Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kesälomasuunnitelmat uusiksi YHDEN työkaverin takia.

Vierailija
11.02.2016 |

Nyt meinas kuppi mennä nurin. Kolmas vuosi peräkkäin kun joudun muuttamaan tai perumaan lomasuunnitelmani. Katsotaan kuinka paljon tänä vuonna menee maksua.
Ketuttaa koko tyyppi muutenkin. Aaaaarggh.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitan, että olen lomalla xx.xx-xx.xx. Matkat varattuna PISTE

Monta kertaa rutinaa tullut, mut aina olen lomani pitänyt sillon, kun olen halunnut.

Jaa. Olen työnantaja, ja jos olisit minun työntekijäni, vois käydä hassusti. Jos sinun lomasi ei firman kalenterissa sovi siihen kohtaan kun olet ITSE lomasi asettanut, voit kyllä vapaasti olla sen ajan pois. Työpaikkaa vaan ei ole enää mihin tulla loman jälkeen takaisin. Jos työnantaja määrää lomasi eri kohtaan etkä suostu, 5 päivän luvaton poissaolo on irtisanomisperuste. PISTE.

Vierailija
22/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se samperi mun vika että tää työkaveri AINA lomailee heinäkuussa 3-4 viikkoa? Muut joustaa. Eiköhän meillä muillakin ole oikeus JOSKUS pitää edes YHTÄ viikkoa lomaa heinäkuussa?!

Ehdotin kiertävää lomavuoroa touko-syyskuun väliä. Tämä kyseinen työkaveri oli melkein ainoa torppaamassa ideaa. Olisi siis johtanut siihen ettei hän AINA saa pitää lomaa kun haluaa.

Eiköhän joustoa pitäisi olla puolin ja toisin?!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä vuonna pidin koko loman elokuussa kun koulut alkoi. Matka miehen veljen häihin oli varattu, mun matka peruuntui. Toisena vuonna jouduin siirtämään lomaani ja matkan siirto niin myöhään maksoi maltaita. Tänä vuonna taas suunnitelmia täytyy muuttaa. Matka varattu ja maksettu. Yritetään nyt saada lähtijää mun tilalle.

Joka samperin kerta matkat olleet tiedossa, mutta niitä ei vaan ole otettu huomioon. Kyseessä ovat olleet viikko heinäkuussa joko alussa, keskellä tai loppupuolella. Loput lomaviikot olisi pitänyt ripotella yksittäin sinne tönne. Mielummin pidän loman putkeen. Jonkunhan on joustettava koska muuten veivataan niitä tiettyjä viikkoja loputtomiin. Työkaveri pitää kyllä itse huolen että on aina samat viikot lomalla, heinäkuussa. Pakko pitää viikko lomaa yhden festariviikonlopun takia.

Ap

Eli typerys varaa lomamatkan ennen kuin lomat on vahvistettu.ja monta kertaa putkeen. Etkö opi ikinä?

Vierailija
24/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoja ennen lomia varailee myös muut meillä.

Ap

Vierailija
25/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dokumentoitua faktaa, ota yhteyttä työsuojeluun ja valita syrjinnästä. Jos et koskaan saa heinäkuulle mitään.

Vierailija
26/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri niin. Omalla riskillä. Jos lomaa ei ole vahvistettu, sitä ei ole.

Vierailija
27/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pomolla pomo? Valita sille työntekijöiden eriarvoisesta kohtelusta!

Vierailija
28/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , sulle ei riitä yksi heinäkuun viikko jos pitää saada kaikki putkeen.

Vierailija
29/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun pomolla pomo? Valita sille työntekijöiden eriarvoisesta kohtelusta!

Ja tee itsestäsi typerys

Vierailija
30/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneks en kuulu teidän työyhteisöön.. voi huh huh mitä järkijättöjä täynnä.

Vierailija
31/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä vuonna pidin koko loman elokuussa kun koulut alkoi. Matka miehen veljen häihin oli varattu, mun matka peruuntui. Toisena vuonna jouduin siirtämään lomaani ja matkan siirto niin myöhään maksoi maltaita. Tänä vuonna taas suunnitelmia täytyy muuttaa. Matka varattu ja maksettu. Yritetään nyt saada lähtijää mun tilalle.

Joka samperin kerta matkat olleet tiedossa, mutta niitä ei vaan ole otettu huomioon. Kyseessä ovat olleet viikko heinäkuussa joko alussa, keskellä tai loppupuolella. Loput lomaviikot olisi pitänyt ripotella yksittäin sinne tönne. Mielummin pidän loman putkeen. Jonkunhan on joustettava koska muuten veivataan niitä tiettyjä viikkoja loputtomiin. Työkaveri pitää kyllä itse huolen että on aina samat viikot lomalla, heinäkuussa. Pakko pitää viikko lomaa yhden festariviikonlopun takia.

Ap

Miksi varaat matkoja ennen kuin loman ajankohta on varmistunut? Vuodesta toiseen hakkaat päätä seinään. PS. työnantajalla ei ole mitään velvollisuutta myöntää lomia työntekijöiden etukäteen varattujen matkojen mukaan.

Vierailija
32/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työntekijä voi päättää lomista, siitä päättää työnantaja, voi vain esittää toiveensa ja se on lakiin kirjoitettu.

Meillä lomat ovat kiertävät toukokuusta syyskuuhun, eikä niistä paljon jousteta. Viimevuonna olin syyskuussa ja tänä vuona toukokuussa ja perheen yhteinen loma on vain haave.

Vierailija
33/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, olisit saanut matkan ajakohdalle loma heinäkuussa, mutta haluat mieluummin pitää koko loman putkeen, joten et päädyit perumaan matkan?

Mutta jos olet varannut matkan niin että työnantaja on siihen ajankohtaan loman luvannut, mutta sitten lomaa ei olekaan myönnetty, niin se on väärin ja silloin siitä pitää pomon kanssa keskustella ja kysyä miksi näin.

Vierailija
34/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei , sulle ei riitä yksi heinäkuun viikko jos pitää saada kaikki putkeen.

Tottakai riittää, jos ne kaksi muuta viikkoa on kesä- tai elokuun puolella.

Ohis

Vierailija
35/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saisi varmaan edullisesti matkoja heinäkuulle 2017. Kannattaa varata ennen kuin muut ehtivät.

Vierailija
36/36 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sille yhdelle aina annetaan periksi? Kai nyt jokainen tajuaa, ettei ole reilua. Vai työnantajako päättää, että yksi saa aina loman silloin, kun tahtoo? Vielä vähemmän reilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi