Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo totuuden pettämisestä.

Vierailija
11.02.2016 |

Hei vaan kaikki. Aika paljon täällä on juttua pettämisestä niin laitanpa lusikkani tähän soppaan näin miehen näkökulmasta.

-90% kavereistani on pettänyt/pettää vaimojaan/tyttöystäviään.
-Kun näitä naisia olen nähnyt eivät he oikeastaan ikinä ole paremman näköisiä kuin se oikea kumppani
-100% kavereistani rakastaa vaimojaan/tyttöystäviään (ne jotka ei ovat eronneet)
-Onnellisissa ja seksintäyteisissä liitoissa petetään
-Pettäminen ei ole ollut kuin parissa suhteessa merkki huonosta liitosta
-Miehet pettää, koska se on kivaa. Piste. Ei syvempiä syitä.

Ajattelin vain näin ilmaista havaintojani, kun täällä naiset usein haukkuu toisiaan miten kumppanin harha-askeleet on naisen syytä. Ei kyllä mun mielestä ole. Naisen kohdalla useammin on kyllä mielestäni niin, etrtä petetääm koska ollaan onnettomia.

Olen itse pettänyt useasti enkä ikinä kertonut asiasta. Olen rakastanut kumppaneitani hyvin paljon.
Kysyttävää?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sama ilmiö tuttu munkin elämässä. Ystävät pääsääntöisesti miespuolisia ja muutamaa lukuunottamatta jokainen harrastaa suhteen ulkopuolisia hairahduksia. Itsekin olen säätänyt miesten kanssa, jotka myöhemmin paljastuneet varatuiksi - mun osalta homma loppunut heti siihen. Varmaan osasyy miksen kovin innoissani ole ikinä parisuhdetta kaivannut.

Mullakin ystävät on pääsääntöisesti miespuolisia, eikä heistä kukaan ole pettänyt. Eikä naispuolisista ystävistäkään kukaan. Ehkä kyse on muustakin kuin sukupuolesta, kenties ihmisten älyllisestä tasosta, empatiasta tmv.

Vierailija
62/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Jaqen H'ghar, vai miksi otsikko on tuossa muodossa?

Mies kertoo totuuden. Nainen uskoo miehen kertomaa. Mies kävelee pois ja miestä hymyilyttää, koska nainen uskoo hänen tarinaansa. Mies tietää olevansa vain yksi monista ja omistavansa vain yhden totuuden. Omansa. Myös nainen kävelee pois ja hymyillee, koska mies uskoo että nainen uskoi tarinan. Nainen on viisas ja tietää että mies omaa vain yhden totuuden. Valar Dohaeris.

Ot, mutta teemaan liittyen: tämä vaimo ja perheenäiti panisi Jaqenilta ns. aivot pellolle. Jatkakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sama ilmiö tuttu munkin elämässä. Ystävät pääsääntöisesti miespuolisia ja muutamaa lukuunottamatta jokainen harrastaa suhteen ulkopuolisia hairahduksia. Itsekin olen säätänyt miesten kanssa, jotka myöhemmin paljastuneet varatuiksi - mun osalta homma loppunut heti siihen. Varmaan osasyy miksen kovin innoissani ole ikinä parisuhdetta kaivannut.

Mullakin ystävät on pääsääntöisesti miespuolisia, eikä heistä kukaan ole pettänyt. Eikä naispuolisista ystävistäkään kukaan. Ehkä kyse on muustakin kuin sukupuolesta, kenties ihmisten älyllisestä tasosta, empatiasta tmv.

Saattaa olla. Suurin osa meistä korkeakoulutettuja, äänestetään vihreitä/sdp/vasemmisto akselilla suurim osa. t. aloittaja

Vierailija
64/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aloittaja, vaimosi kanta avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin eli pettämiseen? Voisitko vastata?

Vierailija
65/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän otin jo. Pettämisen antaisin anteeksi, suhdetta en.

Vierailija kirjoitti:

Niin aloittaja, vaimosi kanta avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin eli pettämiseen? Voisitko vastata?

Vierailija
66/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyrim.

Vierailija
67/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt sinun kantaasi vaimosi mahdollisesti harrastamaan toimintaan vai mitä mieltä vaimosi on pettämisestä yleensä.

Vierailija
68/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Jaqen H'ghar, vai miksi otsikko on tuossa muodossa?

Mies kertoo totuuden. Nainen uskoo miehen kertomaa. Mies kävelee pois ja miestä hymyilyttää, koska nainen uskoo hänen tarinaansa. Mies tietää olevansa vain yksi monista ja omistavansa vain yhden totuuden. Omansa. Myös nainen kävelee pois ja hymyillee, koska mies uskoo että nainen uskoi tarinan. Nainen on viisas ja tietää että mies omaa vain yhden totuuden. Valar Dohaeris.

Ot, mutta teemaan liittyen: tämä vaimo ja perheenäiti panisi Jaqenilta ns. aivot pellolle. Jatkakaa.

Näyttelijä Tom Wlaschiha on saksalainen, sukujuuret tsekeissa (mamu taustaa siis) eli sinne sitten lomamatkalle.

Vierailija
69/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain käsitä miten voi muka rakastaa, ja silti pitää toisen loukkaamista "kivana". Hyi. En ole ikinä seurustellut, mutta jos uskollista miestä on mahdotonta löytää niin ehkä olen mieluummin yksin koko ikäni.

N23

No mä ainakin olen lähtökohtasesti uskollinen. En sano ettenkö voisi pettää, mutta ainakin ajattelen niin että uskollisuus parisuhteessa on tapa jolla toimitaan. Myönnän että voi tulla eteen tilanne, että joku toinen kuin kumppani voi ollakin kiinnostavampi. Siltikään ei tarvitse pettää.

Et kauhean uskolliselta kuulosta

Mikä mättää? Rehellisesti sanoin että en voi vannoa ettenkö pettäisi tilaisuuden tullen. Ajattelen kuitenkin että uskollisuus on parisuhteessa se kivi mihin nojataan. Ja ainakin tähän asti olen toiminut niin ja ikää on. No sulla on omat ongelmat. Mä olisin saanut paljonkin naisia jos olisin ollut vähemmän tiukkapipoinen.

mies

Vierailija
70/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä on se syy? Onko vieras haiseva alapää niin jännä? Vai hiveleekö vieraan ihmisen huomio huonoa itsetuntoa? Kun asiaa miettii järjellä, syrjähypyistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Ensinnäkin orgasmin saa parhaiten itsetyydyttämällä. Syrjähypyissä on se vaara, että saa "vahinkolapsia" ja/tai sukupuolitauteja. Jos harrastat pettämistä, suot sen varmasti myös puolisollesi? Mitä järkeä sitten olla yhdessä tai miksei voi olla avoimessa suhteessa, jos se on molemmille ok?

Ja voin sanoa, että tiedän naisia, jotka pettää puolisoaan. Baareista ja laivoilta haetaan vierasta kullia. En ymmärrä pettäjiä, mutta en ymmärrä monia muitakaan moraalittomia ihmisiä. Onneksi ei tartte olla sellaisten kanssa juuri tekemisissä.

Vierailija
71/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, panen itsekin muiden miesten kanssa vaikka onnellisessa avioliitossa lapsineen olenkin ;). Rakastan miestäni yli kaiken, mutta vieras kulli kiihottaa välillä ylitsepääsemättömästi. On ollut yhden illan juttuja sekä pidempiä salasuhteita. Näin myös noin 90% tuttavapiiristäni, joten mikä ongelma?

Ei ole ongelma. Mutta sinä olet melko poikkeuksellinen, tai sitten palstamammat ovat kovia valehtelemaan.

Höps. Teillä miehillä on se ongelma, että luulette vaimojenne elävän vielä jotain 50-lukua. Nykynainen pettää tasan siinä missä mieskin. Ei ole enää pelkoa kiinni jäämisestä.

Mikä ongelma minulla nyt muka on, kun kerran juuri sanoin että tuo ei olisi mikään ongelma? Mutta jokaisessa (poislukien nyt tämä) keskustelussa kaikki palstamamman ovat yhteen ääneen lausumassa kuinka he eivät koskaan pettäisi eikä tunne ketään joka pettäisi eivätkä edes pystyisi ajattelemaan koko asiaa, eli joko sinä ja sinun tuttavapiirisi olette poikkeuksellisen vapaamielisiä tai sitten kaikki ne aiemmat ketjut ovat olleet täynnä valehtelijoita.

Vierailija
72/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa provosoitua näistä. Oon nähny mihin tuo miehillä johtaa, kun ei osata pitää housuja jalassa. Riitaisaan eroon, siihen että näkee lapsiaan vaan kerran kuussa. Joku toinen mies kasvattaa ne uutena isänä, itse saa maksaa vain elatusmaksuja. Eron jälkeen tulee muita suhteita, mutta niihin ei jaksa panostaa enää senkään vertaa, kun se ensimmäinen "rakkauskin" lähti (tultuaan petetyksi, tämä unohdetaan). Ei niistä tule mitään. Ex-vaimolla sen sijaan näyttää pyyhkivän hyvin uuden miehen kanssa. Loppujen lopuksi katkeroidutaan, muututaan yksinäiseksi erakoksi, jonka luona lapset käy velvollisuudesta kerran vuodessa. Kuollaan yksin.

Ap. Tämä on sun tulevaisuus. Miltä tuntuu? Oma sukuni on täynnä kaltaisiasi miehiä. Siinä 30-40 vuoden tietämillä on kivaa, menee lujaa, on se vaimo ja perhe ja omat seikkailut, hyvät jutut kaveriporukassa. Sitten kaikki romahtaa. Ja ihan omasta syystä.

Vierailija
73/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hemmetti, nyt kun mietin niin ne harvat uskolliset ja rehdit ovat useat avoimen kepulaisia tai kokoomuslaisia. Mitä ajatuksia tää sussa herättää? t. aloittaja

1.  Yöunet menee, sen seurauksena terveys ja työpaikka

2. Ei hetkauta pätkääkään

Arvaa noista se todennäköisempi

Vierailija
74/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hemmetti, nyt kun mietin niin ne harvat uskolliset ja rehdit ovat useat avoimen kepulaisia tai kokoomuslaisia. Mitä ajatuksia tää sussa herättää? t. aloittaja

1.  Yöunet menee, sen seurauksena terveys ja työpaikka

2. Ei hetkauta pätkääkään

Arvaa noista se todennäköisempi

1, koska tiesit noin varmasti miten pettäminen on kytketty automaattisesti rikkauteen ja kokoomuslaisuuteen tai sitten natsijuntteuteen. Onhan se aika maailmankuvaa mullistavaa.

Vierailija
75/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla. Suurin osa meistä korkeakoulutettuja, äänestetään vihreitä/sdp/vasemmisto akselilla suurim osa. t. aloittaja

Tunnun tulevan juuri samanlaisesta porukasta ja meillä taas on yksi tämmöinen vakipettäjä (nainen, jos sillä nyt jotain väliä) ja me kaikki muut. Ei me moralisoida tai koiteta tätä yhtä muuttaa, mutta kukaan meistä muista ei katso oikeudekseen mennä ja tulla, miten huvittaa. Erikseen sitten yksi polyamoristinen pariskunta, mutta kyllä heidänkin suhteessaan voisi pettää, jos ei noudattaisi yhdessä sovittuja sääntöjä.

Vierailija
76/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt sinun kantaasi vaimosi mahdollisesti harrastamaan toimintaan vai mitä mieltä vaimosi on pettämisestä yleensä.

Oho. Katoin telkkaria samalla. No ei tykkää varmaan..Oikeastaan ikinä ei olla asiasta pahemmin puhuttu.

Vierailija
77/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Teemu?

Vierailija
78/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain käsitä miten voi muka rakastaa, ja silti pitää toisen loukkaamista "kivana". Hyi. En ole ikinä seurustellut, mutta jos uskollista miestä on mahdotonta löytää niin ehkä olen mieluummin yksin koko ikäni.

N23

No mä ainakin olen lähtökohtasesti uskollinen. En sano ettenkö voisi pettää, mutta ainakin ajattelen niin että uskollisuus parisuhteessa on tapa jolla toimitaan. Myönnän että voi tulla eteen tilanne, että joku toinen kuin kumppani voi ollakin kiinnostavampi. Siltikään ei tarvitse pettää.

Et kauhean uskolliselta kuulosta

Mikä mättää? Rehellisesti sanoin että en voi vannoa ettenkö pettäisi tilaisuuden tullen. Ajattelen kuitenkin että uskollisuus on parisuhteessa se kivi mihin nojataan. Ja ainakin tähän asti olen toiminut niin ja ikää on. No sulla on omat ongelmat. Mä olisin saanut paljonkin naisia jos olisin ollut vähemmän tiukkapipoinen.

mies

Öö no ehkäpä juuri se, että et voi vannoa ettetkö pettäisi.

Vierailija
79/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Katoin telkkaria samalla. No ei tykkää varmaan..Oikeastaan ikinä ei olla asiasta pahemmin puhuttu.

Mitä luulet tapahtuvan, jos vaimosi saisi tietää sinun pettäneen? Loukkaantuisiko hän? Menisikö häneltä luottamus sinuun?

Vierailija
80/206 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, panen itsekin muiden miesten kanssa vaikka onnellisessa avioliitossa lapsineen olenkin ;). Rakastan miestäni yli kaiken, mutta vieras kulli kiihottaa välillä ylitsepääsemättömästi. On ollut yhden illan juttuja sekä pidempiä salasuhteita. Näin myös noin 90% tuttavapiiristäni, joten mikä ongelma?

Herranjumala minkälaisessa piirissä liikut? Pelkkiä huoripukkeja ja lutkia??? En voi käsittää, mun tuttavapiirissä pettäminen on hyvin, hyvin harvinaista, harvat käy baareissa tai on yleensäkään niin kovin kiinostuneita seksistä, se oma kumppani riittää. Hauskanpito on jotain muuta kuin vieraan kanssa paneminen. Minä en tajua pettämistä millään tasolla, enkä usko hetkeäkään että jos vieras kulli/pillu houkuttaa, rakastaisi omaa puolisoa, kyllä siinä tilanteessa kun vierasta koskettaa tulee oma puoliso mieleen jos rakastaa, ja se menee vieraanhimon ohi. Minä en ole koskaan pettänyt, eikä mun mieskään, jos pettäisi rakkaus ja avioliitto olisi vedetty vessanpöntöstä.

En usko ap:n väitteitä edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän