Mies kertoo totuuden pettämisestä.
Hei vaan kaikki. Aika paljon täällä on juttua pettämisestä niin laitanpa lusikkani tähän soppaan näin miehen näkökulmasta.
-90% kavereistani on pettänyt/pettää vaimojaan/tyttöystäviään.
-Kun näitä naisia olen nähnyt eivät he oikeastaan ikinä ole paremman näköisiä kuin se oikea kumppani
-100% kavereistani rakastaa vaimojaan/tyttöystäviään (ne jotka ei ovat eronneet)
-Onnellisissa ja seksintäyteisissä liitoissa petetään
-Pettäminen ei ole ollut kuin parissa suhteessa merkki huonosta liitosta
-Miehet pettää, koska se on kivaa. Piste. Ei syvempiä syitä.
Ajattelin vain näin ilmaista havaintojani, kun täällä naiset usein haukkuu toisiaan miten kumppanin harha-askeleet on naisen syytä. Ei kyllä mun mielestä ole. Naisen kohdalla useammin on kyllä mielestäni niin, etrtä petetääm koska ollaan onnettomia.
Olen itse pettänyt useasti enkä ikinä kertonut asiasta. Olen rakastanut kumppaneitani hyvin paljon.
Kysyttävää?
Kommentit (206)
Ap toi kertoo vain tuttavapiirisi tasosta :)
Vierailija kirjoitti:
Joo munkin kavereista noin 90 % on pettänyt miehiään. En jaksa tehdä asiasta numeroa, se on normaalia nykyään. Pienet säännölliset harharetket piristävät elämää. Ja kun ne miehet eivät näistä tiedä, niin ketään ei haittaa. Hekin kaikki rakastavat puolisoitaan.
Nimenomaan. Mitä mies ei tiedä, se ei myöskään satuta :)
No ei yhtä hyvin kun naiset, se nyt on ihan varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole koskaan miehiä ottanut tosissaan? Eivät ne osaa rakastaa, olla uskollisia tai edes luotettavia.
Tiedätkö mitä mieltä vaimosi on pettämisestä? Yleensä, ei vain teidän suhteessanne.
Oletko Jaqen H'ghar, vai miksi otsikko on tuossa muodossa?
Mies kertoo totuuden. Nainen uskoo miehen kertomaa. Mies kävelee pois ja miestä hymyilyttää, koska nainen uskoo hänen tarinaansa. Mies tietää olevansa vain yksi monista ja omistavansa vain yhden totuuden. Omansa. Myös nainen kävelee pois ja hymyillee, koska mies uskoo että nainen uskoi tarinan. Nainen on viisas ja tietää että mies omaa vain yhden totuuden. Valar Dohaeris.
Pettäminen on ihan täysin normaalia, ja suurin osa sitä harrastaa. A) se on jännää b) se auttaa liittoa pysymään koossa. Kaikki on ihan ok, kunhan puolisoa ei satuta omalla omantunnon oksennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ap toi kertoo vain
tuttavapiirisi tasosta :)
Totta luultavasti tuokin. Aloittaja
En vain käsitä miten voi muka rakastaa, ja silti pitää toisen loukkaamista "kivana". Hyi. En ole ikinä seurustellut, mutta jos uskollista miestä on mahdotonta löytää niin ehkä olen mieluummin yksin koko ikäni.
N23
Ap, älä huoli, kyllä myös naiset ovat oppineet sikailemaan ja pettämään miestensä selän takana. Erityisesti ne ujot hiirulaiset. Monet työpaikan pikkujoulut ovat herättäneet minut tästä viattomat naiset -illuusiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toi kertoo vain
tuttavapiirisi tasosta :)Totta luultavasti tuokin. Aloittaja
Kaksi viiteryhmää, jossa tuollainen käytös voisi olla noin vankasti edustettuna:
1. Varakkaat kokoomuslaiset
2. Katupartioita perustavat elämänkoululaiset
Kumpaan ap kuuluu?
Muodissa olevat Tolkun murjojat ovat sitten mulkun torjujat
Minä uskon tuon, mitä aloitraja sanoo. Olen miesvaltaisella alalla ja käynyt monissa yrityksen iltameiningeissä. Näin vierestä on mielenkiintoista seurata, kuinka miehet villiintyy kun pääsevät vapaalle. Siinä ei paljoa aviovaimo ja lapset ole mielessä.
Itse naisena ei voi tuota miettiä, sillä pakko miettiä mainetta. Ja minä olen yleensä yksi pojista, joten minusta ei tarvi välittää. Eli minua ei isketä ja minun edessäni voidaan kyllä iskeä muita naisia.
Ps. Seuraavaksi joku arvostelee minun ulkonäköäni, niin olen kaunis ja tiedän sen. Sen lisäksi olen naimisissa ja minulla on lapsia. En ole koskaan pettänyt miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene avoimeen suhteeseen jos randomeiden kanssa pelehtiminen on niin kivaa?
Koska rakastan vaimoani enemmän kuin mitään muuta. Opiskeluaikana vain sattui pari tapausta, joissa itsekontrolli petti. Nyt naimisissa 6,5 vuotta enkä ole kertaakaan pettänyt. En pysty sanomaan, kykenisinkö torjumaan todella hyvännäköisen naisen jos näin kävisi. Toivon niin, mutta uskon että en.
Et oikeastaan vastannut kysymykseen :D
Oma mieheni ainakin tietää että pettäminen loukkaisi minua paljon, joten sinänsä on jännä kuinka kevyenä ja kivana puuhana ap pitää pettämistä. Yleensä ihmiset arvostavat puolisoitaan enemmän ja vähintään tajuavat olevansa sikoja, varsinkin jos väittävät rakastavansa.
Vierailija kirjoitti:
En vain käsitä miten voi muka rakastaa, ja silti pitää toisen loukkaamista "kivana". Hyi. En ole ikinä seurustellut, mutta jos uskollista miestä on mahdotonta löytää niin ehkä olen mieluummin yksin koko ikäni.
N23
No mä ainakin olen lähtökohtasesti uskollinen. En sano ettenkö voisi pettää, mutta ainakin ajattelen niin että uskollisuus parisuhteessa on tapa jolla toimitaan. Myönnän että voi tulla eteen tilanne, että joku toinen kuin kumppani voi ollakin kiinnostavampi. Siltikään ei tarvitse pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toi kertoo vain
Kaksi viiteryhmää, jossa tuollainen käytös voisi olla noin vankasti edustettuna:
Kumpaan ap kuuluu?
Ai saatana, nyt ei kyl ois voinu pahemmin metsään mennä. :D t. Aloittaja
Jep, ei mitään uutta tässä. Yllättävän yleistä on pettäminen niin naisilla kuin miehillä, eikä sen tarvitsisi olla näin tabu asia. Jopa niitä uskomattoman kauniita ja seksikkäitä puolisoita petetään ja he pettävät jne. Let's face the fact and get over it. Ei mun maailmani romahda ainakaan tähän. Harva ihminen lopulta on mikään yksiavioinen, ja suuri osa niistäkin vain siksi ettei muuta mahdollisuutta ole. :)
Ikävä kyllä sama ilmiö tuttu munkin elämässä. Ystävät pääsääntöisesti miespuolisia ja muutamaa lukuunottamatta jokainen harrastaa suhteen ulkopuolisia hairahduksia. Itsekin olen säätänyt miesten kanssa, jotka myöhemmin paljastuneet varatuiksi - mun osalta homma loppunut heti siihen. Varmaan osasyy miksen kovin innoissani ole ikinä parisuhdetta kaivannut.
hemmetti, nyt kun mietin niin ne harvat uskolliset ja rehdit ovat useat avoimen kepulaisia tai kokoomuslaisia. Mitä ajatuksia tää sussa herättää? t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toi kertoo vain
Kumpaan ap kuuluu?
Ai saatana, nyt ei kyl ois voinu pahemmin metsään mennä. :D t. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23No mä ainakin olen lähtökohtasesti uskollinen. En sano ettenkö voisi pettää, mutta ainakin ajattelen niin että uskollisuus parisuhteessa on tapa jolla toimitaan. Myönnän että voi tulla eteen tilanne, että joku toinen kuin kumppani voi ollakin kiinnostavampi. Siltikään ei tarvitse pettää.
Et kauhean uskolliselta kuulosta
Juu, kyllä nainen osaa valehdella olevansa sinkku siinä missä mieskin. Ellei paremmin.