340 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ha-hah.haa,ei tunnu missään!kylläteillä on jutut.Annan teille ohjeen:hyväksykää itsenne!

Vierailija
218/340 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah-haa.kyllä naurattaa!huvittavaa!muistutan teitä,että olen itse rankemman elämän  koulun käynyt,sellaista se elämä on!

Vierailija
219/340 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko leuka, kuten esim. kolmen H:n kerho: Himmler, Harkimo & Halla-aho.

Vierailija
220/340 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouķkunokka ja suu liian lähellä nenää. Mahdollisesti vielä ylähuuli isompi kuin alahuuli. Tekee ihmisestä sen näköisen kuin haistaisi p@skaa 24/7.