Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo totuuden pettämisestä.

Vierailija
11.02.2016 |

Hei vaan kaikki. Aika paljon täällä on juttua pettämisestä niin laitanpa lusikkani tähän soppaan näin miehen näkökulmasta.

-90% kavereistani on pettänyt/pettää vaimojaan/tyttöystäviään.
-Kun näitä naisia olen nähnyt eivät he oikeastaan ikinä ole paremman näköisiä kuin se oikea kumppani
-100% kavereistani rakastaa vaimojaan/tyttöystäviään (ne jotka ei ovat eronneet)
-Onnellisissa ja seksintäyteisissä liitoissa petetään
-Pettäminen ei ole ollut kuin parissa suhteessa merkki huonosta liitosta
-Miehet pettää, koska se on kivaa. Piste. Ei syvempiä syitä.

Ajattelin vain näin ilmaista havaintojani, kun täällä naiset usein haukkuu toisiaan miten kumppanin harha-askeleet on naisen syytä. Ei kyllä mun mielestä ole. Naisen kohdalla useammin on kyllä mielestäni niin, etrtä petetääm koska ollaan onnettomia.

Olen itse pettänyt useasti enkä ikinä kertonut asiasta. Olen rakastanut kumppaneitani hyvin paljon.
Kysyttävää?

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan ok, jos nainenkin käy vieraissa, käyn minäkin joten ei siitä voisi valittaa. Ei kyllä tiedä, että olen käynyt vieraissa ties kuinka kauan.

Ethän sinäkään tiedä.

Vierailija
22/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naiset pettävät nykyisin yhtä paljon, jos eivät enemmänkin kuin miehet. Omatkin naisystäväsi ovat todennäköisesti pettäneet sinua. Onko se mielestäsi ihan yhtä okei?

Hmm. Mä en vaan usko sitä, että naiset pettävät yhtä paljon. Vaikka mitä tutkimuksia näkisin. Musta tuntuu, että naiset on vaan yksinkertaisesti parempia ihmisiä useammin.

Exien pettämiset ei kiinnosta pätkääkään. Nykyisen pettämisen tietäminen sattuisi. Pettämisen antaisin anteeksi, suhdetta en. Ja ei ole okei jos pettäisi, koska olen itsekäs munapää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole tuhatta kaveria, joten totuus on tuosta anekdootistasi kaukana. Kyselyissä vajaa puolet miehistä on kertonut pettäneensä ja naisista noin 40%.

Vierailija
24/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole aika itsestäänselvää. Kuitenkin uskon, että tuo luku on reippaasti korkeampi miesten kohdalla. Omissa piireissö näin on. t. aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole tuhatta kaveria, joten totuus on tuosta anekdootistasi kaukana. Kyselyissä vajaa puolet miehistä on kertonut pettäneensä ja naisista noin 40%.

Vierailija
25/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tottahan tämä on. Mies ei vaan osaa olla uskollinen, ikinä.

Ai jaa. Mitähän ovat ne naisen miespuoliset facebook kaverit, joiden iskuyrityksiä ei torjuta suoralta kädeltä vaan "annetaan ymmärtää" eli roikotetaan, jos vaikka joskus lohkeaisi...

Vierailija
26/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä ja kaveripiirit yleensä koostuu saman henkisistä ihmisistä. Ap ei vain ehkä viihdy sellaisten miesten seurassa jotka eivät käyttäydy noin. Muistuttaisi ehkä liikaa että itsekkin voisi olla parempi mies.

Vierailija
27/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene avoimeen suhteeseen jos randomeiden kanssa pelehtiminen on niin kivaa?

Koska rakastan vaimoani enemmän kuin mitään muuta. Opiskeluaikana vain sattui pari tapausta, joissa itsekontrolli petti. Nyt naimisissa 6,5 vuotta enkä ole kertaakaan pettänyt. En pysty sanomaan, kykenisinkö torjumaan todella hyvännäköisen naisen jos näin kävisi. Toivon niin, mutta uskon että en.

No et sinä kyllä vaimoasi rakasta, jos noin helposti pystyisit pettämään. Jonkun ulkonäkö menee tämän rakkauden ja perheesi edelle?Miltäköhän vaimostasi tuntuisi, jos saisi tietää mitä ajattelet?

Vierailija
28/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naiset pettävät nykyisin yhtä paljon, jos eivät enemmänkin kuin miehet. Omatkin naisystäväsi ovat todennäköisesti pettäneet sinua. Onko se mielestäsi ihan yhtä okei?

Hmm. Mä en vaan usko sitä, että naiset pettävät yhtä paljon. Vaikka mitä tutkimuksia näkisin. Musta tuntuu, että naiset on vaan yksinkertaisesti parempia ihmisiä useammin.

Exien pettämiset ei kiinnosta pätkääkään. Nykyisen pettämisen tietäminen sattuisi. Pettämisen antaisin anteeksi, suhdetta en. Ja ei ole okei jos pettäisi, koska olen itsekäs munapää.

Niin, kovasti retostelet omilla pettämisilläsi mutta oma naisesi ei tietenkään satavarmasti petä sinua. Hautaa vaan pääsi hiekkaan ja kieltäydy hyväksymästä totuus. Naiset a) pettävät yhtä paljon kuin miehet ja b) panevat avioeron vireille paljon useammin kuin miehet. Avaa silmäsi ja kestä kuin mies.

Vierailija
29/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aloittaja lisäisi, että pidän teidä naisten tapaa syyttää toisianne pettämisestä käsittämättömänä.

Suoraan sanottuna teette pettämisen aika helpoksi meille miehille, kun keskitytte syyttämään naista.

Vierailija
30/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa tulee paljon tilaisuuksia pettämiseen myös miehille, jotkut naiset on ihan kiimassa varattuihin miehiin. Omituinen ilmiö.

Vierailija
31/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo ole aika itsestäänselvää. Kuitenkin uskon, että tuo luku on reippaasti korkeampi miesten kohdalla. Omissa piireissö näin on. t. aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Kenenhän kanssa ne kaverisi pettävät? Pelkkien sinkkunaisten? Keskenään?

Vierailija
32/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin. Yleisesti ott

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kovasti retostelet omilla pettämisilläsi mutta oma naisesi ei tietenkään satavarmasti petä sinua. Hautaa vaan pääsi hiekkaan ja kieltäydy hyväksymästä totuus. Naiset a) pettävät yhtä paljon kuin miehet ja b) panevat avioeron vireille paljon useammin kuin miehet. Avaa silmäsi ja kestä kuin mies.

aen nään kyllä naiset epäitsekkäämpinä. B on töysin totta, mutta osaksi siksi etteivät miehet osaa ottaa vastuuta isoista päätöksistä ja sysöävät eroprosessin köynnistömisen naiselle. Aloittaja.

Vierailija
33/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petän miestäni vähän väliä, ja aina varatun miehen kanssa. Eivät jää roikkumaan. Ja juu, pitempiäkin suhteita on.

Vierailija
34/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Yksi kysymys kuitenkin, eli miksi haluat parisuhteen jos et pysty olemaan uskollinen kun vaihtoehtona on olla sinkku ja panna ketä huvittaa?

Tätä minäkin mietin. Minä haluaisin parisuhteen, hyvän sellaisen, ja olla uskollinen. Joskus saattaa tietenkin käydä niin että näyttää siltä kuin ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella. No ei siinä mitään olen jo siinä iässä, että tiedän; se ei välttämättä ole niin miltä näyttää. En silti siinäkään tilanteessa hyväksyisi itseltäni pettämistä vaan toimisin jotenkin toisin, vaikeaa se silti saattaisi olla toiselle osapuolelle. Ja saattaisin silti pettää jos tilanne olisi tarpeeksi houkutteleva, mutta omatuntoni kyllä muistaisi sen. Mitähän minä tässä yritän sanoa? En taida itsekään ymmärtää. No pettänyt en ole niin että vehkeet olisivat käyneet yhdessä, ehkä muuten.

mies

Vierailija
35/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenhän kanssa ne kaverisi pettävät? Pelkkien sinkkunaisten? Keskenään?

Hmm.. Nyt kun mietin asiaa useimmat muuten ovat olleet sinkkuja. Siis niistä kenet tiedän. Randomien parisuhdestatusta baarissa en tiedä.

Vierailija
36/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole koskaan miehiä ottanut tosissaan? Eivät ne osaa rakastaa, olla uskollisia tai edes luotettavia.

Vierailija
37/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija kirjoitti:

Itse petän miestäni vähän väliä, ja aina varatun miehen kanssa. Eivät jää roikkumaan. Ja juu, pitempiäkin suhteita on.

Vierailija
38/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka niin. Yleisesti ott

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aen nään kyllä naiset epäitsekkäämpinä. B on töysin totta, mutta osaksi siksi etteivät miehet osaa ottaa vastuuta isoista päätöksistä ja sysöävät eroprosessin köynnistömisen naiselle. Aloittaja.

A ja B ovat molemmat täyttä totta ja liittyvät vieläpä usein toisiinsa. Miksi naisten suuret pettämisluvut noin kalvavat miehistä itsetuntoasi? Pelottaako, että rouvasi nauttii toisen miehen sylissä enemmän kuin sinun?

Vierailija
39/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo munkin kavereista noin 90 % on pettänyt miehiään. En jaksa tehdä asiasta numeroa, se on normaalia nykyään. Pienet säännölliset harharetket piristävät elämää. Ja kun ne miehet eivät näistä tiedä, niin ketään ei haittaa. Hekin kaikki rakastavat puolisoitaan.

Vierailija
40/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, joidenkin miesten mielestä tuo aloitus taas on oksettava ja ei ole vastaavaa todistanut omassa kaveripiirissään, eikä sellaista kaveripiiriä kaipaisikaan. Mutta totuuksiahan on yhtä paljon kuin on kertojiakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän