Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo totuuden pettämisestä.

Vierailija
11.02.2016 |

Hei vaan kaikki. Aika paljon täällä on juttua pettämisestä niin laitanpa lusikkani tähän soppaan näin miehen näkökulmasta.

-90% kavereistani on pettänyt/pettää vaimojaan/tyttöystäviään.
-Kun näitä naisia olen nähnyt eivät he oikeastaan ikinä ole paremman näköisiä kuin se oikea kumppani
-100% kavereistani rakastaa vaimojaan/tyttöystäviään (ne jotka ei ovat eronneet)
-Onnellisissa ja seksintäyteisissä liitoissa petetään
-Pettäminen ei ole ollut kuin parissa suhteessa merkki huonosta liitosta
-Miehet pettää, koska se on kivaa. Piste. Ei syvempiä syitä.

Ajattelin vain näin ilmaista havaintojani, kun täällä naiset usein haukkuu toisiaan miten kumppanin harha-askeleet on naisen syytä. Ei kyllä mun mielestä ole. Naisen kohdalla useammin on kyllä mielestäni niin, etrtä petetääm koska ollaan onnettomia.

Olen itse pettänyt useasti enkä ikinä kertonut asiasta. Olen rakastanut kumppaneitani hyvin paljon.
Kysyttävää?

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole aika itsestäänselvää. Kuitenkin uskon, että tuo luku on reippaasti korkeampi miesten kohdalla. Omissa piireissö näin on. t. aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole tuhatta kaveria, joten totuus on tuosta anekdootistasi kaukana. Kyselyissä vajaa puolet miehistä on kertonut pettäneensä ja naisista noin 40%.

Kenenhän kanssa ne kaverisi pettävät? Pelkkien sinkkunaisten? Keskenään?

Hmm.. Nyt kun mietin asiaa useimmat muuten ovat olleet sinkkuja. Siis niistä kenet tiedän. Randomien parisuhdestatusta baarissa en tiedä.

Juu, kyllä nainen osaa valehdella olevansa sinkku siinä missä mieskin. Ellei paremmin.

Vierailija
42/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toi kertoo vain tuttavapiirisi tasosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo munkin kavereista noin 90 % on pettänyt miehiään. En jaksa tehdä asiasta numeroa, se on normaalia nykyään. Pienet säännölliset harharetket piristävät elämää. Ja kun ne miehet eivät näistä tiedä, niin ketään ei haittaa. Hekin kaikki rakastavat puolisoitaan.

Nimenomaan. Mitä mies ei tiedä, se ei myöskään satuta :)

Vierailija
44/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtä hyvin kun naiset, se nyt on ihan varmaa.

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole koskaan miehiä ottanut tosissaan? Eivät ne osaa rakastaa, olla uskollisia tai edes luotettavia.

Vierailija
45/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä mieltä vaimosi on pettämisestä? Yleensä, ei vain teidän suhteessanne.

Vierailija
46/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Jaqen H'ghar, vai miksi otsikko on tuossa muodossa?

Mies kertoo totuuden. Nainen uskoo miehen kertomaa. Mies kävelee pois ja miestä hymyilyttää, koska nainen uskoo hänen tarinaansa. Mies tietää olevansa vain yksi monista ja omistavansa vain yhden totuuden. Omansa. Myös nainen kävelee pois ja hymyillee, koska mies uskoo että nainen uskoi tarinan. Nainen on viisas ja tietää että mies omaa vain yhden totuuden. Valar Dohaeris.

Vierailija
47/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on ihan täysin normaalia, ja suurin osa sitä harrastaa. A) se on jännää b) se auttaa liittoa pysymään koossa. Kaikki on ihan ok, kunhan puolisoa ei satuta omalla omantunnon oksennuksella.

Vierailija
48/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toi kertoo vain

tuttavapiirisi tasosta :)

Totta luultavasti tuokin. Aloittaja

Vierailija
49/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain käsitä miten voi muka rakastaa, ja silti pitää toisen loukkaamista "kivana". Hyi. En ole ikinä seurustellut, mutta jos uskollista miestä on mahdotonta löytää niin ehkä olen mieluummin yksin koko ikäni.

N23

Vierailija
50/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä huoli, kyllä myös naiset ovat oppineet sikailemaan ja pettämään miestensä selän takana. Erityisesti ne ujot hiirulaiset. Monet työpaikan pikkujoulut ovat herättäneet minut tästä viattomat naiset -illuusiosta.

Vierailija
51/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toi kertoo vain

Kaksi viiteryhmää, jossa tuollainen käytös voisi olla noin vankasti edustettuna:

1. Varakkaat kokoomuslaiset

2. Katupartioita perustavat elämänkoululaiset

Kumpaan ap kuuluu?

Muodissa olevat Tolkun murjojat ovat sitten mulkun torjujat

Vierailija
52/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tuon, mitä aloitraja sanoo. Olen miesvaltaisella alalla ja käynyt monissa yrityksen iltameiningeissä. Näin vierestä on mielenkiintoista seurata, kuinka miehet villiintyy kun pääsevät vapaalle. Siinä ei paljoa aviovaimo ja lapset ole mielessä.

Itse naisena ei voi tuota miettiä, sillä pakko miettiä mainetta. Ja minä olen yleensä yksi pojista, joten minusta ei tarvi välittää. Eli minua ei isketä ja minun edessäni voidaan kyllä iskeä muita naisia.

Ps. Seuraavaksi joku arvostelee minun ulkonäköäni, niin olen kaunis ja tiedän sen. Sen lisäksi olen naimisissa ja minulla on lapsia. En ole koskaan pettänyt miestäni.

Vierailija
53/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene avoimeen suhteeseen jos randomeiden kanssa pelehtiminen on niin kivaa?

Koska rakastan vaimoani enemmän kuin mitään muuta. Opiskeluaikana vain sattui pari tapausta, joissa itsekontrolli petti. Nyt naimisissa 6,5 vuotta enkä ole kertaakaan pettänyt. En pysty sanomaan, kykenisinkö torjumaan todella hyvännäköisen naisen jos näin kävisi. Toivon niin, mutta uskon että en.

Et oikeastaan vastannut kysymykseen :D

Vierailija
54/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ainakin tietää että pettäminen loukkaisi minua paljon, joten sinänsä on jännä kuinka kevyenä ja kivana puuhana ap pitää pettämistä. Yleensä ihmiset arvostavat puolisoitaan enemmän ja vähintään tajuavat olevansa sikoja, varsinkin jos väittävät rakastavansa.

Vierailija
55/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain käsitä miten voi muka rakastaa, ja silti pitää toisen loukkaamista "kivana". Hyi. En ole ikinä seurustellut, mutta jos uskollista miestä on mahdotonta löytää niin ehkä olen mieluummin yksin koko ikäni.

N23

No mä ainakin olen lähtökohtasesti uskollinen. En sano ettenkö voisi pettää, mutta ainakin ajattelen niin että uskollisuus parisuhteessa on tapa jolla toimitaan. Myönnän että voi tulla eteen tilanne, että joku toinen kuin kumppani voi ollakin kiinnostavampi. Siltikään ei tarvitse pettää.

Vierailija
56/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toi kertoo vain

Kaksi viiteryhmää, jossa tuollainen käytös voisi olla noin vankasti edustettuna:

Kumpaan ap kuuluu?

Ai saatana, nyt ei kyl ois voinu pahemmin metsään mennä. :D t. Aloittaja

Vierailija
57/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei mitään uutta tässä. Yllättävän yleistä on pettäminen niin naisilla kuin miehillä, eikä sen tarvitsisi olla näin tabu asia. Jopa niitä uskomattoman kauniita ja seksikkäitä puolisoita petetään ja he pettävät jne. Let's face the fact and get over it. Ei mun maailmani romahda ainakaan tähän. Harva ihminen lopulta on mikään yksiavioinen, ja suuri osa niistäkin vain siksi ettei muuta mahdollisuutta ole. :)

Vierailija
58/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä sama ilmiö tuttu munkin elämässä. Ystävät pääsääntöisesti miespuolisia ja muutamaa lukuunottamatta jokainen harrastaa suhteen ulkopuolisia hairahduksia. Itsekin olen säätänyt miesten kanssa, jotka myöhemmin paljastuneet varatuiksi - mun osalta homma loppunut heti siihen. Varmaan osasyy miksen kovin innoissani ole ikinä parisuhdetta kaivannut.

Vierailija
59/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmetti, nyt kun mietin niin ne harvat uskolliset ja rehdit ovat useat avoimen kepulaisia tai kokoomuslaisia. Mitä ajatuksia tää sussa herättää? t. aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toi kertoo vain

Kumpaan ap kuuluu?

Ai saatana, nyt ei kyl ois voinu pahemmin metsään mennä. :D t. Aloittaja

Vierailija
60/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

No mä ainakin olen lähtökohtasesti uskollinen. En sano ettenkö voisi pettää, mutta ainakin ajattelen niin että uskollisuus parisuhteessa on tapa jolla toimitaan. Myönnän että voi tulla eteen tilanne, että joku toinen kuin kumppani voi ollakin kiinnostavampi. Siltikään ei tarvitse pettää.

Et kauhean uskolliselta kuulosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä