Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo totuuden pettämisestä.

Vierailija
11.02.2016 |

Hei vaan kaikki. Aika paljon täällä on juttua pettämisestä niin laitanpa lusikkani tähän soppaan näin miehen näkökulmasta.

-90% kavereistani on pettänyt/pettää vaimojaan/tyttöystäviään.
-Kun näitä naisia olen nähnyt eivät he oikeastaan ikinä ole paremman näköisiä kuin se oikea kumppani
-100% kavereistani rakastaa vaimojaan/tyttöystäviään (ne jotka ei ovat eronneet)
-Onnellisissa ja seksintäyteisissä liitoissa petetään
-Pettäminen ei ole ollut kuin parissa suhteessa merkki huonosta liitosta
-Miehet pettää, koska se on kivaa. Piste. Ei syvempiä syitä.

Ajattelin vain näin ilmaista havaintojani, kun täällä naiset usein haukkuu toisiaan miten kumppanin harha-askeleet on naisen syytä. Ei kyllä mun mielestä ole. Naisen kohdalla useammin on kyllä mielestäni niin, etrtä petetääm koska ollaan onnettomia.

Olen itse pettänyt useasti enkä ikinä kertonut asiasta. Olen rakastanut kumppaneitani hyvin paljon.
Kysyttävää?

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene avoimeen suhteeseen jos randomeiden kanssa pelehtiminen on niin kivaa?

Vierailija
2/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just..en seurustele enää ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 0/5

Vierailija
4/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat havainnot minullakin. Mies olen myös. En tunne varmaan ketään joka ei olisi pettänyt, tai ainakin kovin sitä "yrittänyt".

Vierailija
5/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tottahan tämä on. Mies ei vaan osaa olla uskollinen, ikinä.

Vierailija
6/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallitko naisystävällesi saman harrastuksen tai mitä mieltä olisit siitä jos tulisi ilmi, ettet ole ainoa teidän suhteessa jolla on jännitystä elämässä?

Vierailija
7/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Yksi kysymys kuitenkin, eli miksi haluat parisuhteen jos et pysty olemaan uskollinen kun vaihtoehtona on olla sinkku ja panna ketä huvittaa?

Vierailija
8/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo 0/5

Siihen en ota kantaa, mutta ihan tottahan tuo joka tapauksessa on.

Vierailija
9/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen kyllästyttää, paljon kiihottavampaa uuden kanssa. Siinä pääsyy.

Vierailija
10/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, panen itsekin muiden miesten kanssa vaikka onnellisessa avioliitossa lapsineen olenkin ;). Rakastan miestäni yli kaiken, mutta vieras kulli kiihottaa välillä ylitsepääsemättömästi. On ollut yhden illan juttuja sekä pidempiä salasuhteita. Näin myös noin 90% tuttavapiiristäni, joten mikä ongelma?

Vierailija
11/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Yksi kysymys kuitenkin, eli miksi haluat parisuhteen jos et pysty olemaan uskollinen kun vaihtoehtona on olla sinkku ja panna ketä huvittaa?

Varmaan samasta syystä kuin miksi sinäkin haluat parisuhteen. Perhe, rakkaus jne.

Vierailija
12/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 varattua naista olen hoidellut

Vierailija
13/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Naiset pettävät nykyisin yhtä paljon, jos eivät enemmänkin kuin miehet. Omatkin naisystäväsi ovat todennäköisesti pettäneet sinua. Onko se mielestäsi ihan yhtä okei?

Vierailija
14/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene avoimeen suhteeseen jos randomeiden kanssa pelehtiminen on niin kivaa?

Koska rakastan vaimoani enemmän kuin mitään muuta. Opiskeluaikana vain sattui pari tapausta, joissa itsekontrolli petti. Nyt naimisissa 6,5 vuotta enkä ole kertaakaan pettänyt. En pysty sanomaan, kykenisinkö torjumaan todella hyvännäköisen naisen jos näin kävisi. Toivon niin, mutta uskon että en.

Vierailija
15/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, panen itsekin muiden miesten kanssa vaikka onnellisessa avioliitossa lapsineen olenkin ;). Rakastan miestäni yli kaiken, mutta vieras kulli kiihottaa välillä ylitsepääsemättömästi. On ollut yhden illan juttuja sekä pidempiä salasuhteita. Näin myös noin 90% tuttavapiiristäni, joten mikä ongelma?

Ei ole ongelma. Mutta sinä olet melko poikkeuksellinen, tai sitten palstamammat ovat kovia valehtelemaan.

Vierailija
16/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Näin minäkin teen. Vieraat miehet kiihottaa.

Vierailija
17/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pettänyt, jos kerran olet hyvin paljon rakastanut? Ihmiselle, jota rakastaa, ei tehdä noin. Se sattuu. Olet kusipää.

Nimimerkillä isäni petti äitiäni, vihaan häntä ja niitä elinikäisiä henkisiä arpia mitä tuollainen teko toiseen ihmiseen jättää. Häpeä.

Vierailija
18/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiassa en lainkaan allekirjoita tätä. Seksi on yhä loistavaa ja kyllästyminen on viimeinen sana millä kuvailisin tilannetta kun siinä ollaan. t. aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Sama nainen kyllästyttää, paljon kiihottavampaa uuden kanssa. Siinä pääsyy.

Vierailija
19/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan ok, jos nainenkin käy vieraissa, käyn minäkin joten ei siitä voisi valittaa. Ei kyllä tiedä, että olen käynyt vieraissa ties kuinka kauan.

Vierailija
20/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma. Mutta sinä olet melko poikkeuksellinen, tai sitten palstamammat ovat kovia valehtelemaan.

Höps. Teillä miehillä on se ongelma, että luulette vaimojenne elävän vielä jotain 50-lukua. Nykynainen pettää tasan siinä missä mieskin. Ei ole enää pelkoa kiinni jäämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä